Рішення
від 24.02.2011 по справі 12/45(16/73)
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

12/45(16/73)

  

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

      ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

 "24" лютого 2011 р.Справа № 12/45(16/73)

Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Макаренко Т.В., розглянувши матеріали справи № 12/45(16/73)

за позовом: відкритого акціонерного товариства "Укртелеком", від імені якого діє Кіровоградська філія ВАТ "Укртелеком", м. Кіровоград

до відповідача: управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Кіровоградської обласної державної адміністрації,     м. Кіровоград

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача- Кіровоградської обласної державної адміністрації, м.Кіровоград

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача- фінансове управління Кіровоградської обласної державної адміністрації,                  м. Кіровоград,

про спонукання до укладення договору

Представники сторін:

від позивача - Майнард Н.О. , довіреність № 2085  від 25.07.08 ;

від відповідача - Дудакова Т.М. , довіреність № 21/03/29-1  від 28.01.11 ;

від відповідача - Кривенко О.О. , довіреність № 21/03/28-1  від 28.01.11 ;

від третьої особи (Кіровоградська обласна державна адміністрація) - участі не брали;

від третьої особи (фінансове управління Кіровоградської обласної державної адміністрації) - Остапчук  І.Д., довіреність № 03-04/23/397 від 22.02.2011

Відкритим акціонерним товариством "Укртелеком", від імені якого діє Кіровоградська філія відкритого акціонерного товариства "Укртелеком" подано позов про зобов'язання Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Кіровоградської обласної державної адміністрації підписати договір на експлуатаційно-технічне обслуговування технічних засобів оповіщення і зв'язку ЦО та кошторисно-фінансовий розрахунок на 2009 рік.

Рішенням господарського суду Кіровоградської області від 29.09.2009 року у справі № 16/73 в задоволенні позову відмовлено повністю.

Постановою Вищого господарського суду України від 18.03.2010 року скасовано постанову Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 16.12.2009 року та рішення господарського суду Кіровоградської області від 29.09.2009 року у справі 16/73. Справу передано на новий розгляд до господарського суду Кіровоградської області. Суддею Макаренко Т.В. ухвалою від 09.04.2010 року прийнято до свого провадження справу № 16/73 та присвоєно  даній справі № 12/45(16/73).

06.07.2010 року позивач уточнив позовні вимоги та просить суд зобов'язати Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Кіровоградської обласної державної адміністрації укласти з ВАТ "Укртелеком", від імені якого діє Кіровоградська філія відкритого акціонерного товариства "Укртелеком" договір на експлуатаційно-технічне обслуговування технічних засобів оповіщення і зв'язку ЦО із кошторисно-фінансовим розрахунком на 2009 рік.

Свої вимоги позивач обґрунтував наступним.

31.12.08 року закінчився термін дії договору на експлуатаційно-технічне обслуговування технічних засобів оповіщення і зв'язку ЦО, який був укладений між Управлінням з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Кіровоградської обласної державної адміністрації та відкритим акціонерним товариством "Укртелеком", від імені якого діє Кіровоградська філія відкритого акціонерного товариства "Укртелеком". Однак позивач, після закінчення строку дії вказаного договору продовжує проводити обслуговування технічних засобів оповіщення засобів і зв'язку, що знаходяться на балансі відповідача.

Посилаючись на  "Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях" та  "Інструкцію про порядок експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони підприємствами електрозв'язку України" позивач стверджує, що положеннями вище вказаних нормативних актів передбачено обов'язок підприємств електрозв'язку України на договірних засадах здійснювати експлуатаційно-технічне обслуговування засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони, а тому для обслуговування позивачем зазначеного обладнання між сторонами повинно бути укладено договір встановленої форми.

Позивач також стверджує, що оскільки Законом України "Про цивільну оборону", Положенням та Інструкцією підприємства електрозв'язку України зобов'язано розміщувати і обслуговувати апаратуру оповіщення цивільної оборони, позивач позбавлений права здійснити заходи щодо виселення юридичної особи із спеціалізованих приміщеннях позивача, де знаходиться належне відповідачу обладнання цивільної оборони.

18.08.2010 року позивач на вимогу суду надав до матеріалів справи документи, які на його думку є доказами, що підтверджують витрати Товариства на електроенергію, відрядження та витрати на запасні частини.

Відповідач вимоги позивача не визнав, посилаючись на наступне.

З лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2009 рік від 10.02.2009 року (поданою відповідачем до матеріалів справи), вбачається, що з державного бюджету України за КПКВК 7811010 на здійснення виконавчою владою у Кіровоградській області своїх функцій виділено 1657360 грн. З виділеної суми з Державного бюджету на 2009 рік враховано кошти для погашення кредиторської заборгованості по видаткам на ЕТО апаратури обласної системи оповіщення у 2008 році на суму 196900 грн, питома вага яких складає 26,6% у сумі інших видатків, що зазначені на утримання структурних підрозділів облдержадміністації на 2009 рік.

Також, 12.01.2009 року та 27.03.2009 року відповідач своїми листами, у зв'язку із закінченням строку дії договору №44/ЛМ від 01.04.2008 року, повідомив позивача про неможливість укладання договору на ЕТО апаратури обласної системи оповіщення на 2009 рік, у зв'язку з відсутністю видатків на поточний (2009) рік.

Третя особа - головне фінансове управління Кіровоградської обласної державної адміністрації у письмових поясненнях щодо позову № 03-02-17/1090 від 31.05.2010 року вказує на те, що відповідач є структурним підрозділом Кіровоградської обласної державної адміністрації та утримується за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України. У зв'язку з низьким рівнем забезпечення асигнуваннями на утримання головного розпорядника коштів Державного бюджету кошти на експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури обласної системи оповіщення за 2009 рік у минулому році не виділялися. Тому, укладання договору на експлуатаційно-технічне обслуговування технічних засобів оповіщення і зв'язку ЦО та кошторисно-фінансовий розрахунок на 2009 рік та підписання кошторисно-фінансового розрахунку без відповідних кошторисних призначень буде порушенням чинного законодавства.

Ухвалою суду від 19.08.2010 року у даній справі призначено бухгалтерсько-економічну  експертизу. Проведення експертизи доручено Кіровоградському відділенню Одеського науково-дослідного інституту судових експертиз та зупинено провадження у справі на період проведення експертизи до одержання її результатів.

19.01.2011 року на адресу господарського суду надійшло Повідомлення Кіровоградського відділення Одеського науково-дослідного інституту судових експертиз           № 3081, 3082/24 про неможливість проведення судово-економічної експертизи по справі             № 12/45(16/73) за позовом відкритого акціонерного товариства "Укртелеком" від імені якого діє Кіровоградська філія ВАТ "Укртелеком" до Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Кіровоградської обласної державної адміністрації від 24.12.2010 року.

18.02.2011р. від  відповідача надійшли уточнюючі пояснення № 21/06/55-2 від 18.02.11р.  до яких відповідачем додано свій варіант кошторисно-фінансового розрахунку на 2009 рік, згідно якого загальна сума витрат з ПДВ складає 393995,74 грн.

21.02.11р. від позивача надійшла заява № 11/18 від 15.02.2011р.  якою  позивач уточнює  позовні вимоги не змінючи  підстав та предмету позову та просить господарський суд постановити рішення, яким зобов'язати   Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Кіровоградської обласної державної адміністрації укласти із Відкритим акціонерним товариством "Укртелеком", від імені якого   діє   Кіровоградська   філія   ВАТ   "Укртелеком",   Договір   на   експлуатаційно-технічне бслуговування   технічних   засобів   оповіщення   і   зв'язку   ЦО   та   кошторисно-фінансовий розрахунок на 2009 рік на суму 393995,74 грн.

До вказаної заяви позивачем додано текст проекту договору.

Розглянувши наявні матеріали справи, заслухавши пояснення представників позивача, відповідача та третьої особи, оцінивши наявні в матеріалах справи та досліджені в судовому засіданні докази, господарський суд встановив наступне.

Із змісту договору №44/лм від 01.04.2008 року на експлуатаційно-технічне обслуговування  апаратури та інших технічних засобів оповіщення та зв'язку цивільної оборони, укладеного між управлінням  з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Кіровоградської обласної державної адміністрації (орган управління майном, відповідач) та відкритим акціонерним товариством "Укртелеком" (виконавець, позивач) в особі директора Кіровоградської філії ВАТ "Укртелеком" Колісніченко Л.Ф. (далі - договір №44/лм від 01.04.2008 року);  зберігальної розписки Кіровоградської дирекції ВАТ "Укртелеком" (арк.справи 95, т.1), актів проведення річних регламентних робіт на  апаратурі оповіщення  за період 2009 року ; відомості  від 23.01.2002 р. щодо апаратури оповіщення в Кіровоградській області, переданої на обслуговування Кіровоградській дирекції ВАТ "Укртелеком"  станом на 01.01.2002 р. та пояснень відповідача вбачається, що  на балансі управління перебувають засоби оповіщення і зв'язку цивільної оборони.

Строк дії договору №44/лм від 01.04.2008 року на експлуатаційно-технічне обслуговування  апаратури та інших технічних засобів оповіщення та зв'язку цивільної оборони, укладеного між сторонами, сплинув  31.12.2008 року (розділ 6 Договору).

Договір на експлуатаційно-технічне обслуговування  апаратури та інших технічних засобів оповіщення та зв'язку цивільної оборони на 2009 рік між сторонами не укладався.

Листом б/н від 16.12.2008 року позивач направив відповідачеві проект договору на експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони на 2009 рік та кошторисно-фінансовий розрахунок до нього (том І а.с.25).

Відповідач листом №21/06/3-1 від 12.01.2009 року повернув проект договору та зазначив, що він не має права укладати договори на експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони через відсутність кошторисних призначень на поточний рік (том І а.с.26).

Вказане слугувало підставою для звернення позивача з даним позовом до господарського суду за захистом порушених прав.

При вирішенні даного спору господарський суд виходить з наступного.

Згідно частини першої статті 187 Господарського кодексу України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом.

Аналогічну норму містить стаття 649 Цивільного кодексу України.

Відповідно до частини третьої статті 179 Господарського кодексу України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.

У відповідності до статті 1 Закону України «Про Цивільну оборону України»до складу цивільної оборони України входять системи зв'язку, оповіщення та інформаційного забезпечення.

Статтею 2 вказаного Закону передбачено, що одним із завдань цивільної оборони є оповіщення населення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій у мирний та воєнний часи та постійне інформування його про наявну обстановку.

Частиною третьою статті 14 Закону України «Про Цивільну оборону України»визначено, що спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади, до повноважень якого віднесено питання цивільної оборони, є державним замовником продукції, послуг та робіт для забезпечення потреб цивільної оборони відповідно до Закону України «Про поставки продукції для державних потреб».

Органи управління у справах цивільної оборони, які входять до складу місцевих державних адміністрацій, є підрозділами подвійного підпорядкування (частина п'ята статті 3  Закону України «Про Цивільну оборону України»). Тобто згадані управління підпорядковані як відповідним органам виконавчої влади, так і спеціально уповноваженому центральному органу виконавчої влади –Міністерству України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи.

У пункті 1, абзацах першому, четвертому пункту 2 розділу II Положення про Цивільну оборону України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.1994 № 299, зазначено, що цивільна оборона організовується за територіально-виробничим принципом на всій території держави; безпосереднє керівництво виконанням завдань цивільної оборони покладається на штаби цивільної оборони, спеціальні підрозділи міністерств та інших центральних органів державної виконавчої влади, залучених до виконання завдань захисту населення і подання йому допомоги у надзвичайних ситуаціях, а також штатних працівників цивільної оборони підприємств, установ і організацій, чисельний склад яких визначається згідно з додатком № 1 до цього Положення.

Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.1999 № 192 затверджено Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях (далі–Положення), яким, зокрема, визначено, що: відповідальність за експлуатаційно-технічне обслуговування систем оповіщення покладається: загальнодержавної - на генеральну дирекцію Укртелекому; регіональних - на керівництво відповідних дирекцій Укртелекому; потенційно небезпечних об'єктів - на головних інженерів цих об'єктів (пункт 58);  підприємства електрозв'язку забезпечують на договірних умовах експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури і технічних засобів оповіщення та зв'язку ЦО (цивільної оборони), що належить до сфери управління центральних та місцевих органів виконавчої влади, знаходяться в пунктах управління, на підприємствах, в установах і організаціях; оплата послуг зв'язку, вартості експлуатаційно-технічного обслуговування здійснюється за тарифами Держкомзв'язку (пункт 5); фінансування реконструкції, удосконалення загальнодержавної і регіональних систем централізованого оповіщення ЦО (цивільної оборони), вартості експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури і технічних засобів загальнодержавної і регіональних систем централізованого оповіщення та зв'язку ЦО (цивільної оборони) провадиться за рахунок асигнувань, що передбачаються бюджетами відповідних центральних і місцевих органів виконавчої влади (пункт 6).

За приписом частини другої статті 179 Господарського кодексу України Кабінет Міністрів України, уповноважені ним органи виконавчої влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.1999 № 192 спільним наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи і Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 16.08.2000 № 210/119, затверджено Інструкцію про порядок експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони підприємствами електрозв'язку України (далі- Інструкція).

У відповідності до пункту 2.1 зазначеної Інструкції  експлуатаційно-технічне  обслуговування   апаратури   та інших  технічних  засобів  оповіщення  і зв'язку цивільної оборони здійснюється на підставі договору, зразковий примірник якого наведено в додатку №1 до Інструкції.

Зі змісту цього зразкового (примірного) договору вбачається, що сторонами договору є замовник –«орган управління майном»(суб'єкт господарювання на балансі якого знаходяться засоби оповіщення і зв'язку цивільної оборони) та виконавець, який здійснює обслуговування, ремонт, контроль за робочим станом і збереженням апаратури.

Отже, договір про експлуатаційно-технічне обслуговування систем оповіщення і зв'язку цивільної оборони заснований на державному замовленні, права замовника послуг за таким договором делеговано місцевим органам виконавчої влади або їх структурним підрозділам–управлінням у справах цивільної оборони, на балансі яких знаходяться засоби оповіщення і зв'язку цивільної оборони, а виконавцем за ним є ВАТ «Укртелеком» і відповідно до частини третьої статті 179 Господарського кодексу України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін спору.

В силу частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення.

Відтак для сторін спору є обов'язковим укладання договору на експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони Кіровоградської області, і такий договір може врегулювати відносини які виникли ще до його укладення.

Суд, дослідивши умови спірного проекту договору, вважає, що вказаний проект відповідає примірному (зразковому) договору про експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони, затвердженого Міністерством України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи і Державним комітетом зв'язку та інформатизації України.

Вартість експлуатаційно-технічного обслуговування визначено в проекті спірного договору за тарифами Держкомзв'язку, що відповідає пункту 5 Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.1999 № 192, а також не містить розбіжностей з контррозрахунком ціни проекту спірного договору, наданого відповідачем, який виконано останнім згідно з вимогами пункту 6 Інструкції з урахуванням мінімальних норм витрат часу на проведення експлуатацiйно-технiчне обслуговування апаратури  та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку ЦО.

Згідно пункту 6 Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.1999 № 192 фінансування реконструкції, удосконалення загальнодержавної і регіональних систем централізованого оповіщення ЦО (цивільної оборони), вартості експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури і технічних засобів загальнодержавної і регіональних систем централізованого оповіщення та зв'язку ЦО (цивільної оборони) провадиться за рахунок асигнувань, що передбачаються бюджетами відповідних центральних і місцевих органів виконавчої влади.

Відсутність або недостатність бюджетних асигнувань, передбачених на експлуатаційно-технічне обслуговування засобів оповіщення та зв'язку ЦО, не може бути підставою для відмови  в задоволенні позовних вимог з огляду на викладені вище норми.

За таких обставин, позовні вимоги заявлені обґрунтовано і підлягають задоволенню.

Витрати по сплаті державного мита та на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу  відповідно до вимог статті 49 Господарського процесуального кодексу України покладаються на відповідача.

Враховуючи викладене, керуючись 33, 34, 43, 49, 82, 84, 116, 117  Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

                                                         В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги про зобов'язання управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Кіровоградської обласної державної адміністрації укласти з відкритим акціонерним товариством "Укртелеком", від імені якого діє Кіровоградська філія ВАТ "Укртелеком" договір на експлуатаційно-технічне  обслуговування технічних засобів оповіщення і зв'язку ЦО та кошторисно-фінансовий розрахунок на 2009 рік на суму 393995,74 грн. задовольнити повністю.

З моменту набрання чинності рішенням суду є укладеним наступний договір.

                                                     Д О Г О В I Р  

                про експлуатацiйно-технiчне обслуговування апаратури

                   та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку ЦО

                                                                                                                   м.Кіровоград

Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення (СЗН) від наслідків чорнобильської катастрофи (НЧК) Кіровоградської облдержадміністрації далі -ОРГАН УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ, в особі начальника цього управління Деморацького Г. К., який діє на підставі "Положення про управління з питань надзвичайних ситуацій та у СЗН від НЧК Кіровоградської Облдержадміністрації затверджене Головою Облдержадміністрації  № 437-р від 22.05.2008   року і відкритого акціонерного товариства "Укртелеком"   далі - ВИКОНАВЕЦЬ, особі в.о. директора Кіровоградської філії ВАТ "Укртелеком" Ткаченко О.В., який діє на підставі Положення про філію та довіреності № 3021 від 22.12.2010 року уклали цей договір про наступне:

                                              1.Предмет договору

1.1.ОРГАН УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ передає, а ВИКОНАВЕЦЬ приймає на себе обов'язки щодо експлуатаційно-технічного обслуговування, апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку ІДО згідно з переліком, що додається (далі апаратура).

1.2.ВИКОНАВЕЦЬ здійснює обслуговування, ремонт, контроль за робочим станом і збереженням апаратури.

                                               2.Обов'язки сторін

2.1.ОРГАН УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ зобов'язаний:

- забезпечити Виконавця запасними частинами, інструментом та приладдям для обслуговування апаратури;

- допускати в приміщення об'єктів цивільної оборони працівників ВИКОНАВЦЯ, на яких покладається виконання робіт з експлуатаційно-технічного обслуговування ( за наявності у них документів, що засвідчують особу);

- своєчасно оплачувати виконані роботи

2.2. ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язаний :

- забезпечити належне обслуговування та утримання в стані постійної готовності апаратури, прийнятої на експлуатаційно-технічне обслуговування, своєчасно, якісно та   в повному обсязі проводити регламентні роботи;

- у випадках виходу з ладу апаратури вжити термінових заходів щодо відновлення її належного функціонування і негайно повідомити про це ОРГАН УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ; -вести постійний облік витрат на обслуговування та утримання апаратури, звітувати перед ОРГАНОМ УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ і направляти йому складені кошториси витрат з платіжними документами для оплати цих витрат.

                                             З.Порядок розрахунків

3.1.Оплата за експлуатаційно - технічне обслуговування апаратури здійснюється ОРГАНОМ УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ згідно з доданим до цього договору кошторисно-фінансовим розрахунком щомісячно.

3.2.У разі затримання оплати за експлуатаційно-технічне обслуговування протягом одного місяця ВИКОНАВЕЦЬ, за умови своєчасного і повного виконання ним зобов'язань за цим Договором, має право через місяць після отримання ОРГАНОМ УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ письмового попередження відмовити йому в подальшому наданні послуг. Припинення надання послуг не звільняє ОРГАН УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ від сплати заборгованості.

3.4. Підставою для розрахунку за експлуатаційно-технічне обслуговування є акт виконаних робіт, у якому можуть зазначатися випадки виходу апаратури і технічних засобів оповіщення і зв'язку ЦО з ладу, несанкціонованого запуску, а також неповний обсяг виконаних робіт з обслуговування, що тягне за собою зменшення суми перерахувань.

                                          4. Відповідальність сторін

4.1. У випадках невиконання або неналежного виконання договірних зобов'язань сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

4.2. ОРГАН УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ може застосовувати до ВИКОНАВЦЯ економічні санкції, умови яких зазначаються в договорі і відповідають вартості обслуговування засобів оповіщення та зв'язку ЦО за період їх простою з вини ВИКОНАВЦЯ. Неякісне експлуатаційно-технічне обслуговування та простій засобів оповіщення та зв'язку ЦО тягне за собою  позбавлення матеріальної винагороди, якщо при цьому не передбачено іншого виду відповідальності.

                                         5. Вирішення спірних питань

5.1. Усі спори, що виникатимуть у зв'язку з цим договором, вирішуватимуться сторонами шляхом переговорів між ними.

5.2. Спори та розбіжності, пов'язані з цим договором, що не можуть бути вирішені сторонами, вирішуються відповідно до чинного законодавства.

                                           6. Термін дії договору

6.1. Цей договір набирає чинності від дати підписання його Сторонами і діє до 31.12.2009 року.

Сторони домовились що дія цього Договору розповсюджується на взаємовідносини які виникли з 01.01.2009 року. Якщо жодна із сторін не заявила за два місяці до закінчення терміну дії договору про його розірвання, то термін його дії продовжується на наступний рік.

6.2. Доповнення і зміни умов договору повинні бути оформлені додатковою угодою, що є  невід'ємною частиною цього договору.

                                           7.1нші умови

7.1. Під час виконання обов'язків за цим договором сторони керуються "Положенням про організацію оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях", затвердженням постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 1999 р. №192.

7.2. Цей договір укладено в двох примірниках, що мають рівну юридичну силу.

7.3. До цього договору додаються і є його невід'ємною частиною:

кошторисно-фінансовий розрахунок вартості експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури.

                                              Адреси і розрахункові рахунки сторін.

ОРГАН УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ

Управління з питань НС та у СЗН

від НЧК Кіровоградської облдержадміністрації

Банківські реквізити:

ЄДПРОУ 33708554

Розрахунковий рахунок 35212003003247

в ГУДКУ в Кіровоградській області

МФО 823016

Не є платником податків

тел.24-43-52, 24-52-86.

ВИКОНАВЕЦЬ

Відкрите акціонерне товариство "Укртелеком

Адреса: 01030 м. Київ,Бульвар Т.Шевченка, 18, тел./044/234-31-06, код ЄДРПОУ      

21560766

Кіровоградська філія ВАТ "Укртелеком", код ЄДРПОУ   22211233

Адреса: 25006 м. Кіровоград, вул. Гоголя,72

Прізвище відповідальної особи - ТКАЧЕНКО О.В.

Телефон: 32-14-88, факс: 32-07-35,

Індивідуальний податковий номер юридичної особи 215607626656

Свідоцтво № 35478958 про реєстрацію платника податку на додану вартість

Поточний рахунок  260014642 ВАТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 323538

Укртелеком має статус платника податку на загальних умовах, передбачений Законом  

України "Про оподаткування прибутку підприємств".

Начальник управління з питань надзвичайних

ситуацій та у СЗН від НЧК Кіровоградської

облдержадміністрації                                                                                 ДЕМОРАЦЬКИЙ Г.К.

м.п.

В.о. директора Кіровоградської філії

        ВАТ "Укртелеком"                                                                                  ТКАЧЕНКО О.В.

м.п.

                                КОШТОРИСНО-ФІНАНСОВИЙ РОЗРАХУНОК

вартості експлуатаційно-технічого обслуговування засобів оповіщення та зв'язку управління з питань надзвичайних ситуацій та у СЗН від НЧК Кіровоградської облдержадміністрації, переданої на технічне обслуговування  Кіровоградській філії ВАТ "Укртелеком" на 2009 рік.

№ п/п   Найменування апаратури                   Кількість      Норма часу на           Кількість

                                                                          одиниць         одиницю                      люд/год.

                                                                                                  апратури                     в місяць                               

1            Пульт П-162                                                       1                              20                         20             

2                Апаратура П-160:                                           

        а) комплекс кінцевий, варіант І                     1                              15                         15             

        б) комплекс кінцевий, варіант II                  80                  3,5                         280                                         в) комплекс кінцевий, варіант III                  12                    2                         24                                          г) блок підсилення потужності БУ                52                    3                        156             

       д) блок лінійний ЛБ                                          5                               3                                     15             

       є) блок лінійний ЛБ-1                                          45                   2                                     90             

       ж) блок живлення БП                                          72                  2,4                         172,8

        з) блок живлення БП-1                                   82                   2                                     164             

          

3       Апаратура П-164:                                           

        а) передавач П-164Д                                           2                              3,65                         7,3                                          б) приймач П-164П                                          15                  3,65                         54,75                            в)   стійка циркулярного виклику                                          

                        П-164Ц з приймачем                             14                               3,8                         53,2             

                        П-164Ц без приймачем                   9                      3,8                         34,2                                           г) стійка електросиренна П-164Е на                                           

                 20 абонентів                                         14                               3,4                          47,6             

          є) обладнання переключення

                 РТУ-П164Р                                           

                    з приймача                               3                                3,4                          10,2             

                    без приймача                               6                                3,4                          20,4             

                                                                                                                  1164,45

                                                                                                                                                                                                                           

4            Апаратура АДУ/АДУ-ЦВ, АДУ-2М                                           

             а) проміжна стійка ПС-60                                2                      3                          6             

             б) стійка циркулярного виклику СЦВ      31                      3                          93             

             в) кінцевий блок ОБ-60                               15                    1,5                          22,5             

             г) кінцевий блок БУ                                    15                    0,8                          12                                               д) абонентський блок додатковий                   7                                0,8                          5,6             

          

5           Стійка САРН                                                        1                                1                         1             

          

6           Транспорант сигнальний рядовий ТСР     3                                0,5                         1,5          

7           Стіл диспетчерського зв'язку                                1                    12                         12

                                        

8           Комутатор оперативного зв'язку                              

            "Кристал-70"                                                         1                     10                          10

9           Телеграфний апарат (телетайп)                    1                     2,5                          2,5

10          Евакокомутатор                                            1                     1                          1

                                                                                                                   167,1

11          Кінцеве обладнання АМ (до          

             електросирен потужністю 5 кВт)                     41                      0,8                          32,8

12          Кінцеве обладнання П-164 А                     39                      0,8                          31,2

13          Кабельні лінії (підземні з урахуванням                              

             ліній керування)                                             120,1                      0,9                         108,09

                                                                                                                                           172,09

Разом для проведення регламентних робіт на апаратурі потрібно на місяць 1503,64 люд./год.

ВИЗНАЧАЄМО КІЛЬКІСТЬ ШТАТНИХ ОДИНИЦЬ ТА ВИТРАТИ НА ЗАРОБІТНУ ПЛАТУ ВИРОБНИЧОГО ПЕРСОНАЛУ

1.На технічне обслуговування апаратури П-160, П-164, та інших засобів зв^язку

/пункти 1-3/ потрібно 1164,45 люд./год. на місяць, тобто 6,89 штатних одиниць, при середньому фонді робочого часу одного працівника та восьмигодинному робочому дні в 168,9 люд/год.

Вказану апаратуру повинні обслуговувати:

1- інженер І кат. з окладом        1 946 грн.

1-інженер II кат з окладом        1 771 грн. на місяць

                                                    1946*1+1771*1=3717 грн.

4,89 електромеханіків І категорії з окладом 1 365,00 грн. на місяць

                                                    4,89*1365= 6674,85 грн.

2. На технічне обслуговування апаратури АДУ-ЦВ та інших засобів зв'язку /пункти 4-10/потрібно 167,1 люд./год. на місяць, тобто 0,9893 одиниць електромонтерів VI розряду з окладом 1 525 грн. на місяць

                                                     1525* 0,9893= 1508,68 грн.

3. На технічне обслуговування кінцевих блоків АМ, П-164-А /пункти 11-13/ потрібно 172,09люд./год. на місяць, тобто 1,0189 одиниць електромонтерів V розряду з окладом 1314 грн. на місяць

                                                     1314*1,0189= 1338,83 грн.

Таким чином фонд заробітної плати інженерно - технічного персоналу на місяць складатиме:

                                                      3717+6674.85 +1508,68 +1338,83 =13239,36 грн.

на рік

                                                      13239,36*12=158872,32 грн.

Оклади керуючим працівникам,фахівцям, службовцям та погодинні тарифні ставки робітникам встановлені відповідно до галузевого погодження. Нарахування на фонд заробітної плати складають 36,69%

                                                      158872,32*0,3669= 58290,25. грн.

Транспортні витрати, витрати на відрядження по ремонту та проведенню регламентних робіт згідно графіка проведення оплачуються по факту. Витрати на електроенергію, яку споживає апаратура оповіщення на підприємствах зв'язку області з урахуванням витрат на регламентні роботи та технічні перевірки при вартості 0,5888грн/квт.час складають

                                                      105217,4*0,5888=61952,01 грн.

Загальна сума усіх витрат буде складати розмір плати за експлуатаційно-технічне обслуговування, яку вираховує Кіровоградська філія ВАТ "Укртелеком" з управління з питань надзвичайних ситуацій та у СЗН від НЧК Кіровоградської облдержадміністрації:

Фонд заробітної плати                                                               158872,32 грн.

Нарахування на фонд заробітної плати складає 36,69%         58290,25 грн.

Вартість електроенергії                                                               61952,01 грн.

Витрати на запчастини складають                                                 129,20 грн.

Витрати на відрядження складають                                             4831,00 грн.

Плата за оренду приміщень                                                         44255,00 грн.  

Загальна сума витрат з ПДВ буде складати                             393995,74 грн.

В.о.директора Кіровоградської філії               Начальник управління з питань

         ВАТ "Укртелеком"          О.В.Ткаченко                надзвичайних ситуацій та у СЗН від НЧК

            "_ _ "          20__р.                             Кіровоградської облдержадміністрації

                                                  Г.К.Деморацький

                                                                             "            "                                     20_ року.

Головний бухгалтер                                            Головний бухгалтер управління

        Кіровоградської філії                                          з питань надзвичайних ситуацій та   

ВАТ   "Укртелеком"                                            у СЗН від НЧК


Т.Я.Дрижак                                       Кіровоградської облдержадміністрації

                                                                                         


Т.М.Дудакова    

"          "          20_ року               "                 "                                           20_ року                                                                                              Стягнути з управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Кіровоградської обласної державної адміністрації (25006, м.Кіровоград, вул.декабристів,8/22, р/р №35212003003247 в ГУДКУ в Кіровоградській області, МФО 823016, ідентифікаційний код 33708554) на користь відкритого акціонерного товариства "Укртелеком" від імені якого діє Кіровоградська філія ВАТ "Укртелеком" (25006, м.Кіровоград, вул. Гоголя, 72, р/р №260054644 в ВАТ "Райффайзен банк Аваль" м.Кіровограда, МФО 323538, ідентифікаційний код 22211233)  - 85 грн державного мита та 236 грн витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Згідно ч. 5 ст. 85  ГПК України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Рішення може бути оскаржене протягом десяти днів з дня його підписання до Дніпропетровського апеляційного господарського суду через господарський суд Кіровоградської області.

  

Суддя                                                                                                               Макаренко Т.В.

повний текст судового рішення

складено 01.03.11року.

  

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення24.02.2011
Оприлюднено25.03.2011
Номер документу14352734
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —12/45(16/73)

Постанова від 16.05.2011

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Антонік Сергій Георгійович

Рішення від 24.02.2011

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Макаренко Т.В.

Ухвала від 16.02.2011

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Макаренко Т.В.

Ухвала від 07.02.2011

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Макаренко Т.В.

Ухвала від 07.02.2011

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Макаренко Т.В.

Ухвала від 21.01.2011

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Макаренко Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні