Постанова
від 24.01.2011 по справі 2а-9751/10/0870
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

              

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

 24 січня 2011 року                                       Справа №  2а-9751/10/0870

 Запорізький окружний адміністративний суд у складі судді Щербака А.А., розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя до приватного підприємства «Компанія Каскад Сервіс плюс» про стягнення податкового боргу у сумі 2719 грн. 44 коп.

ВСТАНОВИВ:

25.11.2010 Державна податкова інспекція у Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя звернулася до Запорізького окружного адміністративного суду із позовною заявою до приватного підприємства «Компанія Каскад Сервіс плюс» про стягнення податкового боргу у сумі 2719 грн. 44 коп.   

Ухвалою суду від 29.11.2010 відкрито скорочене провадження в адміністративній справі №2а-9751/10/0870. Рекомендоване поштове відправлення, що містило зазначену ухвалу було направлено відповідачу за адресою: вул. Антенна, буд. 8, м. Запоріжжя, 69057, та  повернуто до суду 11.01.2011 з відміткою відділення поштового зв’язку за закінченням терміну зберігання.

Враховуючи те, що вищезазначена адреса вказана у свідоцтві про державну реєстрацію відповідача та довідці з головного управління статистики, суд на підставі ч. 4 ст. 33 КАС України вважає, що ухвала від 29.11.2010 була вручена відповідачу належним чином.

Станом на 24.01.2011 до канцелярії суду не були подані заперечення проти позову.

За правилами частин 1, 6 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.

Суддя, оцінивши повідомлені позивачем обставини та наявні у справі докази у їх сукупності, вирішив продовжити розгляд справи у порядку скороченого провадження і встановив наявність достатніх підстав для прийняття законного та обґрунтованого рішення.

Судом встановлено, що приватне підприємство «Компанія Каскад Сервіс плюс» (ідентифікаційний код 33920313), зареєстроване як юридична особа Виконавчим комітетом Запорізької міської ради 14.11.2005 року, про що зроблено запис в журналі обліку реєстрації за номером 1 103 102 0000 009395, за адресою вул. Антенна, буд. 8, м. Запоріжжя, 69057.

Податковий орган у позовній заяві зазначив, що відповідач  має заборгованість перед бюджетом з податку на прибуток у розмірі 966 грн. 44 коп., з податку на додану вартість у розмірі 1243 грн. 00 коп. та з комунального податку у розмірі 510 грн. 00 коп.

Податковий борг виник за результатами невиїзної документальної перевірки, на підставі якої було складено акт № 755/15/33920313 від 08.07.2008 року. Зазначеним актом перевірки встановлено порушення п.п. 4.1.4  п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», п.п. 2.5 п. 2 Положення «Про комунальний податок», затверджений рішенням Запорізької міської ради та п.п. 10.2 ст. 10 Закону України «Про податок на додану вартість», а саме неподання податкової декларації з податку на додану вартість за лютий - березень 2008 року, неподання розрахунку комунального податку за лютий 2008 року,  неподання декларації з податку на прибуток за перший квартал 2008 року.

Податковими повідомленнями – рішеннями від 10.07.2008 року № 000993150/0 до відповідача застосовано податкові зобов’язання з податку на прибуток, а саме штрафні (фінансові) санкції за неподання податкової звітності у строки визначенні законодавством у сумі 170 грн. 00 коп. Податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акту перевірки № 755/15/33920313 від 08.07.2008 року.

Податковим повідомленням – рішенням від 10.07.2008 року № 000996150/0 до відповідача застосовано податкові зобов’язання з податку на додану вартість, а саме штрафні (фінансові) санкції за неподання податкової звітності у строки визначенні законодавством у сумі 340 грн. 00 коп.  Податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акту перевірки № 755/15/33920313 від 08.07.2008 року.

Податковим повідомленням – рішенням від 10.07.2008 року № 000995150/0 до відповідача застосовано податкові зобов’язання з комунального податку, а саме штрафні (фінансові) санкції за неподання податкової звітності у строки визначенні законодавством у сумі 170 грн. Податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акту перевірки № 755/15/33920313 від 08.07.2008 року.

Податкові повідомлення-рішення направлялись відповідачу але повернулися до ДПІ з відміткою «за закінченням терміну зберігання». Позивачем був складений акт про неможливість вручення податкових повідомлень-рішень № 342 від 04.08.2008року, податкові повідомлення-рішення розміщені на дошці податкових оголошень.

Відповідно до п.п. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" № 2181 у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги та податкового повідомлення-рішення вважається днем їх вручення.

Податковий борг виник за результатами невиїзної документальної перевірки, на підставі якої було складено акт № 1053/16/33920313 від 03.09.2008 року. Зазначеним актом перевірки встановлено порушення п.п. 4.1.4  п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та п.п. 10.2 ст. 10 Закону України «Про податок на додану вартість», а саме неподання податкової декларації з податку на додану вартість за липень 2008 року, неподання декларації з податку на прибуток за перше півріччя 2008 року.

Податковим повідомленням – рішенням від 11.09.2008 року № 0095351501/0 до відповідача застосовано податкові зобов’язання з податку на прибуток, а саме штрафні (фінансові) санкції за неподання податкової звітності у строки визначенні законодавством у сумі 170 грн. 00 коп. Податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акту перевірки № 1053/16/33920313 від 03.09.2008 року.

Податковим повідомленням – рішенням від 11.09.2008 року № 0095341501/0 до відповідача застосовано податкові зобов’язання з податку на додану вартість, а саме штрафні (фінансові) санкції за неподання податкової звітності у строки визначенні законодавством у сумі 170 грн. 00 коп.  Податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акту перевірки № 1053/16/33920313 від 03.09.2008 року.

Податкові повідомлення-рішення направлялись відповідачу але повернулися до ДПІ з відміткою «за закінченням терміну зберігання». Позивачем був складений акт про неможливість вручення податкових повідомлень-рішень № 494 від 15.09.2008року, податкові повідомлення-рішення розміщені на дошці податкових оголошень.

Податковий борг виник за результатами невиїзної документальної перевірки, на підставі якої було складено акт № 1213/16/33920313 від 23.10.2008 року. Зазначеним актом перевірки встановлено порушення п.п. 4.1.4  п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та п.п. 2.5 п. 2 Положення «Про комунальний податок», затверджений рішенням Запорізької міської ради, а саме неподання розрахунку комунального податку за липень 2008 року.

Податковим повідомленням – рішенням від 29.10.2008 року № 0097321501/0 до відповідача застосовано податкові зобов’язання з комунального податку, а саме штрафні (фінансові) санкції за неподання податкової звітності у строки визначенні законодавством у сумі 170 грн. Податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акту перевірки № 1213/16/33920313 від 23.10.2008 року.

Податкове повідомлення-рішення 29.10.2008 року  було отримане особисто представником відповідача про що свідчить підпис уповноваженої особи на корінці податкового повідомлення-рішення.

Податковий борг виник за результатами невиїзної документальної перевірки, на підставі якої було складено акт № 109/16/33920313 від 09.02.2009 року. Зазначеним актом перевірки встановлено порушення п.п. 4.1.4  п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», п.п. 2.5 п. 2 Положення «Про комунальний податок», затверджений рішенням Запорізької міської ради та п.п. 10.2 ст. 10 Закону України «Про податок на додану вартість», а саме неподання податкової декларації з податку на додану вартість за грудень 2008 року, неподання розрахунку комунального податку за грудень 2008 року.

Податковим повідомленням – рішенням від 12.02.2009 року № 0001791501/0 до відповідача застосовано податкові зобов’язання з податку на додану вартість, а саме штрафні (фінансові) санкції за неподання податкової звітності у строки визначенні законодавством у сумі 170 грн. 00 коп.  Податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акту перевірки № 109/16/33920313 від 09.02.2009 року.

Податковим повідомленням – рішенням від 12.02.2009 року № 0001801501/0 до відповідача застосовано податкові зобов’язання з комунального податку, а саме штрафні (фінансові) санкції за неподання податкової звітності у строки визначенні законодавством у сумі 170 грн. Податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акту перевірки № 109/16/33920313 від 09.02.2009 року.

Податкові повідомлення-рішення 12.02.2009 року  були отримані особисто представником відповідача про що свідчить підпис уповноваженої особи на корінці податкових повідомлень-рішень.

Відповідачем  було самостійно визначено податкові зобов’язання по податку на прибуток підприємств у декларації № 81640, поданої до ДПІ 16.07.2008 року у сумі 656 грн. 00 коп.

Відповідачем  було самостійно визначено податкові зобов’язання по податку на додану вартість у декларації № 8427 від 18.02.2008 року у сумі 189 грн. 00 коп.; №56099 від 20.05.2008 року у сумі 154 грн. 00 коп.; № 81618 від 16.07.2008 року у сумі 235 грн. 00 коп.; № 81588 від  16.07.2008 року у сумі 153 грн. 00 коп. Всього на суму 731 грн. 00 коп.

Підпункт 6.2.1. п. 6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» передбачає, якщо у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Позивачем вживалися заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку, а саме відповідачу були направлені перша податкова вимога  №  1/97 від 11.01.2008 року на суму 90 грн. 00 коп.  та друга податкова вимога № 2/394 від 17.03.2008 на суму 21 грн.

Зазначені податкові вимоги направлялись відповідачу але повернулися до ДПІ з відміткою «за закінченням терміну зберігання». Позивачем були складенні акти про неможливість вручення податкових вимог № 45 від 22.01.2008 року та № 291 від 13.05.2008 року відповідно, вимоги розміщені на дошці податкових оголошень.

Також, на підставі пп. 7.2.1 ст. 7 та пп. 10.1.1 ст. 10 Закону №2181 начальником ДПІ у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя 13.06.2008 року було прийняте рішення № 120 про застосування заходів погашення податкового боргу платника податків за рахунок стягнення його активів.

Відповідачем сума визначеного податковим органом податкового зобов’язання  не погашена, податкове повідомлення – рішення та податкові вимоги не оскаржені.

Згідно пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» активи платника податків можуть бути примусово стягнуті в рахунок погашення його податкових зобов'язань виключно за рішенням суду

Конституцією України у статті 67 встановлений обов’язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Податкове зобов’язання та податковий борг згідно п.п.1.2., 1.3 ст.1 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» є зобов’язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, або у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.

Згідно п.п.5.4.1. п.5.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» узгоджена сума податкового зобов’язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Примусове стягнення податкової заборгованості – передбачена законодавством України процедура погашення податкової заборгованості платника податків шляхом звернення стягнення на активи відповідного платника податків.

Відповідно до підпункту 11 статті 11 Закону України «Про державну податкову службу України», органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах встановлених законами України.

Згідно п.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб’єкт владних повноважень, а відповідачем – фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Таким чином, судом встановлено, що відповідачем в порушення вимог Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» не сплачено в повному обсязі суму заборгованості перед бюджетом з   податку на прибуток у розмірі 966 грн. 44 коп., з податку на додану вартість у розмірі 1243 грн. 00 коп. та з комунального податку у розмірі 510 грн. 00 коп.. Тому, позовні вимоги Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя підлягають задоволенню.

Враховуючи вищезазначене, керуючись ст.ст. 2, 4, 7 – 12, 14, 86, 158 –162, 183-2 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Стягнути з приватного підприємства «Компанія Каскад Сервіс плюс» (вул. Антенна, буд. 8, м. Запоріжжя, 69057, ідентифікаційний код 33920313) податковий боргу з податку на прибуток в сумі 966 грн. 44 коп. (дев’ятсот шістдесят шість гривень сорок чотири копійки) на користь  Державного бюджету у Орджонікідзевського району м.Запоріжжя (р/р 31116009700007, код платежу 11021000, код отримувача 34677145, банк ГУДКУ у Запорізькій області, МФО 813015).

Стягнути з приватного підприємства «Компанія Каскад Сервіс плюс» (вул. Антенна, буд. 8, м. Запоріжжя, 69057, ідентифікаційний код 33920313) податковий боргу з податку на додану вартість в сумі 1243 грн. 00 коп. (одна тисяча двісті сорок три гривні нуль копійок) на користь  Державного бюджету Орджонікідзевського району м.Запоріжжя (р/р 31118029700007, код отримувача 34677145, банк ГУДКУ у Запорізькій області, МФО 813015, код платежу 14010100).

Стягнути з приватного підприємства «Компанія Каскад Сервіс плюс» (вул. Антенна, буд. 8, м. Запоріжжя, 69057, ідентифікаційний код 33920313) податковий боргу по комунальному податку в сумі 510 грн. 00 коп. (п’ятсот десять гривень нуль копійок) на користь  Державного бюджету Орджонікідзевського району м.Запоріжжя (р/р 33210828700007, код отримувача 34677145, банк ГУДКУ у Запорізькій області, МФО 813015, код платежу 16010200).

Постанова набирає законної сили і є остаточною після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного  провадження.

          Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня отримання копії постанови апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя                                                                        А.А.  Щербак

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.01.2011
Оприлюднено10.03.2011
Номер документу13972886
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9751/10/0870

Постанова від 24.01.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Щербак Андрій Анатолійович

Ухвала від 29.11.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Щербак Андрій Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні