Постанова
від 23.02.2011 по справі 2а-14878/10/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 січня 2011 р. Справа № 2а-14878/10/0470

Дніпропетровський о кружний адміністративний су д у складі судді Кононенко О . В. , розглянувши в порядку ско роченого провадження адміні стративний позов Державної податкової інспекції у Амур -Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська до Това риства з обмеженою відповіда льністю «Левіт-Метал-ЛТД» пр о припинення юридичної особ и , -

ВСТАНОВИВ:

15 листопада 2010 року Держ авна податкова інспекція у А мур-Нижньодніпровському рай оні м. Дніпропетровська звер нулась до Дніпропетровськог о окружного адміністративно го суду з позовною заявою, в як ій просить припинити юридичн у особу Товариство з обмежен ою відповідальністю «Левіт-М етал-ЛТД».

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначає, що від повідач перебуває на обліку в Державній податковій інспе кції у Амур-Нижньодніпровськ ому районі м. Дніпропетровсь ка як платник податків та інш их обов'язкових платежів, про те при здійсненні своєї діял ьності порушує вимоги діючог о законодавства, а саме: не под ає звітність про отримані до ходи з 21.04.2009 року, що не дає можли вості контролюючим органам з дійснювати контроль за додер жанням вимог податкового та іншого законодавства, заборг ованості по платежам до бюдж ету не має.

Відповідач належним чином повідомлений про розгляд сп рави Дніпропетровським окру жним адміністративним судом , що підтверджується поштови м конвертом, що повернувся до суду з відміткою про неможли вість вручення відповідачу 2 7.12.2010 року. Відповідач протягом десяти днів не надав до суду з аперечень проти позову та по зов не визнав.

Згідно пункту 2 частини 5 ста тті 183-2 Кодексу адміністратив ного судочинства України спр ава повинна бути розглянута у порядку скороченого провад ження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, перед баченого для надання запереч ень або заяви про визнання по зову, якщо до суду не було пода но заперечення відповідача т а за умови, що справа розгляда ється судом за місцезнаходже нням відповідача.

Суд, дослідивши матеріали с прави та оцінивши їх у сукупн ості, вважає за необхідне зад овольнити позов повністю з н аступних підстав.

Відповідач, зареєстровани й Виконавчим комітетом Дніпр опетровської міської ради 14.02 .2008 року (а.с.-4).

Згідно довідки Державної п одаткової інспекції у Амур-Н ижньодніпровському районі м . Дніпропетровська відповіда ч з 21.04.2009 року не подає декларац ії та документи податкової з вітності, що є грубим порушен ням чинного законодавства Ук раїни, порушенням законних і нтересів держави (а.с. -11).

Відповідно до пункту 4 части ни першої статті 17 Кодексу адм іністративного судочинства України компетенція адмініс тративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єк та владних повноважень у вип адках, встановлених законом.

Пунктом 8 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України визн ачено, що позивачем у адмініс тративній справі також є суб 'єкт владних повноважень, на в иконання повноважень якого п одана позовна заява до адмін істративного суду.

За положеннями пункту 5 част ини четвертої статті 50 Кодекс у адміністративного судочин ства України суб'єкти владни х повноважень можуть бути по зивачами у справі у випадках , встановлених законом.

Крім того, пунктом 1 частини першої статті 3 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни визначено, що справа ад міністративної юрисдикції - переданий на вирішення адмін істративного суду публічно-п равовий спір, у якому хоча б од нією зі сторін є орган викона вчої влади, орган місцевого с амоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший с уб'єкт, який здійснює владні у правлінські функції на основ і законодавства, в тому числі на виконання делегованих по вноважень.

Пунктом 7 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України дано визначення суб'єкта владних повноважень, згідно з яким - ц е орган державної влади, орга н місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова ос оба, інший суб'єкт при здійсне нні ними владних управлінськ их функцій на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень .

У статті 4 Закону України "Пр о державну податкову службу в Україні" зазначено, що Держа вна податкова адміністрація України є центральним орган ом виконавчої влади. Державн і податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Сев астополі підпорядковуються Державній податковій адміні страції України. Державні по даткові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Сев астополя), районах у містах, мі жрайонні та об'єднані держав ні податкові інспекції підпо рядковуються відповідним де ржавним податковим адмініст раціям в Автономній Республі ці Крим, областях, містах Києв і та Севастополі.

Тобто, позивач - орган держа вної податкової служби є суб 'єктом владних повноважень, я кий у спірних правовідносина х реалізує надані йому владн і управлінські функції по ве денню оперативного обліку по датків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та держ авних цільових фондів на під ставі законодавства.

Відповідно до частини 1 пунк ту 2 статті 9 Закону України «П ро систему оподаткування», п латники податків і зборів (об ов'язкових платежів) зобов`яз ані подавати до державних по даткових органів та інших де ржавних органів відповідно д о законів декларації, бухгал терську звітність та інші до кументи і відомості, пов`язан і з обчисленням і сплатою под атків і зборів (обов`язкових п латежів).

Згідно зі статті 38 Закону Ук раїни « Про державну реєстра цію юридичних і фізичних осі б - підприємців» підставами для постановлення судового рішення про припинення юрид ичної особи є неподання прот ягом року органам державної податкової служби податкови х декларацій, документів фін ансової звітності відповідн о до закону.

Як вбачається з матеріалів справи відповідач не надає п ередбаченої податкової звіт ності більше одного року (а.с. - 11).

Відповідно до пункту 17 стат ті 11 Закону України «Про держа вну податкову службу України » органи державної податково ї служби у випадках, в межах ко мпетенції та у порядок встан овлений законами України, ма ють право звертатися до судо вих органів із заявою (позовн ою заявою) про скасування дер жавної реєстрації суб' єкта підприємницької діяльності .

Згідно з п. 8.6. Порядку обліку платників податків, зборів (о бов'язкових платежів) затвер дженого наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни № 80 від 19.02.98 року, якщо платни к податків не має заборгован ості перед бюджетом, та у разі неподання протягом одного р оку в органи державної подат кової служби податкових декл арацій, документів податково ї звітності, то керівник орга ну державної податкової служ би приймає рішення у вигляді розпорядження відносно плат ника податків - про звернення до суду або господарського с уду із заявою (позовною заяво ю) про припинення юридичної о соби чи підприємницької діял ьності фізичної особи - під приємця.

Позивачем надано довідку п ро відсутність у Товариства з обмеженою відповідальніст ю «Левіт-Метал-ЛТД» заборгов аності перед бюджетом станом на 28.09.2010 року (а.с.10) та розпорядже ння начальника Державної под аткової інспекції у Амур-Ниж ньодніпровському районі м. Д ніпропетровська від 17.09.2010 року № 316-р (а.с.15) про звернення з відп овідним позовом до суду.

З огляду на викладене, суд в важає, що позовні вимоги пози вача підлягають задоволенню .

Керуючись ст.ст 11, 14, 70, 71, 86, 159-163, 183-2 К одексу адміністративного су дочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов Державної податкової інсп екції у Амур-Нижньодніпровсь кому районі м. Дніпропетровс ька до Товариства з обмежено ю відповідальністю «Левіт-Ме тал-ЛТД» про припинення юрид ичної особи задовольнити.

Припинити юридичну особу - Т овариство з обмеженою відпов ідальністю «Левіт-Метал-ЛТД» (49000, м. Дніпропетровськ, вул.. Ян тарна, б. 42, кв. 102, код ЄДРПОУ 35738774).

Копію постанови направити управлінню з питань державн ої реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців для внесення державним р еєстратором відповідного за пису до ЄДРПОУ.

Постанова набирає законн ої сили після закінчення стр оків подання апеляційної ска рги, якщо вона була подана у вс тановлені строки. У разі пода ння апеляційної скарги поста нова, якщо її не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду через суд першої інстанці ї шляхом подачі в десятиденн ий строк з дня отримання копі ї постанови апеляційної скар ги, з подачею її копій відпові дно до кількості осіб, які бер уть участь у справі.

Постанова, прийнята у скоро ченому провадженні, крім вип адків її оскарження в апеляц ійному порядку, є остаточною .

Суддя

О.В. Кононенко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.02.2011
Оприлюднено24.03.2011
Номер документу14329828
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14878/10/0470

Ухвала від 16.11.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кононенко Олександр Володимирович

Постанова від 23.02.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кононенко Олександр Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні