2а-1670/1567/11
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 березня 2011 року м. ПолтаваСправа № 2а-1670/1567/11
Суддя Полтавського окружного адміністративного суду Бойко С.С., розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у м. Полтаві до Приватного підприємства "Вайт Веєл" про стягнення боргу, -
В С Т А Н О В И В:
Державна податкова інспекція у м. Полтаві 22 лютого 2011 року звернулася до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Приватного підприємства "Вайт Веєл" про стягнення боргу в сумі 1 011 грн. 36 коп.
В обґрунтування своїх вимог позивач вказав, що за відповідачем значиться податковий борг в розмірі 1 011 грн. 36 коп., в тому числі, з податку на прибуток - в розмірі 503 грн. 36 коп., з податку на додану вартість - в розмірі 338 грн., з комунального податку в розмірі 170 грн., який підлягає стягненню в судовому порядку.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, через канцелярію суду подав клопотання про розгляд справи за його відсутності.
Відповідач явку уповноваженого представника в судове засідання не забезпечив, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином.
Беручи до уваги те, що перешкоди до розгляду справи у судовому засіданні, встановлені ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України відсутні, а в судове засідання прибули не всі особи, які беруть участь у справі, суд, згідно ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження, без проведення судового засідання на підставі наявних матеріалів справи.
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.
Приватне підприємство "Вайт Веєл" є юридичною особою, що зареєстрована 05.02.2008 року Виконавчим комітетом Полтавської міської ради, свідоцтво про державну реєстрацію серії А00 № 789383.
Згідно із даними Державної податкової інспекції у м. Полтаві за відповідачем значиться заборгованість з податку на прибуток - в розмірі 503 грн. 36 коп., з податку на додану вартість - в розмірі 338 грн., з комунального податку в розмірі 170 грн.
Вказана заборгованість виникла за наступних підстав.
Працівниками ДПІ у м. Полтаві проведено невиїзні документальні перевірки з питань своєчасності подання податкової звітності з податку на прибуток, за результатами яких складено акти № 5743/15-01/35723710 від 08.06.2010 року, № 11374/15-01/35723710 від 25.11.2010 року.
На підставі вказаних актів перевірок податковою інспекцією прийнято податкові повідомлення - рішення № 0005431501/0 від 25.06.2010 року, згідно з яким до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції в розмірі 170 грн. та № 0013141501/0 від 14.12.2010 року, згідно з яким до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції в розмірі 340 грн.
Крім того, працівниками ДПІ у м. Полтаві проведено невиїзні документальні перевірки з питань своєчасності подання декларацій з податку на додану вартість, за результатами яких складено акти № 3855/15-2/35723710 від 29.04.2010 року, № 11784/15-2/35723710 від 02.12.2010 року.
На підставі вказаних актів перевірок податковою інспекцією прийнято податкові повідомлення - рішення № 0021971502/0 від 27.05.2010 року, згідно з яким до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції в розмірі 170 грн. та № 0030641502/0 від 22.12.2010 року, згідно з яким до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції в розмірі 170 грн.
Також, працівниками ДПІ у м. Полтаві проведено невиїзну документальну перевірку з питань своєчасності подання відповідачем розрахунку комунального податку за ІІ квартал 2010 року, за результатами якої складено акт № 8128/1505/35723710 від 13.09.2010 року.
На підставі даного акту перевірки податковою інспекцією прийнято податкове повідомлення - рішення № 0006521505/0 від 13.09.2010 року, згідно з яким до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції в розмірі 170 грн.
Всі вищевказані податкові повідомлення - рішення направлялися на адресу відповідача, однак були повернуті до ДПІ у м. Полтаві з відміткою працівника пошти "адресат вибув", у зв'язку з чим вони були розміщені на дошці оголошень.
Оскільки, зазначені податкові повідомлення - рішення відповідачем у встановленому порядку не оскаржено, податкове зобов'язання, що виникло на їх підставі, вважається узгодженим.
Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що позивачем вживалися заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку, а саме відповідно до п. 6.2 ст. 6 Закону України № 2181-ІІІ від 21.12.2000 р. ДПІ у м. Полтаві винесено першу податкову вимогу № 1/1572 від 09.09.2010 року, що розміщена на дошці податкових оголошень 13.09.2010 року та винесено другу податкову вимогу № 2/1733 від 14.10.2010 року, що розміщена на дошці податкових оголошень 19.10.2010 року.
На день судового розгляду податковий борг відповідачем не погашено, що підтверджується зворотним боком картки особового рахунку відповідача.
Надаючи правову оцінку правовідносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.
Статтею 67 Конституції України передбачено обов'язок сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до Закону України “Про державну податкову службу в Україні” від 04.12.1990 № 509-ХІІ податкові органи здійснюють контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), контролю за валютними операціями, контролю за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку, а також контролю за наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності та ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів.
Податкове зобов'язання та податковий борг згідно п. п. 1.2, 1.3 ст. 1 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ (далі - Закон № 2181-ІІІ) є зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів, самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, або у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.
Підпунктом 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 Закону № 2181-ІІІ передбачено, що контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію.
Підпунктом 5.2.1 пункту 5.2 статті 5 Закону № 2181-ІІІ встановлено, що податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.
У відповідності до п. п. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону № 2181-ІІІ у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.
Згідно п. п. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону № 2181-ІІІ узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.
Підпунктом 20.1.18 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України передбачено право органів державної податкової служби звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до частини першої статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Статтею 71 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Відповідач відзиву на позовну заяву та жодних заперечень проти позову чи доказів сплати боргу суду не надав.
З огляду на викладене, суд вважає вимоги податкового органу правомірними і обґрунтованими, а позов таким, що підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Полтаві до Приватного підприємства "Вайт Веєл" про стягнення боргу задовольнити.
Стягнути з Приватного підприємства "Вайт Веєл" (код ЄДРПОУ 35723710) на р/р 31115009700002, код бюджетної класифікації платежу: 11021000, одержувач: УДК України в м. Полтаві, ЗКПО 34698804, банк одержувача: ГУДК України у Полтавській області, МФО 831019 податковий борг зі сплати податку на прибуток в сумі 503 грн. 36 коп. (п'ятсот три гривні тридцять шість копійок).
Стягнути з Приватного підприємства "Вайт Веєл" (код ЄДРПОУ 35723710) на р/р 31117029700002, код бюджетної класифікації платежу: 14010100, одержувач: УДК України в м. Полтаві, ЗКПО 34698804, банк одержувача: ГУДК України у Полтавській області, МФО 831019 податковий борг зі сплати податку на додану вартість в сумі 338 грн. (триста тридцять вісім гривень).
Стягнути з Приватного підприємства "Вайт Веєл" (код ЄДРПОУ 35723710) на р/р 33219828700002, код бюджетної класифікації платежу: 16010200, одержувач: УДК України в м. Полтаві, ЗКПО 34698804, банк одержувача: ГУДК України у Полтавській області, МФО 831019 податковий борг зі сплати комунального податку в сумі 170 грн. (сто сімдесят гривень).
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня проголошення постанови з одночасним поданням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя С.С. Бойко
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.03.2011 |
Оприлюднено | 24.03.2011 |
Номер документу | 14157024 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
С.С. Бойко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні