Ухвала
від 24.03.2011 по справі 13/7б/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

13/7б/2011

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


УХВАЛА

                    

24.03.11                                                                                 Справа № 13/7б/2011.

За заявою товариства з обмеженою відповідальністю  «Інтерпром № 1»м. Луганськ про порушення провадження у справі про банкрутство

Суддя Яресько Б.В.

За участю:Секретар судового засідання Міхальчук О.А.

Від боржникаКіяницький К.В. дов. № б/н від 01.02.2011 р.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ: ТОВ «Компанія «Інтерпром № 1»звернулося з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство в порядку ст. 51 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

У судовому засіданні представник боржника вимоги за заявою підтримав, та надав додаткові матеріали.

З'ясувавши фактичні  обставини справи,  докази на їх підтвердження, надавши правову кваліфікацію відносинам  сторін і виходячи з фактів, встановлених у процесі розгляду справи та правової норми, яка підлягає застосуванню, приймаючи до уваги доводи учасників судового процесу, суд    

ВСТАНОВИВ: боржник –товариство з обмеженою відповідальністю  «Компанія Інтерпром № 1»ідентифікаційний код 33701606 була зареєстрована 08.08.2005 р. державним реєстратором виконавчого комітету Луганської міської ради, місцезнаходження товариства –91053 Луганська область, м. Луганськ, вул. Совєтская буд. 47 офіс 105.

20.09.2010 р. власником боржника –гр. Бартош В.В. було прийнято рішення про ліквідацію товариства з обмеженою відповідальністю  «Компанія Інтерпром № 1»в зв'язку з відсутністю господарської діяльності, головою ліквідаційної комісії був призначений Бартош В.В.

03.11.2010 р. в газеті «Урядовий Кур'єр»№ 205 було розміщено оголошення про ліквідацію боржника.

25.11.2010 р. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб  та  фізичних осіб-підприємців був внесений запис № 13821100011005213 про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним органу щодо припинення юридичної особи.

22.02.2011 р. ліквідаційною комісією ТОВ «Компанія Інтерпром № 1»було прийнято рішення про звернення до господарського суду Луганської області з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника в порядку ст. 51 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в зв'язку з неможливістю задоволення вимог кредиторів.

Відповідно до вимог статті 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ( 2343-12 ), якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом ( 2343-12 ). У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язані звернутися в господарський суд із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.

Відповідно до вимог частини 1, статті 104 Цивільного кодексу України ( 435-15 ), юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.

Відповідно до вимог частини 4, статті 105 Цивільного кодексу України ( 435-15 ), комісія з припинення юридичної особи поміщає в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї. Цей строк не може становити менше двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення юридичної особи.

Згідно частини 1, статті 110 Цивільного кодексу України ( 435-15 ), юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Частиною 3, статті 110 Цивільного кодексу України ( 435-15 ), встановлено, що якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа ліквідується в порядку, встановленому законом про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом.

Відповідно до вимог частини 1, статті 111 Цивільного кодексу України ( 435-15 ), ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, який містить відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується перелік пред'явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

Відповідно до вимог частини 5 статті 60 Господарського кодексу України ( 436-15 ), яка регулює загальний порядок ліквідації суб'єкта господарювання, ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку.

Крім того, відповідно до пункту 8.1.1. Порядку обліку платників податків, зборів (обов'язкових платежів), затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України № 80 від 19.02.1998 ( z0172-98 ), юридичній особі, крім військових частин, у разі прийняття рішення про припинення засновниками (учасниками) юридичної особи, уповноваженими органами чи судом, голові комісії з припинення (ліквідатору, ліквідаційній комісії тощо) чи особі, відповідальній за погашення податкових зобов'язань або податкового боргу платника податків у разі ліквідації платника податків, слід у 3-денний термін від дати внесення до Єдиного державного реєстру відомостей про те, що юридична особа перебуває у процесі припинення подати в орган державної податкової служби, в якому платник податків перебуває на обліку, заяву про припинення платника податків за формою № 8-ОПП, дата якої фіксується в журналі за формою № 6-ОПП.

Таким чином, тільки після оцінки вартості наявного майна боржника, в порядку статті 60 Господарського кодексу України ( 436-15 ), публікації оголошення, в порядку статті 105 Цивільного кодексу України ( 435-15 ), для виявлення кредиторів, повідомлення органу державної податкової служби про ліквідацію підприємства, відповідно до пункту 8.1.1. Порядку обліку платників податків, зборів (обов'язкових платежів), затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України № 80 від 19.02.1998 ( z0172-98 ), та складання проміжного ліквідаційного балансу можливе з'ясувати питання про недостатність вартості майна боржника для задоволення вимог кредиторів та можливе звернення до господарського суду, після закінчення строку, який передбачений статтею 105 Цивільного кодексу України ( 435-15 ), з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника в порядку статті 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", яка передбачає спрощену процедуру банкрутства.

Відповідно до статей 4-3, 33, 34, 82  Господарського процесуального кодексу України сторони та інші особи,  які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.

Кожна сторона повинна  довести  ті  обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Докази подаються сторонами та  іншими   учасниками судового процесу. Господарський   суд  приймає  тільки  ті  докази,  які  мають значення для справи. Обставини справи, які  відповідно  до  законодавства повинні бути  підтверджені  певними  засобами  доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Рішення приймається  господарським  судом  за  результатами оцінки   доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського  процесу.

Боржником не надано суду належних доказів додержання ним вимог процедури ліквідації, дотримання яких є обов'язковим для порушення провадження у справі про банкрутство в спрощеному порядку встановленому ст. 51 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Як вбачається з матеріалів справи, в заяві боржника про порушення справи про банкрутство відсутні посилання на направлення до органів Державної податкової служби заяви за формою 8-ОПП а також до вказаної заяви не додано докази дотримання заявником вимог пункту 8.1.1. Порядку обліку платників податків, зборів (обов'язкових платежів), затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України № 80 від 19.02.1998 ( z0172-98 ), в частині повідомлення Державної податкової інспекції про свою ліквідацію.

Боржником не надано суду доказів затвердження проміжного ліквідаційного балансу учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи в порядку встановленому ст. 111 Цивільного кодексу України.

Боржником не надано суду доказів здійснення обов'язкової публікації повідомлення про припинення юридичної особи в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, в порядку передбаченому ст.22 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».

З врахуванням цього відсутні підстави для застосування відносно боржника положень ст. 51 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Оскільки провадження у справі було порушено помилково, воно підлягає припиненню за нормою ст.80 Господарського процесуального кодексу України, яка кореспондує нормі ст.62 Господарського процесуального кодексу України   щодо підстав відмови у прийнятті заяви.

Втім, припинення провадження у даній справі не позбавляє боржника права звернутися повторно з заявою про банкрутство з дотриманням встановлених законом умов.

Відповідно до ст.12 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», припинення провадження у справі має наслідком скасування мораторію на задоволення вимог кредиторів.

Керуючись ст.ст.12, 40, 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст.80,86 Господарського процесуального кодексу України, суд

ухвалив:

1.Провадження у справі припинити.

2.Скасувати мораторій на задоволення вимог кредиторів.

          

3.Дану ухвалу надіслати:

- боржнику та його засновнику;

- державному реєстратору виконавчого комітету Луганської міської ради;

- відділу з питань банкрутства в Луганській області;

- Ленінський МДПІ м. Луганська;

- відділу державної виконавчої служби Ленінського району Луганського  міського управління юстиції;

-  Ленінському районному суду м. Луганська (до відома);

Суддя                                                                                 Б.В. Яресько

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення24.03.2011
Оприлюднено31.03.2011
Номер документу14409344
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —13/7б/2011

Ухвала від 24.03.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 10.03.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні