ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
28 лютого 2011 р. Справа № 2а-9950/10/1370
Львівський окружний адм іністративний суд
у складі: головуючого судді Сакалоша В.М.,
при секретарі Дака Т.П.,
за участю представника поз ивача Гавришків О.М.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Державної по даткової інспекції у Личакі вському районі м. Львова
до Приватного підприєм ства «Львівфруктпром»
про стягнення податков ої заборгованості -
в с т а н о в и в :
Державна податкова і нспекція у Личаківському ра йоні м. Львова (далі - ДПІ у Лич аківському районі м. Львова) з вернулась до Львівсько го окружного адміністративн ого суду з адміністративним позовом про стягнення з Прив атного підприємства «Львівф руктпром»коштів до бюджету в сумі 449 263 грн.
Позовні вимоги позивач об ґрунтовує тим, що відповідач має заборгованість по сплат і податку на прибуток приват них підприємств в сумі 244 116 грн . та податку на додану вартіст ь в сумі 205 147 грн. Заборгованіст ь відповідача в добровільно му порядку не сплачена, а тому визнається податковим борго м, який підлягає стягненню в с удовому порядку.
Ухвалою суду від 12.11.2010 року в ідкрито провадження по справ і. В судовому засіданні 28.02.2011 ро ку судом проголошено вступну та резолютивну частини пост анови.
Представник позивача в су довому засіданні позовні вим оги підтримав у повному обся зі з мотивів, викладених у поз овній заяві.
Відповідач не забезпечив у часті в судовому засіданні п редставника; вручити йому по відомлення про час та місце р озгляду справи не представил ось можливим, оскільки, відпо відно до поштової довідки, ли ст був повернутий відправник у у зв' язку із закінченням т ерміну його зберігання, а том у суд розглядає справу за ная вними матеріалами, згідно ст . 71 КАС України.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, розглянув ши подані документи та матер іали, всебічно і повно з'ясува вши всі фактичні обставини, н а яких ґрунтуються позовні в имоги, об'єктивно оцінивши до кази, які мають юридичне знач ення для розгляду справи і ви рішення спору по суті, суд при ходить до наступних висновкі в.
На момент звернення до суду , спірні правовідносини регл аментувались Конституцією У країни, Законами України «Пр о систему оподаткування», «П ро державну податкову службу в Україні», «Про порядок пога шення зобов' язань платникі в податків перед бюджетами т а державними цільовими фонда ми»та іншими нормативно-прав овими актами.
Приватне підприємство «Ль вівфруктпром»(далі-ПП «Львів фруктпром») 08.12.2006 року зареєстр оване виконавчим комітетом Л ьвівської міської ради у Єди ному державному реєстрі юрид ичних осіб та фізичних осіб-п ідприємців. Згідно довідки п озивача б/н від 07.09.2010 року підпр иємство взято на облік платн ика податків.
Згідно довідки ДПІ у Лича ківському м. Львова б/н від 27.09.201 0 року станом на 07.09.2010 року за ПП « Львівфруктпром»рахується з аборгованість по сплаті пода тків до бюджету, зокрема: по п одатку на прибуток приватних підприємств в сумі 244 116 грн., по податку на додану вартість в сумі 205 147 грн.
Заборгованість відповідач а по сплаті податку на прибут ок підприємств виникла у зв' язку з несплатою:
- 170,00 грн. - штрафної (фіна нсової) санкції, яка визначен а на підставі податкового по відомлення рішення № 0000451510/0 від 21.01.2010 року;
- 170,00 грн. - штрафної (фіна нсової) санкції, яка визначен а на підставі податкового по відомлення рішення № 0001181510/0 від 25.02.2010 року;
- 170,00 грн. - штрафної (фіна нсової) санкції, яка визначен а на підставі податкового по відомлення рішення № 0005321510/0 від 29.06.2010 року;
- 237 891,00 грн. - несплаченого податкового зобов'язання за основним платежем та штрафн ими (фінансовими) санкціями, я кі визначені податковим пові домленням-рішенням № 0000712320/0 від 27.03.2009 року;
- 5 715, 00 грн. - несплаченого под аткового зобов' язання, яке визначено декларацією з пода тку на прибуток за перше півр іччя 2009 року.
Заборгованість відповідач а по сплаті податку на додану вартість виникла у зв' язку з несплатою:
- 170,00 грн. - штрафної (ф інансової) санкції, яка визна чена на підставі податкового повідомлення рішення № 0009021520/0 в ід 11.11.2009 року;
- 170,00 грн. - штрафної (ф інансової) санкції, яка визна чена на підставі податкового повідомлення рішення № 0003641520/0 в ід 28.05.2010 року;
- 170,00 грн. - штрафної (ф інансової) санкції, яка визна чена на підставі податкового повідомлення рішення № 0003071520/0 в ід 27.04.2010 року;
- 170,00 грн. - штрафної (ф інансової) санкції, яка визна чена на підставі податкового повідомлення рішення № 0002361520/0 в ід 29.03.2010 року;
- 170,00 грн. - штрафної (ф інансової) санкції, яка визна чена на підставі податкового повідомлення рішення № 0001421520/0 в ід 26.02.2010 року;
- 170,00 грн. - штрафної (ф інансової) санкції, яка визна чена на підставі податкового повідомлення рішення № 0000551520/0 в ід 28.01.2010 року;
- 170,00 грн. - штрафної (ф інансової) санкції, яка визна чена на підставі податкового повідомлення рішення № 0010041520/0 в ід 28.12.2009 року;
- 170,00 грн. - штрафної (ф інансової) санкції, яка визна чена на підставі податкового повідомлення рішення № 0009231520/0 в ід 30.11.2009 року;
- 170,00 грн. - штрафної (ф інансової) санкції, яка визна чена на підставі податкового повідомлення рішення № 0003921520/0 в ід 02.06.2010 року;
- 20 3620,00 грн. - несплаче ного податкового зобов'язанн я за основним платежем та штр афними (фінансовими) санкція ми, які визначені податковим повідомленням-рішенням № 00007223 20/1 від 17.06.2009 року.
Згідно вимог ст. 2 Закону Укр аїни «Про державну податкову службу в Україні»завданням органів державної податково ї служби є здійснення контро лю за додержанням податковог о законодавства, правильніст ю обчислення, повнотою і своє часністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів п одатків і зборів (обов'язкови х платежів), а також неподатко вих доходів, установлених за конодавством (далі - податки, і нші платежі).
Відповідно до ст. 20 Закону У країни «Про систему оподатку вання» контроль за правильні стю та своєчасністю справлян ня податків і зборів (обов' я зкових платежів) здійснюєтьс я державними податковими орг анами та іншими органами в ме жах повноважень, визначених законом.
Відповідно до ст. 9 цього ж За кону платники податків і збо рів (обов' язкових платежів) зобов' язані сплачувати нал ежні суми податків і зборів (о бов' язкових платежів) у вст ановлені законами терміни.
Відповідно до п.п. 5.2.1. ст.5 Зак ону України «Про порядок пог ашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и»№2181-111 від 21.12.2000 року (далі-Закон ) податкове зобов'язання плат ника податків, нараховане ко нтролюючим органом відповід но до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цьо го Закону, вважається узгодж еним у день отримання платни ком податків податкового пов ідомлення.
Підпунктом 4.2.3. ст.4 Закону вст ановлено, що обов'язок доведе ння того, що будь-яке нарахува ння здійснене контролюючим о рганом є помилковим, поклада ється на платника податків.
Якщо згідно з нормами Закон у сума податкового зобов'яза ння розраховується контролю ючим органом, платник податк ів не несе відповідальності за своєчасність, достовірніс ть та повноту нарахування та кої суми, проте несе відповід альність за своєчасне і повн е погашення нарахованого под аткового зобов'язання та має право на оскарження цієї сум и у порядку, встановленому ци м Законом (пп. 4.2.1. ст.4 Закону).
У разі коли платник податкі в вважає, що контролюючий орг ан невірно визначив суму под аткового зобов'язання або пр ийняв будь-яке інше рішення, щ о суперечить законодавству з питань оподаткування виходи ть за межі його компетенції, в становленої законом, такий п латник податків має право зв ернутися до контролюючого ор гану із скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може суп роводжуватися документами, р озрахунками та доказами, які платник податків вважає за п отрібне надати (пп.5.2.2. ст.5 Закон у).
З урахуванням строків давн ості платник податків має пр аво оскаржити до суду рішенн я контролюючого органу про н арахування податкового зобо в'язання у будь-який момент пі сля отримання відповідного п одаткового повідомлення. У ц ьому випадку зазначене рішен ня контролюючого органу не п ідлягає адміністративному о скарженню (пп.5.2.5. ст.5 Закону).
Відповідно до п.п 5.4.1 п. 5.4. ст.5 З акону, узгоджена сума податк ового зобов'язання, не сплаче на платником податків у стро ки, визначені цією статтею, ви знається сумою податкового б оргу платника податків.
Пунктом 6.2.1. ст.6 Закону пере дбачено, що у разі коли платни к податків не сплачує узгодж ену суму податкового зобов'я зання в установлені строки, податковий орган надсилає та кому платнику податків подат кові вимоги.
Суд встановив, що позивач на правляв відповідачу:
- першу податкову вимогу №1/6 66 від 26.08.2009 року;
- другу податкову вимогу №2/7 77 від 30.09.2009 року.
У зв' язку з неможливістю в ручення вказаних податкових вимог, вони були розміщені на дошці оголошень, про що склад ені відповідні акти.
Суд приходить до висновк у, що суми податків та фінансо вих санкцій відповідача є уз годженими та у встановлені с троки ним до бюджету не сплач ені, тобто визнаються сумою п одаткового боргу.
Відповідно до положень, з акріплених статтею 11 КАС Укра їни, розгляд і вирішення спра в в адміністративних судах з дійснюються на засадах змага льності сторін та свободи в н аданні ними суду своїх доказ ів і у доведенні перед судом ї х переконливості.
Доказами в адміністративн ому судочинстві є будь-які фа ктичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність аб о відсутність обставин, що об ґрунтовують вимоги і запереч ення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильно го вирішення справи. Ці дані в становлюються судом на підст аві пояснень сторін, третіх о сіб та їхніх представників, п оказань свідків, письмових і речових доказів, висновків е кспертів (ст. 69 КАС України).
За правилами, встановленим и ст. 71 КАС України, кожна сторо на повинна довести ті обстав ини, на яких ґрунтуються її ви моги та заперечення, крім вип адків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Враховуючи вищевикладе не, виходячи з заявлених позо вних вимог, системного аналі зу положень чинного законода вства України та матеріалів справи, суд прийшов до виснов ку, що позовні вимоги обґрунт овані матеріалами справи, не спростовані відповідачем на лежними та допустимими доказ ами і підлягають до задоволе ння.
Керуючись ст.ст. 7-14, 71, 94, 158-163, 167 К одексу адміністративного су дочинства України, суд,-
П О С Т А Н О В И В :
1.Адміністративни й позов задовольнити повніст ю.
2.Стягнути з Приватног о підприємства «Львівфруктп ром»(79008, м. Львів, вул. Лисенка , 32, кв. 1а, ЄДРПОУ 34768986) до Держав ного бюджету України заборг ованість в сумі 449 263 (чотириста сорок дев' ять тисяч двісті шість десять три) гривні.
3. Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з ві дповідача не стягуються.
Постанова може бути оска ржена до Львівського апеляці йного адміністративного суд у. Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адмініс тративний суд. Копія апеляці йної скарги одночасно надсил ається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.
Постанова виготовлен а у повному обсязі 03 березня 2011 року.
Суддя Сакалош В.М.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.02.2011 |
Оприлюднено | 09.03.2011 |
Номер документу | 13973355 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні