Постанова
від 01.03.2011 по справі 2а-1870/169/11
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІ СТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 березня 2011 р. С права № 2а-1870/169/11

Сумський окружний адмін істративний суд у складі:

головуючого судді - Павліче к В.О.,

за участю секретаря судово го засідання - Дикач О.О.,

прокурора - Кулініч Л.С.,

представника позивача - Н ікітіної В.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміще нні суду в м. Суми адміністрат ивну справу за позовом проку рора міста Суми в інтересах д ержави в особі Сумського тер иторіального управління Дер жавної комісії з цінних папе рів та фондового ринку до від критого акціонерного товари ства "Роменська пересувна ме ханізована колона 23" про стягн ення штрафних санкцій ,-

В С Т А Н О В И В:

Прокурор міста Суми зве рнувся до суду в інтересах де ржави в особі Сумського тери торіального управління Держ авної комісії з цінних папер ів та фондового ринку з адмін істративним позовом до відкр итого акціонерного товарист ва "Роменська пересувна меха нізована колона 23" в якому про сить суд стягнути штраф за пр авопорушення на ринку цінних паперів у сумі 10200,00 грн.

Свої вимоги мотивує тим, що відносно відповідача, за вчи нення правопорушення на ринк у цінних паперів були винесе ні постанови про накладення санкцій у вигляді штрафу в ро змірі 10200,00 грн. Дані постанови в ідповідачем не були оскаржен і, однак, штраф станом на момен т звернення з позовом до суду в добровільному порядку спл ачений не був.

В судовому засіданні, проку рор та представник позивача позовні вимоги підтримали у повному обсязі, зазначивши, щ о заборгованість на момент р озгляду справи відповідачем не погашена.

Відповідач повідомлявся п ро час, дату та місце розгляду справи, в судове засідання не з' явився, про причини неявк и, всупереч вимог ч. 2 ст. 40 КАС Ук раїни, суд не повідомив, запер ечень стосовно позовних вимо г не надсилав.

З огляду на зазначене, суд в важає, що відсутність предст авника відповідача в судовом у засіданні не перешкоджає р озгляду справи.

Суд, заслухавши пояснення п рокурора та представника поз ивача, вивчивши матеріали сп рави та оцінивши докази в їх с укупності, вважає, що позов об ґрунтований і підлягає задов оленню в повному обсязі, вихо дячи з наступного.

У судовому засіданні встан овлено, що 01 вересня 2010 року Сум ським територіальним управл інням ДКЦПФР буо порушено сп раву про правопорушення на р инку ціних паперів (а.с. 11) за не розміщення в загальнодоступ ній інформаційній базі даних Комісії про ринок цінних пап ерів регулярної річної інфор мації за 2009 рік в термін до 30.04.2010 т а складено акт № 89-СУ від 14.09.2010 (а.с . 10) про правопорушення на ринк у цінних паперів. Також, уповн оваженою особою Сумського те риторіального управління ДК ЦПФР була винесена постанова про розгляд справи про право порушення на ринку цінних па перів від 14.09.2010 (а.с. 9). Листом від 1 4.09.2010 № 1151 (а.с. 9) зазначений вище ак т про правопорушення на ринк у цінних паперів та постанов а про розгляд справи про прав опорушення на ринку цінних п аперів були направлені відпо відачу та було запропановано прибути на розгляд справи.

За результатами розгляду с прави до ВАТ "Роменська перес увна механізована колона 23" бу ли застосовані штрафні санкц ії за правопорушення на ринк у цінних паперів, а саме: нероз міщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Ко місії про ринок цінних папер ів регулярної річної інформа ції за 2009 рік постановою № 91-СУ (а .с. 37) в розмірі 200 неоподаткован их мінімумів доходів громадя н, що дорівнює 3400,00 грн. Зазначен а постанова в установленому законом порядку не оскаржува лась.

Також, як вбачається з матер іалів справи 01 вересня 2010 року Сумським територіальним упр авлінням ДКЦПФР буо порушено справу про правопорушення н а ринку ціних паперів (а.с. 15) за неопублікування регулярної річної інформації товариств а за 2009 рік в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Мініс трів України чи ДКЦПФР в терм ін до 30.04.2010 року та складено акт № 90-СУ від 14.09.2010 (а.с. 14) про правопор ушення на ринку цінних папер ів. Також, уповноваженою особ ою Сумського територіальног о управління ДКЦПФР була вин есена постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 14.09.2010 (а.с. 13). Листом від 14.09.2010 № 1152 (а.с. 14) за значений вище акт про правоп орушення на ринку цінних пап ерів та постанова про розгля д справи про правопорушення на ринку цінних паперів були направлені відповідачу та б уло запропановано прибути на розгляд справи.

За результатами розгляду с прави до ВАТ "Роменська перес увна механізована колона 23" бу ли застосовані штрафні санкц ії за правопорушення на ринк у цінних паперів, а саме: неопу блікування регулярної річно ї інформації товариства за 2009 рік в одному з офіційних друк ованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України чи ДКЦПФР постаново ю № 92-СУ (а.с. 12) в розмірі 200 неопод аткованих мінімумів доходів громадян, що дорівнює 3400,00 грн. З азначена постанова в установ леному законом порядку не ос каржувалась.

Крім того, як пояснив прокур ор та представник позивача, 01 вересня 2010 року Сумським тери торіальним управлінням ДКЦП ФР буо порушено справу про пр авопорушення на ринку ціних паперів (а.с. 20) за неподання рег улярної річної інформації то вариства за 2009 рік до територі ального управління Комісії в термін до 01.06.2010 та складено акт № 91-СУ від 14.09.2010 (а.с. 19) про правопор ушення на ринку цінних папер ів. Також, уповноваженою особ ою Сумського територіальног о управління ДКЦПФР була вин есена постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 14.09.2010 (а.с. 17). Листом від 14.09.2010 № 1153 (а.с. 18) за значений вище акт про правоп орушення на ринку цінних пап ерів та постанова про розгля д справи про правопорушення на ринку цінних паперів були направлені відповідачу та б уло запропановано прибути на розгляд справи.

За результатами розгляду с прави до ВАТ "Роменська перес увна механізована колона 23" бу ли застосовані штрафні санкц ії за правопорушення на ринк у цінних паперів, а саме: за не подання регулярної річної ін формації товариства за 2009 рік до територіального управлін ня Комісії в термін до 01.06.2010 пос тановою № 93-СУ (а.с. 16) в розмірі 200 неоподаткованих мінімумів д оходів громадян, що дорівнює 3400,00 грн. Зазначена постанова в установленому законом поряд ку не оскаржувалась.

Таким чином, виходячи із вищ езазначеного загальна сума з аборгованості відповідача п о штрафним санкціям складає 10200,00 грн.

Частиною 1 статті 1 Закону Ук раїни “Про державне регулюва ння ринку цінних паперів в Ук раїні” (далі - Закон) встановле но, що державне регулювання р инку цінних паперів - це здійс нення державою комплексних з аходів щодо упорядкування, к онтролю, нагляду за ринком ці нних паперів та їх похідних т а запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону, держа вне регулювання ринку цінних паперів здійснює Державна к омісія з цінних паперів та фо ндового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринк у цінних паперів у межах свої х повноважень, визначених чи нним законодавством.

Частиною 1 та 2 статті 40 Закон у передбачено, що регулярна і нформація про емітента - річн а та квартальна звітна інфор мація про результати фінансо во-господарської діяльності емітента, яка подається Держ авній комісії з цінних папер ів та фондового ринку (в тому ч ислі в електронному вигляді) . Звітним періодом для склада ння річної інформації про ем ітента є календарний рік.

Відповідно до ч. 4 ст. 40 Закону , річна інформація про емітен та є відкритою і підлягає опр илюдненню емітентом у строк не пізніше 30 квітня року, наст упного за звітним, шляхом опу блікування її в одному з офіц ійних друкованих видань Верх овної Ради України, Кабінету Міністрів України або Держа вної комісії з цінних папері в та фондового ринку і розміщ ення у загальнодоступній інф ормаційній базі даних Держав ної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів.

Відповідно до п. 14 Розділу І П оложення про розкриття інфор мації емітентами цінних папе рів затвердженого Рішенням Д КЦПФР від 19.12.2006 № 1591, зареєстрова ного в Міністерстві юстиції 05.02.2007 за № 97/13364 (далі - Положення), пр и поданні Інформації до Комі сії емітент зобов'язаний над авати (надсилати) таку Інформ ацію у паперовій та електрон ній формах. Електронна форма Інформації складається з фа йлів, встановлених окремими наказами Голови Комісії.

Пунктом 16 зазначеного Полож ення визначено, що інформаці я вважається розкритою своєч асно, якщо вона оприлюднена, о публікована та подана (надіс лана) до Комісії у формі, поряд ку та строки, встановлені цим Положенням.

Також, пунтктом 1 глави 1 розд ілу V Положення передбачено, щ о емітенти цінних паперів зо бов'язані розкривати регуляр ну річну інформацію (далі - річ на інформація) у повному обся зі відповідно до вимог цього розділу

Відповідно до п. 1 глави 7 розд іл V Положення, розкриття річн ої інформації має здійснюват ись шляхом розміщення в зага льнодоступній інформаційні й базі даних Комісії, опублік ування у офіційному друкован ому виданні та подання до Ком ісії.

Відповідальність юридични х осіб за правопорушення на р инку цінних паперів передбач ено абз. 8 ч. 1 ст. 11 Закону, де зазн ачено, що Державна комісія з ц інних паперів та фондового р инку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за не виконання або несвоєчасне ви конання рішень Державної ком ісії з цінних паперів та фонд ового ринку або розпоряджень , постанов або рішень уповнов ажених осіб Державної комісі ї з цінних паперів та фондово го ринку щодо усунення поруш ень законодавства на ринку ц інних паперів - у розмірі від т исячі до п'яти тисяч неоподат ковуваних мінімумів доходів громадян.

Порядок та строки розгляду ДКЦПФР справ про порушення г ромадянами, посадовими особа ми та юридичними особами вим ог законодавства на ринку ці нних паперів врегульовано “П равилами розгляду справ про порушення вимог законодавст ва на ринку цінних паперів та застосування санкцій”, затв ердженими рішенням ДКЦПФР ві д 11 грудня 2007 року N 2272, зареєстров аними в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2008 р. за N 120/14811. Так , відповідно до п. 5 Розділу І Пр авил уповноважені особи ДКЦП ФР в межах своїх повноважень зобов'язані в кожному випадк у виявлення правопорушення в жити всіх необхідних заходів для документального закріпл ення факту правопорушення, в себічно, повно та об'єктивно д ослідити обставини справи, а також своєчасно застосувати передбачені законодавством санкції.

Відповідно до п. 1 Розділу VII П равил, розглянувши справу пр о правопорушення, уповноваже на особа приймає рішення за с правою. Рішення уповноважено ї особи за справою оформлюєт ься у вигляді постанови.

Згідно ст. 11 Закону України “ Про державне регулювання рин ку цінних паперів в Україні” , рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді. Шт рафи, накладені Державною ко місією з цінних паперів та фо ндового ринку, стягуються у с удовому порядку.

Також, як встановлено в судо вому засіданні та вбачається з пояснень прокурора та пред ставника позивача, постанови про накладення санкцій за пр авопорушення на ринку цінних паперів, надсилались відпов ідачу, про що свідчать наявні в матеріалах справи докази т а станом на момент розгляду с прави не оскаржені, штраф у ро змірі 10200,00 грн. в добровільному порядку не сплачений. Таким ч ином, суд, враховуючи норми ст . 11 Закону України "Про державн е регулювання ринку цінних п аперів в Україні", приходить д о висновку, що позовні вимоги про стягнення з відповідача штрафу є обґрунтованими та т акими, що підлягають задовол енню.

Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 К АС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний поз ов прокурора міста Суми в інт ересах держави в особі Сумсь кого територіального управл іння Державної комісії з цін них паперів та фондового рин ку до відкритого акціонерног о товариства "Роменська пере сувна механізована колона 23" п ро стягнення штрафних санкці й в сумі 10200,00 грн. - задовольнит и.

Стягнути з відкритого акці онерного товариства "Роменсь ка пересувна механізована ко лона 23" (42010, Сумська область, м. Ро мни, вул. Руденко, 10, код 01351368) до Де ржавного бюджету штрафні сан кції за правопорушення на ри нку цінних паперів у розмірі 10200,00 грн. на п/р 31111106700011 в ГУДКУ у Сум ській області, код 23635184, МФО 837013, ко д платежу 21081100.

Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Сумський окружний адм іністративний суд шляхом под ачі апеляційної скарги на по станову суду протягом десяти днів з дня отримання ко пії повного тексту постанови .

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після закінчення апеляці йного розгляду справи.

Повний текст постанови скл адено 09 березня 2011 року.

Суддя (підпис) В.О. Павлічек

З оригіналом згід но

Суддя В.О. Павлічек

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.03.2011
Оприлюднено25.03.2011
Номер документу14262873
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1870/169/11

Постанова від 01.03.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

В.О. Павлічек

Постанова від 01.03.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

В.О. Павлічек

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні