Постанова
від 25.02.2008 по справі 12/564-а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

12/564-А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98

          


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

"25" лютого 2008 р.                                                            Справа №12/564-А

Розглянувши матеріали за позовом Прокурора Дунаєвецького району в інтересах держави в особі Державного підприємства „Національна енергетична компанія „Укренерго” відокремленого підрозділу „Держенергонагляду у Південно-Західному регіоні” Державної інспекції з енергонагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Хмельницькій області м. Хмельницький

до Виконавчого комітету Маківської сільської ради с.Маків Дунаєвецький район Хмельницька область

про стягнення 1700грн.

Суддя            Шпак В.О.

Секретар судового засідання Кобріна О.В.

Представники сторін:

Позивача:       Подолянюк Н.О. –за довіреністю від 16.01.2008р.

Відповідача:   не з'явився

Прокуратури: Котик І.О. –прокурор відділу облпрокуратури

Суть спору:

Прокурор Дунаєвецького району звернувся з позовом в інтересах держави в особі Державного підприємства „Національна енергетична компанія „Укренерго” відокремленого підрозділу „Держенергонагляду у Південно-Західному регіоні” Державної інспекції з енергонагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Хмельницькій області м. Хмельницький до Виконавчого комітету Маківської сільської ради с.Маків Дунаєвецький район Хмельницька область про стягнення 1700грн. на користь Державної інспекції з енергонагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Хмельницькій області.

В обґрунтування позовних вимог посилається на порушення відповідачем Закону України „Про електроенергетику”, невиконання припису від 27.07.2007р., постанови про накладення штрафу за порушення законодавства про електроенергетику від 07.08.2007р.

В судовому засіданні представник позивача подав уточнення до адміністративного позову. Просить суд стягнути з відповідача в доход державного бюджету України 1700грн. штрафних санкцій.

Відповідач, незважаючи на належне повідомлення про дату, час та місце засідань суду, повноважного представника не направив, причини неявки не повідомив, письмового пояснення щодо позовних вимог не надав.

Розглядом матеріалів справи встановлено наступне.

Проведеною прокуратурою Дунаєвецького району перевіркою встановлено, що в період з 26 по 27 липня 2007р. працівниками Кам'янець-Подільського відділення Державної інспекції з енергонагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Хмельницькій області у відповідності до ст..9 Закону України „Про електроенергетику” та Положення про державний енергетичний нагляд, затвердженого постановою Кабінету міністрів України №929 від 07.08.1996р., було проведено обстеження  Маківської сільської ради, вул. Чапаєва, 22 с.Маків Дунаєвецького району Хмельницької області на предмет виконання припису від 12.06.2007р. №15/766 виданого на підставі Акту обстеження від 06.06.2007р. №97-КП-ППС/766.

Згідно Акту обстеження №97-КП-ППС/766 від 06.06.2007р. у відповідача було виявлено ряд порушень законодавства про електроенергетику.

Як вбачається з акту обстеження, за порушення вимог Закону України „Про електроенергетику”, відповідно до ст.9 зазначеного Закону, старшим державним інспектором з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Хмельницькій області (Кам'янець-Подільське відділення) Галицьким Ю.Д. 12.06.2007р. відповідачу винесено припис з вимогою усунення виявлених порушень.

Станом на 27.07.2007р. вимоги припису відповідачем не виконано, що підтверджується актом перевірки та актом обстеження №97-КП-ППС/821 від 27.07.2007р.

Постановою №Х-25-07 від 07.08.2007р. на відповідача накладено штраф у розмірі 1700грн. за порушення ст.27 Закону України  „Про електроенергетику”, невиконання пунктів №№1,2,3,4,5,6,7 припису від 12.06.2007р. №15/766.

Відповідач вимог постанови від 07.08.2007р. не виконав, штраф в розмірі 1700грн. позивачу не сплатив.

На момент прийняття рішення в матеріалах справи відсутні будь-які докази погашення відповідачем спірної заборгованості в добровільному порядку.

Відповідно до ст.27 Закону України “Про електроенергетику” правопорушеннями в електроенергетиці є: порушення правил користування енергією. Суб'єкти господарської  діяльності несуть відповідальність за правопорушення в електроенергетиці: за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів Національної комісії регулювання електроенергетики України, Державної інспекції з експлуатації електричних станцій і мереж, Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії та порушення умов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Національна комісія регулювання електроенергетики України, державні інспектори з експлуатації електричних станцій і мереж, державні інспектори з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії на підставі акта перевірки, оформленого в установленому порядку, за наявності порушень, передбачених цією статтею, видають у межах своєї компетенції суб'єктам господарської діяльності постанови про накладення штрафів за встановленою формою. Оскарження дій щодо накладення штрафів провадиться у судовому порядку. Суми стягнених штрафів зараховуються до Державного бюджету України.

Статтею 217 Господарського кодексу передбачено, що господарськими  санкціями  визнаються  заходи  впливу   на правопорушника у сфері господарювання, в результаті застосування яких для нього настають несприятливі економічні та/або правові наслідки. У сфері господарювання застосовуються такі види господарських санкцій: відшкодування збитків; штрафні санкції; оперативно-господарські санкції.

Відповідно до ст.230, ст.231 Господарського кодексу України штрафними санкціями    у   цьому   Кодексі   визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання. Законом щодо окремих видів зобов'язань  може  бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається.

При винесенні рішення судом враховано, що відповідачем в судовому порядку не оскаржено постанову №Х-25-07 від 07.08.2007р. про накладення штрафу за порушення законодавства про електроенергетику.

Виходячи із вищенаведеного, позов Прокурора Дунаєвецького району в інтересах держави в особі Державного підприємства „Національна енергетична компанія „Укренерго” відокремленого підрозділу „Держенергонагляду у Південно-Західному регіоні” Державної інспекції з енергонагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Хмельницькій області м. Хмельницький до Виконавчого комітету Маківської сільської ради с.Маків Дунаєвецький район Хмельницька область про стягнення 1700грн. є обґрунтованим, підтвердженим матеріалами справи і належними доказами та підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст.6, 14, 71, 86, 94, 104, 105, 158-163, 167, 254-259, п.п.3, 6-7 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, Суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов Прокурора Дунаєвецького району в інтересах держави в особі Державного підприємства „Національна енергетична компанія „Укренерго” відокремленого підрозділу „Держенергонагляду у Південно-Західному регіоні” Державної інспекції з енергонагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Хмельницькій області м. Хмельницький до Виконавчого комітету Маківської сільської ради с.Маків Дунаєвецький район Хмельницька область про стягнення 1700грн. задоволити.

Стягнути з виконавчого комітету Маківської сільської ради с.Маків Дунаєвецького району Хмельницької області, вул. Чапаєва, 22 (р/р 31423000500179 ГУ ДКУ у Хмельницькій області (Дунаєвецька філія) МФО 815013, код ЄДРПОУ 04406466) в доход державного бюджету України (код платежу 21081100, р/р 31115106700158 Дунаєвецькому районі УДК, МФО 815013, код 23565271) –1700грн. (одна тисяча сімсот гривень) штрафних санкцій.

Згідно ст.ст. 185-186 КАСУ сторони та інші особи, які беруть участь у справі, мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом  20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Подаються до Львівського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції.

Згідно ст. 254 КАСУ Постанова, якщо інше не встановлено, КАСУ набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                                      

Віддруковано в 6 примірниках: 1 - До справи; 2 - Позивачу; 3 - Відповідачу; 4,5 –прокурорам; 6 –ДПІ,

      

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення25.02.2008
Оприлюднено12.03.2008
Номер документу1422215
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —12/564-а

Постанова від 25.02.2008

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Шпак В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні