ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімфе рополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
17 січня 2011 р.
(11:30) Справа №2а-14177/10/8/0170
Окружний адміністрат ивний суд АР Крим у складі гол овуючого судді Кушнової А.О., п ри секретарі Гнатенко І.О., роз глянувши у відкритому судово му засіданні адміністративн у справу
за позовом Державної пода ткової інспекції у м. Ялта АРК
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Курорт-Ін вест"
про стягнення заборговано сті
за участю представників:
від позивача - не з'явився,
від відповідача - не з'явивс я
Суть справи: Державна подат кова інспекція у м. Ялта АР Кри м звернулась до Окружного ад міністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Курорт-Інве ст» про стягнення податкової заборгованості з податку на землю у сумі 4809,20 грн. за 2009 рік.
Ухвалами Окружного адміні стративного суду АР Крим від 29.11.10 р. було відкрито проваджен ня по справі, справу призначе но до судового розгляду на 17.01.1 1 р.
В обґрунтування своїх вимо г позивач посилається на пор ушення відповідачем Закон у України «Про плату за зем лю» № 2535 від 03.07.1992 р. в частині несв оєчасної сплати орендної пла ти, а саме за перше півріччя 2009 р., у зв' язку з чим відповідач у були нараховані штрафні са нкції на підставі Закону України «Про порядок погаше ння зобов' язань платників п одатків перед бюджетами і де ржавними цільовими фондами» № 2181 від 21.12.2000 р.
Відповідач письмових запе речень проти позову не надав .
13.01.11 р. на адресу Окружного ад міністративного суду листом № 143/9/10-0 від 13.01.11 р. надійшла заява п ро уточнення позовних вимог, у прохальній частині якої по зивач просить стягнути з ТОВ "Курорт-Інвест" податкову заб оргованість перед бюджетом у сумі 2512,88 грн. (а.с. 33). На підтвердж ення зменшення суми заборгов аності до заяви додано розра хунок суми позову про стягне ння заборгованості № 143/9/24-0 від 1 3.01.11 р., у якому зазначена подат кова заборгованість з податк у за землю за червень, липень, серпень 2009 р. згідно податково му розрахунку № 1282 від 22.01.2009 р., яка обчислена у загальній сумі 229 8,30 грн., штрафні санкції з подат ку за землю згідно податкови х повідомлень-рішень № 0004381503 від 16.07.2009 р. та № 0004391503 від 16.07.2009 р. , що нараховані у загальній су мі 214,58 грн.
Представник позивача у суд ове засідання не з' явився, н адав клопотання про розгляд справи за його відсутності (а .с.33).
Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, про місце, дату та час судо вого розгляду повідомлений н алежним чином рекомендовано ю кореспонденцією (а.с.35), що бул а повернута на адресу суду з в ідміткою за закінченням терм іну зберігання (а.с. 36). Відповід но до ч.1 ст. 37 КАС України особа , яка відмовилася одержати по вістку, вважається такою, що ї ї повідомлено про дату, час і м ісце судового засідання.
Враховуючи зазначені вище обставини, керуючись ст. 128 КАС України, суд вважає можливим розглянути справу у відсутн ості представників сторін на підставі наявних доказів.
Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши надані доказ и, суд
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою від повідальністю «Курорт-Інвес т» (ЄДРПОУ 31332038) з 26.03.2001 р. взято на о блік ДПІ у м. Ялта АР Крим у яко сті платника податків згідно довідки ДПІ у м. Ялта АРК від 01. 09.2010 р. № 7723/9/19-0 (а.с. 8).
22.01.2009 р. ТОВ «Курорт-Інвест» по дало до ДПІ у м. Ялта АРК подат ковий розрахунок земельного податку на 2009 рік № 1282, у якому за декларовано загальну суму на рахованого земельного подат ку, що підлягає сплаті, у розмі рі 9193,25 грн., у тому числі з січня по листопад у сумі по 766,10 грн. за кожний місяць (а.с.10).
Згідно розрахунку суми поз ову № 143/9/24-0 від 13.01.11 р., що є додатко м до заяви про уточнення позо вних вимог № 143/9/10-0 від 13.01.11 р., позив ач просить стягнути заборгов аність зі сплати податку на з емлю за ТОВ «Курорт-Інвест» у розмірі 2298,30 грн. за період з че рвня по серпень 2009 р. (а.с. 34).
Під час судового розгляду с прави судом встановлено, що н а адресу відповідача були на правлені перша податкова вим ога № 1/112 від 03.02.09 р. та друга подат кова вимога № 2/322 від 27.04.09 р., які бу ли повернуті поштою з відміт кою за закінченням терміну з берігання, про що складені ак ти від 25.03.09 р. та від 29.04.09 р. відпові дно. Податкові вимоги були ро зміщені на дошці оголошень.
З матеріалів справи вбачає ться, що 25.05.09 р. позивачем була п роведена невиїзна документа льна перевірка відповідача з питання своєчасності сплати земельного податку за земел ьну ділянку, розташовану за а дресою: АР Крим, м. Алупка, шосе Палацове, 4.
Перевірка проводилася виб ірковим методом, при застосу ванні якого були використані такі документи: розрахунок з емельного податку на 2008 рік (за реєстрований за № 9594 від 29.02.2008 р.), розрахунок земельного подат ку на 2009 рік (зареєстрований за № 1282 від 22.01.2009 р.), платіжне доруче ння № ПН 30488 від 30.03.2009 р., платіжне д оручення № @2PL 338419 від 30.04.2009 р., дані о собового рахунку платника зе мельного податку за 2008-2009 рр.
Перевіркою встановлено по рушення ст. 17 Закону Украї ни «Про плату за землю»№ 2535 від 03.07.1992 р. в частині несвоєчасної сплати податкового зобов' я зання з земельного податку, а саме:
- за терміном сплати 30.01.2009 року узгоджена сума податкового зобов' язання з земельного п одатку за грудень 2008 р. склала 6 67,31 грн., яка частково погашена з переплати у розмірі 0,23 грн. За лишок податкового боргу у ро змірі 667,08 грн. погашено 30.03.2009 р. (п/д ПН № 30488), затримка платежу скла ла 59 календарних днів.
- за терміном сплати 02.03.2009 р. уз годжена сума податкового зоб ов' язання з земельного пода тку за січень 2009 р. склала 766,10 грн . Податковий борг погашено 30.03.2 009 р. (п/д № ПН 30488), затримка платеж у склала 28 календарних днів.
- за терміном сплати 30.03.2009 р. уз годжена сума податкового зоб ов' язання з земельного пода тку за лютий 2009 р. склала 766,10 грн., яка частково погашена з пере плати у розмірі 743,36 грн. Залишо к податкового боргу у розмір і 22,74 грн. погашено 30.04.2009 р. (п/д № @2PL 3384 19), затримка платежу склала 31 ка лендарний день.
За результатами перевірки був складений акт № 1549/15-3 від 25.05.09 р. (а.с. 15-16). Вищезазначені дані п ро порушення термінів сплати та розрахунок штрафних санк цій за несвоєчасну сплату уз годжених сум з земельного по датку за період з 30.01.2009 р. по 30.04.2009 р . відображені в додатку № 1 до с кладеного акту (а.с.17).
У вказаному додатку № 1 міст яться дані про порушення тер мінів сплати та розрахунок ш трафних санкцій за несвоєчас ну сплату узгоджених сум з зе мельного податку за період з 30.01.09 р. по 30.04.09 р., з якого вбачаєтьс я, що штрафні санкції у сумі 76,61 грн. застосовані ДПІ у м. Ялта АРК до відповідача за розрах унком земельного податку на 2009 рік, зареєстрованого за № 1282 в ід 22.01.09 р., за січень 2009 року, грани чний термін сплати по якому с плив 02.03.09 р., фактична ж сплата б ула здійснена відповідачем 3 0.03.09 р., що підтверджено п/д № ПН 304 88. Відтак кількість днів затри мки складає 28 днів.
Сума штрафних санкцій у роз мірі 137,97 грн. складається з дво х частин, а саме:
1) із суми штрафних санкцій у розмірі 133,42 грн., нарахованих з а розрахунком земельного под атку на 2008 рік, зареєстрованим за № 9594 від 29.02.09 р., за грудень 2008 р., г раничний термін сплати по як ому сплив 30.01.09 р., фактична ж опл ата була здійснена відповіда чем 30.03.09 р., що підтверджено п/д № ПН 30488. Відтак кількість днів з атримки склала 59;
2) із суми штрафних санкцій у розмірі 4,55 грн., нарахованих за розрахунком земельного пода тку на 2009 рік, зареєстрованого за № 1282 від 22.01.09 р., за лютий 2009 р., гра ничний термін сплати по яком у сплив 30.03.09 р., фактичну ж оплат у було здійснено відповідаче м 30.04.09 р., що підтверджено п/д № @2PL 3 38419. Відтак кількість днів затр имки склала 31, про що вказано в акті перевірки № 1549/15-3 від 25.05.09 р.
За висновками даного акту, н а підставі п.п.17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Зако ну України № 2181 від 21.12.2000 р. «Про порядок погашення зобов' яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами» ДПІ у м. Ялта А РК були винесені податкові п овідомлення-рішення № 0004391503 від 16.07.2009 р. на суму штрафу у роз мірі 10 % узгодженої суми подат кового зобов' язання у розмі рі 766,10 грн. (за січень 2009 року), спл аченої із затримкою, що склад ає 76,61 грн. (а.с. 13) та № 0004381503 від 16. 07.2009 р. на суму штрафу у розмірі 2 0 % узгодженої суми податковог о зобов' язання у розмірі 689,82 г рн. (667,31 грн. за грудень 2008 року та 22,74 грн. за лютий 2009 року, що у заг альній сумі складає 689,82 грн.), сп лаченої із затримкою, що скла дає 137,97 грн. (а.с. 12).
Дані податкові повідомлен ня-рішення були розміщені на дошці оголошень, про що свідч ать наявні в матеріалах спра ви корінці винесених податко вих повідомлень-рішень (а.с. 14), оскільки відповідно до акту № 1789/15-3 від 10.09.09 р. зазначені подат кові повідомлення-рішення, н адіслані поштою на адресу ві дповідача, були повернуті з в ідміткою за закінченням терм іну зберігання (а.с.21). Даний фак т також підтверджується акто м про неможливість вручення та підписання податкового по відомлення-рішення про резул ьтати невиїзної документаль ної перевірки № 1791/15-3 від 10.09.09 р. (а.с .22).
Таким чином, загальна сума п ідтвердженого наданими ДПІ у м. Ялта АРК доказами податков ого боргу відповідача склада ється з: підтвердженої позив ачем суми несплаченого подат ку за землю ТОВ «Курорт-Інвес т» за червень, липень, серпень 2009 року у загальному розмірі 22 98,30 грн. та суми нарахованих штр афних санкцій за несвоєчасну сплату земельного податку з а земельні ділянки за січень 2009 року у сумі 76,61 грн., лютий 2009 ро ку у сумі 4,55 грн. та грудень 2008 ро ку у сумі 133,42 грн. (тобто у загаль ному розмірі сума штрафних с анкцій складає 137,97 грн.) на підс таві податкових повідомлень -рішень № № 0004391503 від 16.07.2009 р., № 0004381503 від 16.07.2009 р.
Отже з матеріалів справи су дом встановлено, що загальна сума заборгованості ТОВ «Ку рорт-Інвест», що підлягає стя гненню на підставі наявних д оказів, дорівнює 2512,88 грн., що під тверджується розрахунком су ми позову, наданим позивачем .
В обґрунтування позовних в имог щодо стягнення заборгов аності з ТОВ «Курорт-Інвест» позивач посилається на ст. 3 Закону України «Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ами і державними цільовими ф ондами» № 2181 від 21.12.2000 р.
Розглядаючи питання щодо п равомірності позовних вимог , суд виходив з такого.
Згідно частини 1 статті 2 КАС України завданням адміністр ативного судочинства є захис т прав, свобод та інтересів фі зичних осіб, прав та інтересі в юридичних осіб у сфері публ ічно-правових відносин від п орушень з боку органів держа вної влади, органів місцевог о самоврядування, їхніх поса дових і службових осіб, інших суб' єктів при здійсненні н ими владних управлінських фу нкцій на основі законодавств а, в тому числі на виконання де легованих повноважень шляхо м справедливого, неупереджен ого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Згідно частини 3 статті 6 КАС України суб' єкти владних п овноважень мають право зверн утися до адміністративного с уду у випадках, передбачених Конституцією та законами Ук раїни.
Пунктом 7 частини 1 статті 3 КА С України дано визначення су б' єктів владних повноважен ь, до яких належить орган держ авної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадо ва чи службова особа, інший су б'єкт, який здійснює владні уп равлінські функції на основі законодавства, в тому числі, н а виконання делегованих повн оважень.
Відповідно до пункту 4 части ни 1 статті 17 КАС України юрисд икція адміністративних суді в поширюється на спори за зве рненням суб' єкта владних по вноважень у випадках, встано влених законом.
Згідно ч. 1 ст. 1 Закону Укр аїни «Про державну податкову службу в України» № 509 від 04.12.1990 р . (далі - Закон України № 509) із з мінами і доповненнями до сис теми органів державної подат кової служби належать: Держа вна податкова адміністрація України, державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, мі стах Києві та Севастополі, де ржавні податкові інспекції в районах, містах (крім міст Киє ва та Севастополя), районах у м істах.
Відтак, ДПІ у м. Ялта АРК вход ить в систему органів податк ової служби в Україні, є суб' єктом владних повноважень та контролюючим органом в розу мінні п.2.1.4. ст. 2 Закону Укра їни «Про порядок погашення з обов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами» № 2181 ві д 21.12.200 р. (що діяв на момент прове дення перевірки), яка виконує згідно ст. 10 Закону Україн и № 509 в тому числі функції щодо здійснення контролю за своє часністю, достовірністю, пов нотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язко вих платежів); проведення пер евірок фактів приховування і заниження сум податків та зб орів (обов'язкових платежів) у порядку, встановленому цим Законом та іншими законами України.
Перевіряючи право позивач а звертатися до суду з позовн ою заявою про стягнення сум п одаткового боргу, суд зауваж ує, що під час проведення пере вірки та складення акту дане право було передбачене ст. 11 Закону України № 509 та нараз і відображене в п.п.20.1.28 та 20.1.18 ст. 20 Податкового кодексу Україн и.
Стаття 27 зазначеного Зако ну встановлено, що контроль за правильністю обчислення і справляння земельного пода тку, а також орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності зді йснюється органами державно ї податкової служби.
Отже ДПІ у м. Ялта АР Крим є на лежним позивачем в адміністр ативній справі в розумінні с т.ст. 48, 50 КАС України.
Вирішуючи питання про прав омірність вимог позивача до ТОВ «Курорт-Інвест», суд вихо див з такого.
Згідно п.8 ч.1 ст. 14 Закону У країни «Про систему оподатку вання» № 1251 від
25.06.1991 р., що діяв на час проведення перевірки , плата за землю (земельний под аток, а також орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності) нал ежить до загальнодержавних п одатків, який за своєю природ ою є обов'язковим внеском до б юджету відповідного рівня, о бов' язок щодо своєчасної сп лати якого несе платник пода тку відповідно до ст. 9.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про плату за землю » № 2535 від 03.07.1992 р., що діяв на час пр оведення перевірки, використ ання землі в Україні є платни м. Плата за землю справляєтьс я у вигляді земельного подат ку або орендної плати, що визн ачається залежно від грошово ї оцінки земель. Розміри пода тку за земельні ділянки, грош ову оцінку яких не встановле но, визначаються до її встано влення в порядку, визначеном у цим Законом.
Відповідно до статті 5 Зак ону України № 2535 об'єктом пла ти за землю є земельна ділянк а, а також земельна частка (пай ), яка перебуває у власності аб о користуванні, у тому числі н а умовах оренди.
Суб'єктом плати за землю (пл атником) є власник земельної ділянки, земельної частки (па ю) і землекористувач, у тому чи слі орендар.
Підставою для нарахування орендної плати за земельну д ілянку, яка перебуває у держа вній або комунальній власнос ті, є договір оренди такої зем ельної ділянки (ст. 13).
За матеріалами справи судо м встановлено, що відповідач має право постійного корист ування земельною ділянкою на підставі ДержАкту I-КМ № 003835 (а.с .11).
Платники земельного подат ку, а також орендної плати за з емельні ділянки державної аб о комунальної власності (крі м громадян) самостійно обчис люють суму земельного податк у та орендної плати щороку за станом на 1 січня і до 1 лютого п оточного року подають відпов ідному органу державної пода ткової служби за місцезнаход женням земельної ділянки под аткову декларацію на поточни й рік за формою, встановленою центральним податковим орга ном, з розбивкою річної суми р івними частками за місяцями. Подання такої декларації зв ільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій (ст. 14).
Відповідний податковий ро зрахунок зі сплати земельног о податку на 2009 рік був поданий відповідачем 15.01.2009 р. із зазнач енням суми податку у розмірі 9193,20 грн. (а.с.10).
Відповідно до статті 15 Зак ону України № 2535 власники зе млі та землекористувачі спла чують земельний податок, а та кож орендну плату за земельн і ділянки державної та комун альної власності з дня виник нення права власності або пр ава користування земельною д ілянкою.
Податкове зобов'язання по з емельному податку, а також по орендній платі за землі держ авної та комунальної власнос ті, визначене у податковій де кларації на поточний рік, спл ачується рівними частками вл асниками та землекористувач ами земельних ділянок за міс цезнаходженням земельної ді лянки за базовий податковий (звітний) період, який дорівню є календарному місяцю, щоміс ячно протягом 30 календарних д нів, наступних за останнім ка лендарним днем звітного (под аткового) місяця (ст. 17), у разі п орушення цього порядку платн ики несуть відповідальність , передбачену Земельним коде ксом України та законами Укр аїни.
Спеціальним законом з пита нь оподаткування, який устан овлює порядок погашення зобо в'язань юридичних або фізичн их осіб перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язков их платежів), є Закон України « Про порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами і державними ці льовими фондами» № 2181 від 21.12.2000 р .
Пунктом 5.1. ст. 5 цього Закон у встановлено, що податкове зобов'язання, самостійно виз начене платником податків у податковій декларації, вважа ється узгодженим з дня подан ня такої податкової декларац ії.
Відповідно до п.п.5.4.1. п.5.4. ст. 5 Закону України № 2181 узгодже на сума податкового зобов'яз ання, не сплачена платником п одатків у строки, визначені ц ією статтею, визнається сумо ю податкового боргу платника податків.
У разі коли платник податкі в не сплачує узгоджену суму п одаткового зобов'язання в ус тановлені строки, податковий орган надсилає такому платн ику податків податкові вимог и (п.п.6.2.1).
За матеріалами справи судо м встановлено, що ДПІ у м. Ялта АРК були надіслані перша та д руга податкові вимоги № 1/112 від 03.02.09 р. та № 2/322 від 27.04.09 р. відповідн о.
За Законом України № 2181 п .п. 6.2.3. п.6.2. ст. 6 податкові вимоги н адсилаються у такому порядку .
Перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої су ми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога міст ить повідомлення про факт уз годження податкового зобов'я зання та виникнення права по даткової застави на активи п латника податків, обов'язок п огасити суму податкового бор гу та можливі наслідки непог ашення його у строк.
Перша податкова вимога, що б ула надіслана на адресу відп овідача, повернута позивачу з відміткою про закінчення т ерміну зберігання, про що скл адений акт від 29.04.09 р.
Відтак у позивача виникло п раво на надсилання другої по даткової вимоги у порядку не раніше тридцятого календарн ого дня від дня направлення (в ручення) першої податкової в имоги, у разі непогашення пла тником податків суми податко вого боргу у встановлені стр оки. Друга податкова вимога д одатково до відомостей, викл адених у першій податковій в имозі, може містити повідомл ення про дату та час проведен ня опису активів платника по датків, що перебувають у пода тковій заставі, а також про да ту та час проведення публічн их торгів з їх продажу.
Податкова вимога вважаєть ся надісланою (врученою) фізи чній особі, якщо її вручено ос обисто такій фізичній особі або її законному представник ові чи надіслано листом на її адресу за місцем проживання або останнього відомого міс ця її знаходження із повідом ленням про вручення.
У разі, коли податковий орга н або пошта не може вручити пл атнику податків податкове по відомлення або податкові вим оги у зв'язку з незнаходження м посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомл ення або податкову вимогу, не знаходженням фактичного міс ця розташування (місцезнаход ження) платника податків, под атковий орган розміщує подат кове повідомлення або податк ові вимоги на дошці податков их оголошень, встановленій н а вільному для огляду місці б іля входу до приміщення пода ткового органу. При цьому ден ь розміщення такої податково ї вимоги вважається днем її в ручення.
Друга податкова вимога бул а розміщена на дошці оголоше нь ДПІ у м. Ялта АРК.
Відповідно до Закону Ук раїни № 2181 п.п.17.1.7. п.17.1 ст. 17 у разі ко ли платник податків не сплач ує узгоджену суму податковог о зобов'язання протягом гран ичних строків, визначених ци м Законом, такий платник п одатку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах:
при затримці до 30 календарн их днів, наступних за останні м днем граничного строку спл ати узгодженої суми податков ого зобов'язання, - у розмірі д есяти відсотків погашеної су ми податкового боргу;
при затримці від 31 до 90 кален дарних днів включно, наступн их за останнім днем гранично го строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язанн я, - у розмірі двадцяти відсотк ів погашеної суми податковог о боргу;
при затримці, що є більшою 90 к алендарних днів, наступних з а останнім днем граничного с троку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.
Оскільки податковий орган є контролюючим у сфері своєч асної сплати в тому числі зем ельного податку відповідаче м та має право проводити відп овідні перевірки з метою поп ередження та припинення вчин ення правопорушень у цій сфе рі, то ДПІ у м. Ялта АРК на закон них підставах винесла за вис новками акту № 1549/15-3 податкові п овідомлення-рішення від 16.07.2009 р . №0004391503 та № 0004381503 із застосува нням штрафів у розмірі 10 % та 20% у згодженої суми податкового з обов'язання, сплаченого з зат римкою, які рівні 76,61 грн. та 137,97 г рн. відповідно.
З матеріалів справи вбачає ться, що позивачем вчинені вс і передбачені законом дії що до погашення заборгованості зі сплати податку за землю ві дповідачем, що підтверджуєть ся актом 1789/15-3 від 10.09.09 р. про розмі щення податкових повідомлен ь-рішень № 0004381503 та № 0004391503 в ід 16.07.2009 р. на дошці оголошень (а.с . 21), а також актом № 1791/15-3 від 10.09.09 р. п ро неможливість вручення та підписання податкового пові домлення-рішення про результ ати невиїзної документально ї перевірки (а.с.22).
Ст. 28 Закону України «Про плату за землю» № 2535 від 03.07.1992 р. в становлено, що спори, які вини кають з питань застосування положень, передбачених цим Законом, вирішуються в суд овому порядку.
Аналізуючи положення п.п.17.1.7 ст. 17 Закону України № 2181, су д виходить з того, що законода вець пов' язує настання відп овідальності платника подат ків при затримці сплати узго дженого податкового зобов' язання саме зі сплатою платн иком податків узгодженої сум и податкового зобов' язання , відтак сплив строків давнос ті відповідальності платник а податків в цьому випадку по в'язаний із датою сплати відп овідачем податкового зобов' язання.
Оскільки відповідно до роз ділу 20 підрозділу 10 п. 10 ПК Украї ни нормативно-правові акти К абінету Міністрів України, Д ПА України та інших централь них органів виконавчої влади , прийняті до набрання чиннос ті цим Кодексом на виконання законів з питань оподаткува ння, та нормативно-правові ак ти, які використовуються при застосуванні норм законів п ро оподаткування (в тому числ і, акти законодавства СРСР), за стосовуються в частині, що не суперечить цьому Кодексу, до прийняття відповідних актів згідно з вимогами цього Коде ксу, а Закон № 2181, на підставі як ого були прийняті рішення пр о застосування штрафних (фін ансових) санкцій та нарахова на пеня до відповідача, втрат ив чинність з 01.01.2011 р. на підстав і Закону України від 02.12.2010 р . № 2756 «Про внесення змін до дея ких законодавчих актів Украї ни у зв' язку з прийняттям По даткового Кодексу України», суд вважає за можливе зверну тися до відповідних положень ПК України при вирішенні спр ави по суті в частині, що стосу ється права податкового орга ну звертатись до суду з вимог ою про стягнення податкового боргу, про наявність якого йд е мова у п.п. 20.1.18 та п.п.20.1.28 ст. 20 ПК Ук раїни.
Такий підхід зумовлений ти м, що і правопорушення, і прове дення перевірок зі складання м актів та винесенням податк ових повідомлень-рішень відб увалися під час дії Закону України № 2181.
Відтак первинним завдання м суду є встановлення правом очності позивача звернутися до суду з позовними вимогами на момент розгляду справи. Пр ийняття ж рішення по справі п овинне відбуватися за тими н ормами закону, на підставі як их були накладені штрафні (фі нансові) санкції з урахуванн ям норм ПК України в частині, щ о стосується права податково го органа звертатись до суду з вимогою про стягнення пода ткового боргу.
За результатами ретельног о вивчення матеріалів адміні стративної справи, досліджен ня доказів по справі, наданих позивачем в обґрунтування п озовних вимог щодо стягнення заборгованості зі сплати зе мельного податку ТОВ «Курорт -Інвест» за період з червня по серпень 2009 р. включно та нарахо ваних штрафних санкцій за гр удень 2008 р. - лютий 2009 р. з подат ку на землю, судом встановлен о підтвердження суми заборго ваності за відповідачем у ро змірі 2512,88 грн.
Таким чином, вивчивши матер іали справи, проаналізувавши законодавство, що регулює сп ірні відносини, дослідивши о бставини справи, перевіривши докази за матеріалами справ и, врахувавши те, що з боку від повідача не надані докази по гашення спірної заборговано сті, суд вважає за можливе поз ов ДПІ у м. Ялта АРК задовольни ти частково.
Керуючись ст. ст. 158, 160-163, 167 КАС Ук раїни, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з ТОВ «Курор т-Інвест» (ЄДРПОУ 31332038, АР Крим, 986 76,
м. Алупка, шосе Палацове, 4 ) заборгованість перед бюдже том у сумі 2512,88 грн. до місцевого бюджету м. Ялта (код платежу 1305 0100, р/р 33217812700039 в установі банку УДК в м. Ялта ГУ ДКУ в АРК, МФО 824026).
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя Кушнова А.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 17.01.2011 |
Оприлюднено | 26.03.2011 |
Номер документу | 14212067 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні