Категорія №6.9
ПОСТАНОВА
Іменем України
31 січня 2011 року Справа № 2а-5017/10/1270
Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді
головуючого судді Твердох ліба Р.С.,
за участю
секретаря судового засіда ння Чукіної А.Ю.
розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку справу за адміністративн им позовом Державної інспекц ії з контролю за цінами в Луга нській області до товариства з обмеженою відповідальніст ю «Юна-моторс плюс» про стягн ення економічних санкцій в р озмірі 404109,90 грн.,
ВСТАНОВИВ:
23 червня 2010 року Держав на інспекція з контролю за ці нами в Луганській області зв ернулася до Луганського окру жного адміністративного суд у з позовом до товариства з об меженою відповідальністю «Ю на-моторс плюс» про стягненн я економічних санкцій в розм ірі 404109,90 грн.
В позовній заяві пози вач зазначив, що Державною ін спекцією з контролю за цінам и в Луганській області у пері од з 11 травня 2010 року по 17 травня 2010 року проводилась перевірк а товариства з обмеженою від повідальністю «Юна-моторс пл юс» з питання дотримання дію чого порядку декларування зм іни оптово-відпускних цін на продовольчі товари, а також з питань дотримання діючого порядку формування та застос ування цін на окремі види про довольчих товарів. За резуль татами перевірки складено ак т від 17 травня 2010 року № 277. На підс таві вказаного акта 20 травня 2 010 року Державною інспекцією з контролю за цінами в Лугансь кій області винесено рішення № 163 про застосування економі чних санкцій за порушення де ржавної дисципліни цін.
У зв' язку з тим, що сума еко номічних санкцій товариство м з обмеженою відповідальніс тю «Юна-моторс плюс» про стяг нення економічних санкцій в розмірі 404109,90 грн. протягом деся ти днів після надходження рі шення від 20 травня 2010 року № 163 пр о застосування економічних с анкцій за порушення державно ї дисципліни цін не сплачена , позивач просить стягнути її в судовому порядку.
Ухвалою суду від 18 серпня 2010 р оку провадження у справі № 2а-5 017/10/1270 за позовом державної інсп екції з контролю за цінами в Л уганській області до товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Юна-моторс плюс» про ст ягнення суми економічних сан кцій зупинено до набрання за конної сили судовим рішенням у адміністративній справі № 2а-5218/10/1270 за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Юна-моторс плюс» до державн ої інспекції з контролю за ці нами в Луганській області пр о визнання протиправним та с касування рішення про застос ування економічних санкцій в ід 20 травня 2010 року № 163 та припис у про виконання законних вим ог щодо усунення порушень.
21 січня 2011 року ухвалою суду провадження у справі № 2а -50172/10/1270 за позовом Державної інс пекції з контролю за цінами в Луганській області до товар иства з обмеженою відповідал ьністю «Юна-моторс плюс» про стягнення економічних санкц ій в розмірі 404109,90 грн., застосов аних рішенням від 20 травня 2010 р оку № 163 за порушення державно ї дисципліни цін, поновлено ч ерез те, що постановою Луганс ького окружного адміністрат ивного суду від 06 жовтня 2010 рок у у справі № 2а-5218/10/1270, яка залишен а без змін ухвалою Донецьког о апеляційного адміністрати вного суду від 14 грудня 2010 року , адміністративний позов зад оволений частково, визнано п ротиправним та скасовано ріш ення про застосування економ ічних санкцій від 20.05.2010 № 163 в час тині застосування економічн их санкцій за порушення поря дку обов' язкового декларув ання зміни цін у вигляді вилу чення незаконно отриманої ви ручки у сумі 123979,50 грн. та стягне ння штрафу у 2-кратному розмір і у сумі 247959, а всього стягнуто 37 1938,50 грн., визнано протиправним та скасовано припис від 20.05.2010 № 175 в частині усунення виявлен их порушень декларування опт ово-відпускних цін у разі їх з більшення протягом місяця бі льше ніж на 1 відсоток, в решті позовних вимог відмовлено і постанова суду набрала зако нної сили.
Позивач у судовому засідан ні позовні вимоги підтримав в повному обсязі, надав поясн ення, аналогічні викладеним в позові.
Відповідач у судовому засі данні позовні вимоги не визн ав.
Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянув ши справу в межах заявлених п озовних вимог і наданих стор онами доказів, оцінивши дока зи відповідно до вимог стате й 69-72 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд в важає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню ч астково, з таких підстав.
Законом України від 05 квіт ня 2007 року № 877-V „Про основні зас ади державного нагляду (конт ролю) у сфері господарської д іяльності” визначено правов і та організаційні засади, ос новні принципи і порядок зді йснення державного нагляду ( контролю) у сфері господарсь кої діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов' язки та відпові дальність суб' єктів господ арювання під час здійснення державного нагляду (контролю ). Дія цього Закону поширюєтьс я на відносини, пов' язані зі здійсненням державного нагл яду (контролю) у сфері господа рської діяльності.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закон у України від 05 квітня 2007 року № 877-V „Про основні засади держав ного нагляду (контролю) у сфер і господарської діяльності” державним наглядом (контрол ем) є діяльність уповноважен их законом центральних орган ів виконавчої влади, їх терит оріальних органів, органів м ісцевого самоврядування, інш их органів (далі - органи дер жавного нагляду (контролю)) в м ежах повноважень, передбачен их законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимо г законодавства суб' єктами господарювання та забезпече ння інтересів суспільства, з окрема належної якості проду кції, робіт та послуг, прийнят ного рівня небезпеки для нас елення, навколишнього природ ного середовища.
Згідно із ст. 12 Закону Україн и від 03 грудня 1990 року № 507-ХІІ „Пр о ціни та ціноутворення” коо рдинацію роботи по здійсненн ю політики цін, проведення ек ономічного аналізу рівня та динаміки цін і вжиття заході в щодо регулювання цін і тари фів здійснюється відповідни ми державними органами управ ління України та їх структур ними підрозділами.
Цей Закон поширюється на всі підприємства й організа ції незалежно від форм власн ості, підпорядкованості і ме тодів організації праці та в иробництва.
В народному господарстві з астосовуються вільні ціни і тарифи, державні фіксовані т а регульовані ціни і тарифи. Т ак, ст. 8 Закону України від 03 гр удня 1990 року № 507-ХІІ „Про ціни та ціноутворення” передбачено , що державне регулювання цін і тарифів здійснюється шлях ом встановлення:
- державних фіксованих цін ( тарифів);
- граничних рівнів цін (тари фів) або граничних відхилень від державних фіксованих ці н і тарифів.
Державний контроль за ціна ми відповідно до ст. 13 Закону У країни від 03 грудня 1990 року № 507-Х ІІ „Про ціни та ціноутворенн я” здійснюється при встановл енні і застосуванні державни х фіксованих та регульованих цін і тарифів. При цьому контр олюється правомірність їх за стосування та додержання вим ог законодавства про захист економічної конкуренції.
Контроль за додержанн ям державної дисципліни цін здійснюється органами, на як і ці функції покладено Урядо м України.
Згідно з Положенням про Дер жавну інспекцію з контролю з а цінами, затвердженим поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни від 13 грудня 2000 року № 1819, Де ржавна інспекція з контролю за цінами є урядовим органом , що діє у системі Мінекономік и, відповідальний перед Кабі нетом Міністрів України, під звітний та підконтрольний Мі ністрові економіки.
Основними завданнями Держ авної інспекції з контролю з а цінами є:
- організація та здійснення відповідно до законодавства функцій з контролю та нагляд у за дотриманням центральним и та місцевими органами вико навчої влади, Радою мініс трів Автономної Республіки К рим, суб' єктами господарюва ння вимог щодо формування, вс тановлення та застосування ц ін (тарифів);
- проведення цінових спосте режень на споживчому та това рних ринках.
Державна інспекція з к онтролю за цінами відповідно до покладених на неї завдань , серед іншого:
- у межах своєї компетенції здійснює перевірки додержан ня порядку формування, встан овлення і застосування цін і тарифів, а також їх економічн ого обґрунтування;
- надає за результатами пере вірок органів виконавчої вла ди, суб' єктів господарюванн я обов' язкові для виконання приписи щодо усунення поруш ень порядку формування, вста новлення та застосування цін і тарифів;
- вживає відповідно до зако нодавства заходів за порушен ня суб' єктами господарюван ня порядку формування, встан овлення і застосування цін і тарифів, а також невиконання вимог органів державного ко нтролю за цінами;
- застосовує відповідно до з аконодавства адміністратив но-господарські санкції за п орушення порядку формування , встановлення та застосуван ня цін (тарифів).
Відповідно до підпунктів 5 т а 12 пункту 5 Положення про Держ авну інспекцію з контролю за цінами, затвердженого поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни від 13 грудня 2000 року № 1819, Дер жавна інспекція з контролю з а цінами має право приймати в ідповідно до законодавства р ішення про застосування адмі ністративно-господарських с анкцій за порушення порядку формування, встановлення та застосування цін (тарифів) та звертатись до суду з позовам и про стягнення до бюджету су м у разі застосування відпов ідних адміністративно-госпо дарських санкцій, зобов' яза ння вчинити певні дії або утр иматися від їх вчинення.
Абзацем першим пункту 6 Поло ження про Державну інспекцію з контролю за цінами, затверд женого постановою Кабінету М іністрів України від 13 грудня 2000 року № 1819, передбачено, що нач альники державних інспекцій з контролю за цінами та їх зас тупники від імені органів де ржавного контролю за цінами приймають рішення про вилуче ння до відповідного бюджету сум всієї необґрунтовано оде ржаної суб' єктом господарю вання виручки у результаті п орушення державної дисциплі ни цін та штрафу у двократном у її розмірі, а також розгляда ють справи про адміністратив ні правопорушення і накладаю ть адміністративні стягненн я.
Державна інспекція з контр олю за цінами має територіал ьні органи - державні інспе кції з контролю за цінами в Ав тономній Республіці Крим, об ластях, містах Києві та Севас тополі, які становлять єдину систему органів державного контролю за цінами і мають пр ава, передбачені пунктами 5, 6 ц ього Положення, відповідно д о абзаца першого пункту 11 Поло ження про Державну інспекцію з контролю за цінами, затверд женого постановою Кабінету М іністрів України від 13 грудня 2000 року № 1819.
Відповідно до ст. 14 Закону Ук раїни від 03 грудня 1990 року № 507-ХІ І “Про ціни і ціноутворення” та пункту 1.3. Інструкції про по рядок застосування економіч них та фінансових (штрафних) с анкцій органами державного к онтролю за цінами, затвердже ної наказом Міністерства еко номіки та з питань європейсь кої інтеграції України, Міні стерства фінансів України ві д 03 грудня 2001 року № 298/519 та зареєс трованої в Міністерстві юсти ції України 18 грудня 2001 року за № 1047/6238, необгрунтовано одержан а підприємством, організаціє ю сума виручки в результаті п орушення державної дисциплі ни цін підлягає вилученню і з араховується в дохід відпові дного бюджету із застосуванн ям штрафу у двократному розм ірі необгрунтовано одержано ї суми виручки за належністю .
Пунктом 1.4. Інструкції про по рядок застосування економіч них та фінансових (штрафних) с анкцій органами державного к онтролю за цінами, затвердже ної наказом Міністерства еко номіки та з питань європейсь кої інтеграції України, Міні стерства фінансів України ві д 03 грудня 2001 року № 298/519 та зареєс трованої в Міністерстві юсти ції України 18 грудня 2001 року за № 1047/6238, передбачено, що підстав ою для застосування економіч них санкцій за порушення дер жавної дисципліни цін є одер жання суб' єктами господарю вання необгрунтованої вируч ки в результаті порушення ни ми чинного в періоді, що перев іряється, порядку встановлен ня та застосування цін і тари фів, які регулюються уповнов аженими органами відповідно до вимог законодавства.
Порушеннями порядку встан овлення і застосування цін, з а які накладаються економічн і санкції, є, зокрема:
- нарахування непередбачен их законодавством націнок до цін і тарифів, що регулюються ;
- застосування вільних цін ( тарифів) на продукцію (послуг и, роботи) за умови запровадже ння для них режиму державног о регулювання;
- застосування цін (тарифів) на продукцію (послуги, роботи ) з рентабельністю, рівень яко ї перевищує встановлений від повідно до законодавства гра ничний;
- застосування цін (тарифів) з порушенням запровадженого порядку обов' язкового декл арування їх зміни;
- завищення або заниження ро зміру передбачених законода вством податків та обов' язк ових зборів, що включаються в структуру ціни, або їх невклю чення в структуру ціни, що рег улюється;
- включення в структуру регу льованих цін (тарифів) не пере дбачених законодавством вит рат або витрат понад установ лені розміри;
- включення у вартість проду кції та послуг, ціни (тарифи) н а які регулюються, фактично н е виконаних або виконаних не в повному обсязі послуг (робі т);
- застосування торговельни х і постачальницько-збутових надбавок (націнок) понад уста новлений граничний розмір;
- застосування цін (тарифів) суб' єктами господарювання за види послуг (робіт), які не п ередбачені визначеними норм ативно-правовими актами, що в становлюють для них відповід ні переліки платних послуг;
- застосування цін і тарифів з порушенням інших запровад жених методів регулювання.
Пунктом 2.1 Інструкції про по рядок застосування економіч них та фінансових (штрафних) санкцій органами державного контролю за цінами, затвердж еної наказом Міністерства ек ономіки та з питань європейс ької інтеграції України, Мін істерства фінансів України в ід 03 грудня 2001 року № 298/519 та зареє строваної в Міністерстві юст иції України 18 грудня 2001 року з а № 1047/6238, передбачено, що необгр унтовано одержана суб' єкто м підприємницької діяльност і сума виручки, що підлягає ви лученню в дохід бюджету, обчи слюється:
- при порушенні порядку вста новлення і застосування цін (тарифів), що регулюються упов новаженими органами, - як рі зниця між фактичною виручкою від реалізації продукції (по слуг, робіт) та її вартістю за цінами і тарифами, сформован ими згідно з вимогами законо давства;
- при неправомірному застос уванні вільних цін замість ф іксованих або регульованих ( декларованих) - як різниця м іж фактичною виручкою від ре алізації продукції (послуг, р обіт) і вартістю від реалізац ії продукції (послуг, робіт) за цінами, які повинні застосов уватись згідно з вимогами за конодавства;
- при неправомірному застос уванні цін (тарифів) суб' єкт ами господарювання за види п ослуг (робіт), які не передбаче ні визначеними нормативно-пр авовими актами, що встановлю ють для них відповідні перел іки платних послуг, - уся сум а незаконно стягнутих коштів ;
- при включенні у вартість п родукції та послуг, ціни на як і регулюються, фактично не ви конаних послуг (робіт) або вик онаних не в повному обсязі - як різниця між одержаною вир учкою від реалізації і варті стю продукції та послуг, визн аченою відповідно до нормати вів, з урахуванням фактичних обсягів виконання.
Пунктом 3.1 Інструкції про по рядок застосування економіч них та фінансових (штрафних) санкцій органами державного контролю за цінами, затвердж еної наказом Міністерства ек ономіки та з питань європейс ької інтеграції України, Мін істерства фінансів України в ід 03 грудня 2001 року № 298/519 та зареє строваної в Міністерстві юст иції України 18 грудня 2001 року з а № 1047/6238, передбачено, що Держав на інспекція з контролю за ці нами та державні інспекції з контролю за цінами в Автоном ній Республіці Крим, областя х, містах Києві та Севастопол і приймають рішення про вилу чення сум економічних та фін ансових (штрафних) санкцій у п орядку, передбаченому законо давством.
Підставою для прийняття рі шень про вилучення сум еконо мічних та фінансових (штрафн их) санкцій є акти перевірок, я кі складаються посадовими ос обами органів державного кон тролю за цінами.
Пунктом 4.1 Інструкції про по рядок застосування економіч них та фінансових (штрафних) с анкцій органами державного к онтролю за цінами, затвердже ної наказом Міністерства еко номіки та з питань європейсь кої інтеграції України, Міні стерства фінансів України ві д 03 грудня 2001 року № 298/519 та зареєс трованої в Міністерстві юсти ції України 18 грудня 2001 року за № 1047/6238, передбачено, що скарги н а рішення про застосування е кономічних та фінансових (шт рафних) санкцій, прийняті орг анами державного контролю за цінами, можуть направлятись керівникам цих органів або Д ержавній інспекції з контрол ю за цінами.
У період з 11 травня 2010 ро ку по 17 травня 2010 року Державно ю інспекцією з контролю за ці нами в Луганській області пр оведена планова перевірка то вариства з обмеженою відпові дальністю «Юна-моторс плюс», якою встановлено, що у період з 09 грудня 2009 року по 12 квітня 2010 р оку здійснювалась оптова тор гівля яйцями курячими за опт ово-відпускними цінами, збіл ьшеними протягом місяця біль ш як на 1 відсоток без процедур и обов' язкового декларуван ня (п 1.4 Інструкції про порядок застосування економічних та фінансових (штрафних) санкці й органами державного контро лю за цінами: застосування ці н з порушенням запровадженог о порядку обовзякового декла рування їх зміни). Суми необґр унтовано одержавної виручки склала 123979,50 грн. У період з 22 тра вня 2009 року по 03 листопада 2009 рок у здійснювалась оптова торгі вля яйцями курячими за оптов о-відпускними цінами, сформо ваними ізх застосуванням пос тачальницько-побутових надб авок від 6,7 до 33,3 відсотки при ус тановленому граничному розм ірі 5,0 відсотків (п 1.4 Інструкці ї про порядок застосування е кономічних та фінансових (шт рафних) санкцій органами дер жавного контролю за цінами: з астосування торговельних на дбавок понад установлений гр аничний розмір). Сума необґру нтовано одержаної виручки ск лала 10723,80 грн. Загальна сума нео бґрунтовано одержаної вируч ки склала 134703,30 грн.
На підставі акта перевірки від 17 травня 2010 року № 277 Державн ою інспекцією з контролю за ц інами в Луганській області 20 т равня 2010 року винесено рішенн я за № 163 про застосування екон омічних санкцій за порушення державної дисципліни цін у р озмірі 269406,60 грн. та вилучення у відділу Держкомзему в Староб ільському районі Луганської області суми необґрунтовано одержаної виручки у розмірі 134703,30 грн. (арк. справи 12).
Рішення Державної ін спекції з контролю за цінами в Луганській області від 20 тр авня 2010 року № 163 про застосуван ня економічних санкцій за по рушення державної дисциплін и цін оскаржено відповідачем в судовому порядку. Постанов ою Луганського окружного адм іністративного суду від 06 жов тня 2010 року у справі № 2а-5218/10/1270, яка залишена без змін ухвалою До нецького апеляційного адмін істративного суду від 14 грудн я 2010 року, адміністративний по зов задоволений частково, ви знано протиправним та скасов ано рішення про застосування економічних санкцій від 20.05.2010 № 163 в частині застосування еко номічних санкцій за порушенн я порядку обов' язкового дек ларування зміни цін у вигляд і вилучення незаконно отрима ної виручки у сумі 123979,50 грн. та с тягнення штрафу у 2-кратному р озмірі у сумі 247959, а всього стяг нуто 371938,50 грн., визнано протипра вним та скасовано припис від 20.05.2010 № 175 в частині усунення вия влених порушень декларуванн я оптово-відпускних цін у раз і їх збільшення протягом міс яця більше ніж на 1 відсоток, в решті позовних вимог відмов лено і постанова суду набрал а законної сили (арк. справи 25-28 , 29-30).
Частиною 3 статті 254 Кодексу адміністративного судочинс тва України встановлено, що у разі подання апеляційної ск арги судове рішення, якщо йог о не скасовано, набирає закон ної сили після повернення ап еляційної скарги, відмови у в ідкритті апеляційного прова дження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Відповідно до частини 5 стат ті 254 Кодексу адміністративно го судочинства України поста нова або ухвала суду апеляці йної чи касаційної інстанції за наслідками перегляду, пос танова Верховного Суду Украї ни набирають законної сили з моменту проголошення, а якщо їх було прийнято за наслідка ми розгляду у письмовому про вадженні, - через п'ять днів пі сля направлення їх копій осо бам, які беруть участь у справ і.
Статтею 255 Кодексу ад міністративного судочинств а України передбачено, що Пос танова або ухвала суду, яка на брала законної сили, є обов'яз ковою для осіб, які беруть уча сть у справі, для їхніх правон аступників, а також для всіх о рганів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичн их осіб і підлягає виконанню на всій території України. Об ставини, які були встановлен і постановою, що набрала зако нної сили, в одній адміністра тивній справі не можуть оспо рюватися в іншій судовій спр аві за участю тих самих сторі н.
Згідно із частиною 1 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України обстави ни, встановлені судовим ріше нням в адміністративній, цив ільній або господарській спр аві, що набрало законної сили , не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть уча сть ті самі особи або особа, що до якої встановлено ці обста вини.
Таким чином, обставини щодо правомірності застосування до відповідача рішенням Дер жавної інспекції з контролю за цінами в Луганській облас ті від 20 травня 2010 року № 163 е кономічних санкцій за поруше ння державної дисципліни цін у відповідності із частиною 1 статті 72 Кодексу адміністра тивного судочинства України при розгляді даної справи не доказуються. Оскільки рішен ня Державної інспекції з кон тролю за цінами в Луганській області від 20 травня 2010 року № 16 3 про застосування економічн их санкцій за порушення держ авної дисципліни цін частков о визнано протиправним та ск асовано, а саме: визнано проти правним та скасовано рішення про застосування економічни х санкцій від 20.05.2010 № 163 в частині застосування економічних са нкцій за порушення порядку о бов' язкового декларування зміни цін у вигляді вилученн я незаконно отриманої виручк и у сумі 123979,50 грн. та стягнення ш трафу у 2-кратному розмірі у су мі 247959, а всього стягнуто 371938,50 грн ., визнано протиправним та ска совано припис від 20.05.2010 № 175 в час тині усунення виявлених пору шень декларування оптово-від пускних цін у разі їх збільше ння протягом місяця більше н іж на 1 відсоток, у суду наявні підстави задовольнити адмін істративний позов частково. Одже, адміністративний позов підлягає задоволенню лише в частині стягнення економічн их санкцій в розмірі 32171,40 грн. (4041 09,90 грн. (заявлена до стягнення загальна сума) - 371938,50 грн. (сума е кономічних санкцій, яка скас ована судовим рішенням) = 32171,40 гр н. (залишок суми, який підлягає стягнення), з яких 10723,80 грн. - су ма необґрунтовано одержаної суми виручки та 21447,60 грн. - штр афні санкції.
Питання про розподіл судов их витрат зі сплати судового збору судом не вирішується, о скільки позивач відповідно д о пункту 15 частини 1 статті 4 Дек рету Кабінету Міністрів Укра їни від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про д ержавне мито» від сплати дер жавного мита (судового збору ) звільнений.
На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засі данні 31 січня 2011 року проголоше но вступну та резолютивну ча стини постанови. Складення п останови у повному обсязі ві дкладено до 07 лютого 2011 року, пр о що згідно вимог частини 2 ста тті 167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин пост анови у судовому засіданні.
Керуючись ст. ст. 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 72, 87, 94, 158-163, 167, 254, 255 Кодексу адміністрати вного судочинства України, с уд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний поз ов задовольнити частково.
Стягнути з товариства з обм еженою відповідальністю «Юн а-моторс плюс» (ідентифікаці йни код 31053548, місцезнаходження : 91008, м. Луганськ, с. Дзержинське, вул.. Мира, буд 28-А, р/р 2600301005245 у філі ї «Укрексімбанк», МФО 304289, ОПКО 31053548) економічні санкції у виг ляді вилучення необґрунтова но одержаної суми виручки у р озмірі 10723,80 грн. (десять тисяч сі мсот двадцять три гривні віс імдесят копійок) та штрафних санкцій у розмірі 21447,60 грн. (два дцять одна тисяча чотириста сорок сім гривень шістдесят копійок), а всього на загальну суму 32171,40 (тридцять дві тисячі с то сімдесят одна гривня соро к копійок) на користь Державн ого бюджету України, код виду платежу 21081100, МФО 804013, одержувач: Д ержбюджет Артемівського рай ону, код 24046582, р/р 31118106700003.
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.
Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.
Постанова складена у повно му обсязі 07 лютого 2011 року.
Суддя Р.С. Твердохліб
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.01.2011 |
Оприлюднено | 02.03.2011 |
Номер документу | 13941800 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Р.С. Твердохліб
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні