Постанова
від 04.03.2011 по справі 4348/10/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адмі ністративний суд

61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

"04" березня 2011 р. Справа № 2а-4348/10/2070

Харківський окружн ий адміністративний суд у ск ладі

головуючого судді - Мельник ова Р.В.

за участю: секретаря судово го засідання - Ульященко Л.М. ,

представника позивача - Мак аренко О.М,

представника позивача - Міг ури А.О.,

представника відповідача - Тарана М.М.,

розглянувши у відкри тому судовому засіданні у пр иміщенні Харківського окруж ного адміністративного суду адміністративну справу за п озовом товариства з обмежено ю відповідальністю "Будівел ьно-інвестиційна компанія" д о Державної податкової інспе кції у Ленінському районі мі ста Харкова про визнання неч инним податкового повідомле ння-рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельн о-інвестиційна компанія" (дал і - позивач, ТОВ "Будівельно-і нвестиційна компанія") зверн улось до Харківського окружн ого адміністративного суду з позовом до Державної податк ової інспекції у Ленінському районі міста Харкова (далі - відповідач, ДПІ у Ленінськом у районі м.Харкова), в якому пр осить суд визнати нечинним п одаткове повідомлення - ріше ння Державної податкової інс пекції у Ленінському районі міста Харкова від 09.04.2010 №0000091800/0 про донарахування суми податков ого зобов'язання по податку н а додану вартість в розмірі 243 092,00грн. (за основним платежем) т а 121546,00грн. за штрафними санкція ми.

Позовні вимоги обґрунтову ються наступним. Позивач ств ерджує, що не відповідає вимо гам законодавства та фактичн им обставинам висновок акта ДПІ у Ленінському районі м.Ха ркова №588/18-015/32947858 від 25.03.2010 про заниж ення ТОВ "Будівельно-інвести ційна компанія" податку на до дану вартість на загальну су му 243092,00грн., в тому числі: за квіт ень 2008 року на суму 34314,0грн., за тр авень 2008 року - на суму 98913,0грн., за липень 2008 року - на суму 109865,0г рн. Тому позивач вважає проти правним податкове повідомле ння-рішення від 09.04.2010 №0000091800/0, прий няте на підставі акта №588/18-015/32947858 від 25.03.2010.

Представником відповідача до суду були надані заперече ння проти позову (т.1 а.с.39-42). На ду мку представника відповідач а, оскаржуване податкове пов ідомлення-рішення від 09.04.2010 №000009 1800/0 прийняте ДПІ у Ленінському районі м.Харкова на підставі , у межах повноважень та у спос іб, що передбачені законодав ством України.

У судовому засіданні предс тавники позивача позовні вим оги підтримали у повному обс язі та просили їх задовольни ти. Представник відповідача проти позову заперечував та просив відмовити у задоволен ні позовних вимог у повному о бсязі.

Суд, заслухавши представни ків сторін, дослідивши матер іали справи, оцінивши докази у їх сукупності, встановив на ступне.

Фахівцями ДПІ у Ленінськом у районі м.Харкова було прове дено документальну невиїзну перевірку ТОВ "Будівельно-ін вестиційна компанія" з питан ь правомірності декларуванн я податкового кредиту по пра вових взаємовідносинах з ТОВ ТПК "Строй-Ресурс" за період з 01.04.2008 по 30.06.2008.

Перевіркою встановлено на ступне.

Основним постачальником т оварів (послуг) ТОВ "Будівельн о-інвестиційна компанія" у кв ітні-вересні 2008 року було ТОВ "Т оргівельно-промислова компа нія "Строй-Ресурс".

У ході перевірки згідно з на даною податковою звітністю ( декларації з ПДВ та додатки № 5 до декларацій) встановлено, щ о ТОВ "Будівельно-інвестицій на компанія" у липні 2008 року вкл ючає податкові накладні мину лих періодів, з періодом випи ски іншим, ніж звітний: за трав ень 2008 року та червень 2008 року, о триманих від постачальника Т ОВ ТПК "Строй-Ресурс".

ДПІ у Комінтернівському ра йоні м.Харкова листом від 10.12.2009р . за №5762/7/18-18 повідомлено про пров едення невиїзної документал ьної перевірки ТОВ «ТПК «Стр ой - Ресурс" (код ЄДРПОУ 35244181) з пит ань дотримання вимог податко вого законодавства за період з 01.04.2008р. по 30.06.2008р. (акт від 09.12.2009р. за № 3322/18-012/35244181), за результатами якої в становлено порушення ч.1 ст.203, 2 15, п.1 ст.216, ст.228 ЦК України в части ні недодержання вимог зазнач ених статей в момент вчиненн я правочинів, які не спрямова ні на реальне настання право вих наслідків, що обумовлені ними по правочинах, здійснен их ТОВ «ТПК «Строй - Ресурс» із постачальниками та покупцям и; відсутність об'єктів, які пі дпадають під визначення ст.3, 4 , 5 Закону України "Про оподатк ування прибутку підприємств "; відсутність об'єктів, які пі дпадають під визначення ст.З , 4, 7 Закону України "Про податок на додану вартість".

ДПІ у Комінтернівському ра йоні м.Харкова 21.01.2009 року було з дійснено вихід та адресою ре єстрації підприємства: м.Хар ків, вул.Плеханівська, 92/А, але ф актичного місця здійснення д іяльності, місцезнаходження ТОВ ТПК "Строй - Ресурс " та його посадових осіб не встановле но, про що складено акт від 30.11.200 9 року за №579/18-012/35244181.

В ході аналізу податкової з вітності, баз даних ДПС встан овлено, що основні засоби, тру дові ресурси, виробничі акти ви, складські приміщення та т ранспортні засоби, для здійс нення господарської діяльно сті на підприємстві відсутні .

Відповідно до наданої звіт ності чисельність працюючих (згідно довідки за формою 1-ДФ ) - 1 працівник (директор), сумісн иків - немає.

Таким чином, встановлено, що ТОВ ТПК "Строй-Ресурс" не мало умов для отримання ліцензії на здійснення будівельної д іяльності, виконання необхід них обсягів робіт та послуг.

Податковим органом встано влено порушення ч.1 ст.203, 215, п.1 ст. 216, ст.228 ЦК України в частині нед одержання вимог зазначених с татей в момент вчинення прав очинів, які не спрямовані на р еальне настання правових нас лідків, по ланцюгу ТОВ "Будіве льно-інвестиційна компанія" - ТОВ ТПК "Строй-Ресурс" - ТОВ "ТПК Металстройінвест" - ПП "П Ф "Південно-Українська торгі вельна компанія" - ПП "ПФ "ВТБ ".

Згідно аналізу податкової звітності ТОВ «ТПК «Строй - Ре сурс» та його постачальників по ланцюгу постачання, встан овлено відсутність необхідн их умов для досягнення відпо відних результатів економіч ної діяльності, в силу відсут ності управлінського та техн ічного персоналу (чисельніст ь працюючих: 1 особа), осно вних засобів, що свідчить п ро відсутність у постачальни ків адміністративно-господа рських можливостей на викона ння господарських зобов'язан ь по взаємовідносинам з ТОВ „ Будівельно-інвестиційна ком панія".

У ході проведення перевірк и згідно аналізу податкової звітності, реєстраційних док ументів звітів та інших доку ментів, встановлено невикона ння ТОВ «ТПК «Строй - Ресурс» т а його постачальниками по ла нцюгу постачання, законодавч о встановлених обов'язків по сплаті податку на додану вар тість та податку на прибуток , що доводить факт порушення і нтересів держави та суспільс тва на отримання належних су м податку на додану вартість та податку на прибуток при то му, що ТОВ „Будівельно-інве стиційна компанія" та його по стачальники по ланцюгу поста чання отримали податкову виг оду шляхом формування «штучн ого» податкового кредиту.

Отже, ТОВ „Будівельно-інвес тиційна компанія" перерахову вались кошти без мети реальн ого настання правових наслід ків, з метою заниження об'єкту оподаткування, несплати под атків, у зв'язку з чим дії підп риємства призвели до втрат д охідної частини Державного б юджету України.

Таким чином, ТОВ "Будівельно -інвестиційна компанія" в пор ушення п.п.7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону Укра їни "Про податок на додану вар тість" безпідставно завищено податковий кредит на загаль ну суму 243092,00грн., в тому числі: за квітень 2008 року на суму 34314,0грн., за травень 2008 року - на суму 98913 ,0грн., за липень 2008 року - на сум у 109865,0грн.

Враховуючи зазначені пору шення, за наслідками перевір ки встановлено, що ТОВ „Будів ельно-інвестиційна компанія " в порушення п.п.7.4.1 п.7.4 та п.п.7.7.1 п.7 .7 ст.7 Закону України "Про подат ок на додану вартість" заниже но позитивне значення різниц і між сумою податкового зобо в'язання та сумою податковог о кредиту поточного звітного періоду на загальну суму 243092,0г рн., у тому числі за квітень 2008р . на суму 34314,0грн., за травень 2008р. н а суму 98913,0грн., за липень 2008р. на с уму 109865,0грн., що у свою чергу при звело до заниження податку н а додану вартість, що підляга є нарахуванню до сплати в бюд жет за підсумками поточного звітного періоду (рядок 27 декл арації) на загальну суму 243092,0гр н., тому числі за квітень 2008р. на суму 34314,0грн., за травень 2008р. на с уму 98913,0грн., за липень 2008р. на сум у 109865,0грн.

Вказане відображено в акті про результати перевірки №588/ 18-015/32947858 від 25.03.2010 (т.1 а.с.8-28).

На підставі акта №588/18-015/32947858 від 25.03.2010 ДПІ у Ленінському районі м.Харкова прийнято податкове повідомлення-рішення від 09.04.20 10 №0000091800/0 (т.1 а.с.29), яким визначено п одаткове зобов' язання ТОВ " Будівельно-інвестиційна ком панія" з податку на додану вар тість в сумі 364638,00грн, в тому чис лі: за основним платежем - 243092,00г рн., за штрафними (фінансовими ) санкціями - 121546,00грн.

При вирішенні даного спору суд бере до уваги наступне.

Згідно зі ст.10 Закону Україн и “Про державну податкову сл ужбу в Україні” (тут і далі нор мативно - правові акти в ред акції, чинній на момент виник нення відповідних правовідн осин), державні податкові інс пекції в районах, містах без р айонного поділу, районах у мі стах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекці ї виконують такі функції, як з дійснення контролю за своєча сністю, достовірністю, повно тою нарахування та сплати по датків та зборів (обов'язкови х платежів); здійснення контр олю за своєчасністю подання платниками податків бухгалт ерських звітів і балансів, по даткових декларацій, розраху нків та інших документів, пов 'язаних з обчисленням податк ів, інших платежів, а також пер евіряють достовірність цих д окументів щодо правильності визначення об'єктів оподатк ування і обчислення податків , інших платежів; забезпеченн я застосування та своєчасног о стягнення сум фінансових с анкцій, передбачених цим Зак оном та іншими законодавчими актами України за порушення податкового законодавства.

Відповідно до ст.11 Закону Ук раїни “Про державну податков у службу в Україні”, органи де ржавної податкової служби у випадках, в межах компетенці ї та у порядку, встановлених з аконами України, мають право : 1) здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підст аві поданих податкових декла рацій, звітів та інших докуме нтів, пов'язаних з нарахуванн ям і сплатою податків та збор ів (обов'язкових платежів) нез алежно від способу їх подачі ), а також планові та позаплано ві виїзні перевірки своєчасн ості, достовірності, повноти нарахування і сплати податк ів та зборів (обов'язкових пла тежів), додержання валютного законодавства юридичними ос обами, їх філіями, відділення ми, іншими відокремленими пі дрозділами, що не мають стату су юридичної особи, а також фі зичними особами, які мають ст атус суб'єктів підприємницьк ої діяльності чи не мають так ого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або с плачувати податки і збори (об ов'язкові платежі), крім Націо нального банку України та йо го установ (далі - платники под атків); 11) застосовувати до пла тників податків фінансові (ш трафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільо вих фондів суми недоїмки, пен і у випадках, порядку та розмі рі, встановлених законодавст вом, а також стягувати до держ авного бюджету суми заборгов аності суб'єктів господарюва ння за кредитами, залученими державою або під державні га рантії, бюджетними позичками та фінансовою допомогою, над аною на поворотній основі, та нарахованої на неї пені у пор ядку, передбаченому Законом України "Про порядок погашен ня зобов'язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами".

У судовому засіданні встан овлено, що 01.10.2007 між ТОВ "Будівел ьно-інвестиційна компанія" т а ТОВ ТПК "Строй-Ресурс" укладе но договір №172/Б (т.2 а.с.4-6), згідно з п.1.1 якого ТОВ ТПК "Строй-Ресур с" (підрядник) зобов' язуєтьс я своїми силами на замовленн я ТОВ "Будівельно-інвестицій на компанія" (замовник) викона ти будівельно-монтажні робот и на об' єктах замовника, у вс тановлений договором строк, а замовник зобов' язується н адати підрядникові місце для проведення робіт, прийняти р езультати робіт та оплатити їх.

Статтею 203 Цивільного кодек су України передбачено, що зм іст правочину не може супере чити цьому Кодексу, іншим акт ам цивільного законодавства , а також моральним засадам су спільства (ч.1); особа, яка вчиня є правочин, повинна мати необ хідний обсяг цивільної дієзд атності (ч.2); волевиявлення уч асника правочину має бути ві льним і відповідати його вну трішній волі (ч.3); правочин має вчинятися у формі, встановле ній законом (ч.4); правочин має б ути спрямований на реальне н астання правових наслідків, що обумовлені ним (ч.5).

Відповідно до ч.1 ст.215 ЦК Укра їни, підставою недійсності п равочину є недодержання в мо мент вчинення правочину стор оною (сторонами) вимог, які вст ановлені частинами першою - т ретьою, п'ятою та шостою статт і 203 цього Кодексу.

Згідно з ч.1 ст.216 ЦК України, не дійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім ти х, що пов'язані з його недійсні стю.

Статтею 236 ЦК України передб ачено, що нікчемний правочин або правочин, визнаний судом недійсним, є недійсним з моме нту його вчинення.

Із акта про результати пере вірки ТОВ "Будівельно-інвест иційна компанія" №588/18-015/32947858 від 25.0 3.2010 відомо, що ДПІ у Комінтерні вському районі м.Харкова 21.01.2009 б уло здійснено вихід за адрес ою реєстрації підприємства Т ОВ ТПК «Строй-Ресурс»: м.Харкі в, вул.Плеханівська, 92/А, але фак тичного місця здійснення дія льності, місцезнаходження ТО В ТПК «Строй-Ресурс» та його п осадових осіб не встановлено , про що складено акт від 30.11.2009 за №579/18-012/35244181.

В ході аналізу податкової з вітності, баз даних ДПС встан овлено, що основні засоби, тру дові ресурси, виробничі акти ви, складські приміщення та т ранспортні засоби, для здійс нення господарської діяльно сті на підприємстві відсутні .

Таким чином, встановлено, що ТОВ ТПК "Строй-Ресурс" не мало умов для отримання ліцензії на здійснення будівельної д іяльності, виконання необхід них обсягів робіт та послуг.

В ході проведення перевірк и у ТОВ ТПК «Строй-Ресурс» згі дно податкової звітності вст ановлено відсутність необхі дних умов для отримання резу льтатів відповідної господа рської діяльності: трудових ресурсів, виробничих активів , основних фондів (виробничих та складських приміщень, тра нспортних засобів, інших), отж е, відсутня і фінансово-госпо дарська діяльність.

Відповідно до податкового розрахунку комунального под атку ТОВ ТПК «Строй-Ресурс» в ід 10.08.2008 (т.7 а.с.155) на підприємстві працювало 3 працівники.

Суд зазначає, що позивач, за перечуючи проти висновків ак та про результати перевірки №588/18-015/32947858 від 25.03.2010, не надав до суд у доказів на спростування ви щенаведених обставин, що сві дчать про відсутність необхі дних умов для здійснення ТОВ ТПК «Строй-Ресурс» відповід ної господарської діяльност і, передбаченої договором з п озивачем, який за таких обста вин не відповідає вимогами ч .5 ст.203 ЦК України як такий, що не спрямований на реальне наст ання правових наслідків, що о бумовлені договором.

Оскільки ТОВ "Будівельно-ін вестиційна компанія" кошти н а виконання договору перерах овувались без мети реального настання правових наслідків , а з метою несплати податків к онтрагентом, дії підприємств а призвели до втрат дохідної частини Державного бюджету України.

Відповідно до ч.1 та 2 ст.228 Циві льного кодексу України, прав очин вважається таким, що пор ушує публічний порядок, якщо він був спрямований на поруш ення конституційних прав і с вобод людини і громадянина, з нищення, пошкодження майна ф ізичної або юридичної особи, держави, Автономної Республ іки Крим, територіальної гро мади, незаконне заволодіння ним. Правочин, який порушує пу блічний порядок, є нікчемним .

Порядок формування податк ового кредиту визначено ст.7 З акону України "Про податок на додану вартість".

Податкова накладна склада ється у момент виникнення по даткових зобов'язань продавц я у двох примірниках. Оригіна л податкової накладної надає ться покупцю, копія залишаєт ься у продавця товарів (робіт , послуг). Податкова накладна є звітним податковим документ ом і одночасно розрахунковим документом. (Підпункт 7.2.3 п.7.2 ст .7 Закону України "Про податок на додану вартість".)

Право на нарахування подат ку та складання податкових н акладних надається виключно особам, зареєстрованим як пл атники податку у порядку, пер едбаченому статтею 9 цього За кону. (Підпункт 7.2.4 п.7.2 ст.7 Закону України "Про податок на додан у вартість".)

Податкова накладна видаєт ься платником податку, який п оставляє товари (послуги), на в имогу їх отримувача, та є підс тавою для нарахування податк ового кредиту. (Підпункт 7.2.6 п.7.2 ст.7 Закону України "Про подато к на додану вартість".)

Податковий кредит звітног о періоду визначається виход ячи із договірної (контрактн ої) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних ц ін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрі зняється більше ніж на 20 відсо тків від звичайної ціни на та кі товари (послуги), та складає ться із сум податків, нарахов аних (сплачених) платником по датку за ставкою, встановлен ою пунктом 6.1 статті 6 та статте ю 81 цього Закону, протягом так ого звітного періоду у зв'язк у з: придбанням або виготовле нням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльно сті платника податку; придба нням (будівництвом, спорудже нням) основних фондів (основн их засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних ак тивів та незавершених капіта льних інвестицій в необоротн і капітальні активи), у тому чи слі при їх імпорті, з метою под альшого використання у вироб ництві та/або поставці товар ів (послуг) для оподатковуван их операцій у межах господар ської діяльності платника по датку. (Підпункт 7.4.1 п.7.4 ст.7 Закон у України "Про податок на дода ну вартість".)

Датою виникнення права пла тника податку на податковий кредит вважається дата здійс нення першої з подій: або дата списання коштів з банківськ ого рахунку платника податку в оплату товарів (робіт, послу г), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) - в ра зі розрахунків з використанн ям кредитних дебетових карто к або комерційних чеків; або д ата отримання податкової нак ладної, що засвідчує факт при дбання платником податку тов арів (робіт, послуг). (Підпункт 7.5.1 п.7.5 ст.7 Закону України "Про по даток на додану вартість".)

Якщо платник податку придб аває (виготовляє) матеріальн і та нематеріальні активи (по слуги), які не призначаються д ля їх використання в господа рській діяльності такого пла тника, то сума податку, сплаче ного у зв'язку з таким придбан ням (виготовленням), не включа ється до складу податкового кредиту. (Підпункт 7.4.4 п.7.4 ст.7 Зак ону України "Про податок на до дану вартість".)

З вищенаведених положень З акону України “Про податок н а додану вартість”вбачаєтьс я, що в розумінні Закону Украї ни “Про податок на додану вар тість” існують декілька підс тав для формування податково го кредиту, а саме: наявність у платника податку - покупця на лежно оформленої податкової накладної; придбання товарі в (послуг) з метою їх подальшог о використання в господарськ ій діяльності платника подат ку; сплата грошових коштів ко нтрагенту, в сумі визначеній в податковій накладній.

Щодо виконання договору №172 /Б від 01.10.2007 ТОВ "Будівельно-інве стиційна компанія" надано до суду копії банківських випи сок з рахунку ТОВ "Будівельно -інвестиційна компанія", плат іжних доручень, довідок про в артість виконаних підрядних робіт, актів прийому-передач і матеріалів замовника, акті в здачі-прийняття робіт (нада ння послуг), актів прийняття в иконаних робіт, податкових н акладних (т.2-6; т.7 а.с.1-114).

Як зазначалось раніше, пере віркою ТОВ ТПК «Строй-Ресурс » встановлено відсутність не обхідних умов для досягнення відповідних результатів еко номічної діяльності, в силу в ідсутності управлінського т а технічного персоналу, осн овних засобів, що свідчить про відсутність у підприємст ва адміністративно-господар ських можливостей на виконан ня господарських зобов'язань по взаємовідносинам з ТОВ „Б удівельно-інвестиційна комп анія".

Документів, які б підтвердж ували можливість ТОВ ТПК «Ст рой-Ресурс» виконати зобов' язання за договором №172/Б від 01. 10.2007, до суду не надано. Як не над ано і доказів укладення ТОВ Т ПК «Строй-Ресурс» договору с убпідряду на виконання робіт , передбачених договором №172/Б від 01.10.2007, та його виконання.

01.09.2007 між ТОВ «Моноліт» будів ельний альянс» (замовник) та Т ОВ "Будівельно-інвестиційна компанія" (підрядник) укладен о договір підряду №428/М щодо ви конання робіт по будівництву і монтажу об' єкта будівниц тва (т.7 а.с.138-140). Згідно з додатков ою угодою №2 від 15.12.2008 до договор у підряду №428/М (т.7 а.с.137) строк вик онання робіт - до 31 грудня 2010 р оку.

Однак, до суду не надано док азів на підтвердження продов ження строку виконання робіт або на підтвердження викона ння договору №428/М від 01.09.2007.

З наведеного слідує, що пози вачем неправомірно віднесен о до складу податкового кред иту податок на додану вартіс ть в сумі 243092,0грн., у тому числі: з а квітень 2008 року на суму 34314,0грн ., за травень 2008 року на суму 98913,0г рн., за липень 2008 року на суму 109865, 0грн., чим порушено вимоги п.п.7.4 .4 п.7.4 ст.7 Закону України "Про под аток на додану вартість" (не пі дтверджено придбання резуль татів робіт з метою їх подаль шого використання в господар ській діяльності платника по датку).

Відповідно до п.п.7.7.1 п.7.1 ст.7 За кону України «Про податок на додану вартість», сума подат ку, що підлягає сплаті (перера хуванню) до бюджету або бюдже тному відшкодуванню, визнача ється як різниця між сумою по даткового зобов'язання звітн ого податкового періоду та с умою податкового кредиту так ого звітного податкового пер іоду.

Таким чином, внаслідок зави щення податкового кредиту ві дбулось заниження позитивно го значення різниці між сумо ю податкового зобов'язання з вітного податкового періоду та сумою податкового кредит у відповідного звітного пода ткового періоду.

Підпунктом 4.2.2 п.4.2 ст.4 Закону У країни "Про порядок погашенн я зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами" пе редбачено, що контролюючий о рган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податк ів у разі якщо: б) дані докумен тальних перевірок результат ів діяльності платника подат ків свідчать про заниження а бо завищення суми його подат кових зобов'язань, заявлених у податкових деклараціях.

Згідно з п.п.17.1.3 п.17.1 ст.17 Закону України "Про порядок погашен ня зобов'язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами", у разі коли контролюючий орга н самостійно донараховує сум у податкового зобов'язання п латника податків за підстава ми, викладеними у підпункті "б " підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 цього Закону, такий платник п одатків зобов'язаний сплатит и штраф у розмірі десяти відс отків від суми недоплати (зан иження суми податкового зобо в'язання) за кожний з податков их періодів, установлених дл я такого податку, збору (обов'я зкового платежу), починаючи з податкового періоду, на який припадає така недоплата, та з акінчуючи податковим період ом, на який припадає отриманн я таким платником податків п одаткового повідомлення від контролюючого органу, але не більше п'ятдесяти відсотків такої суми та не менше десяти неоподатковуваних мінімумі в доходів громадян сукупно з а весь строк недоплати, незал ежно від кількості податкови х періодів, що минули.

Враховуючи викладене, суд в важає правомірним висновок а кта про результати перевірки №588/18-015/32947858 від 25.03.2010 про завищення Т ОВ "Будівельно-інвестиційна компанія" податкового кредит у на загальну суму 243092,00грн., в то му числі: за квітень 2008 року на суму 34314,0грн., за травень 2008 року - на суму 98913,0грн., за липень 2008 рок у - на суму 109865,0грн., а також у зв ' язку з цим заниження позит ивного значення різниці між сумою податкового зобов'язан ня та сумою податкового кред иту поточного звітного періо ду на загальну суму 243092,0грн., у т ому числі за квітень 2008р. на сум у 34314,0грн., за травень 2008р. на суму 98913,0грн., за липень 2008р. на суму 109865, 0грн.; та вважає правомірним за стосування ДПІ у Ленінському районі м.Харкова до ТОВ "Будів ельно-інвестиційна компанія " штрафу в сумі 121546,0грн.

Таким чином, суд прийшов до висновку, що оскаржуване под аткове повідомлення - рішенн я від від 09.04.2010 №0000091800/0 прийняте ДП І у Ленінському районі м.Харк ова з дотриманням чинного за конодавства України та вимог ч.3 ст.2 Кодексу адміністратив ного судочинства України.

Тому позовні вимоги про виз нання нечинним вказаного под аткового повідомлення - ріше ння є необґрунтованими та не підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст.2, 11, 71, 86, 159-163, 186, 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні адмініст ративного позову товариства з обмеженою відповідальніст ю "Будівельно-інвестиційна к омпанія" до Державної податк ової інспекції у Ленінському районі міста Харкова про виз нання нечинним податкового п овідомлення-рішення - відмов ити у повному обсязі.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному по рядку до Харківського апеляц ійного адміністративного су ду через Харківський окружни й адміністративний суд шляхо м подачі апеляційної скарги в десятиденний строк з дня її проголошення та з дня отрима ння копії постанови, у разі пр оголошення постанови суду, я ка містить вступну та резолю тивну частини, а також прийня ття постанови у письмовому п ровадженні. Копія апеляційно ї скарги одночасно надсилаєт ься особою, яка її подає, до су ду апеляційної інстанції.

Постанова набирає з аконної сили після закінченн я строків для подачі апеляці йної скарги. У разі подання ап еляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після поверне ння апеляційної скарги, відм ови у відкритті апеляційного провадження або набрання за конної сили рішенням за насл ідками апеляційного провадж ення.

У повному обсязі постано ву складено 21 березня 2011 року.

Суддя Р.В. Мельников

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.03.2011
Оприлюднено29.03.2011
Номер документу14407023
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —4348/10/2070

Ухвала від 16.04.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Постанова від 04.03.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні