Україна
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
16 лютого 2011 р. сп рава № 2а-28038/10/0570
Приміщення суду за адр есою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвар дійської дивізії, 17
час прийняття постанови: 15-30 год.
Донецький окружний адміні стративний суд в складі:
головуючого судді Чекмень ова Г.А.
при секретарі Токмаковій Є .А.
за участю:
представника позивача Ра мазанової Т.А.
представників відповідачі в:
ГУ Держказначейства у Доне цькій обл. Полозюк Л.А.
Шахтарської ОДПІ Де мниченка С.Б.
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду адміністративну спра ву за позовом Сільськогоспод арського товариства з обмеже ною відповідальністю «Донба с» до Шахтарської об' єднано ї державної податкової інспе кції, Головного управління Д ержавного казначейства Укра їни у Донецькій області, Упра вління Державного казначейс тва у м. Шахтарську про визна ння неправомірними дій щодо нарахування та стягнення пен і на суму реструктуризованої заборгованості та зобов' яз ання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивач - Сільськогосподар ське товариство з обмеженою відповідальністю «Донбас» з вернулося до Донецького окру жного адміністративного суд у з позовом до Шахтарської об ' єднаної державної податко вої інспекції, Головного упр авління Державного казначей ства України у Донецькій обл асті, Управління Державного казначейства у м. Шахтарську про визнання неправомірними дій щодо нарахування пені на суму реструктуризованої заб оргованості та зобов' язанн я вчинити певні дії.
В обґрунтування позовних в имог зазначив, що Шахтарсько ю ОДПІ виставлено СТОВ «Донб ас» другу податкову вимогу в ід 04 жовтня 2010р.№2/125, про наявніст ь податкового боргу в розмір і -12181,01 грн., у тому числі за плат ежами: повернення позичок за постановою КМУ від 11.09.97 №1003 , код платежу 00263100 в розмірі - 6992,62 грн.; п овернення позичок за постано вою КМУ від 26.02.98 №220, код платежу 0 0263200, в розмірі - 3452,49 грн.; повернен ня позичок за постановою КМУ від 10.12.98 №1953, код платежу 00263300, в роз мірі - 1735,90 грн. Зазначена заборг ованість виникла в результат і нарахування пені на простр очену та реструктуризовану з аборгованість по виплатам за бюджетними позичками, надан ими державним та іншим сільс ькогосподарським підприємс твам усіх форм власності і го сподарювання через обслугов уючі, заготівельні і перероб ні підприємства. Податкова в имога була виставлена відпов ідно до подання Управління Д ержказначейства України в м. Шахтарську, яке було подано д о ОДПІ у відповідності до п.10 н аказу Державного казначейст ва України, Державної податк ової адміністрації від 25.04.2002 №74 /194 «Про затвердження Порядку взаємодії між органами Держа вного казначейства України т а органами державної податко вої служби України в процесі виконання державного та міс цевих бюджетів за доходами т а іншими надходженнями».
Також позивач зазначив, що в ідповідно до Порядку визначе ння переліку підприємств та врегулювання відповідних су м заборгованості за бюджетни ми позичками, наданими держа вним та іншим сільськогоспод арським підприємствам усіх ф орм власності і господарюван ня через обслуговуючі, загот івельні і переробні підприєм ства, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політ ики України, Міністерства фі нансів України від 11 липня 2001 р оку N 207/335, передбачено механізм зменшення заборгованості де ржавних та інших сільськогос подарських підприємств усіх форм власності і господарюв ання, а також обслуговуючих, з аготівельних та переробних п ідприємств, перелік яких вст ановлює Мінагрополітики Укр аїни (далі - перелік) згідно зі статтею 6 Закону, з якими такі сільськогосподарські підпр иємства уклали угоди про зак упівлю зерна до державних ре сурсів за державним замовлен ням (контрактом), за станом на 1 січня 2000 року за отримані ними в 1994 - 1999 роках бюджетні позички , включаючи грошові аванси та натуральні насіннєві і фура жні позички, зерно державних ресурсів та державних резер вів, використане для придбан ня матеріально-технічних рес урсів, крім заборгованості з а отриману імпортну техніку, коштів, використаних не за ці льовим призначенням, та сум, щ о підлягають списанню відпов ідно до вимог статті 2 Закону У країни від 16 березня 2000 року № 156 5-III "Про списання заборгованос ті зі сплати податків і зборі в (обов'язкових платежів) плат ників податків у зв'язку з реф ормуванням сільськогоспода рських підприємств", та рестр уктуризації решти заборгова ності вищезазначених боржни ків, не врегульованої відпов ідно до статті 1 Закону. Урегул юванню підлягає заборговані сть за бюджетними позичками, включаючи грошові аванси та натуральні насіннєві і фура жні позички, зерно державних ресурсів та державних резер вів, використане для придбан ня матеріально-технічних рес урсів згідно з відповідними рішеннями Кабінету Міністрі в України, зазначеними в дода тку 1, за станом на 01.01.2000, але в меж ах фактичної заборгованості на дату набрання чинності ци м Законом. СТОВ «Донбас» звер нулось до регіональної коміс ії про списання бюджетних по зичок. Управлінням сільськог о господарства і продовольст ва Шахтарської райдержадмін істрації, УДК у Шахтарському районі Донецької області та СТОВ «Донбас» - особисто було складено протоколи № 1, № 1К, та СТОВ «Донбас»в якості правон аступника СТзОВ «Діана» було складено протоколи №28, № 28К про врегулювання заборгованост і за бюджетними позиками, над аними державним та іншим сіл ьськогосподарським підприє мством усіх форм власності і господарювання, між стороно ю - надавачем позичок та сто роною - отримувачем. Сторон ами було врегульованого суми заборгованості за бюджетним и позичками шляхом сплати ре структуризованої заборгова ності рівними частками до 01.05.20 06 року. СТОВ «Донбас» виконало своє зобов'язання по сплаті р еструктуризованої заборгов аності в повному обсязі, в роз мірах, згідно протоколів. Ост анній платіж був здійснений 26.04.2006р. Однак, управління Держка значейства у м. Шахтарську ГУ ДКУ у Донецькій області свої зобов'язання по списанню заб оргованості виконало не в по вному обсязі.
Станом на момент складання Протоколів, на 26.07.2002 року, було п роведено списання лише із су м основного боргу. Списання п ені, нарахованої на простроч ену заборгованість не було п роведено. Додатково управлін ням Держказначейства у м. Шах тарську ГУДКУ у Донецькій об ласті було проведено нарахув ання пені і на суму реструкту ризованої заборгованості. До нарахування пені проводилос ь наростаючим підсумком з мо менту виникнення заборгован ості з 01.10.1998 року і до моменту зд ійснення останнього платежу реструктуризованої заборго ваності. Останні донарахуван ня пені здійснено станом на 26. 04.2006р.
Оскільки з моменту здійсне ння останнього платежу 26.04.2006р, а відповідно донарахування пе ні, минуло більш, ніж 1095 календа рний день, 26.05.2010р. СТОВ «Донбас» звернулось до Шахтарської О ДПІ із заявою про проведення списання зазначеного вище п одаткового боргу, як такого щ о є безнадійним, та додало нео бхідні документи.
Позивач просив визнати дії відповідачів щодо нарахуван ня та стягнення пені неправо мірними, зобов' язати ГУ ДКУ у Донецькій області внести з міни в балансові рахунки, щод о списання пені нарахованої на суму реструктуризованої з аборгованості.
Представник позивача у судовому засіданні підтри мала заявлені позовні вимоги , просила їх задовольнити з пі дстав, викладених у позовній заяві.
Представники відповідачів проти позову заперечили.
Представник Шахтарської О ДПІ зазначив, що зазначену у п озові пеню Шахтарська ОДПІ н е нараховувала, а податкова в имога була виставлена відпов ідно до подання Управління Д ержказначейства України в м. Шахтарську, у відповідності до наказу Державного казнач ейства України, Державної по даткової адміністрації від 2 5.04.2002 №74/194 «Про затвердження Поря дку взаємодії між органами Д ержавного казначейства Укра їни та органами державної по даткової служби України в пр оцесі виконання державного т а місцевих бюджетів за доход ами та іншими надходженнями» .. Тому вважає дії Шахтарської ОДПІ по стягненню пені право мірними, а заявлений до ОДПІ п озов таким, що не підлягає зад оволенню.
Представник ГУ ДКУ у Донець кій області надала письмові заперечення проти позову, в я ких зазначила, що у 1997-1999 роках С ТОВ «Донбас» була надана фін ансова допомога на умовах по вернення відповідно до поста нов Кабінету Міністрів Украї ни. Строк повернення фінансо вої допомоги згідно постанов КМУ від 11.09.1997 року №1003 та від 26.02.1998 р оку №220 до 1 жовтня 1998 року, по пос танові КМУ від 10.12.1998 №1953 до 1 жовтн я 1999 року. Згідно умов укладени х договорів несвоєчасне пове рнення фінансової допомоги а бо нецільове її використання тягне за собою застосування санкцій, передбачених чинни м законодавством. У зв'язку з ц им, Управлінням Державного к азначейства у м. Шахтарську Г УДКУ у Донецькій області за у мови несвоєчасного повернен ня фінансової допомоги стала нараховуватися пеня на суми простроченої заборгованост і перед державним бюджетом з а фінансовою допомогою, що на давалась на умовах поверненн я з резервного фонду державн ого бюджету. З огляду на викла дене, починаючи з 01.10.1998 року упр авлінням щомісячно нарахову валася пеня на суми несвоєча сно повернутої фінансової до помоги. Для розрахунку пені у правління користувалося в ро боті Інструкцію про порядок нарахування та погашення пен і, затвердженою наказом Держ авної податкової адміністра ції №290 від 11.06.2003р., зареєстровани м в Міністерстві юстиції Укр аїни 27.06.2003р. за №552/7843, із розрахунк у одноденного розміру пені - 12 0 відсотків від облікової ста вки Національного банку Укра їни. У зв'язку з тим, що протоко л урегулювання заборгованос ті за бюджетними позичками б уло складено 26 липня 2002 року за №1к та №28к, то з 27.07.2002 року сума про строченої непогашеної забор гованості по фінансовим допо могам була зменшена на суму у регульованої заборгованост і і пеня почала нараховувати ся на суму простроченого зал ишку.
Також представник ГУ ДКУ у Д онецькій області зазначила, що згідно абзацу 3 пункту 1 роз порядженням КМУ від 3 квітня 20 02 року №186-р «Про погодження сум заборгованості, що підлягаю ть урегулюванню згідно із За коном України "Про врегулюва ння заборгованості за бюджет ними позичками, наданими дер жавним та іншим сільськогосп одарським підприємствам усі х форм власності і господарю вання через обслуговуючі, за готівельні і переробні підпр иємства, та реструктуризацію заборгованості зі сплати по датків і зборів (обов'язкових платежів) переробних підпри ємств агропромислового комп лексу" суми заборгованості з а бюджетними позичками були реструктуризовані на 8 років з виплатою щороку рівними ча стинами починаючи з 1 січня 2004 р оку. У зв'язку з чим були склад ені графіки погашення сум за боргованості, реструктуризо ваних згідно із розпорядженн ям Кабінету Міністрів Україн и від 3 квітня 2002 року №186-р. Нарах ування пені управління стало здійснюватися щомісячно на 01 число на суму простроченої р еструктуризованої заборгов аності. Нарахування пені упр авління було здійснено відпо відно пункту 3.4 Інструкції про порядок нарахування та пога шення пені за платежами, що ко нтролюються органами держав ної податкової служби на ден ь фактичного погашення подат кового боргу (частини податк ового боргу) за кожний календ арний день прострочення плат ежу, включаючи день такого по гашення. Станом на 11.02.2011 року по СТОВ «Донбас» нараховані шт рафні санкції на прострочену та реструктуризовану заборг ованість перед бюджетом за к редитами, наданими з державн ого бюджету по постановам КМ У №1003, №220, №1953, на загальну суму 12181,0 1 грн., які обліковуються Голов ним управлінням Державного к азначейства у Донецькій обла сті на балансових рахунках г рупи 9631 «Нараховані штрафні с анкції за кредитами, наданим и з державного бюджету». Бюдж етним кодексом України визна чено, що позовна давність на в имоги щодо погашення такої з аборгованості суб'єкта госпо дарювання перед державою не поширюється. За цих обставин просила у задоволенні позов у відмовити.
Суд, заслухавши пояснення с торін, ознайомившись із дово дами, зазначеними у позові та дослідивши в судовому засід анні зібрані в справі докази в їх сукупності, вважає що поз овні вимоги задоволенню не п ідлягають з наступних підста в.
Судом встановлено, що сільс ькогосподарське товариство з обмеженою відповідальніст ю «Донбас» (код ЄДРПОУ 00696881) бул о зареєстровано Шахтарською районною державною адмініст рацією Донецької області 25.02.199 8 року, згідно свідоцтву про де ржавну реєстрацію юридичної особи та довідки з ЄДРПОУ (а.с 31-32).
СТОВ «Донбас» звернулось д о регіональної комісії про с писання бюджетних позичок. У правлінням сільського госпо дарства і продовольства Шахт арської райдержадміністрац ії, УДК у Шахтарському районі Донецької області та СТОВ «Д онбас» - особисто було складе но протоколи № 1, № 1К, та СТОВ «Д онбас» в якості правонаступн ика СТзОВ «Діана» ( розпорядж ення голови Шахтарської РДА від 17.04.2002 року № 207) 26.07.2002 року було с кладено протоколи №28, № 28К про в регулювання заборгованості за бюджетними позиками, нада ними державним та іншим сіль ськогосподарським підприєм ством усіх форм власності і г осподарювання, між стороною - надавачем позичок та стор оною - отримувачем. Протоко ли складено згідно із рішенн ями КМУ, зазначеними у додатк у до Порядку врегулювання за боргованості за бюджетними п озичками, наданими державним та іншим сільськогосподарсь ким підприємствам усіх форм власності і господарювання ч ерез обслуговуючі, заготівел ьні і переробні підприємства . Затвердженого спільним Нак азом Міністерства аграрної п олітики України та МФУ від 11.07 .2001 № 207/335, бюджетні позички, включ аючи грошові аванси та натур альні насіннєві і фуражні по зички, зерно державних ресур сів та державних резервів, ви користане для придбання мате ріально-технічних ресурсів, крім заборгованості за отрим ану імпортну техніку, коштів , використаних не за цільовим призначенням, та сум, що підля гають списанню відповідно до ст. 2 Закону України від 16.03.2000 № 1565 «Про списання заборгованост і зі сплати податків і зборів (обов' язкових платежів) пла тників податків у зв' язку і з реформуванням сільськогос подарських підприємств».
Згідно Протоколів № 28, стано м на 01.01.2000 року заборгованість С ТзОВ «Діана» за отримані поз ички становить - 4423,55 грн., пров едена реструктуризація забо ргованості в розмірі - 4423,55 гр н.; № 28К заборгованість станов ить 1325,00 грн., проведена реструк туризація заборгованості в р озмірі - 1325,00 грн.; № 1 заборгова ність становить 11331,76, сума забо ргованості зменшена на 6754,75 грн . та проведена реструктуриза ція заборгованості в розмірі - 4577,01 грн.
Сторонами було врегульова ного суми заборгованості за бюджетними позичками шляхом сплати реструктуризованої з аборгованості рівними частк ами до 01.05.2006 року відповідно до Постанов КМУ від 11.09.1997 року за № 1003, від 26.02.1998 року за № 220 та від 10.12.1998 р оку за № 1953.
Згідно постанови Кабінету Міністрів від 11.09.1997 року за № 1003 П ро фінансову допомогу на про ведення комплексу робіт в ос інньо-зимовий період 1997/98 року було вирішено виділити на фі нансування заходів з підгото вки до роботи в осінньо-зимов ий період 1997/98 року, забезпечен ня збирання та збереження вр ожаю 1997 року, інші невідкладні потреби Раді міністрів Авто номної Республіки Крим, обла сним державним адміністраці ям цільовим призначенням для сільськогосподарських това ровиробників 60 млн. гривень (н а умовах повернення їх до 1 жов тня 1998 р.) за розподілом згідно з додатком.
Згідно постанови Кабінету Міністрів від 26.02.1998 року за № 220 П ро фінансове забезпечення пі дготовки сільськогосподарс ької техніки до проведення в есняно-польових робіт в 1998 роц і було вирішено виділити Мін істерству агропромислового комплексу, Раді міністрів Ав тономної Республіки Крим, об ласним державним адміністра ціям на фінансування заходів для підготовки сільськогосп одарської техніки до проведе ння весняно-польових робіт у 1998 році цільовим призначення м безпосередньо сільськогос подарським товаровиробника м та агротехсервісним підпри ємствам на закупівлю запасни х частин і ремонтних матеріа лів та оплату послуг ремонтн их підприємств 100 млн. гривень , в тому числі 50 млн. гривень за рахунок резервного фонду Каб інету Міністрів України та 50 м лн. гривень за рахунок асигну вань, передбачених у Державн ому бюджеті України на 1998 рік д ля поповнення державного мат еріального резерву Державно му комітетові по матеріальни х резервах, на умовах поверне ння зазначених коштів до 21 гру дня 1998 року, за розподілом згід но з додатком. (Термін погаше ння залишку неповерненої бюд жетної позички, наданої згід но з цією постановою, продовж ено до 1 жовтня 1999 року згідно з постановою Кабінету Міністр ів України від 10 грудня 1998 року N 1953)
Зазначеною Постановою КМУ від 10.12.1998 року за № 1953 вирішено ви ділити у січні 1999 р. Міністерст ву агропромислового комплек су, Раді міністрів Автономно ї Республіки Крим, обласним д ержавним адміністраціям на ф інансування заходів для підг отовки сільськогосподарськ ої техніки до весняно-польов их робіт у 1999 році цільовим при значенням сільськогосподар ським товаровиробникам та аг росервісним підприємствам н а закупівлю запасних частин і ремонтних матеріалів та оп лату послуг ремонтних підпри ємств кошти в сумі 50 млн. гриве нь за рахунок резервного фон ду Кабінету Міністрів Україн и на умовах повернення їх до 1 жовтня 1999 р. згідно з додатком 1 .Міністерству фінансів профі нансувати зазначені витрати через органи Державного каз начейства відповідно до укла дених угод. Використання кош тів і їх повернення здійснюв ати на умовах, зазначених у до датку 2. Повернення позички зд ійснити продовольчим зерном або сортовим насінням до 1 жов тня 1999 р. за еквівалентами, визн аченими виходячи з вартості відпущеного насіння і наклад них витрат та витрат з переве зення насіння і оплати послу г, пов'язаних з подачею та приб иранням вагонів, під час пров едення міжобласних поставок і цін, що склалися на біржовом у ринку за оптовими контракт ами на момент повернення, з ві дшкодуванням сільськогоспо дарськими товаровиробникам и заготівельним підприємств ам фактичних витрат, пов'язан их з прийманням, зберіганням та реалізацією насіння, з ура хуванням рівня рентабельнос ті до 3 відсотків і податку на додану вартість згідно з укл аденими договорами.
Отже, з причини простроченн я платежів Управлінням держа вного казначейства у м. Шахта рську було донараховано пеню , що нарахована на суму простр оченої заборгованості перед державою за фінансовими доп омогами за вищезазначеними п остановами.
26.05.2010 року позивач звернувся до Шахтарської ОДПІ із заяво ю при списання боргу, як безна дійного, але на адресу СТОВ «Д онбас» надійшла перша податк ова вимога від 03.08.2010 за № 1/88 про на явність податкового боргу в розмірі 12181,01 грн. за платежами :
- повернення позичок за пост ановою КМУ від 11.09.1997 № 1003 в розмір і 6992,62 грн.;
- повернення позичок за пост ановою КМУ від 26.02.1998 № 220 в розмір і 3452,49 грн.;
- повернення позичок за пост ановою КМУ від 10.12.1998 № 1953 в розмір і 1735,90 грн.
Вищезазначені обставини б ули також встановлені постан овою Донецького окружного ад міністративного суду від 17 ли стопада 2010 року по справі №2а-22207 /10/0570 за позовом СТОВ «Донбас» д о Шахтарської об' єднаної де ржавної податкової інспекці ї, третя особа Управління Дер жавного казначейства у м. Шах тарську про зобов' язання вн ести зміни в картки особових рахунків щодо списання пода ткового боргу. Зазначена пос танова суду набрала чинності . Згідно ч. 1 ст. 72 КАС України обс тавини, встановлені судовим рішенням в адміністративній , цивільній або господарські й справі, що набрало законної сили, не доказуються при розг ляді інших справ, у яких берут ь участь ті самі особи або осо ба, щодо якої встановлено ці о бставини.
Відповідно до статті 2 Кодек су адміністративного судочи нства України завданням адм іністративного судочинства є захист прав, свобод та інтер есів фізичних осіб та юридич них осіб у сфері публічно- п равових відносин від порушен ь, у тому числі, органів держав ної влади.
Статтею 21 Закону Украї ни «Про Державний бюджет Укр аїни на 2010 рік» визначено, що ор гани державної податкової сл ужби України є органами стяг нення заборгованості суб'єкт ів господарювання перед держ авою за кредитами, залученим и державою або під державні г арантії, бюджетними позичкам и та фінансовою допомогою, на даною на поворотній основі (к ошти від повернення якої над ходять за кодами програмної класифікації видатків та кре дитування державного бюджет у 2801380, 2801400, 2801410, 2801440, 3511530, 3511550, 3511560, 3511630, 3511660), а та кож заборгованості з відсотк ів за користування позиками, наданими за рахунок коштів, з алучених державою, та з плати за надання гарантій та позик , отриманих за рахунок коштів , залучених державою та/або пі д державні гарантії.
Відповідно до ст. 2 Закону Ук раїни “Про державну податков у службу в Україні”, завдання ми органів державної податко вої служби, зокрема, є здійсне ння контролю за додержанням податкового законодавства, п равильністю обчислення, повн отою і своєчасністю сплати д о бюджетів, державних цільов их фондів податків і зборів /о бов' язкових платежів/, а так ож неподаткових доходів, уст ановлених законодавством.
Відповідно до п.п.3 п. 1 ст. 9 та с т. 11 Закону України “Про систе му оподаткування” платники п одатків зобов' язані сплачу вати належні суми податків у встановлені законами термін и. Відповідальність за прави льність обчислення, своєчасн ості сплати податків і зборі в (обов' язкових платежів) і д одержання законів несуть пла тники податків і зборів відп овідно до законів України.
Згідно п. 10 наказу Держ авного казначейства України , Державної податкової адмін істрації від 25.04.2002 № 74/194 «Про затв ердження Порядку взаємодії м іж органами Державного казна чейства України та органами державної податкової служби України в процесі виконання державного та місцевих бюдж етів за доходами та іншими на дходженнями» щомісячно, не п ізніше 20-го числа місяця, наст упного за звітним, органи Дер жавного казначейства Україн и надають у паперовому вигля ді відповідним органам держа вної податкової служби подан ня щодо: простроченої заборг ованості перед державним бюд жетом за бюджетними позичкам и, фінансовою допомогою, нада ною на поворотній основі, на с уму заборгованості з основно го боргу, відсотків та пені, на рахованої на таку заборгован ість станом на 1 число поточно го місяця, у національній вал юті з обов'язковим зазначенн ям кодів бюджетної класифіка ції, на які повинні зараховув атись суми простроченої забо ргованості за кожним її видо м.
У відповідності до ст. 19 ч. 2 Ко нституції України органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України, що беззаперечно в бачається в діях Шахтарсько ї об' єднаної державної пода ткової інспекції. Саме керую чись ст.. 21 Закону України «Про державний бюджет України на 2010 рік» та п. 6.2, ст. 6, ст. 8 Закону Ук раїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» ві д 21.12.2000 № 2181-ІІІ податковою інспе кцією було надіслано другу п одаткову вимогу від 04 жовтня 2 010 р. №2/125 про наявність податков ого боргу в розмірі -12181,01 грн. на підставі подання Управління державного казначейства у м . Шахтарську щодо прострочен ої заборгованості за фінансо вою допомогою.
Таким чином, стосовно нарах ування та стягнення пені на с уму реструктуризованої забо ргованості відповідачі діял и правомірно відповідно до п риписів законодавства та над аних повноважень.
Посилання позивача на спли в встановленого законом стро ку для стягнення податкової заборгованості суд до уваги не приймає, оскільки п. 9 ст. 17 Бю джетного кодексу України пер едбачає, що прострочена забо ргованість суб'єкта господар ювання перед державою (Автон омною Республікою Крим чи те риторіальною громадою міста ) за кредитом (позикою), залуче ним державою (Автономною Рес публікою Крим чи територіаль ною громадою міста) або під де ржавну (місцеву) гарантію, а та кож за кредитом з бюджету (вкл ючаючи плату за користування такими кредитами (позиками) т а пеню) стягується з такого су б'єкта господарювання органа ми державної податкової служ би, що є органами стягнення та кої заборгованості у порядку , передбаченому Податковим к одексом України або іншим за коном, включаючи погашення т акої заборгованості за рахун ок майна цього суб'єкта госпо дарювання.
Позовна давність на вимоги щодо погашення такої заборг ованості суб'єкта господарюв ання перед державою (Автоном ною Республікою Крим чи тери торіальною громадою міста) н е поширюється.
Враховуючи вищевикла дене, суд дійшов висновку, що п озовні вимоги задоволенню не підлягають.
Керуючись ст. ст. 11, 17, 69-72, 86, 87, 94, 158-163, 1 67, 254 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні позову Сільс ькогосподарського товарист ва з обмеженою відповідальні стю «Донбас» до Шахтарської об' єднаної державної подат кової інспекції, Головного у правління Державного казнач ейства України у Донецькій о бласті, Управління Державног о казначейства у м. Шахтарськ у про визнання неправомірним и дій щодо нарахування та стя гнення пені на суму реструкт уризованої заборгованості т а зобов' язання вчинити певн і дії - відмовити.
Вступна та резолютивна час тина постанови складена у на радчій кімнаті та проголошен а у судовому засіданні 16 лютог о 2011 року. Постанова у повному о бсязі виготовлена 21 лютого 2011 р оку.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.
Апеляційна скарга на поста нову може бути подана через Д онецький окружний адміністр ативний суд протягом десяти днів з дня отримання копії по станови. Копія апеляційної с карги одночасно надсилаєтьс я особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя Чекменьов Г.А.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.02.2011 |
Оприлюднено | 21.03.2011 |
Номер документу | 14225535 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Чекменьов Г.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні