Постанова
від 08.02.2011 по справі 2а-28397/10/0570
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



  

Україна  

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

   

 08 лютого 2011 р.                                                             справа № 2а-28397/10/0570

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардейської дивізії, 17

приміщення суду за адресою: 83052, м. Донецьк, вул. 50-ї Гвардійської дивізії, буд. 17

 

             Суддя           Донецького окружного адміністративного суду Ушенко С.В., розглянувши у порядку скороченого  провадження адміністративну справу за позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Волноваські ковбаси» м. Волноваха Донецької області про примусове стягнення суми економічних санкцій у розмірі 2259,03 грн. за порушення державної дисципліни цін відповідно до рішення від 24.09.2010 р. № 369, -                                                                

ВСТАНОВИВ:

Державна інспекція з контролю за цінами в Донецькій області звернулась до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «Волноваські ковбаси» м. Волноваха Донецької області про примусове стягнення суми економічних санкцій у розмірі 2259,03 грн. за порушення державної дисципліни цін відповідно до рішення від 24.09.2010 р. № 369.

Відповідно до ст. 13 Закону України «Про ціни та ціноутворення» державний контроль за цінами здійснюється при встановленні і застосуванні державних фіксованих та регульованих цін і тарифів. При цьому контролюється правомірність їх застосування та додержання вимог законодавства про захист економічної конкуренції. Контроль за додержанням державної дисципліни цін здійснюється органами, на які ці функції покладено Урядом України.

У відповідності до п. 11 Положення про Державну інспекцію з контролю за цінами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2000 року № 1819, Державна інспекція з контролю за цінами має територіальні органи - державні інспекції з контролю за цінами в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, які становлять єдину систему органів державного контролю за цінами і мають права, передбачені пунктами 5, 6 цього Положення. Керівники територіальних органів призначаються на посаду та звільняються з посади Міністром економіки.

Згідно зі ст. 14 Закону України «Про ціни та ціноутворення» вся необґрунтовано одержана підприємством, організацією сума виручки в результаті порушення державної дисципліни цін та діючого порядку визначення вартості будівництва, що здійснюється із залученням коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також коштів державних підприємств, установ та організацій підлягає вилученню в доход відповідного бюджету залежно від підпорядкованості підприємства, організації. Крім того, в позабюджетні фонди місцевих Рад стягується штраф у двократному розмірі необґрунтовано одержаної суми виручки. Вказані суми списуються з рахунків підприємств і організацій в банківських установах за рішенням суду. Особи, винні в порушенні порядку встановлення та застосування цін і тарифів, притягуються до адміністративної або кримінальної відповідальності.

Відповідно до п. 1.4 Інструкції «Про порядок застосування економічних та фінансових санкцій органами державного контролю за цінами» (далі - Інструкція) підставою для застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін є одержання суб’єктами господарювання необґрунтованої виручки в результаті порушення ними чинного в періоді, що перевіряється, порядку встановлення та застосування цін і тарифів, які регулюються уповноваженими органами відповідно до вимог законодавства. Порушеннями порядку встановлення і застосування цін, за які накладаються економічні санкції, є, зокрема: нарахування непередбачених законодавством націнок до цін і тарифів, що регулюються; застосування вільних цін (тарифів) на продукцію (послуги, роботи) за умови запровадження для них режиму державного регулювання; застосування цін (тарифів) на продукцію (послуги, роботи) з рентабельністю, рівень якої перевищує встановлений відповідно до законодавства граничний; застосування цін (тарифів) з порушенням запровадженого порядку обов’язкового декларування їх зміни; завищення або заниження розміру передбачених законодавством податків та обов’язкових зборів, що включаються в структуру ціни, або їх невключення в структуру ціни, що регулюється; включення в структуру регульованих цін (тарифів) не передбачених законодавством витрат або витрат понад установлені розміри; включення у вартість продукції та послуг, ціни (тарифи) на які регулюються, фактично не виконаних або виконаних не в повному обсязі послуг (робіт); застосування торговельних і постачальницько-збутових надбавок (націнок) понад установлений граничний розмір; застосування цін (тарифів) суб’єктами господарювання за види послуг (робіт), які не передбачені визначеними нормативно-правовими актами, що встановлюють для них відповідні переліки платних послуг; застосування цін і тарифів з порушенням інших запроваджених методів регулювання.

Відповідно до п. 1.6 Інструкції необґрунтовано одержані суб’єктами господарювання внаслідок порушень порядку встановлення і застосування цін суми виручки та штрафи підлягають вилученню згідно із законодавством на підставі рішень, прийнятих органами державного контролю за цінами. Зазначені в рішеннях суми перераховуються суб’єктами підприємницької діяльності - порушниками за належністю самостійно, а в разі неподання установам банків платіжних документів зазначені суми стягуються відповідно до вимог законодавства.

Пунктом 1.7. Інструкції вилученню в дохід бюджету підлягають суми, які одержані внаслідок порушень державної дисципліни цін, визначених на підставі матеріалів перевірок незалежно від фінансового стану порушника та його розрахунків з бюджетом.

Згідно з п. 3.1 Інструкції Державна інспекція з контролю за цінами та державні інспекції з контролю за цінами в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі приймають рішення про вилучення сум економічних та фінансових (штрафних) санкцій у порядку, передбаченому законодавством. Підставою для прийняття рішень про вилучення сум економічних та фінансових (штрафних) санкцій є акти перевірок, які складаються посадовими особами органів державного контролю за цінами.

Як вбачається з наявного в матеріалах справи Акту перевірки від 17.09.2010р. № 537, позивачем, в періоді з 06.09.2009р. по 01.09.2010р., у відповідача встановлені факти формування, встановлення та застосування оптово-відпускних цін на ковбасні вироби варені із порушенням запровадженного порядку обов”язкового декларування їх зміни, у разі коли такі ціни збільшуються протягом місяця більш як на один відсоток.

На підставі зазначеного Акту перевірки, позивачем винесено Рішення про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін від 24.09.2010р. № 369 щодо вилучення у відповідача необгрунтовано отриманої суми виручки в розмірі 753,01 грн., а також штрафу у двократному розмірі необгрунтовано отриманої суми виручки в розмірі 1506,02 грн., на загальну суму 2259,03 грн., яке для виконання направлено відповідачу.

Відповідач зазначене Рішення не оскаржив і у встановлений законом строк не виконав.

Згідно п. 3.6. Інструкції «Про порядок застосування економічних та фінансових санкцій органами державного контролю за цінами» у разі невиконання рішення, повного або часткового відхилення претензії чи залишення її без відповіді орган державного контролю за цінами в 30-денний термін подає позов до суду про примусове стягнення суми економічних санкцій.

На підставі викладеного, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 2, 8-11, 17, 69-71, 86, 94, 122, 158–163, 183-2, 185-186, 254 КАС України, суд –

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної інспекції з контролю за цінами в Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Волноваські ковбаси» м. Волноваха Донецької області про примусове стягнення суми економічних санкцій у розмірі 2259,03 грн. за порушення державної дисципліни цін відповідно до рішення від 24.09.2010 р. № 369 – задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Волноваські ковбаси» м. Волноваха (ідентифікаційний код 32039678, 85700, Донецька область, м. Волноваха, вул. Київська, 1; р/р 26000301550873 в філії відділення «Промінвестбанк», МФО 334646) на користь Державного бюджету України (д/р № 31119106700179 в УДК Волноваського району Донецької області, код ЄДРПОУ 34686799, банк отримувача – ГУДКУ у Донецькій області, МФО 834016, код надходжень за бюджетною класифікацією – 21081100) суму економічної санкції за порушення державної дисципліни цін у розмірі 2259 (дві тисячі двісті п’ятдесят дев’ять) грн. 03 коп.

Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови.

Постанова суду після набрання чинності виконується відповідачем негайно.

          

Суддя                                                                                      Ушенко С. В.  

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.02.2011
Оприлюднено17.02.2011
Номер документу13794692
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-28397/10/0570

Постанова від 08.02.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Ушенко С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні