7/39-АП-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
73000, м.Херсон, вул. Горького, 18
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"29" січня 2008 р. Справа № 7/39-АП-08
Господарський суд Херсонської області у складі судді Задорожної Н.О. при секретарі Степановій О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Фліппер", м.Херсон
до Державної податкової інспекції у м.Херсоні, м.Херсон
про спонукання до вчинення дій
за участю представників сторін:
від позивача: Саюшкіна Н.І. - представник, дов. у справі, Гніденко М.Ю. - представник, дов. у справі
від відповідача: Тосік Н.І. - держподатінспектор, дов. у справі, Пасічніченко Т.В., дов. №1366/9/10-105 від 26.01.2008р., гол. держ. податк. ревізор-інспектор
Позивач (ТОВ "Втробничо-комерційна фірма "Фліппер", м.Херсон, код ЄДРПОУ 21273417) звернувся з позовом, у якому просить суд зобов'язати відповідача (Державна податкова інспекція у м.Херсоні, м.Херсон, код ЄДРПОУ 21296163) погасити податкові векселі в кількості 135 штук по податку на додану вартість на загальну суму 1417427грн. 83коп. згідно поданого реєстру за рахунок сум бюджетного відшкодування за березень, квітень, червень, липень, серпень, вересень 2006р.
Обгрунтовуючи підстави позовних вимог, позивач посилається на те, що зазначені векселі було надано підприємством органу митного контролю в зв'язку з митним оформленням при імпорті товарів замість сплати податкових зобов'язань з податку на додану вартість (далі ПДВ).
Відповідно до п.11.5 ст.15 Закону України "Про податок на додану вартість" від 03.04.1997р. №168/97 зі змінами і доповненнями (далі за текстом Закон №168) платники податку при імпорті товарів на митну територію України можуть за власним бажанням надавати органам митного контролю податковий вексель на суму податкового зобов'язання з ПДВ із строком погашення на тридцятий календарний день з дня його поставки органу митного контролю. При цьому платник податку може за самостійним рішенням достроково погасити вексель шляхом перерахування коштів до бюджету або шляхом заліку сум бюджетного відшкодування, підтвердженого податковим органом. Отже, податкові зобов'язання з ПДВ нараховуються за вантажною митною декларацією, замість сплати податкових зобов'язань з ПДВ видається податковий вексель, який у конкретному випадку погашається шляхом заліку підтвердженого бюджетного відшкодування з ПДВ.
Позивач зазначає, що станом на дати погашення податкових векселів по ПДВ підприємство мало право на бюджетне відшкодування з ПДВ у сумі, що значно перевищувала суми податкових зобов'язань по цих векселях.
Так, за податкові періоди - березень, квітень, липень, серпень, вересень 2006р. підлягало погашенню 135 податкових векселів на загальну суму ПДВ, що дорівнює 1417427грн. 83коп., які вважаються погашеними за наявності сум бюджетного відшкодування, підтвердженого органом державної податкової служби (ДПС).
Згідно поданих податкових декларацій з ПДВ позивачем визначено від'ємне значення ПДВ на суми, що підлягають бюджетному відшкодуванню шляхом зменшення податкових зобов'язань з ПДВ у наступних податкових (звітних) періодах:
- березень 2006р. - (-) 900791грн.;
- квітень 2006р. - (-) 264956грн.;
- червень 2006р. - (-) 69583грн.;
- липень 2006р. - (-) 990015грн.;
- серпень 2006р. - (-) 1093336грн.;
- вересень 2006р. - (-) 1567367грн.
Всього: (-) 4886048 грн.
За наслідками камеральних перевірок податкових зобов'язань підприємства за березень, квітень, червень 2006р. контролюючим органом на підставі податкових повідомлень-рішень від 09.08.2006р. №0003661502/0, №0003611502/0, №0003601502/0, 0003641502/0, 0003631502/0, №0003621502/0 та №0003651502/0 було донараховано податкові зобов'язання по ПДВ за основним платежем у сумі 1180164грн. та штрафні санкції в розмірі 59008грн.
Постановою господарського суду Херсонської області від 30.11.2006р. по справі №1/344-АП-06, залишеною без змін ухвалою Запорізького апеляційного господарського суду від 13.03.2007р., вищеперелічені податкові повідомлення-рішення визнано нечинними.
За наслідками позапланової виїзної перевірки обгрунтованості сум бюджетного відшкодування за липень, серпень 2006р. органом ДПС було прийнято податкове повідомлення-рішення №0009012301/0 від 20.11.2006р. про зменшення сум бюджетного відшкодування за липень 2006р. на 363953грн. та за серпень 2006р. на 459986грн., всього 823939грн. із заявлених 2083351грн.
Постановою господарського суду Херсонської області від 11.04.2007р. у справі №7/139-АП-07, залишеною без змін ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 07.08.2007р., податкове повідомлення-рішення №0009012301/0 визнано нечинним.
За наслідками позапланової невиїзної перевірки органом ДПС було прийнято податкове повідомлення-рішення від 09.02.2007р. №000742301/0 про зменшення сум бюджетного відшкодування за липень 2006р. на 626062грн., за серпень 2006р. на 310451грн., всього на 936 513грн.
Постановою господарського суду Херсонської області від 23.03.2007р. №7/126-АП-07, залишеною без змін ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 14.06.2007р., вищеназване податкове повідомлення-рішення визнано нечинним.
Отже, судовими рішеннями підтверджено факт існування у підприємства у звітних податкових періодах - березні, квітні, червні, липні, серпні 2006р. суми бюджетного відшкодування в розмірі 3318681грн.
Щодо звітного податкового періоду - вересень 2006р., то із заявленої суми (-) 1567367грн. відповідачем підтверджено ПДВ у сумі (-) 394 230грн.
Таким чином, 135 податкових векселів на суму 1 417 427грн. підлягають погашенню: за рахунок бюджетного відшкодування за березень, квітень, червень, липень, серпень 2006р. у сумі 1271536грн. та за вересень 2006р., з яких підтверджено ПДВ у сумі 394230грн.
Відповідач позов не визнає, зазначає, що ТОВ ВКФ "Фліппер" замість сплати податкових зобов'язань з ПДВ у листопаді 2006р. ( з 02.11.2006р. до 21.11.2006р.) видані спірні податкові векселі в кількості 135 штук на загальну суму 1 417 427грн. 83коп., які в ДПІ у м.Херсоні обліковуються як непогашені.
При оформлені вантажних митних декларацій позивачем було надано податкові векселі на суму податкового зобов'язання із строком погашення на тридцятий календарний день з дня його поставки органу митного контроля, які в установлений термін не погашено, посилаючись на право погашення векселя шляхом заліку сум бюджетного відшкодування, яке у нього є в наявності.
Податкові векселі не погашено з причини відсутності як на дату поставки, так і на дату їх погашення підтверджених сум бюджетного відшкодування в картці особового рахунку позивача.
Відділом перевірок відшкодування ПДВ проведено перевірки підприємства:
- декларація за липень 2006р. - заявлена сума до відшкодування 990015грн., зменшено актом виїзної позапланової перевірки обгрунтованості відшкодування ПДВ від 08.11.2006р. №3331/23-7/21272417 ПДВ у сумі (-) 363 953грн., зменшено актом невиїзної позапланової перевірки від 30.01.2007р. №149/23-7/21273417 ПДВ у сумі (-) 626062грн.;
- декларація за серпень 2006р. - заявлена до відшкодування сума 1093336грн., зменшено актом виїзної позапланової перевірки обгрунтованості відшкодування ПДВ від 08.11.2006р. №3331/23-7/21272417 ПДВ у сумі (-) 459986грн., зменшено актом невиїзної позапланової перевірки від 30.01.2007р. №149/23-7/21273417 ПДВ у сумі 310451грн., зменшено актом невиїзної позапланової перевірки від 17.05.2007р. №1077/23-7/21273417 ПДВ у сумі (-) 333 333,33грн.;
- декларація за вересень 2006р. - заявлена сума до відшкодування 1576367,0грн. зменшено актом виїзної позапланової перевірки обгрунтованості відшкодування ПДВ від 05.12.2007р. №224/23-7/21272417 ПДВ у сумі 1173137грн., зменшено актом невиїзної позапланової перевірки від 15.06.2007р. №1470/23-7/21273417 ПДВ у сумі 394230грн.
Зазначає, що всупереч приписам п.11.5 ст.11 Закону №168 на дату поставки податкових векселів органу митного контролю, підприємство не мало в наявності бюджетного відшкодування, підтвердженого податковим органом.
Позивач помилково вважає підтвердженою суму бюджетного відшкодування, самостійно визначену платником податку у податковій декларації. Згідно приписів п.5.1 ст.5 Закону України від 21.12.2000р. №2181 "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (далі Закон №2181) самостійне визначене платником податку податкове зобов'язання вважається узгодженим з дня подачи податкової декларації, а не підтвердженим податковим органом.
Отже, у підприємства відсутня для погашення вищезазначених податкових векселів сума бюджетного відшкодування, і вони мають бути погашеними шляхом перерахування грошових коштів до бюджету в установлені строки.
Відповідачем заявлено клопотання про зупинення провадження у справі №7/39-АП-08 до набрання законної сили постановою господарського суду Херсонської області від 12.11.2007р. по справі №8/476-АП-07, якою визнано недійсним Статут ТОВ ВКФ "Фліппер" з моменту внесення змін до складу учасників гр-н Безносова В.О. та Дьяченко В.А. - з 22.02.2007р.; визнано недійсними первинні фінансово-господарські документи, документи податкової звітності, включаючи податкові накладні ТОВ ВКФ "Фліппер", оформлені з 22.02.2007р.; припинено юридичну особу ТОВ ВКФ "Фліппер".
Надавши оцінку підставам заявленого клопотання, враховуючи доводи позивача, який проти нього заперечує, суд відхиляє клопотання з врахуванням наступного.
Відповідно до припису пункту 3 частини 1 ст.156 КАС України суд зупиняє провадження у справі в разі неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного, адміністративного, цивільного, господарського судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі. Зупинення провадження в даній справі може бути у випадку неможливості розгляду справи до вирішення іншої справи, що розглядається в адміністративному або інших видах судочинства.
Заявляючи клопотання, відповідач не навів жодної з мотивованих підстав, які б свідчили про неможливість вирішення цієї справи до вирішення іншої справи №8/476-АП-07, яка не є пов'язаною і не може вплинути на кінцевий результат розгляду справи №7/39-АП-08.
Предметом адміністративного позову в межах провадження, порушеного у справі №7/39-АП-08, є вирішення питання щодо відповідності вимогам чинного законодавства бездіяльності суб'єктавладних повноважень з погашення податкових векселів, які видаються на суму ПДВ при імпорті товарів на митну територію України, а рішення у справі №8/476-АП-07 стосується визнання недійсним Статуту підприємства, недійсними первинних фінансово-господарських документів, документів податкової звітності, податкових накладних, оформлених з 22.01.2007р. та припинення юридичної особи.
З підстав позову вбачається, що об'єктом дослідження є податкові декларації, документи первинної бухгалтерської та податкової звітності, видані до 22.02.2007р., тобто, такі, що мають для суб'єкта господарювання юридичні наслідки.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд
в с т а н о в и в:
Відповідно до положень Закону №168 позивач є платником ПДВ і за результатами фінансово-господарськї діяльності згідно з вимогами законодавства подає органу ДПС за встановленою формою податкову звітність.
В процесі ведення статутної діяльності та згідно наданих до контролюючого органу податкових декларацій підприємству підлягало відшкодуванню з Державного бюджету ПДВ:
- за березень 2006р. - 900791грн. (-);
- за квітень 2006р. - 264956грн. (-);
- за червень 2006р. - 69583грн. (-);
- за липень 2006р. - 990015грн. (-);
- за серпень 2006р. - 1093336грн. (-);
- за вересень 2006р. - 1567367грн. (-).
Всього: (-) 4886048грн.
При імпорті товарів на митну територію України для відстрочення сплати ПДВ позивач відповідно до п.п.11.6 ст.11 Закону №168 видає податковий вексель, який поставляється органу митного контролю.
Згідно припису пункту 1.16 статті 16 Закону №168 податковий вексель - це письмове безумовне грошове зобов'язання платника податку сплатити до бюджету відповідну суму коштів у порядку та терміни, визначені цим Законом, що підтверджене комерційними банками шляхом авалю, який видається платником на відстрочення сплати ПДВ, що справляється при імпорті товарів на митну територію України.
Протест податкового векселя не здійснюється, сума, зазначена у податковому векселі, розглядається як податкова заборгованість, яка погашається у порядку, передбаченому законодавством для погашення податкового боргу.
Питання щодо видачі платником податку податкових векселів регулюються пунктом 11.5 статті 11 Закону №168 та Постановою Кабінету Міністрів України від 01. жовтня 1997р. №1104 "Про затвердження Порядку випуску, обліку та погашення векселів, які видаються на суму податку на додану вартість при імпорті товарів на митну територію України.
Отже, положення Закону №168 визначають право платника податку за своїм розсудом поставляти органу митного контролю при імпорті товарів на митну територію України податковий вексель на суму податкового зобов'язання з ПДВ, а видача податкового векселя дозволяє суб'єкту господарювання не відволікати оборотні засоби для уплати ПДВ безпосередньо в момент здійснення імпортної операції.
Користуючись таким правом при імпорті товарів на митну територію України, позивач відповідно податкової декларації за листопад 2006р. (вх.№169002 від 04.12.2006р.) відобразив:
- рядок 6. Імпорт товарів протягом звітного періоду, сплату ПДВ, за які було відстрочено шляхом оформлення податкового векселя (п.11.5 ст.11 Закону) Колонка А - 10598375 грн. (обсяги поставки без ПДВ); Колонка Б - 2119675 грн. (сума ПДВ);
- рядок 19.1. Коригування платежів з урахуванням положень про вексельну форму відстрочення сплати ПДВ при імпорті товарів (п.11.5 ст.11 Закону): до зменшення (-) суми ПДВ, які не підлягають включенню до складу податкових зобов'язані, у поточному звітному (податковому) періоді (податкові векселі, видані в поточному звітному (податковому) періоді) (рядок 6 податкової декларації) - 2119675 грн.;
- рядок 19.2. Коригування платежів з урахуванням положень про вексельну форму відстрочення сплати ПДВ при імпорті товарів (п.11.5 ст.11 Закону); до збільшення (+ ) суми ПДВ. які підлягають включенню до складу податкових зобов'язань у поточному звітному (податковому) періоді (податкові векселі, термін погашення яких припадає на поточний звітний (податковий) період ) (додати перелік) - 770275 грн.
До податкової декларації за листопад 2006 р. додано реєстр податкових векселів, виданих у листопаді 2006 р. на загальну суму ПДВ - 2119675 грн.
Таким чином, у рядку 6 декларації відображено суму ПДВ з імпорту товару протягом звітного періоду, яку було відстрочено шляхом оформлення податкових векселів –2119675грн. та ця сума підтверджується реєстром податкових векселів на суму 2119675грн. доданого до податкової декларації.
У рядку 19.2 декларації відображено суми ПДВ за податковими векселями, які підлягають включенню до складу податкових зобов'язань у поточному звітному (податковому) періоді, що складає суму ПДВ за податковими векселями - 770275грн. та відповідає по характеристиці податковим векселям, зазначеним у абзаці шостому пункту 11.5 статті 11 Закону №165 (векселі другої категорії).
Із зазначеного вбачається, що у листопаді 2006р. позивач видав, відповідно реєстру податкових векселів, 183 податкових векселів на загальну суму ПДВ 2119675грн., з яких необхідно погасити у спосіб, передбачений у п.11.5 ст.11 Закону №168 135 податкових векселів згідно доданого реєстру на загальну суму ПДВ, яка складає 1 417 427грн. 83коп.
У описовій частині постанови зазначено доводи та обставини, на які сторони посилаються як на підстави своїх вимог і заперечень.
З'ясувавши обставини справи, дослідивши докази на їх підтвердження, суд визнав позов обгрунтованим і таким, що підлягає задоволенню з врахуванням наступного.
Порядок вексельного оформлення податкового зобов'язання з ПДВ при митному оформленні імпортованого на митну територію України товару врегульовано положеннями п..11.5 ст.11 Закону №168, а випуск, обіг та погашення податкових векселів - затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.1997р. №1104 Порядком випуску, обігу та погашення векселів, які видаються на суму ПДВ при імпорті товарів на митну територію України, із змінами і доповненнями (далі Порядок).
Відповідно до п.11.5 ст.11 Закону №168 платник податку при імпорті товарів на митну територію України та за умови оформлення митної декларації може за власним бажанням надавати органам митного контролю податковий вексель на суму податкового зобов'язання, один примірник якого залишається у органа митного контролю, другий надсилається органом митного контролю на адресу органу державної податкової служби за місцем реєстрації платника податку, а третій надається платнику податку; сума, зазначена у податковому векселі, включається до суми податкових зобов'язань платника податку у податковому періоді, на який припадає тридцятий календарний день з дня поставки такого податкового векселя органу митного контролю.
При цьому податковий вексель вважається погашеним, а сума податку, визначеного у векселі, окремо до бюджету не сплачується та враховується у розрахунках податкових зобов'язань за результатами податкового періоду, в якому податковий вексель погашено; у наступному звітному (податковому) періоді сума, що була зазначена в податковому векселі, включається до складу податкового кредиту платника податку; платник податку може за самостійним рішенням достроково погасити вексель шляхом перерахування коштів до бюджету або шляхом заліку суми бюджетного відшкодування, підтвердженого податковим органом.
Відповідачем камерально перевірено податкові зобов'язання з ПДВ позивача за березень, квітень, червень 2006р., за наслідками перевірки донараховано ПДВ у сумі 1180170грн. та 59008грн. штрафних (фінансових) санкцій. Натомість постановою господарського суду Херсонської області у справі №1/344-АП-06 від 30.11.2006р. податкові повідомлення-рішення про нарахування податкового зобов'язання з ПДВ по вищезазначених звітних періодах визнано нечинними. Ухвалою Запорізького апеляційного господарського суду від 13.03.2007р. постанову місцевого господарського суду залишено без змін.
За наслідками позапланової виїзної перевірки бюджетного відшкодування за липень, серпень 2006р. (акт перевірки №3331/23-7/21272417 від 08.11.2006р.) було прийнято податкове повідомлення-рішення №000742301/0 від 09.02.2007р. про зменшення сум бюджетного відшкодування за липень на 626062грн., за серпень 2006р. на 310451грн., всього на 936513грн. Натомість постановою господарського суду Херсонської області від 23.03.2007р. у справі №7/126-АП-07, залишеною без змін ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 14.06.2007р., зазначене податкове повідомлення-рішення визнано нечинним.
Таким чином, судовими рішеннями підтверджено обгрунтованість сум бюджетного відшкодування, заявлених у звітних податкових періодах - березень, квітень, травень, липень, серпень 2006р.
Що стосується звітного податкового періоду вересня 2006р., то згідно даних податкової декларації та розрахунку суми бюджетного відшкодування позивачем заявлено до відшкодування ПДВ у сумі 1576367грн., з яких на підставі акту виїзної позапланової перевірки обгрунтованості відшкодування ПДВ від 05.02.2007р. зменшено бюджетне відшкодування у сумі 1173137грн., отже залишок від'ємного значення ПДВ склав (-) 394230грн.
Постановою господарського суду Херсонської області від 29.11.2007р. у справі №7/475-АП-07 орган ДПС зобов'язано погасити 91 податковий вексель на загальну суму 2047145грн. шляхом заліку сум бюджетного відшкодування за березень, квітень, червень, липень, серпень 2006р. За перелічені звітні періоди сума бюджетного відшкодування склала 3318681грн., за мінусом погашених на підставі судового рішення шляхом заліку бюджетного відшкодування податкових векселів на суму 2047145грн., залишок від'ємного значення ПДВ складає 1271536грн. (3318681грн.-2047145грн.).
З урахуванням залишку від'ємного значення ПДВ за вересень 2006р. (-) 394230грн. позивачу підлягало до відшкодування 1665766грн. Отже 135 податкових векселів на суму 1417427грн. підлягають погашенню за рахунок бюджетного відшкодування за березень, квітень, червень, липень, серпень 2006р. у сумі 1271536грн. та вересень 2006р. - 394230грн.
Таким чином, фактичними матеріалами справи доведено обгрунтованість погашення податкових векселів за рахунок наявного бюджетного відшкодування, та правомірність визначення позивачем бюджетного відшкодування у вищеперелічених податкових (звітних) періодах.
Судові рішення, що підтверджують правильність та правомірність задекларованого позивачем бюджетного відшкодування набрали законної сили і згідно приписів ст.14 КАС України, ст.11 Закону України "Про судоустрій" є обов'язковими до виконання усіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, об'єднаннями громадян та іншими організаціями, громадянами та юридичними особами на всій території України.
Відповідно до ч.1 ст.72 КАС України обставини, встановлені вищеназваними судовими рішеннями в адміністративних справах, що набрали законної сили, у яких беруть участь ті самі особи, не доказуються при розгляді справи №7/475-АП-07 і є для неї преюдиціальними.
Підпунктом 7.7.5 пункту 7.7 статті 7 Закон № 168 визначено строки проведення контролюючим органом перевірок платників податку, а саме: протягом 30 днів, наступних за днем отримання податкової декларації, податковий орган проводить документальну невиїзну перевірку (камеральну) заявлених у ній даних. За наявності достатніх підстав вважати, що розрахунок суми бюджетного відшкодування було зроблено з порушенням норм податкового законодавства, податковий орган має право протягом такого ж строку провести позапланову виїзну перевірку (документальну) платника для визначення достовірності нарахування такого бюджетного відшкодування. Податковий орган зобов'язаний у п'ятиденний термін після закінчення перевірки надати органу державного казначейства висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету.
Отже, суд не враховує доводи відповідача щодо відсутності підтвердженої до відшкодування суми ПДВ. Проведення зустрічних перевірок є обов'язком податкових органів, однак законодавець не ставить відшкодування ПДВ у залежність від проведення податковими органами перевірок, а призначення податковим органом перевірки платника податку не може продовжити визначений законом термін відшкодування ПДВ.
Відповідачем не доведено, з посиланням на норми діючого законодавства, визначення " підтвердження податковим органом сум бюджетного відшкодування" та процедуру його проведення (підтвердження).
Єдиним документом, який дає визначення "підтвердження податковим органом сум бюджетного відшкодування" є Методичні рекомендації щодо порядку адміністрування видачі та погашення податку на додану вартість, надані листом ДПА України від 22.12.2005р. –підтверджена податковим органом сума бюджетного відшкодування, - це сума податку на додану вартість, яка задекларована платником податку до відшкодування, обліковується в картці особового рахунку платника і підтверджена актом документальної невиїзної (камеральної) перевірки чи позапланової виїзної (документальної) перевірки.
Дані рекомендації є виключно документом внутрішнього користування, а строки проведення перевірок передбачені п.п.7.7.5 п.7.7 ст. 7 Закону № 168, тобто встановлені на законодавчому рівні. Відповідно п.п.2 Порядку відшкодування податку на додану вартість, підставою для отримання бюджетного відшкодування є дані податкової декларації. На момент судового розгляду терміни перевірок заявлених сум бюджетного відшкодування за березень, квітень, червень, липень, серпень, вересень закінчилися, більш того, підтверджені судовими рішеннями, а тому підлягають відшкодуванню.
Суд зобов'язує відповідача здійснити погашення 135 податкових векселів на суму ПДВ, що складає 1417427грн. 83коп. згідно реєстру податкових векселів за листопад 2006р. за рахунок сум бюджетного відшкодування за березень, квітень, червень, липень, серпень, вересень 2006р.
Позивачу присуджується з Державного бюджету 3грн. 40коп. судового збору.
У судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини постанови та повідомлено про дату, час і місце складення її повного тексту - 20.02.2008р. о 10-00год., каб.№324, м.Херсон, вул.Горького, 18.
Керуючись ст.ст.94, 98, 158, 160-163, 167, п.6 Прикінцевих та перехідних положень КАС України, суд
постановив:
1. Позов задовольнити.
Зобов'язати Державну податкову інспекцію у м.Херсоні, м.Херсон, код 21296163 погасити ТОВ "Виробничо-комерційній фірмі "Фліппер" м.Херсон, код ЄДРПОУ 21273417, р.рахунок №26005009277 ХФ КБ "Західінкомбанк" МФО 352327 податкові векселі в кількості 135 штук згідно реєстру податкових векселів за листопад 2006р. на загальну суму 1417427грн. 83коп. за рахунок бюджетного відшкодування за березень, квітень, червень, липень, серпень, вересень 2006р.
2. Присудити ТОВ "Виробничо-комерційній фірмі "Фліппер" м.Херсон, код ЄДРПОУ 21273417, р.рахунок №26005009277 ХФ КБ "Західінкомбанк" МФО 352327 з Державного бюджету 3грн. 40коп. судового збору.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя Н.О. Задорожна
повний текст постанови
складений 20.02.2008р.
Суд | Господарський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2008 |
Оприлюднено | 28.02.2008 |
Номер документу | 1390805 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Херсонської області
Задорожна Н.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні