ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 лютого 2011 р. Справа № 2а-211/11/1370
Львівський окружний адм іністративний суд
у складі: головуючого судді Сакалоша В.М.,
при секретарі Дака Т.П.,
за відсутності представни ків сторін,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Державної по даткової інспекції у Франкі вському районі м. Львова до Б лагодійного фонду «Ковчег»п ро стягнення податкової забо ргованості -
в с т а н о в и в :
Державна податкова і нспекція у Франківському рай оні м. Львова (далі - ДПІ у Фран ківському районі м. Львова) зв ернулась до Львівськог о окружного адміністративно го суду з адміністративним п озовом про стягнення з Благо дійного фонду «Ковчег»кошті в до бюджету в сумі 2 380,00 грн.
Позовні вимоги позивач обґ рунтовує тим, що відповідач м ає заборгованість по сплаті податку на прибуток в сумі 2 380, 00 грн. Заборгованість відпові дача в добровільному порядк у не сплачена, а тому визнаєть ся податковим боргом, який пі длягає стягненню в судовому порядку.
Ухвалою суду від 06.01.2011 року ві дкрито провадження по справі . В судовому засіданні 21.02.2011 рок у судом проголошено вступну та резолютивну частини поста нови.
Представник позивача в суд ове засідання не з' явився, н адав клопотання про розгляд справи без його участі, зазна чив, що позовні вимоги підтри мує у повному обсязі.
Відповідач явку повноважн ого представника не забезпеч ив, хоча про розгляд справи по відомлений належним чином, з аперечень проти позову не на дав, а тому суд розглядає спра ву за наявними матеріалами, з гідно ст. 71 КАС України.
Розглянувши подані докуме нти та матеріали, всебічно і п овно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтують ся позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юр идичне значення для розгляду справи і вирішення спору по с уті, суд приходить до наступн их висновків.
На момент виникнення, спірн і правовідносини регламенту вались Конституцією України , Законами України «Про систе му оподаткування», «Про держ авну податкову службу в Укра їні», «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами»та іншими нормативно-правовими актами.
Благодійний фонд «Ковчег» перебуває на обліку ДПІ у Фра нківському районі м.Львова.
Податковий борг відповіда ча складають нарахування по акту про результати невиїзно ї документальної перевірки с воєчасності подання податко вої звітності №851/15-1/34418751 від 15.03.2010 р оку, яким встановлення поруш ення вимог п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами», п .16.4 ст.16, п.22.13 ст.22 Закону України « Про оподаткування прибутку п ідприємств»щодо неподання п одаткової звітності з податк у на прибуток за 2007-2009 роки. На пі дставі вищевказаного акту ДП І у Франківському районі м.Ль вова винесено податкове пові домлення-рішення №000341510/0 від 29.03.201 0 року яким підприємству визн ачено 2 380,00 грн. штрафних (фінанс ових) санкцій.
Згідно із ст. 2 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні»завданням орг анів державної податкової сл ужби є здійснення контролю з а додержанням податкового за конодавства, правильністю об числення, повнотою і своєчас ністю сплати до бюджетів, дер жавних цільових фондів подат ків і зборів (обов'язкових пла тежів), а також неподаткових д оходів, установлених законод авством (далі - податки, інші п латежі).
Відповідно до ст. 20 Закону Ук раїни «Про систему оподаткув ання» контроль за правильніс тю та своєчасністю справлянн я податків і зборів (обов' яз кових платежів) здійснюється державними податковими орга нами та іншими органами в меж ах повноважень, визначених з аконом.
Відповідно до ст. 9 цього ж За кону платники податків і збо рів (обов' язкових платежів) зобов' язані сплачувати нал ежні суми податків і зборів (о бов' язкових платежів) у вст ановлені законами терміни.
Відповідно до п.п. 5.2.1. ст.5 Зако ну України «Про порядок пога шення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и»№2181-111 від 21.12.2000 року (далі-Закон ) податкове зобов'язання плат ника податків, нараховане ко нтролюючим органом відповід но до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цьо го Закону, вважається узгодж еним у день отримання платни ком податків податкового пов ідомлення.
Підпунктом 4.2.3. ст.4 Закону вст ановлено, що обов'язок доведе ння того, що будь-яке нарахува ння здійснене контролюючим о рганом є помилковим, поклада ється на платника податків.
Якщо згідно з нормами Закон у сума податкового зобов'яза ння розраховується контролю ючим органом, платник податк ів не несе відповідальності за своєчасність, достовірніс ть та повноту нарахування та кої суми, проте несе відповід альність за своєчасне і повн е погашення нарахованого под аткового зобов'язання та має право на оскарження цієї сум и у порядку, встановленому ци м Законом (пп. 4.2.1. ст.4 Закону).
У разі коли платник податкі в вважає, що контролюючий орг ан невірно визначив суму под аткового зобов'язання або пр ийняв будь-яке інше рішення, щ о суперечить законодавству з питань оподаткування виходи ть за межі його компетенції, в становленої законом, такий п латник податків має право зв ернутися до контролюючого ор гану із скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може суп роводжуватися документами, р озрахунками та доказами, які платник податків вважає за п отрібне надати (пп.5.2.2. ст.5 Закон у).
З урахуванням строків давн ості платник податків має пр аво оскаржити до суду рішенн я контролюючого органу про н арахування податкового зобо в'язання у будь-який момент пі сля отримання відповідного п одаткового повідомлення. У ц ьому випадку зазначене рішен ня контролюючого органу не п ідлягає адміністративному о скарженню (пп.5.2.5. ст.5 Закону).
Відповідно до п.п 5.4.1 п. 5.4. ст.5 З акону, узгоджена сума податк ового зобов'язання, не сплаче на платником податків у стро ки, визначені цією статтею, ви знається сумою податкового б оргу платника податків.
Пунктом 6.2.1. ст.6 Закону передб ачено, що у разі коли платник п одатків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язан ня в установлені строки, под атковий орган надсилає таком у платнику податків податков і вимоги.
Суд встановив, що позивач на правляв відповідачу:
- першу податкову вимогу №1/7 01 від 28.04.2010 року;
- другу податкову вимогу №2/9 72 від 18.06.2010 року.
Суд приходить до висновку, щ о суми податків та фінансови х санкцій відповідача є узго дженими та у встановлені стр оки ним до бюджету не сплачен і, тобто визнаються сумою под аткового боргу.
Відповідно до положень, зак ріплених статтею 11 КАС Україн и, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здій снюються на засадах змагальн ості сторін та свободи в нада нні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх пе реконливості.
Доказами в адміністратив ному судочинстві є будь-які ф актичні дані, на підставі яки х суд встановлює наявність а бо відсутність обставин, що о бґрунтовують вимоги і запере чення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, щ о мають значення для правиль ного вирішення справи. Ці дан і встановлюються судом на пі дставі пояснень сторін, трет іх осіб та їхніх представник ів, показань свідків, письмов их і речових доказів, висновк ів експертів (ст. 69 КАС України ).
За правилами, встановленим и ст. 71 КАС України, кожна сторо на повинна довести ті обстав ини, на яких ґрунтуються її ви моги та заперечення, крім вип адків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Враховуючи вищевикладе не, виходячи з заявлених позо вних вимог, системного аналі зу положень чинного законода вства України та матеріалів справи, суд прийшов до виснов ку, що позовні вимоги обґрунт овані матеріалами справи, не спростовані відповідачем на лежними та допустимими доказ ами і підлягають до задоволе ння.
Керуючись ст.ст. 7-14, 71, 94, 158-163, 167 К одексу адміністративного су дочинства України, суд,-
П О С Т А Н О В И В :
1.Адміністративни й позов задовольнити повніст ю.
2.Стягнути з Благодійн ого фонду «Ковчег»(79026, м. Льві в, вул. Володимира Великого, 5, к в.144, ЄДРПОУ 34418751) до Державног о бюджету України заборгова ність в сумі 2 380 (дві тисячі три ста вісім десять) грн.
3. Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з ві дповідача не стягуються.
Постанова може бути оска ржена до Львівського апеляці йного адміністративного суд у. Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адмініс тративний суд. Копія апеляці йної скарги одночасно надсил ається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.
Постанова виготовле на у повному обсязі 23 лютого 2011 року.
Суддя Сакалош В. М.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.02.2011 |
Оприлюднено | 02.03.2011 |
Номер документу | 13942134 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні