Копія
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
ПОСТАНОВА
Іменем України
10.02.11 Справа №2а-213/11/2770
Суддя Окружного адмініс тративного суду міста Севаст ополя Мінько О.В., розглянувши у порядку скороченого прова дження адміністративну спра ву за позовом Державної пода ткової інспекції у Гагарінсь кому районі м. Севастополя до Фермерського господарства « Апикола»про припинення юрид ичної особи,
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інс пекція у Гагарінському район і м. Севастополя звернулась з адміністративним позовом до Фермерського господарства «Апикола»про припинення юри дичної особи.
Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що відповідач зареєст рований в Державної податков ої інспекції у Гагарінському районі м. Севастополя як пла тник податків та зборів, прот е з 13.05.1994 року не надає податков у звітність.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду від 19.01.2011 року в ідкрито скорочене проваджен ня по справі та запропонован о відповідачеві подати у стр ок до 07.02.2011 року письмові запере чення проти позову з посилан ням на докази, якими вони обґр унтовуються, також зобов' яз ано позивача та відповідача надати необхідній перелік до кументів.
Відповідачем ухвалу від 19 .01.2011 року про відкриття скороч еного провадження по адміні стративній справі виконано н е було. Письмові заперечення суду не надав. Повідомлений н алежним чином (а.с. 17).
Відповідач був повідомлен ий згідно вимог глави 3 Кодек су адміністративного судочи нства України за місцем реєс трації юридичної особи, яка є місцем здійснення підприємн ицької діяльності. Згідно ви мог статті 45 Закону України ві д 15.02.2003р. № 7550-IV “Про державну реєс трацію юридичних осіб та фіз ичних осіб - підприємців”, про ведення змін щодо місця реєс трації юридичної особи здійс нюються нею, шляхом подання д аних державному реєстратору для внесення змін до Єдиного державного реєстру. Даних пр о зміну місця реєстрації від повідача матеріали справи не містять. Оскільки до повнова жень адміністративних судів не віднесено встановлення ф актичного місцезнаходження юридичних осіб, учасників су дового процесу на час вчинен ня тих чи інших процесуальни х дій, суд вважає, що примірник и повідомлень про вручення р екомендованої кореспонденц ії, які повернуті органами по штового зв' язку з позначкою „за зазначеною адресою не зн ачиться”, "за закінченням тер мну зберегання", можуть вважа тися належними доказами вико нання адміністративним судо м обов' язку щодо повідомлен ня учасників судового процес у про вчинення цим судом певн их процесуальних дій.
Відповідно до частини 3 стат ті 183-2 Кодексу адміністративн ого судочинства України, про відкриття скороченого прова дження суд виносить ухвалу, к опія якої невідкладно надсил ається відповідачу разом з к опією позовної заяви та дода них до неї документів. В ухвал і в обов'язковому порядку заз начаються строк подання запе речення проти позову, порядо к його подання, а також наслід ки неподання такого заперече ння. Відповідач у десятиденн ий строк з дня одержання тако ї ухвали та копій документів може подати заперечення про ти позову та необхідні докум енти або заяву про визнання п озову. Якщо справа розглядає ться судом за місцезнаходжен ням відповідача, то заперече ння проти позову чи заява про визнання позову мають бути п одані безпосередньо до канце лярії суду.
Суд, розглянувши матеріал и справи, дійшов висновку, що п озовні вимоги слід задовольн ити з таких підстав.
Відповідно пункту 5 частини 2 статті 17 Кодексу адміністра тивного судочинства України , юрисдикція адміністративни х судів поширюється на публі чно-правові спори, зокрема: сп ори за зверненням суб'єкта вл адних повноважень у випадках , встановлених Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 4 Закон у України "Про державну подат кову службу в Україні", Держав на податкова адміністрація У країни є центральним органом виконавчої влади, у підпоряд куванні якої знаходяться Дер жавні податкові інспекції.
Згідно пункту 8 статті 19 Госп одарського кодексу України, усі суб'єкти господарювання, відокремлені підрозділи юри дичних осіб, виділені на окре мий баланс, зобов'язані вести первинний (оперативний) облі к результатів своєї роботи, с кладати та подавати відповід но до вимог закону статистич ну інформацію та інші дані, ви значені законом, а також вест и (крім громадян України, іноз емців та осіб без громадянст ва, які провадять господарсь ку діяльність і зареєстрован і відповідно до закону як під приємці) бухгалтерський облі к та подавати фінансову звіт ність згідно із законодавств ом.
Відповідно до статті 4 Закон у України "Про систему оподат кування" № 1251-XII від 25.06.1991 року, які й діяв на час виникнення спір них правовідносин та звернен ня позивача до суду з позовом (далі - Закон № 1251) , платниками п одатків і зборів (обов'язкови х платежів) є юридичні та фізи чні особи, на яких відповідно до Закону покладено обов'язо к сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі).
Відповідно до пункту 2 части ни 1 статті 9 Закону № 1251, платник и податків і зборів (обов'язко вих платежів) зобов'язані: под авати до державних податкови х органів та інших державних органів відповідно до закон ів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчис ленням і сплатою податків і з борів (обов'язкових платежів ).
Аналогічні норми містятьс я у Податковому кодексі Укра їни, якій набрав чинність з 01.01. 2011 року.
Так згідно з пунктом 15.1 статт і 15 Податкового кодексу Украї ни, платниками податків визн аються фізичні особи (резиде нти і нерезиденти України), юр идичні особи (резиденти і нер езиденти України) та їх відок ремлені підрозділи, які мают ь, одержують (передають) об'єкт и оподаткування або провадят ь діяльність (операції), що є о б'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податкови ми законами, і на яких покладе но обов'язок із сплати податк ів та зборів згідно з цим Коде ксом.
Відповідно до підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України, платник под атків зобов'язаний, зокрема, п одавати до контролюючих орга нів у порядку, встановленому податковим та митним законо давством, декларації, звітні сть та інші документи, пов'яза ні з обчисленням і сплатою по датків та зборів.
Судом встановлено, що відпо відач зареєстрований Гагарі нською районною державною ад міністрацією у м.Севастополі 13.04.1993р. за № 20703637, як юридична особа , та знаходиться на обліку в Де ржавної податкової інспекці ї у Гагарінському районі м. Се вастополя як платник податкі в, код платника податків 20703637, за адресою: пр. Жовтневої Рево люції,26, кв.457 в м. Севастополі (а.с. 10).
Згідно довідки Державної п одаткової інспекції у Гагарі нському районі м. Севастопол я, відповідач заборгованості перед бюджетом не має (а.с. 8).
Проте понад рік, а саме з 13.05.1994 року, відповідач не надає под аткову звітність, у зв' язку з чим Державної податкової і нспекції у Гагарінському рай оні м. Севастополя було склад ено довідку про порушення по даткового законодавства (а.с . 9).
Відповідно до частини 2 стат ті 38 Закону України "Про держа вну реєстрацію юридичних осі б та фізичних осіб-підприємц ів", підставами для постановл ення судом рішення щодо прип инення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юри дичної особи, зокрема є непод ання протягом року органам д ержавної податкової служби п одаткових декларацій, докуме нтів фінансової звітності ві дповідно до закону.
Згідно з пунктом 17 частини 1 с татті 11 Закону України "Про де ржавну податкову службу в Ук раїні", органи державної пода ткової служби у випадках, в ме жах компетенції та у порядку , встановлених законами Укра їни, мають право: звертатися у передбачених законом випадк ах до судових органів із заяв ою (позовною заявою) про скасу вання державної реєстрації с уб'єкта підприємницької діял ьності.
Згідно з пункту 67.2 статті 67 По даткового кодексу України, о ргани державної податкової с лужби в установленому законо м порядку мають право зверта тися до суду про винесення су дового рішення щодо: припине ння юридичних осіб або підпр иємницької діяльності фізич них осіб - підприємців.
Враховуючи наведене, встан овлені факти ненадання відпо відачем до державної податко вої інспекції податкових дек ларацій та документів фінанс ової звітності більше року, щ о є порушенням встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської ді яльності, податкового законо давства та є підставою для пр ипинення такого суб' єкта го сподарювання - юридичної осо би, а також приймаючи до уваги право органів державної под аткової служби звертатися до суду з позовом про припиненн я юридичної особи, суд дійшов до висновку, що позовні вимог и обґрунтовані і підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 158-163, 183-2, 167 К одексу адміністративного су дочинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позо в Державної податкової інспе кції у Гагарінському районі м. Севастополя задовольнити .
Припинити юридичну особу - Фермерське господарство «Апикола», (99038, м. Севастополь, пр. Жовтневої Ре волюції, 26, кв.457, ЄДРПОУ 20703637).
Заходи щодо здійснення лік відаційної процедури юридич ної особи покласти на відпов ідача Фермерське господ арство «Апикола».
Копію постанови, після набр ання законної сили, направит и до Державного реєстратора у Гагарінському районі м. Сев астополя.
Постанова набирає законно ї сили в порядку, встановлено му статтями 254 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, та може бути оскаржена до Севастопольського апеляцій ного адміністративного суду у порядок і строки, передбаче ні статтями 186 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни.
Суддя підпис О.В. Мінько
З оригіналом згідно
Суддя О.В. Мінько
Суд | Окружний адміністративний суд міста Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 10.02.2011 |
Оприлюднено | 15.03.2011 |
Номер документу | 14151926 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Севастополя
Мінько О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні