ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
04 червня 2010 року 10:44 № 2а-4606/10/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:
Головуючого - судді Дегт ярьової О.В.,
при секретарі судового зас ідання Патратій О.В.
за участю представника поз ивача - Каргалика Д. М. (довіреність від 16.12.2008р. № 147),
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Державної податкової інсп екції у Солом' янському райо ні міста Києва
до Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Авіатор-бу д»
про стягнення податкового бор гу в розмірі 5 533, 22 грн., -
В С Т А Н О В И В:
До Окружного адмініст ративного суду м. Києва зверн улась ДПІ у Солом' янському районі м. Києва з позовом до ТО В «Авіатор-буд»про стягнення податкового боргу в розмірі 5 533, 22 грн.
В обґрунтування позовних в имог позивач посилався на те , що у відповідача наявна забо ргованість з податку на приб уток в розмірі 2 862, 40 грн. та з под атку на додану вартість у роз мірі 2 670, 82 грн.
У судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні та просив задовольнити позовні вимоги.
У судові засідання уповнов ажені представники відповід ача не з' являлись.
Відповідач належним чином повідомлений судом про дату , час та місце судового розгля ду відповідно до вимог ч. 8 ст. 35 Кодексу адміністративного с удочинства України.
Від відповідача відзив на п озовну заяву, заперечень про ти позову, будь-яких пояснень , заяв чи клопотань до суду не надходило.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, всебічно і повно з' ясувавши всі факт ичні обставини справи, об' є ктивно оцінивши докази, які м ають юридичне значення для р озгляду справи і вирішення с пору по суті, суд дійшов висно вку, що позовні вимоги підляг ають задоволенню з огляду на таке.
ТОВ «Авіатор-буд»перебува є на обліку як платник податк ів в ДПІ у Солом' янському ра йоні м. Києва.
19 червня 2007 року, 08 квітня 2009 рок у та 09 грудня 2009 року ДПІ у Солом ' янському районі м. Києва пр овела невиїзні документальн і перевірки своєчасності под ання податкової звітності ТО В «Авіатор-буд», за результат ами яких були складені акти № 7791/15-1/33492174 від 19 червня 2007 року, № 1757/15-1-3 3492174 від 08 квітня 2009 року та № 17064/15-1-3349 2174 від 09 грудня 2009року.
В актах перевірки було вста новлено порушення підпункту 4.1.4 п. 4.1 ст. 4, підпункту 5.3.1 п. 5.3. ст. 5 З акону України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами»та п. 16.4 ст. 16 Закону Украї ни «Про оподаткування прибут ку підприємств», що мало вира з у неподанні податкових дек ларацій з податку на прибуто к, не сплати узгодженої суми п одаткового зобов' язання пр отягом граничних термінів.
19 червня 2007 року, 08 квітня та 09 г рудня 2009 року ДПІ в Солом' янс ькому районі м. Києва були скл адені акти про неможливість ознайомлення з результатами перевірки № 6872/15-01 від 19.06.2007 року, № 1768/15-01 від 08.04.2009року та № 15671/15-01 від 19 гр удня 2009 року у зв' язку з незна ходженням відповідача за заз наченою в установчих та звіт них документах адресою.
ДПІ у Солом' янському райо ні м. Києва на підставі зазнач ених актів перевірки прийнял а наступні податкові повідом лення-рішення № 0024701504/0 від 20 черв ня 2007 року, № 0017271501/0 від 08 квітня 2009 р оку, № 0051911501/0 від 09 грудня 2009 року, я кими згідно з підпунктом 17.1.1, п ідпунктом 17.1.7, п. 17.1 ст. 17 Закону Ук раїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами»за стосувала до ТОВ «Авіатор - бу д»суму штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 170, 00 грн., 0, 50 гр н. та 1 360, 00 грн., відповідно на заг альну суму 1 530, 05 грн.
Вказані податкові повідом лення - рішення були надісла ні відповідачу листом з пові домленням про вручення, прот е були повернуті відділом по штового зв' язку податковом у органу з відміткою «за зазн аченою адресою не знаходитьс я».
04 травня 2007 року відповідаче м до податкового органу було подано декларацію з податку на прибуток підприємств (вх. № 63236), в якій самостійно визначе но суму податку до сплати в ро змірі 1 141, 00 грн.
Відповідачем було сплачен о 1, 00 грн. податку на прибуток п ідприємства, що підтверджуєт ься довідкою позивача.
Крім того, 16 травня 2007 року ДПІ у Солом' янському районі м. К иєва провела перевірку дотри мання платіжної дисципліни Т ОВ «Авіатор-буд»з податку на додану вартість за результа тами якої було складено акт № 5198/16-2/33492174 від 16.05.2007 р.
В акті перевірки було встан овлено порушення відповідач ем підпункту 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов' язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами»щ о мало вираз у несплаті суми у згодженого податкового зобо в' язання з податку на додан у вартість у строки визначен і законодавством.
ДПІ у Солом' янському райо ні м. Києва на підставі зазнач еного акта перевірки прийнял а податкове повідомлення-ріш ення № 0010731504/0 від 16.05.2007р., яким згідн о з підпунктом 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закон у України «Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и»застосувала до ТОВ «Авіато р - буд»суму штрафних (фінансо вих) санкцій в розмірі 8, 10 грн.
Як вбачається з матеріалів справи, вказане податкове по відомлення - рішення було на діслано відповідачу листом з повідомленням про вручення, проте повернуто відділом по штового зв' язку податковом у органу з відміткою «за зазн аченою адресою не знаходитьс я».
У зв' язку із встановлення м факту невручення податково го повідомлення - рішення по причині незнаходження платн ика податку за місцезнаходже нням було складено акт № 2103/15-2 ві д 16.05.2007р. про невручення податко вого повідомлення платнику п одатків - суб' єкту підприєм ницької діяльності ТОВ «Авіа тор-буд». Дане податкового по відомлення-рішення було розм іщене на дошці податкових ог олошень.
26 червня 2008 року, 04 березня 2009 ро ку та 03 липня 2009 року позивачем були проведені перевірки св оєчасності подання податков ої звітності ТОВ «Авіатор-бу д»за результатами якої були складені акти № 7638/15-2/33492174 від 26.06.2008р ., № 2718/15-2-33492174 від 04.03.2009р. та № 7508/15-2-33492174 від 03.07.2009р.
В актах перевірки були вста новлені порушення відповіда чем підпункту 4.1.4 п 4.1. ст. 4 Закон у України «Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и», що мало вираз у неподанні п одаткових декларацій з подат ку на додану вартість.
ДПІ у Солом' янському райо ні м. Києва на підставі зазнач ених актів перевірки прийнял а податкові повідомлення-ріш ення № 0021501504/0 від 27.06.2008р., № 0006171504/0 від 05.0 3.2009 року, та № 0020311504/0 від 06 07.2009 р., яким згідно з підпунктом 17.1.1 п. 17.1 ст. 1 7 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами»застосувала до ТОВ «А віатор - буд»суму штрафних (фі нансових) санкцій в розмірі 340 , 00 грн., 1360,00 грн. та 850,00 грн. відпові дно на загальну суму 2 550, 00 грн.
Вказані податкові повідом лення - рішення були надісла ні відповідачу листом з пові домленням про вручення, прот е повернуті відділом поштово го зв' язку податковому орга ну з відміткою «за зазначено ю адресою не знаходиться».
У зв' язку із встановлення м факту невручення податкови х повідомлень - рішення по п ричині незнаходження платни ка податку за місцезнаходжен ням були складені акти № 2960/15-2 ві д 11.07.2008 р., № 970/15-2 від 19.03.2009р. та 2958/15-2 від 13 .07.2009р. про невручення податков их повідомлень платнику пода тків - суб' єкту підприємниц ької діяльності ТОВ «Авіатор -буд». Дані податкові повідом лення-рішення були розміщенн і на дошці податкових оголош ень.
Крім того, ТОВ «Авіатор-буд» були подані декларації з под атку на додану вартість за лю тий 2007 року від 19.03.2007р. № 11602 та за бе резень 2007 року від 12.04.2007р. № 36048. В де клараціях відповідачем були самостійно визначені зобов' язання з податку в сумі 433, 00 грн . та в сумі 100,00 грн. відповідно на загальну суму 533, 00 грн. та частк ово сплачено в розмірі 398, 70 грн .
Відповідно до п. 16.4. ст. 16 Закон у України «Про оподаткування прибутку підприємств»(в ред акції на момент спірних прав овідносин) платники податку у строки, визначені законом, п одають до податкового органу податкову декларацію про пр ибуток за звітний період, роз раховану наростаючим підсум ком з урахуванням від' ємног о значення об' єкта оподатку вання минулих податкових пер іодів у разі його наявності в ідповідно до пункту 6.1 статті 6 цього Закону. При цьому за зв ітні квартал, півріччя та три квартали платники податку п одають спрощену декларацію, а за результатами звітного р оку - повну.
Відповідно до п. 7.8.1 п. 7.8 ст. 7 Зак ону України «Про податок на д одану вартість»(в редакції н а момент спірних правовіднос ин) податковим (звітним) періо дом для податку на додану вар тість є календарний місяць.
Спеціальним законом з пита нь оподаткування, який устан овлює порядок погашення зобо в' язань юридичних або фізич них осіб перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами з податків і зборів (обов' яз кових платежів), включаючи зб ір на обов' язкове державне пенсійне страхування та внес ки на загальнообов' язкове д ержавне соціальне страхуван ня, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що засто совуються до платників подат ків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сф ері зовнішньоекономічної ді яльності, та визначає процед уру оскарження дій органів с тягнення є Закон України «Пр о порядок погашення зобов' я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами».
Згідно з підпунктом 1.11 ст. 1 ви щезазначеного Закону під под атковою декларацією розуміє ться документ, що подається п латником податків до контрол юючого органу у строки, встан овлені законодавством, на пі дставі якого здійснюється на рахування та/або сплата пода тку, збору (обов' язкового пл атежу).
Відповідно до пп. 4.1.4. п. 4.1 ст. 4 За кону України «Про порядок по гашення зобов' язань платни ків податків перед бюджетами та державними цільовими фон дами»податкові декларації п одаються за базовий податков ий (звітний) період, що дорівню є:
а) календарному місяцю (у то му числі при сплаті місячних авансових внесків),- протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним дне м звітного (податкового) міся ця;
б) календарному кварталу аб о календарному півріччю (у то му числі при сплаті кварталь них або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календар них днів, наступних за останн ім календарним днем звітного (податкового) кварталу (піврі ччя);
в) календарному року, крім в ипадків, передбачених підпун ктом «г»підпункту 4.1.4 цього пу нкту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарни м днем звітного (податкового ) року;
г) календарному року для пла тників податку на доходи фіз ичних осіб (прибуткового под атку з громадян), - до 1 квітня ро ку, наступного за звітним.
Таким чином, діючим законод авством на платників податкі в покладено обов' язок подав ати податкові декларації, в т ому числі з податку на прибут ок та податку на додану варті сть.
Відповідно до підпункту 4.1.1 п . 4.1 ст. 4 цього ж Закону платник п одатків самостійно обчислює суму податкового зобов' яза ння, яку визначає у податкові й декларації.
Відповідно до п. 5.1 ст. 5 цього ж Закону податкове зобов' яза ння, самостійно визначене пл атником податків у податкові й декларації, вважається узг одженим з дня подання такої п одаткової декларації. Зазнач ене податкове зобов' язання не може бути оскаржене платн иком податків в адміністрати вному або судовому порядку. Я кщо у майбутніх податкових п еріодах (з урахуванням строк ів давності, визначених стат тею 15 цього Закону) платник по датків самостійно виявляє по милки у показниках раніше по даної податкової декларації , такий платник податків має п раво надати уточнюючий розра хунок.
Відповідно до підпункту 5.3.1 п . 5.3 ст. 5 цього ж Закону платник п одатків зобов' язаний самос тійно сплатити суму податков ого зобов' язання, зазначену у поданій ним податковій дек ларації, протягом десяти кал ендарних днів, наступних за о станнім днем відповідного гр аничного строку. строку, пере дбаченого підпунктом 4.1.4 пунк ту 4.1 статті 4 цього Закону для п одання податкової деклараці ї.
Відповідно до підпункту 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 цього ж Закону платник податків, що не подає податко ву декларацію у строки, визна чені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неопо датковуваних мінімумів дохо дів громадян за кожне таке не подання або її затримку.
Згідно підпункту 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 ц ього ж Закону у разі коли плат ник податків не сплачує узго джену суму податкового зобов ' язання протягом граничних строків, визначених цим Зако ном, такий платник податку зо бов' язаний сплатити штраф у таких розмірах:
- при затримці до 30 календарн их днів, наступних за останні м днем граничного строку спл ати узгодженої суми податков ого зобов' язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу;
- при затримці від 31 до 90 кален дарних днів включно, наступн их за останнім днем гранично го строку сплати узгодженої суми податкового зобов' яза ння, - у розмірі двадцяти відсо тків погашеної суми податков ого боргу;
- при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої су ми податкового зобов' язанн я, - у розмірі п'ятдесяти відсо тків погашеної суми податков ого боргу.
При цьому, п. 17.3 ст. 17 Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами»(в редакції на момент спірних п равовідносин) передбачено, щ о сплата (стягнення) штрафних санкцій, передбачених цією с таттею, прирівнюється до спл ати (стягнення) податку та оск арження їх сум.
Крім того, відповідачем на п орушення п. 9.8 ст. 9 Закону Украї ни «Про податок на додану вар тість»не було повернуто пода тковому органу реєстраційне свідоцтво платника податку на додану вартість.
Відповідно до підпункту «г »п. 9.8 ст. 9 Закону України «Про п одаток на додану вартість»(в редакції на момент спірних п равовідносин) реєстрація діє до дати її анулювання, яка від бувається, зокрема, якщо особ а, зареєстрована як платник п одатку, не надає податковому органу декларації з цього по датку протягом дванадцяти по слідовних податкових місяці в або подає таку декларацію (п одатковий розрахунок), яка (я кий) свідчить про відсутніст ь оподатковуваних поставок п ротягом такого періоду, а так ож у випадках, визначених зак онодавством стосовно порядк у реєстрації суб' єктів госп одарювання.
Відповідно до п. 9.8 ст. 9 Закону України «Про податок на дода ну вартість»платник податку зобов' язаний повернути под атковому органу реєстраційн е свідоцтво якщо анулювання реєстрації здійснюється за ініціативою податкового орг ану, - протягом двадцяти кален дарних днів від дня прийнятт я рішення про анулювання. У ць ому випадку затримка у повер ненні такого свідоцтва прирі внюється до затримки у надан ні податкової звітності з ць ого податку.
По даному факту 03 квітня 2009 ро ку ДПІ у Солом' янському рай оні м. Києва провела невиїзну документальну перевірку щод о дотримання вимог податково го законодавства ТОВ «Авіато р-буд», за результатами якої б уло складено акт № 7513/15-2-33492174 від 03 0 7.2007 року.
06 липня 2009 року ДПІ у Соломянс ькому районі м. Києва на підст аві акта перевірки прийняла податкове повідомлення - рі шення № 0020391504/0, яким згідно з підп унктом 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов' язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами»заст осувала до ТОВ «Авіатор-буд» суму штрафних (фінансових) са нкцій в розмірі 170, 00 грн.
Як вбачається з матеріалів справи, вказане податкове по відомлення - рішення було на діслано відповідачу листом з повідомленням про вручення, проте повернуто відділом по штового зв' язку податковом у органу з відміткою «за зазн аченою адресою не знаходитьс я».
У зв' язку із встановлення м факту невручення податково го повідомлення - рішення по причині незнаходження платн ика податку за місцезнаходже нням було складено акт № 2957/15-2 ві д 13.07.2009р. про невручення податко вого повідомлення платнику п одатків - суб' єкту підприєм ницької діяльності ТОВ «Авіа тор-буд». Дане податкове пові домлення-рішення було розміщ ено на дошці податкових огол ошень.
Згідно з п. 6.1 ст. 6 вищезгадано го Закону у разі коли сума под аткового зобов' язання розр аховується контролюючим орг аном відповідно до статті 4 ць ого Закону, такий контролююч ий орган надсилає платнику п одатків податкове повідомле ння, в якому зазначаються під става для такого нарахування , посилання на норму податков ого закону, відповідно до яко ї був зроблений розрахунок а бо перерахунок податкових зо бов' язань, сума податку чи з бору (обов' язкового платежу ), належного до сплати та штраф них санкцій за їх наявності, г раничні строки їх погашення, а також попередження про нас лідки їх несплати в установл ений строк та граничні строк и, передбачені законом для ос карження нарахованого подат кового зобов' язання (штрафн их санкцій за їх наявності).
Відповідно до підпункту 5.2.1 п . 5.2. ст. 5 цього ж Закону податков е зобов' язання, нараховане контролюючим органом відпов ідно до пунктів 4.2. та 4.3. статті 4 цього Закону, вважається узг одженим у день отримання пла тником податків податкового повідомлення, з винятком вип адків, визначених підпунктом 5.2.2. цього пункту.
Абзацом першим підпункту 5.2 .2 п. 5.2 ст. 5 вищезгаданого Закону передбачено, що платник пода тків має право звернутися до контролюючого органу із ска ргою про перегляд рішення, як а подається у письмовій форм і, у разі коли платник податкі в вважає, що контролюючий орг ан невірно визначив суму под аткового зобов' язання або п рийняв будь-яке інше рішення , що суперечить законодавств у з питань оподаткування або виходить за межі його компет енції, встановленої законом.
З урахуванням строків давн ості платник податків має пр аво оскаржити до суду рішенн я контролюючого органу про н арахування податкового зобо в' язання у будь-який момент після отримання відповідног о податкового повідомлення. У цьому випадку зазначене рі шення контролюючого органу н е підлягає адміністративном у оскарженню (абзац перший пі дпункту 5.2.5. п. 5.2 ст. 5 цього ж Зако ну).
За змістом п. 1.3 ст. 1 та підпунк ту 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 цього ж Закону узг оджена сума податкового зобо в' язання (з урахуванням штр афних санкцій за їх наявност і), не сплачена платником пода тків у встановлений строк, ви знається сумою податкового б оргу платника податків.
Вищезазначені податкові п овідомлення - рішення ДПІ у Солом' янському районі м. Ки єва відповідно до вимог підп ункту 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 вищезгаданого Закону вважаються врученими відповідачу, а тому сума пода ткового зобов' язання, визна чена в цих податкових повідо мленнях - рішеннях, з урахув анням того, що відповідачем в казані податкові повідомлен ня - рішення не оскаржувалис ь в адміністративному або су довому порядку, є узгодженою сумою податкового зобов' яз ання, яка не була сплачена у вс тановлені строки, і визнаєть ся податковим боргом.
Крім того, сумою податковог о боргу визнається сума пода ткового зобов' язання, що бу ла самостійно визначена відп овідачем в податкових деклар аціях, але не сплачена протяг ом граничних строків.
Відповідно до ст. 16 Закону Ук раїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами»ві дповідачу на суму податковог о боргу була нарахована пеня в розмірі 0, 32 грн., що підтвердж ується довідками позивача та копією облікової картки від повідача (зворотній бік) стан ом на 31 грудня 2009 року.
Отже, у відповідача на момен т розгляду справи наявний по датковий борг з податку на до дану вартість в сумі 2 862, 40 грн. т а з податку на прибуток в сумі 2 670, 82 грн., що підтверджується т акож зворотнім боком обліков их карток відповідача з пода тку на додану вартість та з по датку на прибуток.
Відповідно до абзацу першо го підпункту 6.2.1. п. 6.2. ст. 6 вищеза значеного Закону у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов' язання в установлені строки, податковий орган над силає такому платнику податк ів податкові вимоги.
ДПІ у Солом' янському райо ні м. Києва виставило відпові дачу першу податкову вимогу № 1/1085 від 28 березня 2007 року на сум у боргу 375, 74 грн., а також другу п одаткову вимогу № 2/2940 від 29 серп ня 2007 року на суму 1 829, 14 грн., які бу ли отримані відповідачем 26 ли пня 2007 року та 28 вересня 2007 року, п ро що свідчать поштові повід омлення про вручення.
31 жовтня 2007 року позивач прий няв рішення № 638 про стягнення коштів та продаж інших актив ів платника податків в рахун ок погашення його податковог о боргу, згідно якого вирішив здійснити стягнення коштів та продаж інших активів, що пе ребувають у власності ТОВ «А віатор-буд», а також тих актив ів, права власності, на які він набуде у майбутньому в рахун ок погашення узгодженої суми податкового боргу цього пла тника податків.
На день розгляду справи сум а податкового боргу відповід ачем не погашена.
Згідно з підпунктом 3.1.1 п. 3.1. ст . 3 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами»активи платника пода тків можуть бути примусово с тягнені в рахунок погашення його податкового боргу виклю чно за рішенням суду.
Органами, уповноваженими з дійснювати заходи з погашенн я податкового боргу, згідно з підпунктом 2.3.1 п. 2.3 ст. 2 цього ж З акону, є виключно податкові о ргани.
Згідно з п. 11 ст. 10 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні»(в редакції н а момент виникнення спірних правовідносин) державні пода ткові інспекції в районах, мі стах без районного поділу, ра йонах у містах, міжрайонні та об' єднані державні податко ві інспекції подають до суді в позови до підприємств, уста нов, організацій та громадян про стягнення заборгованост і перед бюджетом і державним и цільовими фондами за рахун ок їх майна.
Пунктом одинадцятим ст. 11 ць ого ж Закону передбачено пра во органів державної податко вої служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, вст ановлених законами України с тягувати до бюджетів та держ авних цільових фондів суми н едоїмки, пені у випадках, поря дку та розмірах, встановлени х законами України.
Отже, враховуючи викладене , та з огляду на те, що відповід ачем не надано суду доказів, я кі б спростовували доводи по зивача, позовні вимоги про ст ягнення з відповідача податк ового боргу в загальному роз мірі 5 533, 22 грн. (2 862, 40 грн. - подато к на додану вартість, 2 670, 82 грн. - податок на прибуток) є обґрун тованими та підлягають задов оленню.
Відповідно до ч. 2 ст. 94 Кодекс у адміністративного судочин ства України якщо судове ріш ення ухвалене на користь сто рони - суб' єкта владних пов новажень, суд присуджує з інш ої сторони всі здійснені нею документально підтвердженн і судові витрати, пов' язані із залученням свідків та про веденням судових експертиз.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб' єкта владних повнова жень, пов' язаних із залучен ням свідків та проведенням с удових експертиз, судові вит рати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають .
Керуючись ст. ст. 69 - 71, ст. 94, ст. с т. 158-163, ст. 167, ст. 254 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, суд -
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов задовольнити по вністю.
2. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю «А віатор-буд»(03151, м. Київ, вул. Воли нська, 60, ідентифікаційний код 33492174) до Державного бюджету Укр аїни суму податкового боргу в загальному розмірі 5 533, 22 грн. (п' ять тисяч п' ятсот тридц ять три) грн. 22 коп., у тому числі 2 862 (дві тисячі вісімсот шістд есят дві) грн. 40 коп. - податков ий борг з податку на додану ва ртість та 2 670 (дві тисячі шістс от сімдесят) грн. 82 коп. - подат ковий борг з податку на прибу ток.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, встановленог о цим Кодексом, якщо таку заяв у не було подано. Якщо було под ано заяву про апеляційне оск арження, але апеляційна скар га не була подана у встановле ний строк, постанова суду пер шої інстанції набирає законн ої сили після закінчення цьо го строку. У разі подання апел яційної скарги судове рішенн я, якщо його не скасовано, наби рає законної сили після закі нчення апеляційного розгляд у справи.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складання за правилам и, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного с удочинства України, шляхом п одання через суд першої інст анції заяви про апеляційне о скарження з наступним поданн ям протягом двадцяти днів ап еляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без п опереднього подання заяви пр о апеляційне оскарження, якщ о скарга подається у строк, вс тановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя О.В. Дегтярьова
Дата виготовлення та п ідписання повного тексту пос танови - 18 червня 2010 року.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 04.06.2010 |
Оприлюднено | 03.03.2011 |
Номер документу | 13946898 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Дегтярьова О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні