справа № 2а-8980/10/0670
категорія 6.19
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 січня 2011 р. м.Житомир
Житомирський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Іваненко Т.В. ,
розглянувши у скороченому провадженні у м. Житомирі адміністративну справу
за позовом Прокурора Корольовського району м. Житомира в інтересах держави в особі Житомирського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку
до Відкритого акціонерного товариства "Овруцька льононасінницька станція"
про стягнення 1020.00 грн.,-
встановив:
Прокурор Корольовського району в інтересах держави в особі Житомирського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся до суду з позовом до Відкритого акціонерного товариства "Овруцька льононасінницька станція" про стягнення штрафних санкцій за порушення чинного законодавства, яке регулює правовідносини у сфері обігу цінних паперів в сумі 1020,00 грн.
Відповідно до ст. 183-2 КАС України справа підлягає розгляду в порядку скороченого провадження.
Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню у повному обсязі з наступних підстав.
Спірні правовідносини регулюються Законами України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", "Про цінні папери та фондовий ринок", Положенням про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням ДКЦПФР від 19.12.2006 року № 1591.
Відповідно до ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка подається Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку (в тому числі в електронному вигляді). Звітним періодом для складання річної інформації про емітента є календарний рік.
Річна інформація про емітента повинна містити такі відомості: найменування та місцезнаходження емітента, розмір його статутного капіталу; орган управління емітента, його посадові особи та засновники; господарська та фінансова діяльність емітента; цінні папери емітента (вид, форма випуску, тип, кількість), розміщення та лістинг цінних паперів; річна фінансова звітність; аудиторський висновок. Строки, порядок та форми подання регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) встановлюються Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Річна інформація про емітента є відкритою і підлягає оприлюдненню емітентом у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку і розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів.
Відповідно до ч.6 ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" строки, порядок та форми подання регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) встановлюються Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку встановлює додаткові вимоги до розкриття регулярної інформації про емітента та вживає заходів щодо її розкриття.
Відповідно до п.1 глави 1 розділу 5 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням ДКЦПФР від 19.12.2006 року № 1591 емітенти цінних паперів зобов'язані розкривати регулярну річну інформацію (далі - річна інформація) у повному обсязі
Відповідно до п. 1 глави 7 розділу 5 вказаного Положення розкриття річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування у офіційному друкованому виданні та подання до Комісії.
Розкриття річної інформації здійснюється у такі строки:
розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;
опублікування у офіційному друкованому виданні - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;
подання до Комісії - не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.
Відповідно до п.5, 6 глави 7 розділу 5 при поданні річної інформації до Комісії емітенти подають (надсилають) річну інформацію до територіального органу Комісії згідно з їх місцезнаходженням. До складу річної інформації, що подається до Комісії, додається копія протоколу загальних зборів емітента, які проведені за звітний період та на яких затверджено результати діяльності емітента за звітний рік.
З матеріалів справи вбачається, що відповідач всупереч вимогам ст.40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та вимогам пункту 1, 5, 6 глави 7 розділу 5 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням ДКЦПФР від 19.12.2006 року № 1591, не надав до Комісії інформацію про результати фінансово-господарської діяльності емітента за 2008, 2009 роки. Внаслідок чого головним спеціалістом відділу правозастосування, контролю та фінансового моніторингу Житомирського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку складено акти про правопорушення на ринку цінних паперів № 110-ЖИ від 30.08.2010 р. та № 109-ЖИ від 30.08.2010 р.
На підставі актів за вищевказане правопорушення постановами № 119-ЖИ, 120-ЖИ від 09.09.2010 року до ВАТ "Овруцька льононасінницька станція" застосовані санкції у вигляді накладення штрафу у сумі 1020,00 грн..
Вказані обставини підтверджуються копіями названих документів про накладення штрафних санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів та іншими документами, що є у матеріалах справи.
На день розгляду справи сума штрафу накладеного на Відкритого акціонерного товариства "Овруцька льононасінницька станція" добровільно не сплачена і складає 1020,00 грн. Постанова про накладення штрафу відповідачем в установлені законом строки не оскаржена.
Відповідно до ст.ст. 11, 12 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку накладає на юридичних осіб штрафи за правопорушення на ринку цінних паперів у розмірах, встановлених цим Законом. Штрафи, накладені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку.
Враховуючи викладене, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, заявленими відповідно до чинного законодавства і такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись ст. 11,12 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", ст. 40 "Про цінні папери та фондовий ринок" від 23.02.2006, Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням ДКЦПФР від 19.12.2006 року № 1591, ст. ст. 94, 158 –163, 167, 186, 254 КАС України, суд -
постановив:
Позов задовольнити.
Стягнути з Відкритого акціонерного товариства "Овруцька льононасінницька станція" (код 00698555, вул. Правди, 12а, м. Овруч) в дохід Державного бюджету України заборгованість зі сплати штрафних фінансових санкцій в сумі 1020,00 грн.
Постанова суду може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10 днів з дня проголошення.
У разі застосування судом ч.3 ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання копії постанови.
Головуючий суддя: Т.В. Іваненко
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.01.2011 |
Оприлюднено | 17.02.2011 |
Номер документу | 13795140 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Іваненко Тетяна Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні