Постанова
від 04.02.2011 по справі 2а-3985/09/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

   

ц

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД        

                  Справа № 2а-3985/09/0470

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 лютого 2011 року                                                                                          м. Дніпропетровськ

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Барановського Р.А.

при секретарі судового засідання Бринзі О.В.

розглянувши у письмовому провадженні адміністративний позов прокурора Магдалинівського району Дніпропетровської області в інтересах держави в особі Новомосковської об’єднаної державної податкової інспекції до Приватного підприємства Інтер Мпро звернення стягнення на активи,-

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Магдалинівського району Дніпропетровської області в інтересах держави в особі Новомосковської об’єднаної державної податкової інспекції звернувся до суду із адміністративним позовом до Приватного підприємства Інтер Мз проханням звернути стягнення на активи Приватного підприємства Інтер Мподатковий борг в розмірі 1 181 грн. 17 коп.

Позовні вимоги мотивовані тим, що Приватне підприємство Інтер Ммає несплачену заборгованість по платежам до бюджету з податку на прибуток приватних підприємств у сумі 1 018 грн. 00 коп. та єдиного податку у сумі 163 грн. 17 коп.

Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що адміністративний позов належить задовольнити повністю із наступних підстав.

З матеріалів справи вбачається, що відповідач –Приватне підприємство Інтер Мзареєстроване як юридична особа Магдалинівською районною державною адміністрацією Дніпропетровської області 17.11.2004 року.

Відповідач перебуває на обліку в Нікопольській об’єднанні державній податковій інспекції як платник податків та обов'язкових платежів з 29.11.2004 року за № 180, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків від 25.11.2004 року № 3802/10.

Частиною 1 статті 67 Конституції України  передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно пункту 2 статті 9 Закону України Про систему оподаткування платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законом терміни, у зв'язку з чим повинні подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

Також  у пункті 3 статті 9 Закону України Про систему оподаткування зазначено, що платники податків і зборів зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Відповідно до абзацу бпідпункту 4.1.4. пункту 4.1. Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

У відповідності до частини 1 статті 11 Закону України Про державну податкову службу в Україні , органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та  інших документів пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори, крім Національного банку України та його установ.

Матеріалами справи підтверджено, що 14.05.2008 року та 29.09.2008 року посадовими особами Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції, відповідно до статті 11 Закону України Про державну податкову службу в Україні , проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності подання податкової звітності, за результатами якої було складено акти № 0000351510/0 від 14.05.2010 року та № 0000521510/0 від 29.09.2008 року.

В ході перевірки встановлено порушення абзацу бпідпункту 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами, а саме: відповідачем не було своєчасно надано декларації з податку на прибуток підприємств за перший квартал, перше півріччя, 9 місяців та за 2007 рік,  перший квартал 2008 року та за перше півріччя 2008 року.

Згідно підпункту 17.1.1. пункту 17.1 статті 17 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами   платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

На підставі актів № 0000351510/0 від 14.05.2010 року та № 0000521510/0 від 29.09.2008 року були винесені податкові повідомлення-рішення: № 0000351510/0 від 14.05.2008 року, яким визначено відповідачу суму штрафної (фінансової) санкції у розмірі 850 грн. 00 коп., яке було отримано відповідачем 16.05.2008 року та № 0000521510/0 від 29.09.2008 року, яким визначено суму штрафної (фінансової) санкції у розмірі 170 грн. 00 коп., було отримано –03.10. 2008 року.

У відповідності до пункту 2 частини 2 Указу Президента України Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництвасуб'єкти малого підприємництва - фізичні особи мають право самостійно обрати спосіб оподаткування доходів за єдиним податком шляхом отримання свідоцтва про сплату єдиного податку.

Ставка єдиного податку для суб'єктів малого підприємництва - фізичних осіб встановлюється місцевими радами за місцем їх державної реєстрації залежно від виду діяльності і не може становити менше 20 гривень та більше 200 гривень на місяць. Суб'єкт підприємницької діяльності - фізична особа сплачує єдиний податок щомісяця не пізніше 20 числа наступного місяця на окремий рахунок відділень Державного казначейства України.

14.05.2007 року Новомосковською об’єднаною державною податковою інспекцією було проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності подання податкової звітності з єдиного податку за 4 квартал 2006 року, про що було складено акт № 000003151/0 від 14.05.2007 року.

Перевіркою встановлено несвоєчасність подання відповідачем податкової звітності з єдиного податку за 4 квартал 2006 року, а саме: граничний строк подання –19.01.207 року, звітність фактично була подана Приватним підприємством Інтер М20.01.207 року.

На підставі акту позивачем було винесено податкове повідомлення-рішення № 0000031510/0 від 14.05.2007 року, в якому визначено суму податкового зобов’язання відповідача зі сплати штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 170 грн. 00 коп.

Податкове повідомлення-рішення № 0000031510/0 від 14.05.2007 року було отримано відповідачем 16.05.2007 року.

У строк, встановлений підпунктом 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами(протягом 10 календарних днів від дня отримання податкового повідомлення-рішення), відповідач не сплатив суму штрафних санкцій, визначену рішенням податкового органу, та не оскаржив це рішення у встановленому порядку.

Згідно підпункту 5.4.1 пункту 5.4 статті 5 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у визначені законом строки, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Як встановлено судом, податкові повідомлення-рішення № 0000031510/0 від 14.05.2007 року, № 0000351510/0 від 14.05.2008 року та № 0000521510/0 від 29.09.2008 року відповідачем не оскаржено, отже, податкове зобов’язання є узгодженим.

У відповідності до підпункту 10.1.1.  Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , у разі коли інші, передбачені цим Законом, заходи з погашення податкового боргу не дали позитивного результату, податковий орган здійснює за платника податків та на користь держави заходи щодо залучення додаткових джерел погашення суми податкового боргу шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а за їх недостатності - шляхом продажу інших активів такого платника податків. Стягнення коштів та продаж інших активів платника податків провадяться не раніше тридцятого календарного дня з моменту надіслання йому другої податкової вимоги. Стягнення безготівкових коштів здійснюється шляхом надіслання банку (банкам), обслуговуючому платника податків, платіжної вимоги на суму податкового боргу або його частини, а при стягненні готівкових коштів - у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до статті 2 Закону України Про державну податкову службу в Україні завданням органів державної податкової служби, зокрема, є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.

Згідно пункту 11 статті 10 зазначеного Закону, державні податкові інспекції в районах у містах подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна. Пунктом 11 статті 11 вказаного Закону також встановлено право органів державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах, встановлених законами України.

На час розгляду справи відповідач податковий борг перед бюджетом зі сплати податку на прибуток у сумі 1 018 грн. 00 коп. та з єдиного податку у сумі 163 грн. 17 грн. в добровільному порядку не сплатив.

Сума податкового зобов'язання ні в адміністративному, ні в судовому порядку не оскаржувалась.

Відповідно до підпункту 3.1.1. пункту 3.1.  Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду. Активи платника податків це кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать юридичній або фізичній особі за правом власності або повного господарського відання.

За даних обставин суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, оскільки є законними та обґрунтованими письмовими доказами.

Керуючись ст.ст 11, 14, 70, 71, 86, 159-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов прокурора Магдалинівського району Дніпропетровської області в інтересах держави в особі Новомосковської об’єднаної державної податкової інспекції до Приватного підприємства Інтер Мпро звернення стягнення на активи задовольнити .

Звернути стягнення на активи Приватного підприємства Інтер М(51100, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, с. Магдалинівка вул. Тітова, 8, код ЄДРПОУ 32748507) в рахунок погашення заборгованості у розмірі 1 181 (одна тисяча сто вісімдесят одна) грн. 17 коп.

Копію постанови направити сторонам.

Постанова набирає законної сили та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки передбачені статтями 186 і 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя                                               (підпис)                                                  Р.А. Барановський

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.02.2011
Оприлюднено24.03.2011
Номер документу14331965
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3985/09/0470

Постанова від 04.02.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Р.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні