Постанова
від 31.05.2010 по справі 2а-6138/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

31 травня 2010 року 09:43 № 2а-6138/10/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:

головуючого - судді Дегт ярьової О.В.,

при секретарі судового зас ідання Патратій О.В.,

за участю представника поз ивача - Виндюк І.Г. (довіреність від 17.02.2010 р. № 39),

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу

за позовом Державної податкової інсп екції у Солом' янському райо ні міста Києва

до Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Максима - Ц ентр»

про стягнення податкового бор гу у розмірі 5 439, 36 грн., -

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адмініст ративного суду м. Києва зверн улась ДПІ у Солом' янському районі м. Києва з позовом до ТО В «Максима - Центр»про стягне ння податкового боргу в розм ірі 5 439, 36 грн.

В обґрунтування позовних в имог позивач посилався на те , що у відповідача наявна забо ргованість з податку на дода ну вартість у розмірі 2 720, 00 грн. та з податку на прибуток в роз мірі 2 719, 36 грн.

У судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні та просив задовольнити позовні вимоги.

У судові засідання 12 травня та 31 травня 2010 року уповноваже ні представники відповідача не з' явились.

Відповідач належним чином повідомлений судом про дату , час та місце судового розгля ду відповідно до вимог ч. 8 ст. 35 Кодексу адміністративного с удочинства України.

Від відповідача відзиву на позовну заяву, заперечень пр оти позову, будь-яких пояснен ь, заяв чи клопотань до суду не надходило.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, всебічно і повно з' ясувавши всі факт ичні обставини справи, об' є ктивно оцінивши докази, які м ають юридичне значення для р озгляду справи і вирішення с пору по суті, суд дійшов висно вку, що позовні вимоги підляг ають задоволенню з огляду на таке.

Під час розгляду справи бул о встановлено та з матеріалі в справи вбачається, що ТОВ «М аксіма-Центр»перебуває на об ліку як платник податків в ДП І у Солом' янському районі м . Києва.

01 вересня 2008 року ДПІ у Солом' янському районі м. Києва пров ела невиїзну документальну п еревірку своєчасності подан ня податкової звітності по п одатку на додану вартість ТО В «Максіма-Центр», за результ атами якої було складено акт № 9486/15-2/33829403 від 01.09. 2008 року.

В акті перевірки було встан овлено порушення відповідач ем підпункту 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов' язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами», що мало вираз у неподанні дек ларацій з податку на додану в артість 16 разів за період з тр авня 2006 по серпень 2007 року включ но.

15 вересня 2008 року ДПІ у Солом' янському районі м. Києва на пі дставі акта перевірки прийня ла податкове повідомлення - рішення № 0028651504/0, яким згідно з пі дпунктом 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами»за стосувала до ТОВ «Максіма-Це нтр»штрафні (фінансові) санк ції у розмірі 2 720, 00 грн. (170х16).

Як вбачається з матеріалів справи, вказане податкове по відомлення - рішення було на діслано відповідачу листом з повідомленням про вручення, проте повернуто відділом по штового зв' язку податковом у органу у зв' язку з незнахо дженням відповідача за юриди чною адресою, про що складено Акт № 4892/15-2 від 01.12.2008р.

У зв' язку із встановлення м факту невручення податково го повідомлення - рішення по причині незнаходження платн ика податку за місцезнаходже нням податкове повідомлення - рішення № 0028651504/0 від 15 вересня 2008 року було розміщено на дошц і податкових оголошень (пові домлень).

Крім того, 27 червня 2007 року ДПІ у Солом' янському районі м. К иєва провела невиїзну докуме нтальну перевірку своєчасно сті подання податкової звітн ості платника податку на при буток ТОВ «Максіма-Центр», за результатами якої було скла дено акт № 8115/15-2-33829403 від 27 червня 2007 року.

В акті перевірки було встан овлено порушення підпункту 4 .1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про п орядок погашення зобов' яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами»та п. 16.4 ст. 16 Зако ну України «Про оподаткуванн я прибутку підприємств», що м ало вираз у неподанні податк ових декларацій з податку на прибуток 4 рази за період з ІІ І кварталу 2006 року по I квартал 2007 року.

27 червня 2007 року ДПІ у Солом' янському районі м. Києва на пі дставі вказаного акта переві рки прийняла податкове повід омлення - рішення № 0023991504/0, яким згідно з підпунктом 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами»застосувала до ТОВ «М аксіма-Центр»штрафні (фінанс ові) санкції у розмірі 680,00 грн. (1 70х4).

Як вбачається з матеріалів справи, вказане податкове по відомлення - рішення було на діслано відповідачу листом з повідомленням про вручення, проте повернуто відділом по штового зв' язку податковом у органу у зв' язку з незнахо дженням відповідача за юриди чною адресою, про що складено Акт № 3767/15-2 від 03.08.2007р.

У зв' язку із встановлення м факту невручення податково го повідомлення - рішення по причині незнаходження платн ика податку за місцезнаходже нням податкове повідомлення - рішення № 0023991504/0 від 27 червня 200 7 року було розміщено на дошці податкових оголошень (повід омлень).

Наступними перевірками та кож було виявлено факти непо дання відповідачем звітност і до державного податкового органу.

Так, 11 вересня 2008 року ДПІ у Со лом' янському районі м. Києв а провела невиїзну документа льну перевірку своєчасності подання податкової звітност і платника податку на прибут ок ТОВ «Максіма-Центр», за рез ультатами якої було складено акт № 9915/15-1-33829403 від 11.09.2008 року.

В акті перевірки було встан овлено порушення підпункту 4 .1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про п орядок погашення зобов' яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами»та п. 16.4 ст. 16 Зако ну України «Про оподаткуванн я прибутку підприємств», що м ало вираз у неподанні податк ових декларацій з податку на прибуток 6 разів за період з І І півріччя 2007 року по I півріччя 2008 року.

У зв' язку з відсутністю ві дповідача за його місцезнахо дженням, його ознайомлення з вищезазначеним актом виявил ось неможливим, про що було ск ладено акт від 11.09.2008 р.

12 вересня 2008 року ДПІ у Солом' янському районі м. Києва на пі дставі вказаного акта переві рки прийняла податкове повід омлення - рішення № 0026421501/0, яким згідно з підпунктом 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами»застосувала до ТОВ «М аксіма-Центр»штрафні (фінанс ові) санкції у розмірі 1 020, 00 грн. (170 х 6).

25 листопада 2009 року ДПІ у Соло м' янському районі м. Києва п ровела невиїзну документаль ну перевірку своєчасності по дання податкової звітності п латника податку на прибуток ТОВ «Максіма-Центр», за резул ьтатами якої було складено а кт № 15781/15-1-33829403 від 25 листопада 2009 ро ку.

В акті перевірки було встан овлено порушення підпункту 4 .1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про п орядок погашення зобов' яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами»та п. 16.4 ст. 16 Зако ну України «Про оподаткуванн я прибутку підприємств», що м ало вираз у неподанні податк ових декларацій з податку на прибуток 6 разів за період з І ІІ кварталу 2008 року по IІІ кварт ал 2009 року.

У зв' язку з відсутністю ві дповідача за його місцезнахо дженням, його ознайомлення з вищезазначеним актом виявил ось неможливим, про що було ск ладено акт від 25.11.2009 р.

25 листопада 2009 року ДПІ у Соло м' янському районі м. Києва н а підставі вказаного акта пе ревірки прийняла податкове п овідомлення - рішення № 0047601501/0, яким згідно з підпунктом 17.1.1 п . 17.1 ст. 17 Закону України «Про пор ядок погашення зобов' язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами»застосувала до Т ОВ «Максіма-Центр»штрафні (ф інансові) санкції у розмірі 1 0 20, 00 грн. (170х6).

28 березня 2007 року ДПІ у Солом' янському районі м. Києва напр авила відповідачу першу пода ткову вимогу № 1/1133 від 28.03.2007 р. на с уму 184, 01 грн., з яких 170, 00 грн. - под аток на прибуток, 14, 00 грн. - под аток на додану вартість.

Як вбачається з матеріалів справи, вказана податкова ви мога була направлена відпові дачу з повідомленням про вру чення, однак повернулась до Д ПІ у Солом' янському районі м. Києва у зв' язку з відсутні стю відповідача за його місц езнаходженням та була розміщ ена на дошці податкових огол ошень 19 липня 2007 року, про що скл адено акт № 3333/24-30 від 19 липня 2007 ро ку.

У зв' язку з непогашенням в ідповідачем податкового бор гу після направлення йому пе ршої податкової вимоги, ДПІ у Солом' янському районі м. Ки єва 07 листопада 2007 року направи ла йому другу податкову вимо гу № 2/3344 від 07.11.2007 р. на суму консол ідованого податкового боргу у розмірі 864, 01 грн., з яких 850, 00 грн . - податок на прибуток, 14, 00 грн . - податок на додану вартіст ь.

Як вбачається з матеріалів справи, вказана податкова ви мога була направлена відпові дачу з повідомленням про вру чення, однак повернулась до Д ПІ у Солом' янському районі м. Києва у зв' язку з відсутні стю відповідача за його місц езнаходженням та була розміщ ена на дошці податкових огол ошень, про що складено акт № 5856/ 24-30 від 30 листопада 2007 року.

Однак, після проведених под атковим органом заходів сума податкового боргу відповіда чем в повному обсязі сплачен а, частина погашеного боргу с тановить 1, 00 грн.

Крім того, за відповідачем о бліковується пеня у розмірі 0, 36 грн., нарахована на підставі ст. 16 Закону України «Про поря док погашення зобов' язань п латників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами».

Загальний розмір непогаше ної податкової заборгованос ті становить 5 439, 36 грн.

Відповідно до підпункту 4.1.4 п . 4.1 ст. 4 Закону України «Про пор ядок погашення зобов' язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами»податкові декла рації подаються за базовий п одатковий (звітний) період, що дорівнює:

а) календарному місяцю (у то му числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним дне м звітного (податкового) міся ця;

б) календарному кварталу аб о календарному півріччю (у то му числі при сплаті кварталь них або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календар них днів, наступних за останн ім календарним днем звітного (податкового) кварталу (піврі ччя);

в) календарному року, крім в ипадків, передбачених підпун ктом "г" підпункту 4.1.4 цього пун кту, - протягом 60 календарних д нів за останнім календарним днем звітного (податкового) р оку;

г) календарному року для пла тників податку на доходи фіз ичних осіб (прибуткового под атку з громадян), - до 1 квітня ро ку, наступного за звітним.

Відповідно до п. 16.4 ст. 16 Закон у України «Про оподаткування прибутку підприємств» (в ред акції на момент спірних прав овідносин) звітним періодом для податку на прибуток є ква ртал.

Відповідно до підпункту 7.8.1 п . 7.8 ст. 7 Закону України «Про под аток на додану вартість»(в ре дакції на момент спірних пра вовідносин) податковим періо дом для податку на додану вар тість є один календарний міс яць.

Таким чином, діючим законод авством на платників податкі в покладено обов' язок подав ати податкові декларації, в т ому числі з податку на прибут ок та податку на додану варті сть.

Спеціальним законом з пита нь оподаткування, який устан овлює порядок погашення зобо в' язань юридичних або фізич них осіб перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами з податків і зборів (обов' яз кових платежів), включаючи зб ір на обов' язкове державне пенсійне страхування та внес ки на загальнообов' язкове д ержавне соціальне страхуван ня, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що засто совуються до платників подат ків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сф ері зовнішньоекономічної ді яльності, та визначає процед уру оскарження дій органів с тягнення є Закон України «Пр о порядок погашення зобов' я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами».

Згідно з підпунктом 1.11 ст. 1 ви щезазначеного Закону під под атковою декларацією розуміє ться документ, що подається п латником податків до контрол юючого органу у строки, встан овлені законодавством, на пі дставі якого здійснюється на рахування та/або сплата пода тку, збору (обов' язкового пл атежу).

Відповідно до підпункту 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 цього ж Закону платник податків, що не подає податко ву декларацію у строки, визна чені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неопо датковуваних мінімумів дохо дів громадян за кожне таке не подання або її затримку.

При цьому, п. 17.3 ст. 17 Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами»(в редакції на момент спірних п равовідносин) передбачено, щ о сплата (стягнення) штрафних санкцій, передбачених цією с таттею, прирівнюється до спл ати (стягнення) податку та оск арження їх сум.

Згідно з п. 6.1 ст. 6 вищезгадано го Закону у разі коли сума под аткового зобов' язання розр аховується контролюючим орг аном відповідно до статті 4 ць ого Закону, такий контролююч ий орган надсилає платнику п одатків податкове повідомле ння, в якому зазначаються під става для такого нарахування , посилання на норму податков ого закону, відповідно до яко ї був зроблений розрахунок а бо перерахунок податкових зо бов' язань, сума податку чи з бору (обов' язкового платежу ), належного до сплати та штраф них санкцій за їх наявності, г раничні строки їх погашення, а також попередження про нас лідки їх несплати в установл ений строк та граничні строк и, передбачені законом для ос карження нарахованого подат кового зобов' язання (штрафн их санкцій за їх наявності).

Відповідно до підпункту 5.2.1 п . 5.2 ст. 5 цього ж Закону податков е зобов' язання, нараховане контролюючим органом відпов ідно до пунктів 4.2. та 4.3. статті 4 цього Закону, вважається узг одженим у день отримання пла тником податків податкового повідомлення, з винятком вип адків, визначених підпунктом 5.2.2. цього пункту.

Абзацом першим підпункту 5.2 .2 п. 5.2 ст. 5 вищезгаданого Закону передбачено, що платник пода тків має право звернутися до контролюючого органу із ска ргою про перегляд рішення, як а подається у письмовій форм і, у разі коли платник податкі в вважає, що контролюючий орг ан невірно визначив суму под аткового зобов' язання або п рийняв будь-яке інше рішення , що суперечить законодавств у з питань оподаткування або виходить за межі його компет енції, встановленої законом.

З урахуванням строків давн ості платник податків має пр аво оскаржити до суду рішенн я контролюючого органу про н арахування податкового зобо в' язання у будь-який момент після отримання відповідног о податкового повідомлення. У цьому випадку зазначене рі шення контролюючого органу н е підлягає адміністративном у оскарженню (абзац перший пі дпункту 5.2.5. п. 5.2 ст. 5 цього ж Зако ну).

За змістом п. 1.3 ст. 1 та підпунк ту 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 цього ж Закону узг оджена сума податкового зобо в' язання (з урахуванням штр афних санкцій за їх наявност і), не сплачена платником пода тків у встановлений строк, ви знається сумою податкового б оргу платника податків.

У разі коли платник податкі в не сплачує узгоджену суму п одаткового зобов'язання в ус тановлені строки, податковий орган надсилає такому платн ику податків податкові вимог и (підпункт 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 цього ж За кону).

За правилами підпункту 6.2.3 п. 6.2 ст. 6 цього ж Закону податков і вимоги надсилаються:

а) перша податкова вимога - н е раніше першого робочого дн я після закінчення граничног о строку сплати узгодженої с уми податкового зобов' язан ня. Перша податкова вимога мі стить повідомлення про факт узгодження податкового зобо в' язання та виникнення прав а податкової застави на акти ви платника податків, обов' язок погасити суму податково го боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;

б) друга податкова вимога - н е раніше тридцятого календар ного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення пл атником податків суми податк ового боргу у встановлені ст роки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, вик ладених у першій податковій вимозі, може містити повідом лення про дату та час проведе ння опису активів платника п одатків, що перебувають у под атковій заставі, а також про д ату та час проведення публіч них торгів з їх продажу.

Податкові повідомлення - рішення ДПІ у Солом' янськом у районі м. Києва № 0028651504/0 від 15 вер есня 2008 року, № 0023991504/0 від 27 червня 2 007 року, № 0026421501/0 від 12 вересня 2008 рок у, № 0047601501/0 від 25 листопада 2009 року в ідповідно до вимог підпункту 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 вищезгаданого Закон у та п. 4.9 Порядку направлення о рганами державної податково ї служби України податкових повідомлень платникам подат ків та рішень про застосуван ня штрафних (фінансових) санк цій, затвердженого наказом Д ержавної податкової адмініс трації України від 21 червня 2001 року № 253 (у редакції наказу Д ержавної податкової адмініс трації України

від 27 травн я 2003 року № 247) вважаються вруч еними відповідачу, а тому сум а податкового зобов' язання , визначена в цих податкових п овідомленнях - рішеннях, з у рахуванням того, що відповід ачем вказані податкові повід омлення - рішення не оскаржу вались в адміністративному а бо судовому порядку, є узгодж еною сумою податкового зобов ' язання, яка не була сплачен а у встановлені строки, і визн ається податковим боргом.

Перша та друга податкові ви моги відповідно до вимог під пункту 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 вищезгаданог о Закону та п. 5.8 Порядку направ лення органами державної под аткової служби України подат кових вимог платникам податк ів, затвердженого наказом Де ржавної податкової адмініст рації України від 03 липня 2001 ро ку № 266, вважаються такими, що вр учені відповідачу.

Суду не представлено доказ ів погашення податкового бор гу.

Наявність податкового бор гу в загальній сумі 5 439, 36 грн., в т ому числі - 2 720, 00 грн. податок на додану вартість та 2 719, 36 грн. - п одаток на прибуток, підтверд жується також довідкою позив ача про суми податкового бор г платника податків від 15 бере зня 2010 року.

Згідно з підпунктом 3.1.1 п. 3.1. ст . 3 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами»активи платника пода тків можуть бути примусово с тягнені в рахунок погашення його податкового боргу виклю чно за рішенням суду.

Органами, уповноваженими з дійснювати заходи з погашенн я податкового боргу, згідно з підпунктом 2.3.1 п. 2.3 ст. 2 цього ж З акону, є виключно податкові о ргани.

Згідно з п. 11 ст. 10 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні»(в редакції н а момент виникнення спірних правовідносин) державні пода ткові інспекції в районах, мі стах без районного поділу, ра йонах у містах, міжрайонні та об' єднані державні податко ві інспекції подають до суді в позови до підприємств, уста нов, організацій та громадян про стягнення заборгованост і перед бюджетом і державним и цільовими фондами за рахун ок їх майна.

Пунктом одинадцятим ст. 11 ць ого ж Закону передбачено пра во органів державної податко вої служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, вст ановлених законами України с тягувати до бюджетів та держ авних цільових фондів суми н едоїмки, пені у випадках, поря дку та розмірах, встановлени х законами України.

Отже, враховуючи викладене , та з огляду на те, що відповід ачем не надано суду доказів, я кі б спростовували доводи по зивача, позовні вимоги про ст ягнення з відповідача податк ового боргу в загальній сумі 5 439, 36 грн., в тому числі - 2 720, 00 грн. п одаток на додану вартість та 2 719, 36 грн. - податок на прибуток, є обґрунтованими та підлягаю ть задоволенню.

Відповідно до ч. 2 ст. 94 Кодекс у адміністративного судочин ства України якщо судове ріш ення ухвалене на користь сто рони - суб' єкта владних пов новажень, суд присуджує з інш ої сторони всі здійснені нею документально підтвердженн і судові витрати, пов' язані із залученням свідків та про веденням судових експертиз.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб' єкта владних повнова жень, пов' язаних із залучен ням свідків та проведенням с удових експертиз, судові вит рати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають .

Керуючись ст. ст. 69 - 71, ст. 94, ст. с т. 158-163, ст. 167, ст. 254 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, суд -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов задовольнити по вністю.

2. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю «М аксіма - Центр»(03110, м. Київ, вул. С олом' янська, 3б, ідентифікац ійний код 33829403) до Державного бю джету України суму податково го боргу в розмірі 5 439 (п' ять т исяч чотириста тридцять дев' ять) грн. 36 коп., у тому числі 2 720 (д ві тисячі сімсот двадцять) гр н. 00 коп. - податок на додану ва ртість та 2 719 (дві тисячі сімсо т дев' ятнадцять) грн. 36 коп. - податок на прибуток.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, встановленог о цим Кодексом, якщо таку заяв у не було подано. Якщо було под ано заяву про апеляційне оск арження, але апеляційна скар га не була подана у встановле ний строк, постанова суду пер шої інстанції набирає законн ої сили після закінчення цьо го строку. У разі подання апел яційної скарги судове рішенн я, якщо його не скасовано, наби рає законної сили після закі нчення апеляційного розгляд у справи.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складання за правилам и, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного с удочинства України, шляхом п одання через суд першої інст анції заяви про апеляційне о скарження з наступним поданн ям протягом двадцяти днів ап еляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без п опереднього подання заяви пр о апеляційне оскарження, якщ о скарга подається у строк, вс тановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя О.В. Дегтярьова

Дата виготовлення та підп исання повного тексту постан ови - 04 червня 2010 року.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення31.05.2010
Оприлюднено03.03.2011
Номер документу13946964
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6138/10/2670

Постанова від 31.05.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Дегтярьова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні