Постанова
від 29.02.2008 по справі 18/61а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18/61А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

          

29.02.08                                                                                           Справа№ 18/61А

Господарський суд Львівської області в складі

головуючого-судді                                                              Мартинюка В.Я.

при секретарі судового засідання                                    Колтун Ю.М.

у відкритому судовому засіданні в м.Львові

розглянувши справу за заявоюДержавної податкової інспекції (надалі ДПІ) у Галицькому районі м.Львова

доПриватного підприємства (надалі ПП) „Фірма Інтергурт”

пропродовження строку застосування умовного адміністративного арешту активів

з участю представників:

від заявника –Демідюк В.В. –старший державний податковий ревізор-інспектор (довіреність №30-/10-0 від 01.06.2007 року);

від платника податків – не з‘явився,

ВСТАНОВИВ:

що ДПІ у Галицькому районі м.Львова звернулася до господарського суду із заявою про продовження строку застосування умовного адміністративного арешту активів ПП „Фірма Інтергурт”.

Підставами заяви є  те, що платник податків не допустив до перевірки працівників позивача.

Представник заявника в судовому засіданні вимоги заяви підтримав, просить їх задоволити з вищевикладених мотивів.

Відповідач явку повноважного представника в судове засідання не забезпечив, не повідомив суд про причини такої неявки, хоча належним чином був повідомлений про час та місце розгляду спору, підтвердженням чого є наявна розписка представника відповідача на ухвалі суду від 28.02.2008 року, а тому справа розглядається у відповідності до вимог ч.6 ст.71 КАС України, на явними в ній доказами.

Заслухавши представника заявника, розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази суд, даючи правову оцінку спірним правовідносинам, виходив з наступного.

У відповідності до вимог підп.9.1.1 п.9.1 ст.9 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, адміністративний арешт активів платника податків (далі - арешт активів) є виключним способом забезпечення можливості погашення його податкового боргу.

В матеріалах справи наявне рішення про застосування адміністративного арешту активів платника податків за №4729/10-008 від 27.02.2008 року, згідно застосовано умовний адміністративний арешт активів платника податків –відповідача.

Адміністративний арешт активів може бути застосовано за наявності обставин визначених підпунктом 9.1.2 згаданого пункту Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, зокрема, і за обставин, коли платник податків відмовляється від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб податкового органу до обстеження приміщень, що використовуються для одержання доходів або пов'язані з отриманням інших об'єктів оподаткування, електронних контрольно-касових апаратів, комп'ютерних систем, що застосовуються для розрахунків за готівку або з використанням карток платіжних систем, вагокасових комплексів, систем та засобів штрихового кодування.

В матеріалах справи наявні подання про продовження терміну застосування адміністративного арешту активів, направлення за №346 від 20.02.2008 року, акт від 20.08.2008 року, які в своїй сукупності вказують на те, що відповідачем було відмовлено від проведення документальної перевірки, за наявності законних підстав для проведення такої.

У відповідності до підп.9.3.3 п.9.3 ст.9 згаданого Закону,  арешт може бути накладено на активи строком до 96 годин від години підписання відповідного рішення керівником податкового органу (його заступником). Зазначений строк не може бути продовжений в адміністративному порядку, у тому числі за рішенням інших державних органів, за винятком випадків, коли власника заарештованих активів не встановлено (не виявлено), - у цьому випадку такі активи перебувають під режимом адміністративного арешту протягом строку, визначеного законодавством для визнання їх безхазяйними, або у разі коли такі активи є такими, що швидко псуються, - протягом граничного строку, визначеного законодавством, після якого вони підлягають продажу за процедурою, встановленою статтею 10 цього Закону. Керівник відповідного податкового органу (його заступник) має право звернутися до суду (арбітражного суду) з поданням про продовження строку арешту активів платника податків за наявності достатніх підстав вважати, що звільнення активів з-під адміністративного арешту може загрожувати їх зникненням або знищенням, а суд (арбітражний суд) повинен прийняти відповідне рішення протягом 48 годин від моменту отримання зазначеного звернення. Враховуючи викладені обставини матеріалами справи підтверджуються обставини та наявні підстави для застосування адміністративного арешту у вигляді зупинення операцій на рахунку такого платника.

За таких обставин, вимоги заяви є обґрунтованими та підставними, а тому вона підлягає до задоволення.

Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог ст.94 КАС України, такі належить покласти на позивача у справі.

Керуючись ст.ст. 21, 69, 70, 160-163 КАС України, суд –

П О С Т А Н О В И В :

1.          Заяву задоволити.

2.          Продовжити умовний адміністративний арешт активів Приватного підприємства „Фірми Інтергурт” (код ЄДРПОУ 34768551), що знаходиться за адресою м.Львів, вул.Дж.Вашингтона,8 на строк 7200 годин.

3.          Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

4.          Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя                                                                                                       Мартинюк В.Я.                     

Дата ухвалення рішення29.02.2008
Оприлюднено12.03.2008
Номер документу1425510
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —18/61а

Постанова від 29.02.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мартинюк В.Я.

Ухвала від 28.02.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мартинюк В.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні