Постанова
від 22.02.2011 по справі 2а-1130/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

22 лютого 2011 року 14:24 № 2а-1130/11/2670

За позовом Київської транспортної пр окуратури в інтересах держав и в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті Міністерства тра нспорту та зв' язку України

до Приватного підприємства «Десна-Транс»

про стягнення штрафу у сумі 2720 ,00 грн.,

Суддя Смолій І.В.,

Секретар судового засід ання Колесник І.Ю.

Представники:

Від Прокуратури Кузьміна К.Г. посвідченн я № 79 від 03.04.09

Від Позивача не з' явився

Від Відповідача не з' явився

На підставі ч. 3 ст. 160 КАСУ в судовому засіданні 22.02.2011 прого лошено вступну та резолютивн у частини постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Позивач звернувся до Ок ружного адміністративного с уду м. Києва з позовом про стяг нення з Приватного підприємс тва «Десна-Транс» штрафу у су мі 2720,00 грн.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду м. Києва від 26 .01.11р. відкрито провадження у ад міністративній справі та зак інчено підготовче проваджен ня і призначено справу до роз гляду по суті на 10.02.11р.

Розгляд справи 10.02.11р. було від кладено на 22.02.11р. у зв' язку із н еявкою відповідача або його законного представника в суд ове засідання.

У судове засідання 22.02.11р. повт орно не з' явився представни к відповідача. Представник п рокуратури у судовому засіда нні позов підтримав посилаюч ись на зміст позовної заяви.

Відповідач суду заперечен ь з приводу позову не надав та явку свого представника не з абезпечив.

Відповідно до положень ста тті 128 Кодексу адміністративн ого судочинства України спра ва вирішується на підставі н аявних в ній доказів.

Дослідивши матеріали спра ви, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до статті 6 За кону України “Про автомобіль ний транспорт”, в складі цент рального органу виконавчої в лади з питань автомобільного транспорту функціонує урядо вий орган державного управлі ння з питань контролю на авто мобільному транспорті, який здійснює державний контроль за додержанням суб'єктами го сподарювання, що провадять д іяльність у сфері автомобіль ного транспорту, вимог закон одавства про автомобільний т ранспорт.

Вказаний урядовий орган зд ійснює державний контроль за додержанням суб'єктами госп одарювання, які провадять ді яльність у сфері автомобільн ого транспорту, вимог законо давства про автомобільний тр анспорт, норм та стандартів з аконодавчо регульованої сфе ри, що визначають організаці ю перевезення пасажирів і ва нтажів автомобільним трансп ортом, а також державний конт роль за додержанням вітчизня ними та іноземними автомобіл ьними перевізниками норм між народних конвенцій і договор ів про міжнародне автомобіль не сполучення.

Пунктом 4 “Положення про Гол овну державну інспекцію на а втомобільному транспорті”(д алі по тексту - Положення № 119 0), затвердженого постановою К абінету Міністрів України ві д 08.09.2004р. № 1190, передбачено, що Голо вавтотрансінспекція, як уряд овий орган державного управл іння, відповідно до покладен их на неї завдань здійснює де ржавний контроль за додержан ням суб'єктами господарюванн я, які провадять діяльність у сфері автомобільного трансп орту загального користуванн я, вимог законодавства про ав томобільний транспорт, норм та стандартів, що регулюють о рганізацію перевезення паса жирів і вантажів.

Крім того, у пункті 4 Положен ня № 1190 зазначено, що основними завданнями територіальних у правлінь Головавтотрансінс пекції у відповідному регіон і визначено здійснення держа вного контролю за дотримання м суб'єктами господарювання усіх форм власності вимог но рмативно-правових актів, ста ндартів і норм перевезення в антажів і пасажирів автомобі льним транспортом загальног о користування.

Пунктом 5 цього ж Положення, передбачено, що територіаль ні управління Головавтотран сінспекції відповідно до пок ладених на них завдань здійс нюють державний контроль за суб'єктами господарювання, я кі провадять діяльність у сф ері автомобільного транспор ту загального користування.

Відповідно до пункт у 12 статті 6 Закону України “Пр о автомобільний транспорт” д ержавний контроль автомобіл ьних перевізників здійснюєт ься посадовими особами орган у державного контролю шляхом проведення рейдових перевір ок.

Як вбачається з матер іалів справи, територіальним управлінням Головної держав ної інспекції на автомобільн ому транспорті в місті Києві проведено перевірки додержа ння вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень ва нтажу автомобільним транспо ртом, що належить ПП «Десна-Тр анс».

В результаті проведених п еревірок посадовими особами територіального управління Головавтотрансінспекції в м . Києві виявлено порушення, пр о що складено акти проведенн я перевірки додержання вимог законодавства про автомобіл ьний транспорт під час викон ання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним тран спортом від 10.08.2010 року з якими в ідповідач був ознайомлений н а місці проведення перевірок , про що свідчать підписи на ви щезазначених Актах.

Керівником територ іального управління Головав тотрансінспекції у м. Києві, я к керівником органу державно го контролю ухвалено постано ви №0111904 від 10.08.10, №0111902 від 10.08.10, №0111900 від 10.08.10, №0111899 від 10.08.10, №0111898 від 10.08.10, №0111897 ві д 10.08.10, №0111903 від 10.08.10, №0111901 від 10.08.10 про з астосування до суб'єкта підп риємницької діяльності фіна нсових санкцій в сумі 2720,00 грн .

Копії зазначених постано в надіслано відповідачу. Нак ладені фінансові санкції суб 'єктом господарювання на заз начені в постановах рахунків у п'ятнадцятиденний термін п ісля отримання копій постано в про застосування фінансови х санкцій до Державного бюдж ету України не перераховані.

Станом на дату зверн ення до суду винесені постан ови про застосування фінансо вих санкцій не оскаржувались .

Відповідно до частини 2 ст атті 19 Конституції України ор гани державної влади та орга ни місцевого самоврядування , їх посадові особи зобов' яз ані діяти лише на підставі, в м ежах повноважень та у спосіб , що передбачені Конституціє ю та законами України.

Статтею 36-1 Закону України “ Про прокуратуру” передбачен о, що підставою представницт ва у суді інтересів держави є наявність порушень або загр ози порушень економічних, по літичних та інших державних інтересів внаслідок протипр авних дій (бездіяльності) фіз ичних або юридичних осіб, що в чиняються у відносинах між н ими або з державою.

Відповідно до статті 121 Конс титуції України, на органи пр окуратури покладається, зокр ема, представництво інтересі в громадянина або держави в с уді у випадках, визначених за коном.

Статтею 60 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и передбачено порушення адмі ністративним судом справ за позовними заявами прокурорі в та їх заступників, які зверт аються до суду в інтересах де ржави.

Відповідно до частини перш ої статті 71 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и кожна сторона повинна дове сти ті обставини, на яких ґрун туються її вимоги та запереч ення, крім випадків, встановл ених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно із частиною 1 статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказам и в адміністративному судочи нстві є будь-які фактичні дан і, на підставі яких суд встано влює наявність або відсутніс ть обставин, що обґрунтовуют ь вимоги і заперечення осіб, я кі беруть участь у справі, та і нші обставини, що мають значе ння для правильного вирішенн я справи. Ці дані встановлюют ься судом на підставі поясне нь сторін, третіх осіб та їхні х представників, показань св ідків, письмових і речових до казів, висновків експертів.

Відповідно до статті 70 Коде ксу адміністративного судоч инства України належними є д окази, які містять інформаці ю щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду доказ и, які не стосуються предмету доказування. Обставини, які з а законом повинні бути підтв ерджені певними засобами док азування, не можуть підтверд жуватися ніякими іншими засо бами доказування, крім випад ків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Враховуючи, що відповідаче м у встановленні строки не ос каржено постанови про застос ування фінансових санкцій №0 111904 від 10.08.10, №0111902 від 10.08.10, №0111900 від 10.08.10, №0111899 від 10.08.10, №0111898 від 10.08.10, №0111897 від 10.08 .10, №0111903 від 10.08.10, №0111901 від 10.08.10 та не сп лачено суми накладених фінан сових санкцій, суд вважає поз овні вимоги обґрунтованими т а такими, що підлягають задов оленню.

Оскільки спір вирішено на користь суб' єкта владних п овноважень, звільненого від сплати судового збору, а тако ж за відсутності витрат пози вача - суб'єкта владних повнов ажень, пов'язаних із залученн ям свідків та проведенням су дових експертиз, судові витр ати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Враховуючи викладене, кер уючись статтями 69, 70, 71, 158-163 Кодекс у адміністративного судочин ства України, Окружний адмін істративний суд міста Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольн ити.

2. Стягнути з Приват ного підприємства «Десна-Тра нс»(код ЄДРПОУ 32346214) штрафні (фін ансові) санкції у сумі 2720,00 грн., до Державного бюджету Україн и на рахунок 31117106700011 в УДК у Шевче нківському районі м.Києва МФ О 820019 код ЄДРПОУ 26077968, код платежу 21081100 адмін. штрафи, зарахувавши його до Державного бюджету У країни.

Постанова набуває зак онної сили в порядку статті 254 Кодексу адміністративного с удочинства України.

Постанова може бути оскар жена до суду апеляційної інс танції за правилами, встанов леними статтями 185-187 Кодексу ад міністративного судочинств а України.

Суддя І.В. Смолій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.02.2011
Оприлюднено09.03.2011
Номер документу13973982
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1130/11/2670

Ухвала від 26.01.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Постанова від 22.02.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні