Постанова
від 03.03.2011 по справі 2а-754/11/8/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

03 березня 2011 р.

(10:09) м. Сімферо поль Справа №2а-754/11/8/0170

Окружний адміністратив ний суд АР Крим у складі голов уючого суддіКушнової А.О., при секретарі Гнатенко І.О., розгл янувши у відкритому судовому засіданні адміністративну с праву

за позовом Прокурора Цент рального району м. Сімферопо ля в інтересах держави в осо бі Регіонального управлінн я Департаменту контролю за в иробництвом та обігом спирту , алкогольних напоїв і тютюно вих виробів України в АР Крим

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Софія"

про стягнення

за участю представників ст орін:

від прокуратури - не з'явивс я,

від позивача - Пацєва Інна Володимирівна, довіреніст ь № б/н від 01.03.11 р.,

від відповідача - не з'явивс я.

Суть справи:

Прокурор Центрального рай ону м. Сімферополя в інтереса х держави в особі Регіональн ого управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних н апоїв і тютюнових виробів Ук раїни в АР Крим звернувся до О кружного адміністративного суду АР Крим з адміністратив ним позовом про стягнення з в ідповідача заборгованості з і сплати фінансових санкцій за роздрібну торгівлю алкого льними напоями і тютюновими виробами без наявності відпо відних ліцензій у розмірі 3400,00 грн.

В обґрунтування позовних в имог прокурор посилається на порушення відповідачем вимо г ч. 6 ст. 15 Закону України "Про де ржавне регулювання виробниц тва обігу спирту етилового, к оньячного і плодового, алког ольних напоїв і тютюнових ви робів" № 481 від 19.12.1995 р.

Відповідач письмових запе речень проти позову не надав .

Представник прокуратури у судове засідання не з'явився , про час, дату та місце судово го розгляду повідомлений нал ежним чином, про що свідчить н аявна в матеріалах справи ро зписка від 14.02.11 р. (а.с. 21).

Представник відповідача у судове засідання не з'явився , про час, дату та місце судово го розгляду повідомлений нал ежним чином рекомендованою к ореспонденцією з рекомендов аним повідомленням про вруче ння (а.с. 20).

Враховуючи вищезазначені обставини, суд вважає за можл иве розглянути справу за від сутності представників прок уратури та відповідача на пі дставі наявних у матеріалах справи доказів.

Представник позивача у суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав, просив позов за довольнити.

Вивчивши матеріали справи , дослідивши надані докази, за слухавши представника позив ача, суд

ВСТАНОВИВ:

ТОВ "Софія" (ЄДРПОУ 36478325) за реєстровано у якості юридичн ої особи 22.05.2009 р. Виконавчим ком ітетом Сімферопольської міс ької ради АР Крим за адресою: 9 5050, АР Крим, м. Сімферополь, вул. М ол. Підпільників, б. 7, кв. 17, про щ о свідчить Витяг з ЄДР станом на 16.11.2010 р. (а.с. 5), а також копія сві доцтва про державну реєстрац ію серії А 00 № 635513 (а.с. 8).

З матеріалів справи вбачає ться, що 20.06.2010 р. на підставі напр авлення № 94/32-03 від 18.06.2010 р. (звор.бік а.с. 8) Регіональним управлінн ям Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирт у, алкогольних напоїв і тютюн ових виробів України в АР Кри м була проведена позапланова виїзна перевірка ТОВ "Софія", а саме належного йому магази ну-кафетерію, розташованого за адресою: м. Сімферополь, вул . Міллера, 3 з питань додержанн я суб'єктами господарювання вимог, встановлених законода вством України, які є обов'язк овими при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алког ольними напоями та/або тютюн овими виробами на підставі З аконів України від 19.12.1995 р. № 481 "Пр о державне регулювання вироб ництва обігу спирту етиловог о, коньячного і плодового, алк огольних напоїв і тютюнових виробів", від 06.07.1995 р. № 265 "Про заст осування реєстраторів розра хункових операцій у сфері то ргівлі, громадського харчува ння і послуг", від 15.09.1995 № 329 "Про ак цизний збір на алкогольні на пої та тютюнові вироби", поста нов Кабінету Міністрів Украї ни від 30.07.1996 р. № 854 "Про затверджен ня правил роздрібної торгівл і алкогольними напоями", від 13 .07.1996 р. № 493 "Про тимчасовий порядо к видачі ліцензій на право ім порту, експорту спирту етило вого, коньячного і плодового , алкогольних напоїв та тютюн ових виробів", від 31.03.199 р. № 500 "Про впорядкування видачі суб'єкт ам підприємницької діяльнос ті ліцензій на право оптової торгівлі спиртом етиловим, к оньячним і плодовим, алкогол ьними напоями і тютюновими в иробами", від 23.04.2003 р. № 567 "Про запр овадження марок акцизного зб ору нового зразка з голограф ічними захисними елементами для маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів" , від 07.08.2001 р. № 940 "Про заходи щодо п осилення державного контрол ю за виробництвом та обігом с пирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та справл яння акцизного збору", від 30.10.2008 р. № 957 "Про встановлення розмір у мінімальних оптово-відпуск них і роздрібних цін на окрем і види алкогольних напоїв ві тчизняного виробництва", Пол оження про Департамент контр олю за виробництвом та обіго м спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА Укра їни від 10.02.07 р. № 71, наказу Міністе рства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України в ід 24.07.02 р. № 218 "Про затвердження п равил роздрібної торгівлі тю тюновими виробами" та інших н ормативних актів, які регулю ють виробництво, зберігання та обіг спирту етилового, алк огольних напоїв і тютюнових виробів в Україні.

За результатами перевірки був складений акт № 102/03/36478325 від 20 .07.2010 р. (а.с. 7).

Згідно висновків зазначен ої перевірки встановлені пор ушення ч. 6 ст. 15 Закону України "Про державне регулювання ви робництва обігу спирту етило вого, коньячного і плодового , алкогольних напоїв і тютюно вих виробів" № 481 від 19.12.1995 р., а сам е здійснення реалізації алко гольних напоїв та тютюнових виробів без отримання відпов ідних ліцензій.

Так, зокрема, в акті перевір ки вказано, що продавцем реал ізовано 1 пляшку горілки "Немі ров" 0,5 л за ціною 27,50 грн. та пачку цигарок "Честерфільд" за ціно ю 7,25 грн. на загальну суму 34,75 грн . Розрахунок був проведений, р озрахункова квитанція випис ана та видана разом із рештою покупцеві, про що свідчить ко пія розрахункового документ у, а саме розрахункової квита нції № 274907 (а.с. 7). Проте даний прод аж був здійснений за відсутн ості ліцензій на торгівлю ал когольними напоями та тютюно вими виробами, що підтверджу ється також відповідною відм іткою в п. 1,2 акту перевірки сто р.2. (а.с. 7).

З матеріалів справи судом в становлено, що у магазині-каф етерії ТОВ "Софія" за адресою: м. Сімферополь, вул. Міллера, 3 н а час перевірки знаходились алкогольні напої та тютюнові вироби на загальну суму 694,25 гр н., про що свідчить додаток до акту перевірки від 20.06.2010 р. (а.с. 8).

Судом встановлено, що перев ірка проводилась у присутнос ті продавця ОСОБА_2, яка пі дписала акт перевірки без за уважень. Крім того, в матеріал ах справи наявні пояснення ОСОБА_2, відібрані перевіря ючими, у яких зазначено, що док ументи на отримання ліцензій здані до РУ ДСАТ ДПА в АРК (зво р. бік а.с. 8).

На підставі акту перевірки № 102/03/36478325 від 20.07.2010 р. РУ ДСАТ ДПА Укр аїни в АР Крим винесено рішен ня про застосування фінансов их санкцій № 010623/01101-32 від 07.07.2010 р., від повідно до ст. 17 Закону Україн и "Про державне регулювання в иробництва і обігу спирту ет илового, коньячного і плодов ого, алкогольних напоїв і тют юнових виробів" із змінами та доповненнями про застосуван ня до ТОВ "Софія" фінансових са нкцій у вигляді штрафу в розм ірі 1700,00 грн. за роздрібну торгі влю алкогольними напоями та у розмірі 1700,00 грн. за роздрібну торгівлю тютюновими виробам и без наявності відповідних ліцензій, яке було надіслане відповідачу поштою 09.07.2010 р. (а.с.9 ).

З матеріалів справи судом в становлено, що зазначене ріш ення повернулось 11.08.10 р. на адре су позивача із поштовою відм іткою "за закінченням термін у зберігання" (а.с. 10), у зв'язку з чим рішення про застосування фінансових санкцій № 010623/01101-32 ві д 07.07.10 р. 14.09.2010 р. було розміщено на дошці оголошень, про що свідч ить наявний в матеріалах спр ави лист РУ ДСАТ ДПА України в АРК ДПІ в м. Сімферополі № 4498/32-306 від 17.09.2010 р. (а.с 10).

Перевіряючи законність ви мог прокуратури за даним поз овом, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до статті 4 Закон у України «Про прокуратуру» № 1789 від 05.11.1991 р. діяльність орган ів прокуратури спрямована на всемірне утвердження верхов енства закону, зміцнення пра вопорядку і має своїм завдан ням захист від неправомірних посягань. Представництво пр окуратурою інтересів громад янина або держави в суді поля гає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуал ьних та інших дій, спрямовани х на захист у суді інтересів г ромадянина або держави у вип адках, передбачених законом.

Підставою представництва у суді інтересів громадянина є неспроможність через фізи чний чи матеріальний стан, по хилий вік або з інших поважни х причин самостійно захистит и свої порушені чи оспорюван і права або реалізувати проц есуальні повноваження, а інт ересів держави - наявність порушень або загрози порушен ь економічних, політичних та інших державних інтересів в наслідок протиправних дій (б ездіяльності) фізичних або ю ридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними або з де ржавою (ст. 36-1).

Прокурор самостійно визна чає підстави для представниц тва у судах, форму його здійсн ення і може здійснювати пред ставництво в будь-якій стаді ї судочинства у порядку, пере дбаченому процесуальним зак оном.

Згідно частини 2 статті 60 КАС України прокурор здійснює в суді представництво інтерес ів громадянина або держави в порядку, встановленому цим к одексом та іншими законами, і може здійснювати представни цтво на будь-якій стадії адмі нiстративного процесу.

Отже підстави участі проку рора у розгляді справи при пр едставництві інтересів держ ави в особі Регіонального уп равління Департаменту контр олю за виробництвом та обіго м спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів України в АР Крим засновані на законі .

Розглядаючи питання щодо п равомірності позовних вимог , суд виходив з такого.

Згідно частини 1 статті 2 КАС України завданням адміністр ативного судочинства є захис т прав, свобод та інтересів фі зичних осіб, прав та інтересі в юридичних осіб у сфері публ ічно-правових відносин від п орушень з боку органів держа вної влади, органів місцевог о самоврядування, їхніх поса дових і службових осіб, інших суб' єктів при здійсненні н ими владних управлінських фу нкцій на основі законодавств а, в тому числі на виконання де легованих повноважень шляхо м справедливого, неупереджен ого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Відповідно до частини 2 стат ті 2 КАС України до адміністра тивних судів можуть бути оск аржені будь-які рішення, дії ч и бездіяльність суб' єктів в ладних повноважень, крім вип адків, коли щодо таких рішень , дій чи бездіяльності Консти туцією або законами України встановлено інший порядок су дового провадження.

Згідно частини 3 статті 6 КАС України суб' єкти владних п овноважень мають право зверн утися до адміністративного с уду у випадках, передбачених Конституцією та законами Ук раїни.

Ч. 2 ст. 17 КАС України визначен а юрисдикція адміністративн их судів щодо розгляду адмін істративних спорів, до якої в іднесені: спори фізичних чи ю ридичних осіб із суб'єктом вл адних повноважень щодо оскар ження його рішень (нормативн о-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), ді й чи бездіяльності; спори з пр иводу прийняття громадян на публічну службу, її проходже ння, звільнення з публічної с лужби; спори між суб'єктами в ладних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенц ії у сфері управління, у тому ч ислі делегованих повноважен ь; спори, що виникають з привод у укладання, виконання, припи нення, скасування чи визнанн я нечинними адміністративни х договорів; спори за звернен ням суб'єкта владних повнова жень у випадках, встановлени х Конституцією та законами У країни; спори щодо правовідн осин, пов'язаних з виборчим пр оцесом чи процесом референду му.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 КА С України визначено поняття суб'єктів владних повноважен ь, до яких належать орган держ авної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадо ва чи службова особа, інший су б'єкт, який здійснює владні уп равлінські функції на основі законодавства, в тому числі н а виконання делегованих повн оважень.

Відповідно до статті 16 Зако ну України "Про державне регу лювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячног о і плодового, алкогольних на поїв та тютюнових виробів", як ий визначає основні засади д ержавної політики щодо регул ювання виробництва, експорту , імпорту, оптової і роздрібно ї торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спирто м етиловим ректифікованим ви ноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спи ртом-сирцем виноградним, спи ртом-сирцем плодовим, алкого льними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх ви сокої якості та захисту здор ов'я громадян, а також посилен ня боротьби з незаконним вир обництвом та обігом алкоголь них напоїв і тютюнових вироб ів на території України, конт роль за дотриманням норм дан ого Закону здійснюють органи , які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетен ції, визначеної законами Укр аїни.

Відповідно до п. 27 Переліку о рганів ліцензування, затверд женого Постановою Кабінету М іністрів України від 14 листоп ада 2000 р. № 1698, до компетенції Деп артаменту контролю за виробн ицтвом та обігом спирту, алко гольних напоїв та тютюнових виробів ДПА України віднесен о ліцензування видів господа рської діяльності пов' язан ої з виробництвом спирту ети лового, коньячного і плодово го, оптовою торгівлею спирто м етиловим, коньячним, плодов им, оптовою торгівлею алкого льними напоями, а також вироб ництвом тютюнових виробів, о птовою торгівлею тютюновими виробами.

Згідно до Положення про рег іональне управління Департа менту контролю за виробництв ом та обігом спирту, алкоголь них напоїв та тютюнових виро бів ДПА України в АР Крим, затв ердженого директором Департ аменту контролю за виробницт вом та обігом спирту, алкогол ьних напоїв і тютюнових виро бів ДПА України, а саме п.1.1 Регі ональне управління Департам енту контролю за виробництво м та обігом спирту, алкогольн их напоїв та тютюнових вироб ів ДПА України в АР Крим є тери торіальним органом Департам енту контролю за виробництво м та обігом спирту, алкогольн их напоїв та тютюнових вироб ів ДПА України, який функціон ує у складі Державної податк ової адміністрації в АР Крим .

Таким чином, РУ ДСАТ ДПА в АР К є суб' єктом владних повно важень в розумінні ст. 3 КАС Ук раїни.

Враховуючи суб' єктний ск лад та зміст правовідносин, щ о виникли між сторонами, суд в важає, що спір за цією справою підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинс тва.

Перевіряючи правомірність нарахування та стягнення по зивачем фінансових санкцій с удом встановлено наступне.

Відповідно до абз. 5 ч. 2 ст. 17 З акону України «Про державне регулювання виробництва і об ігу спирту етилового, коньяч ного і плодового, алкогольни х напоїв та тютюнових виробі в» до суб'єктів підприємниць кої діяльності застосовують ся фінансові санкції у вигля ді штрафів, у тому числі у разі оптової (включаючи імпорт та експорт) і роздрібної торгів лі спиртом етиловим, коньячн им і плодовим, спиртом етилов им ректифікованим виноградн им, спиртом етиловим ректифі кованим плодовим, алкогольни ми напоями та тютюновими вир обами без наявності ліцензій , - 200 відсотків вартості отрима ної партії товару, але не менш е 1700 гривень.

Відповідно до статті 1 Закон у України “Про державне регу лювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів” ро здрібна торгівля це - діяльні сть по продажу товарів безпо середньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх о собистого некомерційного ви користання незалежно від фор ми розрахунків, у тому числі, н а розлив у ресторанах, кафе, ба рах, інших підприємствах гро мадського харчування.

Відповідно до п. 2 Правил роз дрібної торгівлі алкогольни ми напоями, затверджених пос тановою Кабінету Міністрів У країни від 30 липня 1996 р. № 854, що по ширюються на всіх суб'єктів г осподарської діяльності на т ериторії України незалежно в ід форм власності, які зареєс тровані в установленому поря дку і мають ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогол ьними напоями, отриманий згі дно з вимогами законодавства , роздрібна торгівля алкогол ьними напоями - діяльність з п родажу алкогольних напоїв бе зпосередньо громадянам та ін шим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційног о використання незалежно від форми розрахунків, у тому чис лі на розлив у ресторанах, каф е, барах, інших підприємствах громадського харчування.

Згідно п. 2 Правил роздрібно ї торгівлі тютюновими вироба ми, затверджених наказом Мін істерства економіки та з пит ань європейської інтеграції України від 24 липня 2002 р. № 218, зар еєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 серпня 2002 р. з а № 679/6967, що поширюються на всіх суб'єктів підприємницької ді яльності на території Україн и незалежно від форм власнос ті, які пройшли реєстрацію в у становленому порядку і мають ліцензію на право роздрібно ї торгівлі тютюновими вироба ми, одержану в порядку, визнач еному законодавством Україн и, роздрібна торгівля тютюно вими виробами - діяльність з п родажу тютюнових виробів без посередньо громадянам та інш им кінцевим споживачам для ї х особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків.

Згідно ч. 6 ст. 15 Закону Україн и № 481 роздрібна торгівля алко гольними напоями (крім столо вих вин) або тютюновими вироб ами може здійснюватися суб'є ктами господарювання всіх фо рм власності, у тому числі їх в иробниками, за наявності у ни х ліцензій (спеціального доз волу), тобто документа держав ного зразка, який засвідчує п раво суб'єкта підприємницько ї діяльності на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності про тягом визначеного строку.

З матеріалів справи судом в становлено, що відповідач зд ійснював роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тют юновими виробами за відсутно сті ліцензій, що дають право н а здійснення такої діяльност і.

Згідно пункту 27-1 Переліку ор ганів ліцензування, затвердж еного Постановою Кабінету Мі ністрів України № 1698 від 14.11.2000р. о рганом ліцензування такого в иду господарської діяльност і, як роздрібна торгівля алко гольними напоями та тютюнови ми виробами, є територіальні підрозділи регіональних упр авлінь Департаменту контрол ю за виробництвом та обігом с пирту, алкогольних напоїв і т ютюнових виробів Державної п одаткової адміністрації Укр аїни, тобто у даній справі так им органом ліцензування вист упає РУ ДСАТ ДПА України в АРК , що здійснює ліцензування ро здрібної торгівлі алкогольн ими напоями та тютюновими ви робами у порядку, встановлен ому статтею 15 Закону України “ Про державне регулювання вир обництва і обігу спирту етил ового, коньячного і плодовог о, алкогольних напоїв і тютюн ових виробів” від 19.12.95 р. №481/95-ВР (з і змінами та доповненнями).

Під час розгляду справи суд ом встановлено, що РУ ДСАТ ДПА України в АРК на момент прове дення перевірки не видавалис ь ліцензії на здійснення роз дрібної торгівлі алкогольни ми напоями та тютюновими вир обами ТОВ "Софія".

Відповідно до п. 5 Порядку за стосування фінансових санкц ій, передбачених статтею 17 Зак ону України "Про державне рег улювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячног о і плодового, алкогольних на поїв та тютюнових виробів", за твердженого Постановою Кабі нету Міністрів України № 790 ві д 02.06.2003 року підставою для прийн яття рішення про застосуванн я фінансових санкцій є акт пе ревірки додержання суб'єктом підприємницької діяльності встановлених законодавство м вимог, обов'язкових для вико нання під час здійснення опт ової і роздрібної торгівлі а лкогольними напоями та/або т ютюновими виробами, складени й органом, що видав ліцензію, у якому зазначається зміст по рушення і конкретні порушені норми законодавства.

Аналіз вказаних норм дає мо жливість суду зробити виснов ок про законність застосуван ня РУ ДСАТ ДПА України в АРК до ТОВ «Софія» штрафних санкці й за порушення ч. 6 ст. 15 Закону У країни «Про державне регулюв ання виробництва і обігу спи рту етилового, коньячного і п лодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» у зага льній сумі 3400,00 грн.

Отже позивачем правомірно застосовані до відповідача фінансові санкції у розмірі 3400,00 грн.

Вищезазначене рішення про застосування штрафних санкц ій не оскаржувалося відповід ачем у встановленому діючим законодавством порядку. Відп овідачем не надано доказів п огашення заборгованості зі с плати фінансових санкцій в п орядку ст. 79 КАС України, відта к заборгованість ТОВ "Софія" станом на момент розгляду сп рави становить 3400,00 грн.

Таким чином, суд приходить д о висновку, що позовні вимоги позивача підтверджуються ма теріалами справи та підлягаю ть задоволенню.

У повному обсязі постанову складено 09.03.11 р.

Керуючись ст.ст. 94, 98, 160-163, 167 КАС У країни, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Стягнути з ТОВ "Софія" (ЄДРП ОУ 36478325, 95050, АРК, м. Сімферополь, ву л. Мол. Підпільників, б.7 кв. 17 , банківські реквізити невід омі) фінансові санкції у вигл яді штрафу в розмірі 3400,00 грн.за роздрібну торгівлю алкоголь ними напоями та тютюновими в иробами без наявності відпов ідних ліцензій на користь Де ржавного бюджету України (ЄД РПОУ 34740405, ВДК у м. Сімферополі, б анк одержувача - УДК в АРК, р/р 31 112106700002, найменування платежу 21081100 - адміністративні штрафи та і нші санкції згідно рішення № 010623/01101-32 від 07.07.2010 р., МФО 824026).

3. Після набрання судовим рі шенням законної сили за заяв ою РУ ДСАТ ДПА України в АРК ви дати виконавчий лист.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Ку шнова А.О.

Дата ухвалення рішення03.03.2011
Оприлюднено01.04.2011
Номер документу14423529
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-754/11/8/0170

Постанова від 03.03.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні