ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
09 лютого 2011 р. № 2а-12428/10/1370
Львівський окружний адміністративний суд у складі судді Хоми О.П., розглянувши в порядку скороченого провадження в м. Львові адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Франківському районі м. Львова до Приватного підприємства «Крапфен»про стягнення штрафних (фінансових) санкцій,
в с т а н о в и в :
Державна податкова інспекція у Франківському районі Львівської області звернулася до суду з позовом до Приватного підприємства «Крапфен»про стягнення 190 грн. штрафних санкцій, визначених податковим органом за результатами перевірки з питань дотримання суб’єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари, вимог з регулювання готівки, наявності торгових патентів і ліцензій. В обґрунтування позовних вимог посилається на те, що на підставі висновків актів перевірки № 914/13/02/23/36248318 (реєстраційний №009267) від 25.09.2009 року, №195/13/02/23/36248318 (реєстраційний №019120) від 27.01.2010 року прийняті рішення №0004162330 від 07.10.2009 року та №0000722330 від 04.02.2010 року на суму 340,00 грн. та 92,50 грн. відповідно, за порушення вимог п. п. 1, 2, 9, 13 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Сторони належним чином повідомлялись про розгляд справи в порядку скороченого провадження, підтвердженням чого є наявні в матеріалах справи повідомлення про вручення поштового відправлення.
Відповідачем не подано заперечення проти позову та необхідних документів або заяви про визнання позову у передбачений ч. 3 ст. 183-2 КАС України десятиденний строк з дня одержання ухвали про відкриття скороченого провадження.
Оцінивши повідомлені позивачем обставини справи та дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, суд прийшов до висновку про наявність достатніх підстав для прийняття рішення в порядку скороченого провадження, виходячи з наступного.
Відповідач –Приватне підприємство «Крапфен»- зареєстрований Виконавчим комітетом Львівської міської ради 12.11.2008 року, внесений до ЄДРПОУ за №36248318 та узятий на облік платника податків у ДПІ у Франківському районі м. Львова.
За результатами проведеної 25.09.2009 року ДПІ у м. Львові перевірки магазину з відділом «Кава»по вул. Дудаєва 2/3 за дотриманням суб’єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обліку готівки, наявності торгових патентів і ліцензій складено акт № 914/13/02/23/36248318 (реєстраційний №009267) від 25.09.2009 року, яким зроблено висновки про порушення відповідачем п.9 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»: не забезпечено зберігання фіскальних звітних чеків у книгах обліку розрахункових операцій.
На підставі висновків акту перевірки ДПІ у Франківському районі м. Львова прийнято рішення №0004162330 від 07.10.2009 року про застосування штрафних (фінансових) санкцій до ПП «Крапфен»на суму 340 грн.
За результатами проведеної 27.01.2010 року ДПІ у м. Львові магазину з відділом «Кава»по вул. Дудаєва 2 за дотриманням суб’єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обліку готівки, наявності торгових патентів і ліцензій складено акт №195/13/02/23/36248318 (реєстраційний №019120) від 27.01.2010 року, яким зроблено висновки про порушення відповідачем ст. 3, ч.1 ст.7 Закону України «Про патентування деяких видів підприємницької діяльності»№98/96-ВР від 23.03.1996 року (з наступними змінами та доповненнями), п. п. 1,2,13 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»№265/95-ВР від 09.07.1995 року (з наступними змінами та доповненнями), а саме:
- провадження господарської діяльності без наявності (придбання) відповідного торгового патенту за період з 01.01.2010 року по 27.01.2010 року;
- не проведення розрахункових операцій на повну суму покупки через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій;
- не видача розрахункового документа встановленої форми на суму 18 грн. 50 коп.;
- не забезпечення відповідності сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, зазначеній в денному звіті реєстратора розрахункових операцій на суму 18 грн. 50 коп.
Правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначено Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»від 06.07.1995 року № 265/95 –ВР (далі –Закон № 265/95 –ВР).
Порядок проведення розрахунків суб’єктами підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, визначений статтею 3 вказаного Закону.
Відповідно до пункту до п. п. 1, 2, 9, 13 цієї статті суб’єкти підприємницької діяльності зобов’язані, зокрема: проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок; видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції; щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій; забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.
Згідно з п. п. 1, 4 ст.17 та ст. 22 Закону №1776-ІІІ за порушення вимог цього Закону до суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції:
- у п’ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність, - у разі проведення розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих - послуг), у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у разі нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки;
- двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій;
- у п’ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність, в разі невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті.
Згідно зі ст. 25 Закону № 265/95 –ВР суми фінансових санкцій, які визначені статтями 17 –24 цього Закону, підлягають перерахуванню суб’єктами підприємницької діяльності до Державного бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.
Матеріалами справи підтверджується наявність боргу ПП «Крапфен»перед бюджетом в розмірі 190 грн. 00 коп., із врахуванням часткової сплати штрафних (фінансових) санкцій, що вбачається з копії облікової картки відповідача та підтверджується довідкою ДПІ у Франківському районі м. Львова про суми податкового боргу платника податків станом на 08.11.2010 року.
Докази сплати відповідачем штрафних (фінансових) санкцій в повному обсязі відповідачем суду не представлені.
З урахуванням викладеного, суд прийшов до переконання, що позовні вимоги ДПІ у Франківському районі м. Львова є обґрунтованими, підтверджуються наявними у справі доказами та підлягають до задоволення.
Відповідно до ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст.7-14,69-71,86,87,94,159,160-163,183-2,256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
п о с т а н о в и в :
Позов задовольнити.
Стягнути з Приватного підприємства «Крапфен»(місцезнаходження: вул. Генерала Чупринки 87/3, м. Львів, 79013, код ЄДРПОУ 36248318) до Державного бюджету України 190 (сто дев’яносто) грн. 00 коп. штрафних (фінансових) санкцій.
Постанова може бути оскаржена шляхом подачі протягом десяти днів з дня одержання копії постанови апеляційної скарги, яка подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків оскарження її в апеляційному порядку, є остаточною.
Постанова суду, прийнята у порядку скороченого провадження, виконується негайно.
Суддя Хома О.П.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.02.2011 |
Оприлюднено | 10.03.2011 |
Номер документу | 14048003 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Хома Олена Петрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні