Cправа № 2а-1856/10/0770
Ряд стат. звіту № 8.3.2
Код - 05
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 лютого 2011 року м. Ужгород
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Гаврилка С.Є.
при секретарі судового засідання Скуби В.І.
за участю сторін:
представника позивача –не з’явився;
представника відповідача –не з’явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції у Закарпатській області з участю третьої особи на стороні позивача державного реєстратора Виконавчого комітету Чопської міської ради Закарпатської області до Міжнародної асоціації вантажних митних комплексів: автопортів, автотерміналів, внутрішніх митних терміналів про припинення юридичної особи, –
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до статті 160 частини 3 КАС України 14 лютого 2011 року було проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови виготовлено та підписано 21 лютого 2011 року.
До Закарпатського окружного адміністративного суду звернулася Ужгородська міжрайонна державна податкова інспекція Закарпатської області з позовною заявою до Міжнародної асоціації вантажних митних комплексів: автопортів, автотерміналів, внутрішніх митних терміналів за участю третьої особи на стороні позивача державного реєстратора виконавчого комітету Чопської міської ради Закарпатської області, якою просить: 1) припинити юридичну особу - Міжнародну асоціацію вантажних митних комплексів: автопортів, автотерміналів, внутрішніх митних терміналів; 2) зобов'язати державного реєстратора провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - Міжнародну асоціацію вантажних митних комплексів: автопортів, автотерміналів, внутрішніх митних терміналів.
Обґрунтовуючи свої вимоги позивач вказує на те, що відповідач не подає до Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції податковий звіт про використання коштів неприбутковими установами та організаціями з І кварталу 2006 року, чим порушує вимоги статті 9 Закону України «Про систему оподаткування»№ 77/97-ВР.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, надав суду заяву, відповідно до якої просив суд розглянути справу за наявними матеріалами у справі та за відсутності представника позивача (а.с. 37).
В судові засідання, що проходили 06 серпня 2010 року, 08 грудня 2010 року та 14 лютого 2011 року відповідач не забезпечив явку свого представника, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином. Відповідачем не надано суду заперечень проти позову та інших доказів, які у нього є.
Відповідно до статті 47 КАС України особами, які беруть участь у справі, є сторони, треті особи, представники сторін та третіх осіб.
Відповідно до статті 41 частини 1 КАС України, у зв'язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
З'ясувавши всі обставини у справі та перевіривши їх належними та допустимими доказами суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає до часткового задоволення з огляду на наступне.
В судовому засіданні встановлено, що Міжнародна асоціація вантажних митних комплексів: автопортів, автотерміналів, внутрішніх митних терміналів була зареєстрована 25 жовтня 2009 року, що підтверджується копією свідоцтва про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб'єкта підприємницької діяльності - юридичної особи (а.с. 7).
Відповідно до листа Головного управління статистики у Закарпатській області № 04/3- 07/1907 від 19 квітня 2010 року юридична особа - Міжнародна асоціація вантажних митних комплексів: автопортів, автотерміналів, внутрішніх митних терміналів знаходиться за адресою: 89500, Закарпатська область, м. Чоп, вул. Приозерна, буд. 166 (а.с. 9).
Відповідно до довідки Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції від 14 травня 2010 року за № 2196/10/15 Міжнародна асоціація вантажних митних комплексів: автопортів, автотерміналів, внутрішніх митних терміналів не подає податковий звіт про використання коштів неприбутковими установами та організаціями починаючи з І кварталу 2006 року по теперішній час (а.с. 12).
Відповідно до довідки Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції від 14 травня 2010 року за № 2190/10/24-005 відповідач податкової заборгованості не має (а.с. 13).
Відповідно до статті 9 частини 1 пункту 2 Закону України «Про систему оподаткування» платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).
Відповідно до статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців»юридична особа припиняється у разі постановлення судового рішення про припинення юридичної особи. Підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи є, в тому числі, неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Крім того, вказана норма регламентує дії суду та державного реєстратора щодо питань, пов'язаних з наслідками набрання таким рішенням законної сили. А саме: суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення. Дата надходження відповідного судового рішення вноситься державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій. Державний реєстратор повинен не пізніше наступного робочого дня з дати надходження судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, внести до Єдиного державного реєстру запис щодо цього судового рішення та в той же день повідомити органи статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України та юридичну особу, щодо якої було прийнято судове рішення, про внесення до Єдиного державного реєстру такого запису.
Таким чином, державний реєстратор зобов'язаний внести до Єдиного державного реєстру запис про судове рішення щодо припинення юридичної особи відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».
Оскільки підставою для внесення державним реєстратором запису про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи є рішення суду щодо припинення цієї юридичної особи, то додатково зобов'язувати державного реєстратора провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - Міжнародну асоціацію вантажних митних комплексів: автопортів, автотерміналів, внутрішніх митних терміналів не є необхідним.
З огляду на вищенаведене, у суду є всі підстави для часткового задоволення позовних вимог Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції у Закарпатській області.
Керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Позовну заяву Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції у Закарпатській області з участю третьої особи на стороні позивача державного реєстратора Виконавчого комітету Чопської міської ради Закарпатської області –задовольнити частково.
Припинити юридичну особу –Міжнародну асоціацію вантажних митних комплексів: автопортів, автотерміналів, внутрішніх митних терміналів (89500, Закарпатська область, м. Чоп, вул. Приозерна, буд. 166, ідентифікаційний код –31081231).
Юридичній особі у відповідності до статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців»здійснити заходи для державної реєстрації припинення юридичної особи.
Надіслати державному реєстратору копію постанови після набрання нею законної сили відповідно до статті 38 частини 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців».
В іншій частині позовних вимог відмовити.
Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У випадках, встановлених статтею 167 частиною 4 цього Кодексу десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п’ятиденного строку з моменту отримання суб’єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Головуючий Гаврилко С.Є.
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.02.2011 |
Оприлюднено | 31.03.2011 |
Номер документу | 14415742 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гаврилко С.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні