ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 лютого 2011 року Справа № 2а-10090/10/0870
Запорізький окружний адміністративний суд у складі судді Щербака А.А., розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя до товариства з обмеженою відповідальністю «Південьпромсервіс» про стягнення податкового боргу у сумі 12 336 грн. 43 коп.
ВСТАНОВИВ:
06.12.2010 Державна податкова інспекція у Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя звернулася до Запорізького окружного адміністративного суду із позовною заявою до товариства з обмеженою відповідальністю «Південьпромсервіс» про стягнення податкового боргу у сумі 12 336 грн. 43 коп.
Ухвалою суду від 09.12.2010 позовну заяву було залишено без руху та позивачеві був наданий строк для усунення недоліків позовної заяви. Від позивача на адресу суду надійшли документи на виконання ухвали суду, недоліки позовної заяви усунуті.
Ухвалою суду від 11.01.2011 відкрито скорочене провадження в адміністративній справі №2а-10090/10/0870. Рекомендоване поштове відправлення, що містило зазначену ухвалу було направлено відповідачу за адресою: вул. 40 Років Радянської України, буд. 41, офіс 4, м. Запоріжжя, 69037, та повернуто до суду 20.01.2011 з відміткою відділення поштового зв’язку за закінченням терміну зберігання.
Враховуючи те, що вищезазначена адреса вказана у свідоцтві про державну реєстрацію відповідача та довідці з головного управління статистики, суд на підставі ч. 4 ст. 33 КАС України вважає, що ухвала від 11.01.2011 була вручена відповідачу належним чином.
Станом на 01.02.2011 до канцелярії суду не були подані заперечення проти позову.
За правилами частин 1, 6 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.
Суддя, оцінивши повідомлені позивачем обставини та наявні у справі докази у їх сукупності, вирішив продовжити розгляд справи у порядку скороченого провадження і встановив наявність достатніх підстав для прийняття законного та обґрунтованого рішення.
Судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю «Південьпромсервіс» (ідентифікаційний код 36064839), зареєстроване як юридична особа Виконавчим комітетом Запорізької міської ради 21.07.2008 року, про що зроблено запис в журналі обліку реєстрації за номером 1 103 102 0000 023431, за адресою вул. 40 Років Радянської України, буд. 41, офіс 4, м. Запоріжжя, 69037.
Податковий орган у позовній заяві зазначив, що відповідач має заборгованість перед бюджетом з податку на прибуток у розмірі 6277 грн. 79 коп., з податку на додану вартість у розмірі 6050 грн. 14 коп. та з комунального податку у розмірі 8 грн. 50 коп.
За результатами здійснення підприємством фінансово-господарської діяльності у 2008 та 2009 році на виконання вимог діючого законодавства України, до ДПІ надані наступні податкові декларації з податку на прибуток підприємства:
- № 156342 від 17.11.2008 року за три квартали 2008 року, відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 1 804 грн. 00 коп.;
- № 178778 від 22.12.2008 року відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 276 грн. 00 коп.;
- № 201653 від 03.02.2009 року за 2008 рік, відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 689 грн. 00 коп.;
- № 51569 від 06.05.2009 року за перший квартал 2009 рік, відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 5126 грн. 00 коп.
Також відповідачу була нарахована пеня в розмірі 6 грн. 39 коп.
За результатами здійснення підприємством фінансово-господарської діяльності у 2008 та у 2009 році на виконання вимог діючого законодавства України, до ДПІ надані наступні податкові декларації з податку на додану вартість:
- № 141973 від 20.10.2008 року за вересень 2008 року, відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 584 грн. 00 коп.;
- № 158467 від 19.11.2008 року за жовтень 2008 року відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 285 грн. 00 коп.;
- № 178769 від 22.12.2008 року за листопад 2008 року, відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 412 грн. 00 коп.;
- № 198811 від 23.01.2009 року за грудень 2008 року, відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 389 грн. 00 коп.;
- № 15804 від 24.02.2009 року за січень 2009 року, відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 1439 грн. 00 коп.;
- № 48669 від 27.04.2009 року, відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 4799 грн. 00 коп.;
- № 65805 від 27.05.2009 року, відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 818 грн. 00 коп.
Станом на 02.03.2009 року згідно особових рахунків відповідача переплата по податку на додану вартість становить 895 грн. 55 коп.
За результатами здійснення підприємством фінансово-господарської діяльності у 2008 та у 2009 році на виконання вимог діючого законодавства України, до ДПІ надані наступні податкові розрахунки комунального податку:
- № 155295 від 17.11.2008 року за жовтень 2008 року, відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 1 грн. 70 коп.;
- № 178802 від 22.12.2008 року відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 1 грн. 70 коп.;
- № 198810 від 23.01.2009 року за грудень 2008 року, відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 1 грн. 70 коп.;
- № 4132 від 03.02.2009 року за січень 2009 року, відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 1 грн. 70 коп.;
- № 27380 від 20.03.2009 року за лютий 2009 року, відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов’язання у сумі 1 грн. 70 коп.
Всього борг по комунальному податку становить 8 грн. 50 коп.
Відповідно п. 5.1. ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» № 2181 від 21.12.2000 року податкове зобов’язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації. Зазначене податкове зобов’язання не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку.
Податковий борг виник за результатами невиїзної документальної перевірки, на підставі якої було складено акт № 176/15-1/36064839 від 10.02.2009 року. Перевіркою встановлено несвоєчасну сплату узгодженого податкового зобов’язання по податку на прибуток по декларації № 156342 від 17.11.2008 року у сумі 1 804 грн. 00 коп., по податку на додану вартість по деклараціям № 141973 від 20.10.2008 року у сумі 584 грн. 00 коп., № 158467 від 19.11.2008 року у сумі 285 грн. 00 коп., № 178769 від 22.12.2008 року у сумі 412 грн. 00 коп.
Податковим повідомленням – рішенням форми «Ш» від 11.03.2009 року № 0003981503/0 до відповідача застосовано штраф в розмірі 10 % у сумі 180 грн. 40 коп. за затримку сплати узгодженої суми податкового зобов’язання. Податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акту перевірки № 176/15-1/36064839 від 10.02.2009 року.
Податковим повідомленням – рішенням форми «Ш» від 11.03.2009 року № 0003991503/0 до відповідача застосовано штраф в розмірі 20 % у сумі 139 грн. 40 коп. за затримку сплати узгодженої суми податкового зобов’язання. Податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акту перевірки № 176/15-1/36064839 від 10.02.2009 року.
Податковим повідомленням – рішенням форми «Ш» від 11.03.2009 року № 0004001503/0 до відповідача застосовано штраф в розмірі 10 % у сумі 58 грн. 40 коп. за затримку сплати узгодженої суми податкового зобов’язання. Податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акту перевірки № 176/15-1/36064839 від 10.02.2009 року.
Податкові повідомлення-рішення направлялись відповідачу але повернулися до ДПІ з відміткою «за закінченням терміну зберігання». Позивачем був складений акт про неможливість вручення податкових повідомлень-рішень форми «Ш» № 18 від 20.03.2009 року, податкові повідомлення-рішення розміщені на дошці податкових оголошень.
Відповідно до п.п. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" № 2181 у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги та податкового повідомлення-рішення вважається днем їх вручення.
Податковий борг виник за результатами невиїзної документальної перевірки, на підставі якої було складено акт № 266/16/36064839 від 19.03.2009 року. Зазначеним актом перевірки встановлено порушення п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та п.п. 10.2 ст. 10 Закону України «Про податок на додану вартість», а саме несвоєчасне подання податкової декларації з податку на додану вартість за січень 2009 року.
Податковим повідомленням – рішенням від 23.03.2009 року № 0002951501/0 до відповідача застосовано податкові зобов’язання з податку на додану вартість, а саме штрафні (фінансові) санкції за неподання податкової звітності у строки визначенні законодавством у сумі 170 грн. 00 коп. Податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акту перевірки № 266/16/36064839 від 19.03.2009 року.
Податкове повідомлення-рішення 23.03.2009 року було отримане особисто представником відповідача про що свідчить підпис уповноваженої особи на корінці податкового повідомлення-рішення.
Підпункт 6.2.1. п. 6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» передбачає, якщо у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
Позивачем вживалися заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку, а саме відповідачу були направлені перша податкова вимога № 1/1801 від 05.11.2008 року на суму 584 грн. 00 коп. та друга податкова вимога № 2/345 від 17.02.2009 на суму 287 грн. 49 коп.
Зазначені податкові вимоги направлялись відповідачу але повернулися до ДПІ з відміткою «за закінченням терміну зберігання». Позивачем були складенні акти про неможливість вручення податкових вимог № 35 від 16.01.2009 року та № 137 від 30.03.2009 року відповідно, вимоги розміщені на дошці податкових оголошень.
Також, на підставі пп. 7.2.1 ст. 7 та пп. 10.1.1 ст. 10 Закону №2181 начальником ДПІ у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя 30.04.2009 року було прийняте рішення № 112 про застосування заходів погашення податкового боргу платника податків за рахунок стягнення його активів.
Відповідачем сума визначеного податковим органом податкового зобов’язання не погашена, податкове повідомлення – рішення та податкові вимоги не оскаржені.
Згідно пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» активи платника податків можуть бути примусово стягнуті в рахунок погашення його податкових зобов'язань виключно за рішенням суду
Конституцією України у статті 67 встановлений обов’язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Податкове зобов’язання та податковий борг згідно п.п.1.2., 1.3 ст.1 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» є зобов’язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, або у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.
Згідно п.п.5.4.1. п.5.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» узгоджена сума податкового зобов’язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.
Примусове стягнення податкової заборгованості – передбачена законодавством України процедура погашення податкової заборгованості платника податків шляхом звернення стягнення на активи відповідного платника податків.
Відповідно до підпункту 11 статті 11 Закону України «Про державну податкову службу України», органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах встановлених законами України.
Згідно п.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб’єкт владних повноважень, а відповідачем – фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Таким чином, судом встановлено, що відповідачем в порушення вимог Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» не сплачено в повному обсязі суму заборгованості перед бюджетом з податку на прибуток у розмірі 6277 грн. 79 коп., з податку на додану вартість у розмірі 6050 грн. 14 коп. та з комунального податку у розмірі 8 грн. 50 коп. Тому, позовні вимоги Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя підлягають задоволенню.
Враховуючи вищезазначене, керуючись ст.ст. 2, 4, 7 – 12, 14, 86, 158 –162, 183-2 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Південьпромсервіс» (вул. 40 Років Радянської України, буд. 41, офіс 4, м. Запоріжжя, 69037, ідентифікаційний код 36064839) податковий боргу з податку на прибуток в сумі 6277 грн. 79 коп. (шість тисяч двісті сімдесят сім гривень сімдесят дев’ять копійок) на користь Місцевого бюджету Орджонікідзевського району м.Запоріжжя (р/р 33215812700007, код платежу 11021000, код отримувача 34677145, банк ГУДКУ у Запорізькій області, МФО 813015).
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Південьпромсервіс» (вул. 40 Років Радянської України, буд. 41, офіс 4, м. Запоріжжя, 69037, ідентифікаційний код 36064839) податковий боргу з податку на додану вартість в сумі 6050 грн. 14 коп. (шість тисяч п’ятдесят гривень чотирнадцять копійок) на користь Місцевого бюджету Орджонікідзевського району м.Запоріжжя (р/р 33215812700007, код отримувача 34677145, банк ГУДКУ у Запорізькій області, МФО 813015, код платежу 14010100).
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Південьпромсервіс» (вул. 40 Років Радянської України, буд. 41, офіс 4, м. Запоріжжя, 69037, ідентифікаційний код 36064839) податковий боргу по комунальному податку в сумі 8 грн. 50 коп. (вісім гривень п’ятдесят копійок) на користь Місцевого бюджету Орджонікідзевського району м.Запоріжжя (р/р 33215812700007, код отримувача 34677145, банк ГУДКУ у Запорізькій області, МФО 813015, код платежу 16010200).
Постанова набирає законної сили і є остаточною після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня отримання копії постанови апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя А.А. Щербак
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.02.2011 |
Оприлюднено | 10.03.2011 |
Номер документу | 13972883 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Щербак Андрій Анатолійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Щербак Андрій Анатолійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Щербак Андрій Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні