ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
20 липня 2010 року 11:29 № 2а-5675/10/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:
Головуючого - судді Дегт ярьової О.В.,
при секретарі судового зас ідання Безсчасній Я.С.,
за участю представника поз ивача - Федорова С.Ф . (довіреність від 11.01.2010р. № 7/9/10-017) ,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Державної податкової інсп екції у Голосіївському район і міста Києва
до Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Нью Поінт М аркетинг Україна»
про стягнення податкового бо ргу у розмірі 217 164, 76 грн., -
В С Т А Н О В И В:
До Окружного адмініст ративного суду м. Києва зверн улась ДПІ у Голосіївському р айоні м. Києва з позовом до ТОВ «Нью Поінт Маркетинг Україн а»про стягнення податкового боргу в розмірі 200 151, 23 грн.
14 червня 2010 року позивачем у с удовому засіданні було подан о заяву про збільшення позов них вимог. В обґрунтування за яви про збільшення позовних вимог позивач посилався на т е, що у відповідача у зв' язку з подачею до податкового орг ану податкових декларацій та визначення сум самостійно у згоджених податкових зобов' язань сума податкового боргу збільшилась і на момент розг ляду справи заборгованість с тановить 217 164, 76 грн.
У судовому засіданні 20 липн я 2010 року представник позивач а підтримав позовні вимоги т а просив їх задовольнити.
У судові засідання 25 травня , 14 червня, та 20 липня 2010 року відп овідач не з' явився, належни м чином повідомлений судом п ро дату, час та місце судового розгляду відповідно до вимо г ч. 8 ст. 35 Кодексу адміністрати вного судочинства України.
Від відповідача відзив на п озовну заяву, заперечень про ти позову, будь-яких пояснень , заяв чи клопотань до суду не надходило.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, всебічно і повно з' ясувавши всі факт ичні обставини справи, об' є ктивно оцінивши докази, які м ають юридичне значення для р озгляду справи і вирішення с пору по суті, суд дійшов висно вку, що позовні вимоги підляг ають задоволенню з огляду на таке.
ТОВ «Нью Поінт Маркетинг Ук раїна»було зареєстровано Го лосіївською районною у м. Киє ві адміністрацією.
ТОВ «Нью Поінт Маркетинг Ук раїна»перебуває на обліку як платник податків в ДПІ в Голо сіївському районі м. Києва.
23 вересня 2009 року ДПІ в Голосі ївському районі м. Києва пров ело документальну невиїзну п еревірку ТОВ «Нью Поінт Марк етинг Україна»з питань право вих відносин з ТОВ «Основа-Пр остір»за період з 01.10.2008р. по 31.12.2008р ., за результатами якої було ск ладено акт № 569/1-23-08-31721369 від 23 верес ня 2009 року.
В акті перевірки було встан овлено порушення підпункту 5 .3.9 п. 5.3 ст. 5. Закону України «Про о податкування прибутку підпр иємств», що мало призвело до з аниження податку на прибуток у ІV кварталі 2008 року в сумі 59 488, 00 грн. та порушення підпункту 7. 4.1, підпункту 7.4.5 п 7.4 ст. 7 Закону Ук раїни «Про податок на додану вартість», що мало вираз у зан иженні податку на додану вар тість у грудні 2008 року в сумі 47 5 90, 00 грн.
24 вересня 2009 року копія акта № 569/1-23-08-31721369 від 23 вересня 2009 року бул а направлена ТОВ «Нью Поінт М аркетинг Україна»листом з по відомленням про вручення, пр оте повернуто відділом пошто вого зв' язку податковому ор гану з відміткою про відсутн ість підприємства за його мі сцезнаходженням.
02 жовтня 2009 року ДПІ у Голосії вському районі м. Києва на під ставі акта перевірки № 569/1-23-08-31721369 від 23 вересня 2009 року прийняла податкові повідомлення - рі шення № 0000902307/0 та № 0000912307/0, якими згі дно з підпунктом «б»підпункт у 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов' яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами»визначила ТО В «Нью Поінт Маркетинг Украї на»суму податкового зобов' язання в розмірі 83 283, 20 грн. з под атку на прибуток та суму пода ткового зобов' язання в розм ірі 71 385, 00 грн. з податку на додан у вартість.
Як вбачається з матеріалів справи, вказані податкові по відомлення - рішення були на діслані відповідачу листом з повідомленням про вручення, проте повернуті відділом по штового зв' язку податковом у органу з відміткою про відс утність підприємства за його місцезнаходженням.
У зв' язку із встановлення м факту невручення податкови х повідомлень - рішення по п ричині незнаходження платни ка податку за місцезнаходжен ням було складено відповідни й акт № 996/3-23-07 від 09 жовтня 2009 р., що с тало підставою для розміщенн я податкових повідомлень - р ішень № 0000902307/0 та № 0000912307/0 від 02 жовтн я 2009 року на дошці податкових о голошень (повідомлень), що під тверджується актом від 09 жовт ня 2009 року № 21/23-07.
Відповідачем були подані д о податкового органу податко ві декларації з податку на до дану вартість № 9001393308 від 16.10.2 009р. за вересень 2009 року, № 9002005974 від 20.11.2009р. за жовтень 2009 року, № 336 528 від 17.12.2009р. за листопад 2009 року, № 9002699397 від 20 січня 2010р. за груде нь 2009 року, № 90000683678 від 19.03.2010р. за люти й 2010 року, № 77454 від 19.04.2010р. за березе нь 2010 року, № 117513 від 18.05.2010р. за квіте нь 2010 року, в яких відповідачем було самостійно визначені з обов' язання з податку в сум і 13 816, 00 грн., 8 766,00 грн., 7 489, 00 грн., 15 009, 00 гр н., 441, 00 грн., 10 343, 00 грн. та 10 982, 00 грн. від повідно на загальну суму 66 846, 00 грн.
Відповідачем було також по дано до податкового органу п одаткові декларації з податк у на прибуток підприємства № 9001578184 від 23.10.2009р. за ІІІ кварта ли 2009 року та № 97777 від 05.05.2010р. за І кв артал 2010 року та було самостій но визначені зобов' язання з податку в сумі 409, 00 грн. та 5 000, 00 гр н., відповідно на загальну сум у 5 409, 00 грн.
Крім того, ТОВ «Нью Поінт Ма ркетинг Україна»до ДПІ в Гол осіївському районі подавало податковий розрахунок подат ку на рекламу з травня 2009 року п о квітень 2010 року на загальну с уму 53 335, 52 грн.
В ст. 13 Закону України «Про си стему оподаткування»(в редак ції на момент спірних правов ідносин) передбачено, що в Укр аїні справляються загальнод ержавні податки і збори (обов ' язкові платежі) та місцеві податки і збори (обов' язков і платежі).
Відповідно до ч. 1 ст. 15 цього З акону до місцевих податків н алежать податок з реклами.
Згідно зі ст. 1 Декрету Кабін ету Міністрів України «Про м ісцеві податки і збори», який визначає види місцевих пода тків і зборів, їх граничні роз міри та порядок обчислення і спрямований на зміцнення бю джетів місцевого самоврядув ання, до місцевих податків і з борів належить податок з рек лами.
Статтею 18 вищезазначеного Д екрету передбачено, що орган и місцевого самоврядування с амостійно встановлюють і виз начають порядок сплати місце вих податків і зборів відпов ідно до переліку і в межах уст ановлених граничних розмірі в ставок.
Органи місцевого самовряд ування в межах своєї компете нції мають право запроваджув ати пільгові податкові ставк и, повністю відміняти окремі місцеві податки і збори або з вільняти від їх сплати певні категорії платників та нада вати відстрочки у сплаті міс цевих податків та зборів.
Місцеві податки і збори пер ераховуються до бюджетів міс цевого самоврядування в поря дку, визначеному Радами наро дних депутатів, якими вони вс тановлюються. Стягнення не в несених в установлений термі н місцевих податків і зборів здійснюється згідно з чинни м законодавством (ст. 19 цього ж Декрету).
Відповідальність за прави льність обчислення, своєчасн ість сплати місцевих податкі в і зборів до бюджету місцево го самоврядування покладаєт ься на платників відповідно до чинного законодавства (ст . 22 цього ж Декрету).
Згідно з розділом ІІ Положе ння про податок з реклам, затв ердженого рішенням Київсько ї міської ради ІV сесії XXІV скли кання від 24 квітня 2003 року № 360/520, п латниками податку з реклами є юридичні особи усіх форм вл асності, їх філії, відділення , представництва та інші відо кремлені підрозділи, а також фізичні особи та суб' єкти п ідприємницької діяльності, я кі розміщують об' єкти рекла ми на території м. Києва.
Відповідно до розділу ІІІ в ищезгаданого Положення об' єктом оподатковування є варт ість послуг по встановленню та розміщенню реклами, в тому числі і плата за право тимчас ового використання місць для розташування об' єктів зовн ішньої реклами та реклами на транспорті в м. Києві.
Ставка податку встановлює ться у відсотках від вартост і послуг за встановлення та р озміщення реклами, в тому чис лі і від плати за право тимчас ового використання місць для розташування об' єктів зовн ішньої реклами та реклами на транспорті в м. Києві (п. 4.1 розд ілу ІV Положення).
За розміщення реклами на тр ивалий час ставка збору стан овить 0,5 відсотка (п. 4.3 розділу І V Положення).
Відповідно до розділу VІ Пол оження податок з реклами нар аховується відповідно до вст ановленої ставки та вартості наданих рекламних послуг, в т ому числі і розміру плати за п раво тимчасового використан ня місць в м. Києві для розташу вання об' єктів зовнішньої р еклами та реклами на транспо рті і виділяється в розрахун кових документах окремим ряд ком.
Рекламодавці сплачують по даток з реклами під час оплат и послуг, визначених розділо м III цього Положення.
Податок з реклами одержуєт ься розповсюджувачами та вно ситься до районних бюджетів за місцем їх реєстрації.
Податок з реклами за право т имчасового використання міс ць для розташування об'єктів зовнішньої реклами та рекла ми на транспорті одержується уповноваженим виконавчим ор ганом Київради (Київської мі ської державної адміністрац ії) з подальшим перерахуванн ям його до відповідних район них бюджетів за місцем розмі щення зовнішньої реклами.
Перерахування коштів пода тку з реклами до бюджету пров одиться протягом десяти кале ндарних днів, наступних за ос таннім днем граничного термі ну для подання розрахунку сп лати податку.
Розрахунок сплати податку з реклами подається до держа вної податкової інспекції ві дповідного району за місцем реєстрації платника протяго м 20 календарних днів, наступни х за останнім календарним дн ем звітного місяця.
Згідно з ч. 1 ст. 14 Закону Украї ни «Про систему оподаткуванн я» до загальнодержавних пода тків відноситься податок на додану вартість та податок н а прибуток.
Спеціальним законом з пита нь оподаткування, який устан овлює порядок погашення зобо в' язань юридичних або фізич них осіб перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами з податків і зборів (обов' яз кових платежів), включаючи зб ір на обов' язкове державне пенсійне страхування та внес ки на загальнообов' язкове д ержавне соціальне страхуван ня, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що засто совуються до платників подат ків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сф ері зовнішньоекономічної ді яльності, та визначає процед уру оскарження дій органів с тягнення є Закон України «Пр о порядок погашення зобов' я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами».
Згідно з підпунктом 1.11 ст. 1 ви щезазначеного Закону під под атковою декларацією розуміє ться документ, що подається п латником податків до контрол юючого органу у строки, встан овлені законодавством, на пі дставі якого здійснюється на рахування та/або сплата пода тку, збору (обов' язкового пл атежу).
Відповідно до підпункту 4.1.4. п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про по рядок погашення зобов' язан ь платників податків перед б юджетами та державними цільо вими фондами»податкові декл арації подаються за базовий податковий (звітний) період, щ о дорівнює:
а) календарному місяцю (у то му числі при сплаті місячних авансових внесків),- протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним дне м звітного податкового місяц я;
б) календарному кварталу аб о календарному півріччю (у то му числі при сплаті кварталь них або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календар них днів, наступних за останн ім календарним днем звітного (податкового) кварталу (піврі ччя);
в) календарному року, крім в ипадків, передбачених підпун ктом «г»підпункту 4.1.4 цього пу нкту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарни м днем звітного (податкового ) року;
г) календарному року для пла тників податку на доходи фіз ичних осіб (прибуткового под атку з громадян), - до 1 квітня ро ку, наступного за звітним.
Відповідно до підпункту 4.1.1 п . 4.1 ст. 4 цього ж Закону платник п одатків самостійно обчислює суму податкового зобов' яза ння, яку визначає у податкові й декларації.
Відповідно до п. 5.1 ст. 5 цього ж Закону податкове зобов' яза ння, самостійно визначене пл атником податків у податкові й декларації, вважається узг одженим з дня подання такої п одаткової декларації. Зазнач ене податкове зобов' язання не може бути оскаржене платн иком податків в адміністрати вному або судовому порядку. Я кщо у майбутніх податкових п еріодах (з урахуванням строк ів давності, визначених стат тею 15 цього Закону) платник по датків самостійно виявляє по милки у показниках раніше по даної податкової декларації , такий платник податків має п раво надати уточнюючий розра хунок.
Відповідно до підпункту 5.3.1 п . 5.3 ст. 5 цього ж Закону платник п одатків зобов' язаний самос тійно сплатити суму податков ого зобов' язання, зазначену у поданій ним податковій дек ларації, протягом десяти кал ендарних днів, наступних за о станнім днем відповідного гр аничного строку. строку, пере дбаченого підпунктом 4.1.4 пунк ту 4.1 статті 4 цього Закону для п одання податкової деклараці ї.
За змістом п. 1.3 ст. 1 та підпунк ту 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 цього ж Закону узг оджена сума податкового зобо в' язання (з урахуванням штр афних санкцій за їх наявност і), не сплачена платником пода тків у встановлений строк, ви знається сумою податкового б оргу платника податків.
Самостійно узгоджене відп овідачем податкове зобов' я зання не було погашено відпо відачем протягом граничного строку, а тому визнається под атковим боргом.
Підпунктом 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 вищезаз наченого Закону передбачено , що контролюючий орган зобов ' язаний самостійно визначи ти суму податкового зобов' я зання платника податків у ра зі якщо:
а) платник податків не подає у встановлені строки податк ову декларацію;
б) дані документальних пере вірок результатів діяльност і платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов' язань, заявлених у податкови х деклараціях;
в) контролюючий орган внасл ідок проведення камеральної перевірки виявляє арифметич ні або методологічні помилки у поданій платником податкі в податковій декларації, які призвели до заниження або за вищення суми податкового зоб ов' язання.
г) згідно з законами з питан ь оподаткування особою, відп овідальною за нарахування ок ремого податку або збору (обо в' язкового платежу), є контр олюючий орган.
Згідно з п. 6.1 ст. 6 вищезгадано го Закону у разі коли сума под аткового зобов' язання розр аховується контролюючим орг аном відповідно до статті 4 ць ого Закону, такий контролююч ий орган надсилає платнику п одатків податкове повідомле ння, в якому зазначаються під става для такого нарахування , посилання на норму податков ого закону, відповідно до яко ї був зроблений розрахунок а бо перерахунок податкових зо бов' язань, сума податку чи з бору (обов' язкового платежу ), належного до сплати та штраф них санкцій за їх наявності, г раничні строки їх погашення, а також попередження про нас лідки їх несплати в установл ений строк та граничні строк и, передбачені законом для ос карження нарахованого подат кового зобов' язання (штрафн их санкцій за їх наявності).
Відповідно до підпункту 5.2.1 п . 5.2. ст. 5 цього ж Закону податков е зобов' язання, нараховане контролюючим органом відпов ідно до пунктів 4.2. та 4.3. статті 4 цього Закону, вважається узг одженим у день отримання пла тником податків податкового повідомлення, з винятком вип адків, визначених підпунктом 5.2.2. цього пункту.
Абзацом третім підпункту 5.3 .1 п. 5.3 ст. 5 вищезгаданого Закону у разі визначення податково го зобов' язання контролююч им органом за підставами, заз наченими у підпунктах «а»- «в »підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов' яз аний погасити нараховану сум у податкового зобов' язання протягом десяти календарних днів від дня отримання подат кового повідомлення, крім ви падків коли протягом такого строку такий платник податкі в розпочинає процедуру апеля ційного узгодження.
Згідно з абзацом першим під пункту 5.2.2 п. 5.2 ст. 5 вищезгаданог о Закону передбачено, що плат ник податків має право зверн утися до контролюючого орган у із скаргою про перегляд ріш ення, яка подається у письмов ій формі, у разі коли платник п одатків вважає, що контролюю чий орган невірно визначив с уму податкового зобов' язан ня або прийняв будь-яке інше р ішення, що суперечить законо давству з питань оподаткуван ня або виходить за межі його к омпетенції, встановленої зак оном.
З урахуванням строків давн ості платник податків має пр аво оскаржити до суду рішенн я контролюючого органу про н арахування податкового зобо в' язання у будь-який момент після отримання відповідног о податкового повідомлення. У цьому випадку зазначене рі шення контролюючого органу н е підлягає адміністративном у оскарженню (абзац перший пі дпункту 5.2.5. п. 5.2 ст. 5 цього ж Зако ну).
За змістом п. 1.3 ст. 1 та підпунк ту 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 цього ж Закону узг оджена сума податкового зобо в' язання (з урахуванням штр афних санкцій за їх наявност і), не сплачена платником пода тків у встановлений строк, ви знається сумою податкового б оргу платника податків.
Податкові повідомлення - рішення від 02 жовтня 2009 року № 000 0902307/0 та № 0000912307/0 вважаються такими , що вручені згідно підпункту 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 цього ж Закону.
Доказів оскарження зазнач ених податкових повідомлень -рішень в судовому або адміні стративному порядку суду не надано.
Таким чином, сума податково го зобов' язання, визначена в цих податкових повідомленн ях - рішеннях є узгодженою с умою податкового зобов' яза ння, яка не була сплачена відп овідачем у встановлені строк и, і визнається податковим бо ргом.
Згідно підпункту 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 З акону України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами»у разі коли платник по датків не сплачує узгоджену суму податкового зобов' яза ння в установлені строки, под атковий орган надсилає таком у платнику податків податков і вимоги.
Відповідно до підпункту 6.2.3 п . 6.2 ст. 6 цього ж Закону податков і вимоги надсилаються:
а) перша податкова вимога - н е раніше першого робочого дн я після закінчення граничног о строку сплати узгодженої с уми податкового зобов' язан ня. Перша податкова вимога мі стить повідомлення про факт узгодження податкового зобо в' язання та виникнення прав а податкової застави на акти ви платника податків. обов' язок погасити суму податково го боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;
б) друга податкова вимога - н е раніше тридцятого календар ного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення пл атником податків суми податк ового боргу у встановлені ст роки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, вик ладених у першій податковій вимозі, може містити повідом лення про дату та час проведе ння опису активів платника п одатків, що перебувають у под атковій заставі, а також про д ату та час проведення публіч них торгів з їх продажу.
ДПІ в Голосіївському район і м. Києві виставило відповід ачу першу податкову вимогу № 1/2666 від 07 липня 2009 року на загальн у суму податкового боргу 9 290,19 г рн., у тому числі 5 247, 53 грн. податк ового боргу з податку на приб уток та 4 042,66 грн. податкового бо ргу з податку на рекламу.
Дана податкова вимога була отримана відповідачем 01 люто го 2010 року.
ДПІ в Голосіївському район і виставило відповідачу друг у податкову вимогу № 2/949 від 10 бе резня 2010 року на загальну суму податкового боргу 209 426, 02 грн., у тому числі 83 018, 75 грн. податково го боргу з податок на прибуто к, у тому числі 57 986, 33 грн. - основ ний платіж, 25 002, 18 грн. - штрафні (фінансові) санкції, 30, 24 грн. - п еня, 112 036, 95 грн. податкового борг у з податку на додану вартіст ь, у тому числі 81 572, 29 грн. - основ ний платіж, 29 508, 25 грн. - штрафні (фінансові) санкції, 956, 41 грн. - пеня, 14 370, 32 грн. податкового бор гу з податку на рекламу, у тому числі 13 860, 62 грн. - основний пла тіж, 509, 70 грн. - пеня.
12 квітня 2010 року друга податк ова вимога від 10 березня 2010 рок у № 2/949 була направлена на адрес у відповідача, однак у зв' яз ку з неможливістю вручення б ула розмішена на дошці подат кових оголошень 14 квітня 2010 рок у, про що податковим органом б уло складено акт № 16 від 14 квітн я 2010року.
Згідно з підпунктом 6.2.4 п. 6.2 ст . 6 цього ж Закону податкова ви мога вважається надісланою ( врученою) юридичній особі, як що її передано посадовій осо бі такої юридичної особи під розписки або надіслано лист ом з повідомленням про вруче ння.
У разі коли податковий орга н або пошта не може вручити пл атнику податків податкове по відомлення або податкові вим оги у зв' язку з незнаходжен ням посадових осіб, їх відмов ою прийняти податкове повідо млення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного м ісця розташування (місцезнах одження) платника податків, п одатковий орган розміщує под аткове повідомлення або пода ткові вимоги на дошці податк ових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення под аткового органу. При цьому де нь розміщення такої податков ої вимоги вважається днем її вручення.
Крім того, згідно з п. 5.8 розді лу 5 Порядку направлення орга нами державної податкової сл ужби України податкових вимо г платникам податків, затвер дженого наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни від 03 липня 2001 року № 266, зареє стровано в Міністерстві юсти ції України від 16 липня 2001 року № 595/5786, якщо податковий орган аб о пошта не може вручити платн ику податків податкову вимог у у зв' язку з незнаходження м фактичного місцезнаходжен ня (місця проживання) платник а податків, то працівник стру ктурного підрозділу, до функ цій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспо нденції, у день повернення не врученої податкової вимоги р озміщує її на дошці податков их оголошень (повідомлень).
День розміщення податково ї вимоги на дошці податкових оголошень (повідомлень) вваж ається днем вручення податко вої вимоги.
Таким чином, друга податков а вимога виставлена відповід ачу вважається такою, що йому вручена.
Після виставлення другої п одаткової вимоги сума податк ового борг відповідача з под атку на прибуток, з податку на додану вартість та з податку на рекламу збільшилась, одна к положеннями Закону України «Про порядок погашення зобо в' язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами»не пере дбачено виставлення наступн ої податкової вимоги після д ругої в такому випадку.
Отже, відповідачем було дот римано процедуру виставленн я та надсилання податкових в имог.
Відповідачем було частков о погашено податковий борг з трьох податків і на момент ро згляду справи становить 114 952, 34 грн. податку на додану вартіс ть, 87 988, 51 грн. з податку на прибут ок підприємств та 12 234, 53 грн. под атку на рекламу, що підтвердж ується зворотнім боком облік ової картки відповідача з тр ьох податків, копія яких наяв на в матеріалах справи.
Доказів оскарження податк ових вимог та сплати податко вого боргу в розмірі заявлен их позовних вимог суду не над ано.
Відповідно до вимог підпун кту 16.1.1, підпункту 16.1.2 ст. 16 Закону України «Про порядок погаше ння зобов' язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами »відповідачу на суму податко вого борг нараховувалась пен я, залишок якої на момент розг ляду справи складає по подат ку на додану вартість 1 761, 12 грн. , по податку з прибутку підпри ємств 30, 24 грн. та по податку на р екламу 198, 02 грн.
В силу положень п. 1.3 ст. 1 вищез гаданого Закону податковий б орг (недоїмка) - податкове зобо в' язання (з урахуванням штр афних санкцій за їх наявност і), самостійно узгоджене плат ником податків або узгоджене в адміністративному чи судо вому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму тако го податкового зобов' язанн я.
Згідно з підпунктом 3.1.1 п. 3.1. ст . 3 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами»активи платника пода тків можуть бути примусово с тягнені в рахунок погашення його податкового боргу виклю чно за рішенням суду.
Органами, уповноваженими з дійснювати заходи з погашенн я податкового боргу, згідно з підпунктом 2.3.1 п. 2.3 ст. 2 цього ж З акону, є виключно податкові о ргани.
Згідно з п. 11 ст. 10 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні»(в редакції н а момент виникнення спірних правовідносин) державні пода ткові інспекції в районах, мі стах без районного поділу, ра йонах у містах, міжрайонні та об' єднані державні податко ві інспекції подають до суді в позови до підприємств, уста нов, організацій та громадян про стягнення заборгованост і перед бюджетом і державним и цільовими фондами за рахун ок їх майна.
Пунктом одинадцятим ст. 11 ць ого ж Закону передбачено пра во органів державної податко вої служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, вст ановлених законами України с тягувати до бюджетів та держ авних цільових фондів суми н едоїмки, пені у випадках, поря дку та розмірах, встановлени х законами України.
Отже, враховуючи викладене , та з огляду на те, що відповід ачем не надано суду доказів, я кі б спростовували доводи по зивача, позовні вимоги про ст ягнення з відповідача податк ового боргу в загальній сумі 217 164, 76 грн. (116 713, 46 грн. - податкови й борг з податку на додану вар тість, 88 018, 75 грн. - податковий б орг з податку на прибуток та 12 432, 55 грн. - податковий борг з по датку на рекламу) є обґрунтов аними та підлягають задоволе нню.
Відповідно до ч. 2 ст. 94 Кодекс у адміністративного судочин ства України якщо судове ріш ення ухвалене на користь сто рони - суб' єкта владних пов новажень, суд присуджує з інш ої сторони всі здійснені нею документально підтвердженн і судові витрати, пов' язані із залученням свідків та про веденням судових експертиз.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб' єкта владних повнова жень, пов' язаних із залучен ням свідків та проведенням с удових експертиз, судові вит рати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають .
Керуючись ст. ст. 69 - 71, ст. 94, ст. с т. 158-163, ст. 167, ст. 254 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, суд -
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов задовольнити по вністю.
2. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю «Н ью Поінт Маркетинг Україна»( місцезнаходження: 03040, м. Київ , вул. Васильківська, 4, кв. 1, ід ентифікаційний код 31721369) до Дер жавного бюджету України суму податкового боргу в загальн ому розмірі 217 164 (двісті сімнад цять тисяч сто шістдесят чот ири) грн. 64 коп., у тому числі 116 713 (с то шістнадцять тисяч сімсот тринадцять) грн. 46 коп. податко вого боргу з податку на додан у вартість, 88 018 (вісімдесят віс ім тисяч вісімнадцять) грн. 75 к оп. податкового боргу з подат ку на прибуток та 12 432 (дванадця ть тисяч чотириста тридцять дві) грн. 55 коп. податкового бор гу з податку з реклами.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, встановленог о цим Кодексом, якщо таку заяв у не було подано. Якщо було под ано заяву про апеляційне оск арження, але апеляційна скар га не була подана у встановле ний строк, постанова суду пер шої інстанції набирає законн ої сили після закінчення цьо го строку. У разі подання апел яційної скарги судове рішенн я, якщо його не скасовано, наби рає законної сили після закі нчення апеляційного розгляд у справи.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складання за правилам и, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного с удочинства України, шляхом п одання через суд першої інст анції заяви про апеляційне о скарження з наступним поданн ям протягом двадцяти днів ап еляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без п опереднього подання заяви пр о апеляційне оскарження, якщ о скарга подається у строк, вс тановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя О.В. Дегтярьова
Дата виготовлення та п ідписання повного тексту пос танови - 29 липня 2010 року.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.07.2010 |
Оприлюднено | 03.03.2011 |
Номер документу | 13946920 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Дегтярьова О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні