Постанова
від 21.02.2011 по справі 16156/10/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



     

Харківський окружний адміністративний суд

61004  м. Харків  вул. Мар'їнська, 18-Б-3

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

 Харків  

 21 лютого 2011 р.                                                                                 № 2-а- 16156/10/2070  

Суддя Харківського окружного адміністративного суду Чалий І.С. розглянувши в порядку скороченого провадження справу за адміністративним позовом державної податкової інспекції у Київському районі міста Харкова  до  приватного підприємства "Elvis"  про стягнення суми штрафних санкцій,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Державна податкова інспекція у Київському районі міста Харкова, звернувся до суду з адміністративним позовом до   приватного підприємства "Elvis" ,  в якому просить суд стягнути з відповідача до державного бюджету України  (одержувач: УДУ у Київському районі м. Харкова код ЄДРПОУ одержувача: 24134573, банк одержувача: ГУДКУ в ХОМФО: 11010100 податок з доходів найманих працівників 33215800700004) суму у розмірі 27404,97 грн.

Згідно з ст.183-2 КАС України даний позов підлягає розгляду та вирішенню в порядку скороченого провадження.

          При цьому, суд відзначає, що оскільки матеріали справи містять докази, які в своїй сукупності повно та всебічно висвітлюють обставини спірних правовідносин,  то  спір  підлягає вирішенню на підставі наявних у справі документів.

Розглянувши матеріали справи, вивчивши доводи позову, дослідивши наявні у справі докази в їх сукупності, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав:

Судом встановлено, що з 28.04.2010 р. по 30.04.2010 р. на підставі службових посвідчень серія УХК № 000447, серія УХК № 012470 та на  підставі п. 3 ч.6 ст. 11-1 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" від 04.12.1990 року №509, фахівцями державної податкової інспекції у Київському районі міста Харкова проведена невиїзна позапланова перевірка приватного підприємства "Elvis" з питань правильності справляння податку з доходів фізичних осіб при виплаті доходів найманим робітникам за період з 01.04.2007 р. по 30.04.2010 р.

За результатами проведеної перевірки складено акт № 2215/17-218/31149535 від 30.04.2010 року, згідно якого зафіксовано порушення :

- п.п.4.2.1 п.4.2 ст. 4, п.7.1 ст. 7 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб" від 22.05.2003 р. № 889-ІV із змінами та доповненнями, а саме за ставками , визначеними у п.7.1 ст. 7 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб" (15%), по 93 випадках донараховано податку з доходів фізичних осіб у сумі 9562,50 грн.;

-  ст. 9 Закону України "Про державний реєстр фізичних осіб" від 22.12.1994 р. № 320194-ВР із змінами та доповненнями, а саме у довідках за формою 1-ДФ за 2007,2008, 2009, 2010 роки підприємством не надано інформацію на всіх працівників.

На підставі вказаного акту начальником державної податкової інспекції у Київському районі міста Харкова  було прийнято податкове повідомлення - рішення № 0002831702/0 від 13.05.2010 року про визначення податкового зобов’язання з податку з доходів фізичних осіб  в розмірі 27404,97 грн., з яких за основним платежем 9134,99 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями 18269,98 грн.

Дане рішення отримано платником податків 17.05.2010 р., про що свідчить підпис на поштовому повідомленні.

На теперішній час в матеріалах справи відсутня інформація про оскарження  відповідачем  податкового повідомлення - рішення № 0002831702/0 від 13.05.2010 року.

У відповідності до ст. 67 Конституції України кожен зобов’язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених Законом.

Відповідно до ст. 20 Закону України «Про систему оподаткування»контроль за правильністю та своєчасністю справляння податків і зборів здійснюється державними податковими органами та іншими державними органами в межах повноважень, визначених законами.

Згідно з п. 1.2 ст. 10 Закону України „Про державну податкову службу в Україні” Державна податкова інспекція у Київському районі м. Харкова здійснює контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) та забезпечує правильність обчислення і своєчасність надходження цих податків.

Відповідно до Закону України «Про систему оподаткування» від 18.02.1997 р., № 77/97-ВР платники податків, зборів (обов’язкових платежів) зобов’язанні сплачувати належні суми податків та зборів у встановлені законом терміни і це зобов’язання припиняється їх сплатою.

Згідно з п.п.1, 2 ч.1 ст.11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990 року за №509-ХІІ зі змінами та доповненнями, органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов’язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов’язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов’язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділення, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб’єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов’язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов’язкові платежі), крім Національного банку України та його установ, а також мають право здійснювати контроль за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку, наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності, ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензування відповідно до закону, з наступною передачею матеріалів про виявлення порушення органам, які видали ці документи, торгових патентів.

Згідно з п. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 вищезазначеного Закону України податкове зобов’язання платника податків, нараховане контролюючим органом, вважається узгодженим у день отримання податкового повідомлення.

Вищезазначені податкові повідомлення-рішення є узгодженими.

Відповідно до п.5.3.1 п.5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податку перед бюджетами та державними цільовими фондами»платник податків зобов’язаний погасити нараховану суму протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення.

На підставі п.5.4.1 п.5.4 ст. 5 Закону № 2181-ІІІ узгоджена сума податкового зобов’язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Відповідно до п.п. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 вищезазначеного Закону №2181-ІІІ від 21.12.2000 р. у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов’язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Матеріалами справи підтверджено, що позивачем до відповідача були надіслані перша податкова вимога № 1/478 від 31.05.2010 р. про сплату узгодженого податкового зобов'язання в розмір 27404,97 грн., яка отримана платником податків 04.06.2010 р., про що свідчить підпис на поштовому повідомленні та друга податкова вимога № 2/637 від 05.07.2010 р. про сплату узгодженого податкового зобов'язання в розмір 27404,97 грн., яка отримана платником податків 12.07.2010 р., про що свідчить підпис на поштовому повідомленні.

На теперішній час сума заборгованості підприємством не сплачена і складає 27404,97 грн.

Згідно з п. п. 3.1.1. п. 3.1 ст. 3 Закону України „Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” визначено, що активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

Суд, проаналізувавши  положення ст. 71 КАС України прийшов до висновку, що відповідач  інших доказів щодо спростування вимог позивача суду не надав.

Відповідно до п. 11 ст. 11 Закону України „Про державну податкову службу в Україні” органи державної податкової служби мають право стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені та штрафних санкцій у порядку передбаченому законом.

На підставі вищевикладеного позов підлягає  задоволенню.

Відповідно до ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України  судові збір віднести за рахунок державного бюджету.

Керуючись ст.ст.7-11, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України,  суд, –

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов державної податкової інспекції у Київському районі міста Харкова  до  приватного підприємства "Elvis" про стягнення суми штрафних санкцій - задовольнити в повному обсязі.

Стягнути з  приватного підприємства "Elvis" (61033, м. Харків, вул. Тахіатазька, 3, код ЄДРПОУ 31149535) до державного бюджету України  (одержувач: УДУ у Київському районі м. Харкова код ЄДРПОУ одержувача: 24134573, банк одержувача: ГУДКУ в ХОМФО: 11010100 податок з доходів найманих працівників 33215800700004) суму у розмірі 27404,97 грн. (двадцять сім тисяч чотириста чотири гривні 97 коп.).

Постанову звернути до негайного виконання.

У десятиденний строк з моменту отримання копії постанови сторона чи інша особа, стосовно якої суд вирішив питання про її права, свободи, інтереси чи обов'язки, може оскаржити дану постанову в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд.

          Постанова є остаточною, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку.

Суддя                                                                                 І.С.Чалий

  

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.02.2011
Оприлюднено03.03.2011
Номер документу13945491
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —16156/10/2070

Ухвала від 20.12.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Чалий І.С.

Постанова від 21.02.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Чалий І.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні