Справа № 751/10/1570
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 лютого 2011 року Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Самойлюк Г.П.
за участю секретаря: Бжассо В.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Головного управління юстиції в Одеській області до Одеської регіональної спілки захисту споживачів, за участю третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача підприємства, заснованого на власності об’єднання громадян «Центр незалежних споживчих експертиз»Одеської регіональної спілки захисту споживачів та редакції газети «Ектос»про примусовий розпуск (ліквідацію),-
В С Т А Н О В И В:
Рішенням Арбітражного суду Одеської області від 19.03.1999 року по справі за позовом Управління юстиції в Одеській області до громадської організації –Одеської регіональної спілки захисту споживачів на підставі п.3 ст. 32 Закону України «Про об’єднання громадян» ліквідовано Одеську регіональну спілку захисту споживачів.
08.10.2009 року постановою Вищого господарського суду України рішення Арбітражного суду Одеської області від 19.03.1999 року у справі №17-5/493/4 скасовано та справу направлено на новий розгляд до господарського суду Одеської області.
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 15 січня 2010 року відмовлено у прийнятті позовної заяви Управління юстиції в Одеській області та справу направлено до Одеського окружного адміністративного суду за підвідомчістю.
29 січня 2010 року справу за позовом управління юстиції в Одеській області до Одеської регіональної спілки захисту споживачів про примусовий розпуск (ліквідацію) прийнято до провадження Одеським окружним адміністративним судом.
Ухвалою від 09 березня 2010 року провадження по справі №2а-751/1-/1570 було зупинено до розгляду Одеським апеляційним господарський судом апеляційних скарг Головного управління юстиції в Одеській області та ОСОБА_1 на ухвалу Господарського суду Одеської області від 15 січня 2010 року по справі №17-5/493/4. Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 03 вересня 2010 року провадження по справі №2а-751/10/1570 поновлено.
Позивач просить примусово розпустити (ліквідувати) Одеську регіональну спілку захисту споживачів (далі-ОРСЗС). Позовні вимоги обґрунтовані тим, що управлінням юстиції в Одеській області неодноразово розглядались питання щодо діяльності ОРСЗС та здійснювались перевірки додержання положень статуту, за результатами чого було виявлено грубе та систематичне вчинення правопорушень ОРСЗС, а саме: за весь період діяльності відповідачем не було проведено жодного правомочного засідання правління; в структурі ОРСЗС створено госпрозрахунковий підрозділ-Центр незалежних споживчих експертиз; не працює ревізійна комісія; видається газета «Ектос», однак ОРСЗС не є засновником газети і не має права здійснювати її видання; встановлені неодинокі факти хабарництва та вимагання з боку членів ОРСЗС при здійсненні дій від імені ОРСЗС. За здійсненні правопорушення відповідно до ст. 28 Закону України «Про об’єднання громадян»були винесені попередження і встановлений строк для усунення порушень, проте у встановлений строк ОРСЗС не інформувала управління юстиції про усунення правопорушень, що свідчить про явне та умисне нехтування вимогами законодавства України з боку ОРСЗС та є підставою відповідно до ст. 32 Закону України «Про об’єднання громадян»для примусового розпуску (ліквідації) підприємства. Окрім того позивач зазначив, що фактично 10 років ОРСЗС здійснювала діяльність без відповідної легалізації, оскільки рішення Арбітражного суду Одеської області від 19.03.2009р., яке набрало законної сили, скасовано було лише 08.10.2009 року. На підставі наказу Міністерства юстиції України №21/5 від 25.01.2007 року Головне управління юстиції в Одеській області є правонаступником Управління юстиції в Одеській області.
У судовому засіданні представник позивача, посилаючись на обставини, викладені у позовній заяві підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив їх задовольнити.
Представники відповідача проти задоволення позову заперечували з підстав, викладених у запереченнях, зазначивши, що рішення Арбітражного суду Одеської області від 19.03.1999 року, яким ліквідовано ОРСЗС, на протязі 10 років до прийняття постанови Вищим господарським судом України від 08.10.2009 року, фактично виконано не було; дата скасування легалізації ОРСЗС у реєстрі об’єднань громадян відсутня; з ЄДР підприємств та організацій України ОРСЗС виключена не була; на теперішній час ОРСЗС має оригінал свідоцтва про держану реєстрацію, оригінал Статуту та оригінали інших правовстановлювальних документів; ОРСЗС є засновником Центру незалежних споживчих експертиз (підприємства, заснованого на власності об’єднання громадян), а також друкованого видання газети «Ектос». Окрім того відповідач зазначив, що з 2000 року склад членів громадської організації ОРСЗС майже повністю обновився, ОРСЗС є організатором та приймає активну участь в проведенні семінарів, круглих столів, конкурсів та інших заходів, направлених на вдосконалення знань споживчого законодавства, отже на теперішній час ОРСЗС, Центр незалежних споживчих експертиз та газета «Ектос»згідно з нормами Цивільного кодексу правоздатні та за весь час плідної сумлінної праці не було жодних нарікань з боку державних органів, споживачів, підприємців
Ухвалою суду від 08.10.2010 року було залучено до участі у справі в якості третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача –редакцію газети «Ектос»та підприємство, засноване на власності об’єднання громадян «Центр незалежних споживчих експертиз» ОРСЗС.
Представники третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача проти задоволенні позову заперечували.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення та заперечення представників сторін, суд встановив наступні обставини та факти.
10.03.1995 року Управлінням юстиції в Одеській області зареєстрована громадська організація Одеська регіональна спілка захисту споживачів, про що свідчить свідоцтво про реєстрацію об’єднання громадян №64-Р. 10.03.1995 року включено відомості про ОРСЗС до ЄДР за № 1 556 120 0000 019054 (Т.3 а.с.33,149).
16.09.1998 року Центральною районною адміністрацією зареєстровано суб’єкта підприємницької діяльності-юридичну особу редакцію газети «Ектос», про що зроблено 10 вересня 1998 року запис у журналі обліку реєстраційних справ за №04056776Ю0010114.
20.10.1998 року Центральною районною адміністрацією було зареєстровано суб’єкта підприємницької діяльності-юридичну особу Центр незалежних споживчих експертиз, про що 14.10.1998 року зроблено запис у журналі обліку реєстраційних справ за № 04056776100010177.
12-20.12.1996 року Управлінням юстиції в Одеській області відповідно до ст. 25 Закону України «Про об’єднання громадян»було проведено перевірку виконання вимог положень Статуту ОРСЗС, за наслідками якої були виявлені наступні порушення: ОРСЗС не зареєстрована в органах державної статистики; конференція спілки (протокол від 10.06.1995 року) скликана з порушенням п.п.5.1,5.2 Статуту, так як Правлінням не було прийнято рішення про скликання конференції, не були визначені норми представництва та порядок обрання делегатів на конференцію; засідання правління (протокол від 27.04.1995 року, №4 від 01.10.1996 року) були неправомочні, оскільки на них були присутніми менше половини загальної кількості членів правління; в ОРСЗС створена виконавча дирекція (протокол №3 засідання правління від 02.06.1995р.), рішення про створення якої є неправомочним, оскільки статутом ОРСЗС передбачено її створення, виконавча дирекція в своїй діяльності заміняє Правління, голову Правління; в ОРСЗС відсутня ревізійна комісія; ОРСЗ проводить платні семінари з працівниками торгівлі, громадського харчування та послуг, що є здійсненням господарської діяльності безпосередньо спілкою та суперечить ст. 24 Закону України «Про об’єднання громадян», абз. 14 п.2.2 Статуту; ОРСЗС порушує вимоги ст. 6 Закону України «Про об’єднання громадян», відповідно до якої спілка повинна регулярно обнародувати свої основні документи, склад Правління відомості про джерела фінансування та витрати.
Відповідно ст. ст. 27, 28, 29 Закону України «Про об’єднання громадян»Управління юстиції в Одеській області листом №06-23 від 11.01.1997р. винесено ОРСЗС попередження, яким запропоновано усунути виявлені порушення, про що проінформувати Управління у строк до 10.02.1997 року. В зазначений строк вищезазначені порушення повністю не були усунуті, інформація про їх усунення відповідачем у встановлений строк не була надана (Т.1 а.с.22-24).
27.01.1997 року Управлінням юстиції в Одеській області була проведена перевірка виконання положень статуту ОРСЗС при проведенні засідання Правління ОРСЗС, за наслідками якої встановлено, що засідання Правління ОРСЗС від 21.07.1997 року не є правомочним, що є порушенням п.5.4. Статуту ОРСЗС, на засіданні були присутніми менше половини її членів.
В зв’язку з тим, що за весь період діяльності ОРСЗС не було проведено жодного правомочного засідання Правління, окремі порушення Статуту виявлені при проведенні перевірки 12-20.12.1996 року не були усунуті, Управління юстиції в Одеській області листом №06322 від 14.03.1997 року запропонувало скликати позачергову конференцію ОРСЗС для вирішення цих питань (Т.1 а.с. 20).
25.06.1997р. та 13.07.1997р. Управлінням юстиції в Одеській області було проведено перевірку додержання ОРСЗС положень Статуту та чинному законодавству України, за наслідками якої встановлено, що правопорушення, виявлені в ході перевірки 12-20.12.1996 року були усунуті лише частково та були виявлені наступні правопорушення, а саме: ОРСЗС не проведено жодного правомочного засідання Правління; в структурі ОРСЗС створено госпрозрахунковий відділ –Центр незалежних споживчих експертиз, що є порушенням ст. 24 Закону України «Про об’єднання громадян»; в порушення п.5.7 Статуту в ОРСЗС не працює ревізійна комісія; ОРСЗС видає газету «Ектос», однак відповідно до Свідоцтва про реєстрацію даного видавництва серія ОД №17 від 30.10.1990 року, ОРСЗС не є засновником газети «Ектос» і не має право здійснювати її видання, дана газета не була перереєстрована у встановленому законодавством порядку.
Управління юстиції в Одеській області листом №06-777 від 24.07.1997 року проінформувало ОРСЗС про виявлені порушення та зазначило про необхідність їх усунення у строк до 11.08.1997 року (Т.1 а.с.21).
ОРСЗС повідомила управління юстиції в Одеській області про усунення порушень відносно створення Центру незалежних споживчих експертиз, який пройшов державну реєстрацію 20.10.1998 року та газети «Ектос», що пройшла державну реєстрацію 28.07.1997 року та проінформувала про те, що на позачерговій конференції будуть усунуті порушення відносно правомочності Правління та ревізійної комісії.
02.12.1997 року до управління юстиції в Одеській області надійшов лист №1287/7 від Одеського обласного управління у справах захисту прав споживачів, в якому зазначено, що ОРСЗС проводить перевірки господарюючих суб’єктів сфери торгівлі та громадського харчування та послуг. На адресу ОРСЗС було надіслано лист № 06-1248 від 24.12.1997р. з вимогою вжити заходів щодо усунення зазначених порушень та проінформувати управління юстиції у строк до 15.01.1998 року. (Т.1 а.с.17). На зазначений лист отримано відповідь, з якої вбачається, що члени ОРСЗС перевірок не проводили.
02.02.1998 року Управлінням юстиції в Одеській області проведена перевірка виконання вимог статуту ОРСЗС, за наслідками якої виявлено, що ОРСЗС не знаходиться за юридичною адресою, про зміну юридичної адреси не повідомляло управління юстиції, чим порушено вимоги ст.15 Закону України «Про об’єднання громадян». На вимогу представника управління не були надані документи щодо створення та легалізації місцевих осередків ОРСЗС, в порушення ст. 25 Закону України «Про об’єднання громадян». Управлінням юстиції за здійсненні правопорушення, у відповідності до ст. 28 Закону України «Про об’єднання громадян»було винесено ще одне письмове попередження і встановлено строк для усунення порушень до 23.02.1997 року, про що повідомлено листом №06-23 від11.01.1997р. У зазначений строк відповідач не інформував управління юстиції щодо усунення виявлених порушень.
Листом від 12.11.1998 року ОРСЗС повідомила управління юстиції в Одеській області, що тимчасово знаходиться в приміщенні за іншою адресою (Т.1 а.с.61).
27.02.1998 року управлінням юстиції в Одеській області надіслано подання до Приморського районного суду міста Одеси з проханням притягти до відповідальності ОРСЗС за систематичне вчинення правопорушень відповідно до ст. 30 Закону України «Про об’єднання громадян»та накласти штраф.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, проаналізувавши положення чинного законодавства, суд дійшов висновку про задоволення позову, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Абзацом 8. п. 3 положення про Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в АРК, головні управління юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства юстиції України №47/5 від 14.02.2007р. встановлено, що основними завданнями управління юстиції є здійснення легалізації місцевих об’єднань громадян та реєстрації інших юридичних осіб у порядку встановленому чинним законодавством, здійснення в межах компетенції контролю за їх діяльністю.
Відповідно до абзацу 10 пункту 3 вищевказаного Положення одним з основних завдань органів юстиції є легалізація місцевих громадських організацій, місцевих осередків всеукраїнських та міжнародних громадських організацій (крім місцевих громадських організацій та місцевих осередків всеукраїнських і міжнародних громадських організацій, легалізація яких віднесена до делегованих повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад), реєстрація (державна реєстрація) місцевих благодійних організацій, інших юридичних осіб та статутів юридичних осіб у випадках та в порядку, встановлених законодавством.
Положеннями ч. 1 ст.1 Закону України “Про об’єднання громадян»визначено, що об’єднання громадян є добровільне громадське формування, створене на основі єдності інтересів для спільної реалізації громадянами своїх прав і свобод. Легалізація (офіційне визнання) об’єднання громадян згідно зі ст. 14 Закону України “Про об’єднання громадян»є обов’язковою і здійснюється шляхом їх реєстрації або повідомлення про заснування. Діяльність об’єднань громадян, які не легалізовані або примусово розпущені за рішенням суду, є протизаконною. Після реєстрації об’єднання громадян воно набуває статус юридичної особи. Легалізація громадської організації здійснюється відповідно Міністерством юстиції України, місцевими органами державної виконавчої влади, виконавчими комітетами сільських, селищних, міських Рад.
Відповідно до ч.1,2 ст.25 Закону України „Про об’єднання громадян” від 16.06.1992р. №2460-ХІІ (далі Закон №2460-ХІІ) державний контроль за діяльністю об'єднань громадян здійснюється державними органами у порядку, передбаченому законодавством України. Органи, що проводять легалізацію об'єднань громадян, здійснюють контроль за додержанням ними положень статуту. Представники цих органів мають право бути присутніми на заходах, що проводяться об'єднаннями громадян, вимагати необхідні документи, одержувати пояснення.
Відповідно ч.4 ст. 6 Закону України №2460-ХІІ, об'єднання громадян повинно регулярно обнародувати свої основні документи, склад керівництва, дані про джерела фінансування та витрати.
Відповідно ст. 13 Закону України №2460-ХІІ об'єднання громадян діє на основі статуту або положення (далі - статутний документ).Статутний документ об'єднання громадян повинен містити: назву об'єднання громадян (повну, а також скорочену відповідно до частини третьої статті 121 цього Закону), його статус та юридичну адресу; мету та завдання об'єднання громадян; умови і порядок прийому в члени об'єднання громадян, вибуття з нього; права і обов'язки членів (учасників) об'єднання; порядок утворення і діяльності статутних органів об'єднання, місцевих осередків та їх повноваження; джерела надходження і порядок використання коштів та іншого майна об'єднання, порядок звітності, контролю, здійснення господарської та іншої комерційної діяльності, необхідної для виконання статутних завдань; порядок внесення змін і доповнень до статутного документа об'єднання; порядок припинення діяльності об'єднання і вирішення майнових питань, пов'язаних з його ліквідацією.
В порушення вищезазначених норм Закону відповідачем не надано контролюючому органу документів щодо створення та легалізації місцевих осередків під час проведення перевірки.
Громадська організація є неприбутковою організацією, відповідно до положень ст. 85 Цивільного кодексу України є непідприємницьким товариством, яке не має на меті одержання прибутку для його наступного розподілу між учасниками. Частиною 1 статті 26 Закону України “Про об’єднання громадян” передбачено обов’язок об’єднання громадян у встановленому порядку подавати фінансовим органам декларації про свої доходи та витрати.
Згідно ст.29 Закону України №2460-ХІІ, якщо об’єднанням громадян вчинено правопорушення, яке не тягне за собою обов’язкового застосування іншого виду стягнення, передбаченого цим Законом, відповідний легалізуючий орган виносить письмове попередження.
На підставі ст.ст.28, 29 Закону України „Про об’єднання громадян” управлінням юстиції в Одеській області неодноразово виносились попередження про усунення порушень законодавства ОРСЗС, проте, відповідачем зазначені порушення не усунуто.
З матеріалів справи вбачається, що у 1998 році члени ОРСЗС неодноразово проводили перевірки господарюючих суб’єктів сфери торгівлі, громадського харчування та послуг, про що свідчать листи МВС України в Одеській області №2089 від 09.06.1998 року; від 05.10.1998р. №2089; Державної інспекції по контролю якості лікарських препаратів в Одеській області №415 від 21.09.1998р., чим порушували вимоги Закону України «Про захист прав споживачів», на вимоги управління юстиції в Одеській області та управління у справах захисту прав споживачів припинити протиправну діяльність не реагували. При проведенні перевірок Управлінням ГСБЄП УМВС України в Одеській області встановлені неодноразові випадки хабарництва та вимагання членами ОРСЗС при здійсненні дій від імені ОРСЗС, що підтверджується вироком Білгород-Дністровського міського суду Одеської області від 18.05.1998р. відносно експерта ОРСЗС (Т.1 а.с.14-16
Відповідно до п.3 ч.1 ст. 32 Закону України №2460-ХІІ примусовий розпуск (ліквідація) об`єднань громадян за поданням реєструючого органу або прокурора, здійснюється за рішенням суду у разі продовження протиправної діяльності після накладення стягнень передбачених вищезгаданим законом.
Судом не приймаються до уваги твердження представників відповідача стосовно того, що на протязі майже 10 років ОРСЗС здійснювала законну діяльність з посиланням на відсутність запису в ЄДР щодо припинення діяльності останньої.
У 2004 році набрав чинності Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», яким з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців створено Єдиний державний реєстр.
Судом встановлено, що у зв’язку з тим, що рішення Арбітражного суду Одеської області про ліквідацію ОРСЗС своєчасно не надходило до відділу державних реєстраторів, а також те, що керівник ОРСЗС у 2006 році звернувся з реєстраційною карткою та оригіналами нотаріально засвідчених правовстановлювальних документів до державного реєстратора, підстав для відмови в проведенні 17.11.2005 року державної реєстрації змін до установчих документів підприємства, заснованого на власності об’єднання громадян «Центр незалежних споживчих експертиз»ОРСЗС не було та лише 07.11.2008р. до Єдиного державного реєстру України державним реєстратором було внесено запис щодо рішення суду про припинення юридичної особи ОРСЗС.
Постановою Кабінету Міністрів України №140 від 26 лютого 1993 року затверджено Положення про порядок легалізації об’єднань громадян, відповідно до п.13 якого у разі припинення діяльності об’єднання громадян реєструючий орган приймає рішення про скасування запису в Реєстрі об’єднання громадян.
Частиною 3 статті 32 Закону України №2460-ХІІ встановлено, що про примусовий розпуск (ліквідацію) об'єднання громадян реєструючий орган протягом п'ятнадцяти днів після набрання рішенням суду законної сили повідомляє у засобах масової інформації.
В судовому засіданні встановлено, що Управлінням юстиції в Одеській області було внесено запис до реєстру об’єднань громадян про ліквідацію ОРСЗС, окрім того листом №06-3261 від 16.11.1999 року Управління юстиції в Одеській області просило опубліковувати оголошення про примусовий розпуск ліквідацію ОРСЗС, у зв’язку з набранням рішенням Арбітражного суду Одеської області від 19.03.1999 року законної сили та, як встановлено судом, відповідні зміни в складі керівництва ОРСЗС відбулися після прийняття рішення, а на момент винесення попереджень ОРСЗС з наданням строку для усунення виявлених в ході перевірок порушень, порушення так і не були усунуті.
За таких обставин суд приходить до висновку, що ОРСЗС допущені грубі і систематичні порушення законодавства з продовженням протиправної діяльності, не зважаючи на вимоги позивача про її припинення, що є порушенням Закону України “Про об’єднання громадян». Доказів про усунення всіх порушень, виявлених під час проведення перевірок, відповідачем під час розгляду справи не надано.
Відповідно ч. 2 ст. 32 Закону України №2460-ХІІ, суд одночасно вирішує питання про припинення випуску друкованого засобу масової інформації об'єднання громадян, яке примусово розпускається.
Частиною 2 статті 5 КАС України встановлено, що провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Відповідно до ст.86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об’єктивному дослідженні.
Відповідно до ч. 2 ст.11 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.
Проаналізувавши положення діючого законодавства, суд дійшов висновку про необхідність вийти за межі позовних вимог та з урахуванням приписів ч.2 ст. 32 Закону України №2460-ХІІ припинити випуск друкованого засобу масової інформації Одеської регіональної спілки захисту споживачів –редакцію газети «Ектос»та підприємства, заснованого на власності об’єднання громадян «Центр незалежних споживчих експертиз».
Враховуючи наведене, оцінюючі наявні матеріали справи, суд дійшов висновку, що Головне управління юстиції в Одеській області довело суду ті обставини, на які посилалося в обґрунтування позовних вимог і вони підлягають задоволенню у повному обсязі шляхом примусового розпуску (ліквідації) Одеської регіональної спідки захисту споживачів, припинення підприємства, заснованого на власності об’єднання громадян «Центр незалежних споживчих експертиз»Одеської регіональної спілки захисту споживачів та припинення випуску засобу масової інформації Одеської регіональної спілки захисту споживачів - редакції газети «Ектос».
Керуючись ст. ст. 2,5,7, 8, 9, 11, 71, 86, 159-164,167 КАС України, суд-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Головного управління юстиції в Одеській області до Одеської регіональної спілки захисту споживачів, за участю третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача підприємства, заснованого на власності об’єднання громадян «Центр незалежних споживчих експертиз»Одеської регіональної спілки захисту споживачів та редакції газети «Ектос», - задовольнити в повному обсязі.
Примусово розпустити (ліквідувати) Одеську регіональну спілку захисту споживачів, зареєстровану управлінням юстиції в Одеській області 10 березня 1995 року, свідоцтво №64 від 10 березня 1995 року.
Припинити підприємство, засноване на власності об’єднання громадян «Центр незалежних споживчих експертиз» Одеської регіональної спілки захисту споживачі (код ЄДРПОУ 30127149), яке зареєстроване виконавчим комітетом Одеської міської ради 20.10.1998 року, номер запису до ЄДР № 1 556 105 0001 013856.
Припинити випуск друкованого засобу масової інформації Одеської регіональної спілки захисту споживачів - редакцію газети «Ектос» (код ЄДРПОУ 30028926), зареєстровану виконавчим комітетом Одеської міської ради 16.09.1998 року, номер запису до ЄДР № 1 556 120 0000 014487.
Після набрання постановою законної сили направити її копію Головному управлінню юстиції в Одеській області за місцем реєстрації юридичної особи Одеської регіональної спілки захисту споживачів для внесення рішення про примусовий розпуск (ліквідацію).
Після набрання постановою законної сили направити її копію державному реєстратору за місцем реєстрації юридичних осіб підприємства, заснованого на власності об’єднання громадян «Центр незалежних споживчих експертиз»Одеської регіональної спілки захисту та редакції газети «Ектос»для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судову постанову про припинення юридичної особи.
Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції в порядку та в строки, встановлені ст. 186 КАС України.
Постанова набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 254 КАС України.
Повний текст постанови виготовлено та підписано суддею 23 лютого 2011 року
Суддя/підпис/:
З оригіналом згідно:
Суддя: Г.П. Самойлюк
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.02.2011 |
Оприлюднено | 03.03.2011 |
Номер документу | 13944500 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Самойлюк Г. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні