Постанова
від 04.03.2011 по справі 2а/0570/2077/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



  

Україна  

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

   

 04 березня 2011 р.                                                             справа № 2а/0570/2077/2011

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови:  12:00 год.

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді   

при секретарі          

                                                                                                                                                                      

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Савченко С.В. розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Жовтневої міжрайонної державної податкової інспекції до Об»єднання  підприємств житлово-комунального господарства комунальної власності про стягнення заборгованості у розмірі 3058,09 грн.,-

                В С Т А Н О В И В:

                                        

Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом до Об»єднання  підприємств житлово-комунального господарства комунальної власності про стягнення заборгованості з податку на прибуток у розмірі 3058,09 грн.

Позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що Об»єднання  підприємств житлово-комунального господарства комунальної власності має заборгованість перед бюджетом по  штрафним санкціям з податку на прибуток у розмірі 3058,09 грн.

Відповідно до п.4 ч.1  ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо, стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.

Згідно з п.2 ч. 5 зазначеної статті, справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.

Відповідач отримав копію ухвали про відкриття провадження 19.02.11 р. У передбачений законодавством строк заперечень  проти позову або заяви про визнання позову відповідач не надав.

Відповідач, Об»єднання  підприємств житлово-комунального господарства комунальної власності (ЄДРПОУ 03364524) є юридичною особою, зареєстроване виконавчим комітетом Маріупольської міської ради 02.06.1993р., знаходиться на податковому обліку в Жовтневій міжрайонній державній податковій інспекції м. Маріуполя з 10.06.1993 року за № 134Н.

Відповідно до пп. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення. Якщо сума податкового зобов'язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність та повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне і повне погашення нарахованого податкового зобов'язання та має право на оскарження цієї суми у порядку, встановленому цим Законом.

Позивачем було проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності подання податкової звітності.

 За результатами перевірки складений акт № 843/15-114-1 від 28.08.2009 р., яким встановлено порушення в частині не подання податкової декларації з податку на прибуток за І півріччя 2006 року, 9 місяців 2006 року, 11 місяців 2006 року, за 2006 рік, І квартал 2007 року, І півріччя 2007 року, 9 місяців 2007 року, 11 місяців 2007 року, за 2007 рік, за І квартал 2008 року, І півріччя 2008 року, за 9 місяців 2008 року, за 11 місяців 2008 року, за 2008 рік, за І квартал 2009 року, І півріччя 2009 року.

На підставі зазначеного акту було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0008871540/0 від 31.08.09 р. на суму 2720 грн., яке було направлено рекомендованим листом з повідомлення, але повернуто  в зв’язку з відсутністю платника за юридичної адресою, актом № 260/15-114-2 від 31.08.2009 року  було розташоване на дошці податкових оголошень.

На підставі акту невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності від 24 листопада 2009 року № 1103/15-114-1, податковим органом  було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0011571540/0 від 25.11.09 р. на суму 170,00  грн., яке було направлено рекомендованим листом з повідомлення, але повернуто  в зв’язку з відсутністю платника за юридичної адресою, актом № 371/15-114-2 від 25.11.2009 року  було розташоване на дошці податкових оголошень.

На підставі акту невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності від 25 лютого 2010 року № 224/15-114-1, податковим органом  було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0002321540/0 від 26.02.10 р. на суму 170,00  грн., яке було розташоване на дошці податкових оголошень згідно акту № 116/15-114-2 по причині не можливості вручення відповідачу в зв’язку з незнаходженням останнього за юридичною адресою.

 Доказів оскарження вищезазначених податкових повідомлень-рішень суду не надано.

На виконання вимог п.  6.2.1. Закону України № 2181, податковий орган сформував та надіслав на адресу відповідача першу податкову вимогу від 15.09.2009 року № 1/454, яка була отримана уповноваженою особою підприємства 21.10.2009 р. та 23.11.2009 року була сформована друга податкова вимога № 2/549, яка була отримана уповноваженою особою підприємства 31.12.2009 року.

Пунктом 1.3 ст. 1 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" встановлено, що  податковий борг (недоїмка) – це податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Пункт 1.1 статті 1 Податкового кодексу України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно з пунктом 36.1 статті 36 Податкового кодексу України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Пунктом 36.5 статті 36 Податкового кодексу України передбачено, що відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов'язку несе платник податків, крім випадків, визначених цим Кодексом або законами з питань митної справи.

Таким чином, сума заборгованості Об»єднання  підприємств житлово-комунального господарства комунальної власності з штрафних санкцій по сплаті податку на прибуток складає 3058,09 грн.

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

У відповідності зі статтею 124 Конституції України, юрисдикція  судів  поширюється  на  всі  правовідносини,   що виникають  у  державі, водночас частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади (до яких належать органи державної податкової служби) та  органи  місцевого  самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги щодо стягнення податкового боргу з відповідача   підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 4 статті 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб’єкт владних повноважень, а відповідачем – фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.    

Враховуючи вищевикладене та керуючись статтями 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов  Жовтневої міжрайонної державної податкової інспекції до Об»єднання  підприємств житлово-комунального господарства комунальної власності про стягнення заборгованості у розмірі 3058,09 грн. - задовольнити.

Стягнути з Об»єднання  підприємств житлово-комунального господарства комунальної власності (ЄДРПОУ 03364524)  заборгованість по  штрафним санкціям з податку на прибуток у розмірі 3058 ( три тисячі п’ятдесят вісім) грн. 09 коп. на користь Державного бюджету на р/р № 31114009700055, одержувач УДК в м. Маріуполі,  ГУДКУ в Донецькій області, МФО 834016.

   Постанова прийнята в порядку скороченого провадження виконується негайно.          

            Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Апеляційна скарга на постанову суду  подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

  

Суддя                                                                                      Савченко С. В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.03.2011
Оприлюднено24.03.2011
Номер документу14330003
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/2077/2011

Постанова від 04.03.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Савченко С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні