Постанова
від 11.02.2011 по справі 2а/0570/169/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 лютого 2011 р. справа № 2а/0570/169/2011

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови:

Донецький окружний адмін істративний суд в складі:

головуючого судді Голубов ої Л.Б.

при секретарі Платон овій О.М.,

розглянувши в приміщенні Донецького окружного адміні стративного суду адміністра тивну справу

за позовом Донецько-Ясинуватськ ого транспортного прокурора

в інтересах держави в особі Головної державної ін спекції на автомобільному тр анспорті

Міністерства трансп орту та зв' язку України в ос обі

Територіального упра вління головної державної ін спекції на автомобільному тр анспорті в Донецькій області

до товариства з обмеженою в ідповідальністю «Азазель-777»

про стягнення фінансових с анкцій у сумі 10200 гривень

від позивача: Григорьєва О.В., за посвідченням,

від відповідача: не з' явились

Донецько-Ясинуватський тр анспортний прокурор зверну вся до Донецького окружного адміністративного суду в інт ересах держави в особі Голов ної державної інспекції на а втомобільному транспорті Мі ністерства транспорту та зв' язку України в особі відокре мленого підрозділу Територі ального управління головної державної інспекції на авто мобільному транспорті в Доне цькій області до товариства з обмеженою відповідальніст ю «Азазель-777» про стягнення ф інансових санкцій у сумі 10200 гр ивень.

Заявлені вимоги обґрунтов ані тим, що 22 листопада 2010 року н ачальником Територіального управління головної державн ої інспекції на автомобільн ому транспорті в Донецькій о бласті було винесено шість п останов про застосування фін ансових санкцій № 118447 на суму 1700 ,00 гривень, № 118406 на суму 1700,00 гриве нь, № 118405 на суму 1700,00 гривень, № 118407 н а суму 1700,00 гривень, № 118376 на суму 17 00,00 гривень, 118375 на суму 1700,00 гривен ь, які прийняті за матеріалам и перевірки ТОВ «Азазель-777». У зв' язку із несплатою зазна ченої суми штрафу у передбач ений законодавством строк, п озивач звернувся до суду із в имогами про стягнення суми ш трафу в судовому порядку.

Відповідач, товариство з об меженою відповідальністю «А зазель-777», відповідно до витя гу з Єдиного державного реєс тру юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців зареєстр ований за адресою, вказаною у позові, проте у встановлені с удом строки заперечень та не обхідних документів або заяв и про визнання позову до канц елярії суду не надав.

Відповідно до частини 8 стат ті 35 Кодексу адміністративно го судочинства України вважа ється, що повістку вручено юр идичній особі, якщо вона дост авлена за адресою, внесеною д о відповідного державного ре єстру.

За таких обставин, дослідив ши наявні в матеріалах справ и докази, суд -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою від повідальністю «Азазель-777» є ю ридичною особою (код ЄДР 36380793). З гідно витягу з Єдиного держа вного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємці в підприємство здійснює авто мобільні пасажирські переве зення.

У відповідності до Закону У країни «Про транспорт», Зако ну України «Про автомобільни й транспорт» Територіальним управлінням головної держав ної інспекції на автомобіль ному транспорті в Донецькій області проведено перевірку товариства з обмеженою відп овідальністю «Азазель-777» (дал і-відповідач) з додержання ви мог зазначених законів при н аданні послуг пасажирського автомобільного транспорту.

Згідно ст. 39 Закону України « Про транспорт» автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред' являти особам, які уповноважені зді йснювати контроль на автомоб ільному транспорті та у сфер і безпеки дорожнього руху до кументи, на підставі яких вик онуються пасажирські переве зення, а саме: для водія автобу са - посвідчення водія відп овідної категорії, реєстраці йні документи на транспортни й засіб, ліцензійна картка, до рожній лист, квитково-касови й лист, схему маршруту, розкла д руху, таблицю вартості прої зду (крім міських перевезень ), інші документи, передбачені законодавством.

Під час проведення перевір ки відповідача було встановл ено відсутність договору з з амовником на перевезення, до кументу на оплату, ліцензійн ої картки, страхових полісів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 193542 від 23.09.2010р. на п ідставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону У країни «Про автомобільний тр анспорт» за надання послуг з перевезень пасажирів та ван тажів без оформлення докумен тів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а са ме: штраф у розмірі ста неопод атковуваних мінімумів доход ів громадян, що складає 1700,00 гри вень.

За результатами розгляду в казаної перевірки начальник ом Територіального управлін ня головної державної інспек ції на автомобільному транс порті в Донецькій області бу ло винесено постанову № 118447 від 22 листопада 2010 року про застос ування до відповідача фінанс ових санкцій у сумі 1700,00 гривен ь.

Крім того, під час проведенн я перевірки відповідача 13 жов тня 2010 року було встановлено в ідсутність паспорту маршрут у, ліцензійної картки, страхо вих полісів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 193747 від 13.19.2010р. на п ідставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону У країни «Про автомобільний тр анспорт» за надання послуг з перевезень пасажирів та ван тажів без оформлення докумен тів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а са ме: штраф у розмірі ста неопод атковуваних мінімумів доход ів громадян, що складає 1700,00 гри вень.

За результатами розгляду в казаної перевірки начальник ом Територіального управлін ня головної державної інспек ції на автомобільному транс порті в Донецькій області бу ло винесено постанову № 118406 від 22 листопада 2010 року про застос ування до відповідача фінанс ових санкцій у сумі 1700,00 гривен ь.

Також, під час проведення пе ревірки відповідача 13 жовтня 2010 року було встановлено відс утність паспорту маршруту, л іцензійної картки, страхових полісів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 193728 від 13.19.2010р. на п ідставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону У країни «Про автомобільний тр анспорт» за надання послуг з перевезень пасажирів та ван тажів без оформлення докумен тів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а са ме: штраф у розмірі ста неопод атковуваних мінімумів доход ів громадян, що складає 1700,00 гри вень.

За результатами розгляду в казаної перевірки начальник ом Територіального управлін ня головної державної інспек ції на автомобільному транс порті в Донецькій області бу ло винесено постанову № 118405 від 22 листопада 2010 року про застос ування до відповідача фінанс ових санкцій у сумі 1700,00 гривен ь.

Під час проведення перевір ки відповідача 13 жовтня 2010 року було встановлено відсутніст ь паспорту маршруту, ліцензі йної картки, страхових поліс ів на пасажирів, договору на п еревезення, узгодження на пе ревезення з ДАЇ та відповіда ча.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 193734 від 13.19.2010р. на п ідставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону У країни «Про автомобільний тр анспорт» за надання послуг з перевезень пасажирів та ван тажів без оформлення докумен тів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а са ме: штраф у розмірі ста неопод атковуваних мінімумів доход ів громадян, що складає 1700,00 гри вень.

За результатами розгляду в казаної перевірки начальник ом Територіального управлін ня головної державної інспек ції на автомобільному транс порті в Донецькій області бу ло винесено постанову № 118376 від 22 листопада 2010 року про застос ування до відповідача фінанс ових санкцій у сумі 1700,00 гривен ь.

Під час проведення перевір ки відповідача 14 жовтня 2010 року було встановлено відсутніст ь договору на перевезення, до кументу про оплату послуг, лі цензійної картки, страхових полісів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 193721 від 14.19.2010р. на п ідставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону У країни «Про автомобільний тр анспорт» за надання послуг з перевезень пасажирів та ван тажів без оформлення докумен тів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а са ме: штраф у розмірі ста неопод атковуваних мінімумів доход ів громадян, що складає 1700,00 гри вень.

За результатами розгляду в казаної перевірки начальник ом Територіального управлін ня головної державної інспек ції на автомобільному транс порті в Донецькій області бу ло винесено постанову № 118375 від 22 листопада 2010 року про застос ування до відповідача фінанс ових санкцій у сумі 1700,00 гривен ь.

Під час проведення перевір ки відповідача 16 жовтня 2010 року було встановлено відсутніст ь паспорту маршруту, ліцензі йної картки, страхових поліс ів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 193727 від 16.19.2010р. на п ідставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону У країни «Про автомобільний тр анспорт» за надання послуг з перевезень пасажирів та ван тажів без оформлення докумен тів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а са ме: штраф у розмірі ста неопод атковуваних мінімумів доход ів громадян, що складає 1700,00 гри вень.

За результатами розгляду в казаної перевірки начальник ом Територіального управлін ня головної державної інспек ції на автомобільному транс порті в Донецькій області бу ло винесено постанову № 118407 від 22 листопада 2010 року про застос ування до відповідача фінанс ових санкцій у сумі 1700,00 гривен ь.

Доказів оскарження вказан их постанов ані позивачем, ан і відповідачем до суду не над ано.

Несплата до бюджету застос ованих фінансових санкцій по рушує економічні інтереси де ржави.

Відповідно ст. 39 Закону Укра їни «Про автомобільний транс порт» автомобільні перевізн ики, водії, пасажири повинні м ати і пред'являти особам, які у повноважені здійснювати кон троль на автомобільному тран спорті та у сфері безпеки дор ожнього руху, документи, на пі дставі яких виконуються паса жирські перевезення.

Документи для регулярних п асажирських перевезень:

для автомобільного переві зника - ліцензія, договір із ор ганами виконавчої влади та о рганами місцевого самовряду вання чи їх дозвіл, паспорт ма ршруту, документ, що засвідчу є використання автобуса на з аконних підставах, інші доку менти, передбачені законодав ством України;

для водія автобуса - посвідч ення водія відповідної катег орії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцен зійна картка, дорожній лист, к витково-касовий лист, схема м аршруту, розклад руху, таблиц я вартості проїзду (крім місь ких перевезень), інші докумен ти, передбачені законодавств ом України;

для пасажира - квиток на про їзд в автобусі та на перевезе ння багажу (для пільгового пр оїзду - посвідчення особи вст ановленого зразка).

Документи для регулярних с пеціальних пасажирських пер евезень:

для автомобільного переві зника - ліцензія, договір із за мовником транспортних послу г, паспорт маршруту, документ , що засвідчує використання а втобуса на законних підстава х, інші документи, передбачен і законодавством України;

для водія автобуса - посвідч ення водія відповідної катег орії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцен зійна картка, дорожній лист, с хема маршруту, розклад руху, і нші документи, передбачені з аконодавством України.

Документи для нерегулярни х пасажирських перевезень:

для автомобільного переві зника - ліцензія, документ, що засвідчує використання авто буса на законних підставах, і нші документи, передбачені з аконодавством України;

для водія автобуса - посвідч ення водія відповідної катег орії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцен зійна картка, дорожній лист, д оговір із замовником транспо ртних послуг, документ, що зас відчує оплату транспортних п ослуг, інші документи, передб ачені законодавством Україн и.

Статтею 48 вищевказаного Зак ону урегульовано перелік док ументів, необхідних для вико нання вантажних перевезень. Автомобільні перевізники, во дії повинні мати і пред'являт и особам, які уповноважені зд ійснювати контроль на автомо більному транспорті та у сфе рі безпеки дорожнього руху, д окументи, на підставі яких ви конують вантажні перевезенн я.

Документами для юридичної особи, що здійснює вантажні п еревезення на договірних умо вах, є:

для автомобільного переві зника - ліцензія та документ, щ о засвідчує використання тра нспортного засобу на законни х підставах, інші документи, п ередбачені законодавством У країни;

для водія - посвідчення воді я відповідної категорії, реє страційні документи на транс портний засіб, ліцензійна ка ртка, дорожній лист, товарно-т ранспортна накладна або інши й визначений законодавством документ на вантаж, інші доку менти, передбачені законодав ством України.

Документами для фізичної о соби, що здійснює вантажні пе ревезення на договірних умов ах, є:

для автомобільного переві зника - ліцензія та документ, щ о засвідчує використання тра нспортного засобу на законни х підставах, інші документи, п ередбачені законодавством У країни;

для водія - посвідчення воді я відповідної категорії, реє страційні документи на транс портний засіб, ліцензійна ка ртка, товарно-транспортна на кладна або інший визначений законодавством документ на в антаж, інші документи, передб ачені законодавством Україн и. Документами для юридичної особи, що здійснює вантажні п еревезення для власних потре б, є:

для автомобільного переві зника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підстава х, інші документи, передбачен і законодавством України;

для водія - посвідчення воді я відповідної категорії, реє страційні документи на транс портний засіб, дорожній лист , товарно-транспортна наклад на або інший визначений зако нодавством документ на ванта ж, інші документи, передбачен і законодавством України.

У разі перевезення вантажі в з перевищенням габаритних або вагових обмежень, які зді йснюються на договірних умов ах чи для власних потреб, обов 'язковим документом є дозвіл , який дає право на рух автомоб ільними дорогами України, ви даний компетентними уповнов аженими органами.

Відповідно ст. 60 вищезазнач еного Закону за порушення за конодавства про автомобільн ий транспорт до автомобільни х перевізників застосовують ся фінансові санкції, зокрем а, надання послуг з перевезен ь пасажирів та вантажів без о формлення документів, перелі к яких визначений статтями 39 т а 48 цього Закону, - штраф у розмі рі ста неоподатковуваних мін імумів доходів громадян.

Згідно із Положенням про Го ловну державну інспекцію на автомобільному транспорті, з атвердженого постановою Каб інету Міністрів України від 08 вересня 2004 року № 1190 Головна де ржавна інспекція на автомобі льному транспорті є урядовим органом державного управлін ня, що діє у складі Міністерст ва транспорту та зв' язку Ук раїни і йому підпорядковуєть ся.

Відповідно цього Положенн я Головна державна інспекція на автомобільному транспорт і здійснює державний контрол ь за додержанням суб' єктами господарювання, які провадя ть діяльність у сфері автомо більного транспорту загальн ого користування, вимог зако нодавства про автомобільний транспорт, норм та стандарті в, що регулюють організацію п еревезення пасажирів і ванта жів автомобільним транспорт ом загального користування.

З огляду на зазначене вище, суд дійшов висновку про прав омірність заявлених позивач ем вимог про стягнення суми ш трафної санкції за шістьма п остановами, винесеним началь ником Територіального управ ління головної державної інс пекції на автомобільному тр анспорті в Донецькій області 22 листопада 2010року.

Відповідно до частини 4 ста тті 94 Кодексу адміністративн ого судочинства України, у сп равах, в яких позивачем є суб'є кт владних повноважень, а від повідачем - фізична чи юридич на особа, судові витрати, здій снені позивачем, з відповіда ча не стягуються.

На підставі вищевикладено го, керуючись Законом Україн и «Про автомобільний транспо рт», Положенням про Головну д ержавну інспекцію на автомоб ільному транспорті, затвердж еного постановою Кабінету Мі ністрів України від 08 вересня 2004 року № 1190 , статтями 8 - 11, 40, 94, 158 - 163 К одексу адміністративного су дочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Задовольнити адміністрат ивний позов Донецько-Ясинува тського транспортного прок урора в інтересах держави в о собі Головної державної інс пекції на автомобільному тра нспорті Міністерства трансп орту та зв' язку України в ос обі відокремленого підрозді лу Територіального управлін ня головної державної інспек ції на автомобільному транс порті в Донецькій області до товариства з обмеженою відп овідальністю «Азазель -777» про стягнення фінансових санкці й у сумі 10200 гривень.

Стягнути з товариства з обм еженою відповідальністю «Аз азель-777» (83027, м. Донецьк, вул. Косі ора, 43а, ЄДРПОУ 36380793) суму фінансо вих санкцій у розмірі 10200,00 грн. ( десять тисяч двісті гривень 00 копійок) на користь державно го бюджету м. Донецька, ГУДК Д онецької області, р/р 31112106700002, МФО 834016, ОКПО 23977045, код 21081100.

Повний текст постанови скл адений 11 лютого 2011 року.

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції. Апеляцій на скарга на постанову суду п ершої інстанції подається пр отягом десяти днів з дня її пр оголошення. У разі застосува ння судом частини третьої ст атті 160 цього Кодексу, а також п рийняття постанови у письмов ому провадженні апеляційна с карга подається протягом дес яти днів з дня отримання копі ї постанови. Якщо суб'єкта вла дних повноважень у випадках та порядку, передбачених час тиною четвертою статті 167 цьог о Кодексу, було повідомлено п ро можливість отримання копі ї постанови суду безпосередн ьо в суді, то десятиденний стр ок на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закін чення п'ятиденного строку з м оменту отримання суб'єктом в ладних повноважень повідомл ення про можливість отриманн я копії постанови суду.

Суддя Голубова Л.Б.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.02.2011
Оприлюднено15.03.2011
Номер документу14105680
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/169/2011

Постанова від 11.02.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голубова Л.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні