Постанова
від 22.06.2006 по справі 9/183-06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

9/183-06

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

21036, м. Вінниця,  Хмельницьке шосе, 7  тел. 66-03-00, 66-11-31     http://vn.arbitr.gov.ua


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ  

22 червня 2006 р.                                                                                Справа № 9/183-06

Суддя господарського суду Балтак О.О.

при секретарі судового засідання Пилипчак О.І. , розглянувши матеріали справи

за позовом: Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів(21100, вул. Пирогова, 135 А, м. Вінниця)   

до: Товариства з обмеженою відповідальністю агрофірми "Карабелівка" (с. Карабелівка, Теплецький р-н, Вінницька обл.)  

про стягнення 2613,73 грн.

          

Представники :

позивача     :    Філіпова Л.Т.- представник за довіреністю

відповідача :   Романюк В.В.- директор

ВСТАНОВИВ :

Розглянувши справу за позовом: Вінницького обласного відділення Фондусоціального захисту інвалідів до товариства з обмеженою відповідальністю агрофірми «Карабелівка», с. Карабелівка, Теплецький район про стягнення 2613,73 грн. штрафних санкцій за не створення робочих місць для інвалідів

Відповідно до ст. 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в  Україні" відповідачеві встановлено норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у розмірі 4% від загальної чисельності працюючих, що становить 2 робочих місця, а відповідно до звіту про зайнятість інвалідів за 2004 р. відповідачем було створено 1 робочих місць для інвалідів.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги визнав в повному обсязі.

Відповідач заперечення на позовну заяву не надав, проте в судовому засіданні позов не визнав.

Розглянувши матеріали справи та заслухавши представників сторін суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог з огляду на наступне: відповідно до ст.20 Закону України " Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" підприємства, на яких працює інвалідів менше, ніж встановлено нормативом, повинні щорічно відраховувати відділенню Фонду України соціального захисту інвалідів цільові кошти на створення робочих місць для працевлаштування інвалідів, відповідно до частини 3 ст.20 Закону України " Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" встановлено, що сплата штрафних санкцій проводиться за рахунок прибутку, який залишається після сплати всіх податків і зборів в розпорядженні підприємства.

Згідно звіту відповідача за 2004 р. чисельність працюючих інвалідів штатних працівників обчислюється відповідно до п.п. 3.3.1 - 3.3.3 Інструкції із статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві, затвердженої наказом Мінстату України від 7.07.1995 р. № 171 шляхом підсумовування середньо облікової чисельності працівників за всі місяці роботи підприємства, що минули за період з початку року до звітного місяця включно та діленням одержаної суми на кількість місяців за період з початку року.

Відповідно до поданого звіту Форма 10ПІ середньоспискова чисельність  інвалідів-штатних працвників, які були зайняті на підприємстві у 2004 році становить: 1 чоловік.

Кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів, встановлених нормативом на 2004 рік становить : 51 * 0,04 = 2 робочих місця.

Теплиць кий районний центр зайнятості листом від 02.06.2005 року № 298 повідомив відділення Фонду про те що Відповідач у 2004 році інформацію про вакансії для інвалідів, центру зайнятості не надавав.

При таких обставинах вина за не створення нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів покладається на підприємство.

Відповідно до Положення про робоче місце інваліда і про порядок працевлаштування інвалідів, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 3.05.1995 р. № 314 встановлено, що підприємства інформують державну службу зайнятості та місцеві органи соціального захисту населення про вільні робочі місця та вакантні посади, на яких може використовуватися праця інвалідів.

Оскільки   відповідач  не забезпечив встановленого нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів, а тому згідно ст.. 20 Закону повинен був перерахувати Вінницькому обласному відділенню Фонду соціального захисту інвалідів до 15 квітня 2005 року кошти у розмірі середньомісячної заробітної плати за 2004 рік за кожне робоче місце не зайняте інвалідом, що становить 2613,73 грн. за 1 нестворене робоче місце для інвалідів.

Враховуючи, що на день розгляду справи відповідач доказів в спростування позовних вимог не надав, суд дійшов висновку, що позов є обґрунтованим, а тому підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257  КАС України, -

ПОСТАНОВИВ :

Позов задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю агрофірми «Карабелівка», с. Карабелівка, Теплиць кий р-н, Вінницька обл. (р/р 26004487375001  "Приватбанк" МФО 302689, код 30896718) на користь Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів,  21100  м. Вінниця вул. Пирогова, 135А  Держбюджет Теплицького району р/р 31219230600497 код 21727870 в УДК у Вінницькій області МФО 802015 Призначення платежу 30896718; 50070000; 221 "Платежі до Фонду соціального захисту інвалідів" 2613,73 грн. штрафних санкцій за нестворення робочих місць для інвалідів.

Відповідно до ст. 186 КАС України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Відповідно до ст. 254 КАС України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова складена в повному обсязі відповідно

до ч. 3 ст. 160 КАС України 23.05.06 р.

Суддя                                                    Балтак О.О.

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення22.06.2006
Оприлюднено21.08.2007
Номер документу14205
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —9/183-06

Судовий наказ від 22.06.2006

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Балтак О.О.

Рішення від 26.06.2006

Господарське

Господарський суд Одеської області

Бакланова Н.В.

Ухвала від 19.06.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лущик М.С.

Постанова від 22.06.2006

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Балтак О.О.

Ухвала від 01.06.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лущик М.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні