Постанова
від 24.03.2011 по справі 2а-6018/09/4/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

24 березня 2011 р. о 16:43 Справа №2а-6018/09/4/0170

Окружний адміністративн ий суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого су дді Циганової Г.Ю., при секрета рі судового засідання Шевцов ій Г.В., за участі:

представник позивача - Кр илова Л.М.;

представник відповідача - Буксир В.А.;

третя особа - ОСОБА_3;

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу

за позовом Контрольно-рев ізійного управління в АР Кри м

до Комунального закладу о хорони здоров'я "Євпаторійсь ка міська клінічна лікарня № 1"

про стягнення заборговано сті в сумі 80010,96 грн.

Суть спору: Контрольно-реві зійне управління в АР Крим зв ернулось до Окружного адміні стративного суду АР Крим з ад міністративним позовом до Ко мунального закладу «Міське т ериторіально-медичне об' єд нання» про стягнення заборго ваності в сумі 80010,96 грн. Під час судового розгляду справи пре дставник позивача неоднораз ово уточняв позовні вимоги, в судовому засіданні 24.03.2011 року п редставник позивача надав пи сьмові заяву, згідно із якою п росив стягнути з відповідача безпідставно одержані бюдже тні кошти у розмірі 5138,05 грн.

Позов засновано на положен нях п. 8 ст. 10 Закону України від 26.01.93 №2939-ХІІ «Про державну контр ольно-ревізійну службу в Укр аїні» (далі - Закону №2939) і мотив овано тим, що за наслідками пр оведеної ревізії встановлен і порушення діючого законода вства, які, зокрема, полягали у необґрунтованому нарахуван ні та сплаті заробітної плат и та матеріальної допомоги, ч ерез встановлення працівник ам посадового окладу на один тарифний розряд вище, ніж це п ередбачено законодавством; н еобґрунтованій виплаті прем ії без наказу керівника; зайв ому нарахуванні на необґрунт овано виплачену заробітну пл ату та перерахуванні внесків до державних цільових фонді в.

Ухвалою суду від 05.05.2010 року ві дкрито провадження в адмініс тративній справі.

Ухвалою суду від 25.08.2009 року до участі у справі у якості трет ьої особи, яка не заявляє само стійних вимог на предмет спо ру, на стороні відповідача бу ло залучено ОСОБА_3.

Ухвалами суду від 14.10.2009 року п о справі призначено судову е кономічну експертизу, зупине но провадження у справі. Ухва лою від 05.05.2010 року провадження у справі поновлено.

У зв'язку з обранням судді Ц икуренка А.С. суддею Севастоп ольського апеляційного адмі ністративного суду, за резул ьтатами повторного автомати чного розподілу призначено н овий склад суду для розгляду адміністративної справи: го ловуючим суддею призначено Циганову Г.Ю.

Ухвалою суду від 09.11.2010 року до пущено заміну відповідача у справі - Комунального заклад у "Міське територіально-меди чне об'єднання" на "Комунальни й заклад охорони здоров'я "Євп аторійська міська клінічна л ікарня №1".

Ухвалою суду від 29.11.2010 року зу пинено провадження у справі до 25.01.2011 року.

До 15.02.2011 року тривав період ти мчасової непрацездатності г оловуючого судді у справі, у з в'язку із чим ухвалою суду від 15.02.2011 року провадження у справі поновлено.

В судовому засіданні предс тавник позивача позов підтри мав, надав пояснення по суті с прави.

Представник відповідача в судовому засіданні надав за яву про визнання відповідаче м уточнених позовних вимог п ро стягнення 5138,05 грн.

Заслухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи та оцінивши наявні у с праві докази у їх сукупності , суд, -

ВСТАНОВИВ:

Комунальний заклад охо рони здоров'я "Євпаторійська міська клінічна лікарня №1" є юридичною особою, ідентифіка ційний код 20672233, зареєстровани й у Єдиному державному реєст рі юридичних осіб та фізични х осіб підприємців 01.04.2010 року у зв'язку із зміною назви Комун ального закладу «Міське тери торіально-медичне об' єднан ня».

Спеціалістами Контрольно- ревізійного управління в АР Крим проведено документальн у ревізію фінансово-господар ської діяльності Комунально го закладу «Міське територіа льно-медичне об' єднання», з а наслідками ревізії складен о акт від 07.11.2008 року №04-21/187.

Вказаним актом встановлен о низку порушень встановлено го порядку використання і зб ереження фінансових ресурсі в, необоротних та інших актив ів, правильності визначення потреби в бюджетних коштах т а взяття зобов'язань, стану і д остовірності бухгалтерсько го обліку та фінансової звіт ності; зокрема, виявлені пору шення вимог п. 2.2.21 Умов оплати п раці працівників закладів ох орони здоров'я та установ соц іального захисту населення, які затверджено наказом Міні стерства праці та соціальної політики України, Міністерс тва охорони здоров'я України від 5 жовтня 2005 року №308/519, зареєс трованим в Міністерстві юсти ції України 17 жовтня 2005 року за №1209/11489, які полягали у необґрун тованому нарахуванні та спла ті заробітної плати та матер іальної допомоги, зайвому на рахуванні на необґрунтовано виплачену заробітну плату т а перерахуванні внесків до д ержавних цільових фондів чер ез встановлення працівникам , які не мають вищої освіти і д окументально не підтвердили кваліфікаційної категорії, посадового окладу на один та рифний розряд вище, ніж це пер едбачено законодавством. Так , виявлені порушення стосува лись зайвої виплати заробітн ої плати бухгалтерам ОСОБА _5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, інже неру-метрологу ОСОБА_8, ін женеру-програмісту ОСОБА_9 , кухарю ОСОБА_10

Крім того, виявлене порушен ня вимог ч. 1 ст. 15 Закону Україн и "Про оплату праці", Положення про преміювання робітників Комунального закладу «Міськ е територіально-медичне об' єднання», яке зареєстроване Управлінням праці та соціаль ного захисту населення м. Євп аторія 05.04.2006 року №75 у зв'язку із сплатою головному бухгалтер у ОСОБА_11 без наказу керів ника премії в сумі 400,00 грн. та за йвим нарахуванням на необґру нтовано виплачену премію та перерахуванням внесків до де ржавних цільових фондів.

Представник відповідача в судовому засіданні визнав ф акти вказаних порушень і над ав заяву про визнання адміні стративного позову.

Разом із тим, суд не може при йняти визнання адміністрати вного позову відповідачем з таких підстав.

Відповідно до ч. 4 ст. 51 КАС Укр аїни суд не приймає відмови п озивача від адміністративно го позову, визнання адмініст ративного позову відповідач ем і не визнає умов примиренн я сторін, якщо ці дії супереча ть закону або порушують чиї-н ебудь права, свободи чи інтер еси.

Відповідно до ст. 2 Закону №293 9 головним завданням державн ої контрольно-ревізійної слу жби є здійснення державного фінансового контролю за вико ристанням і збереженням держ авних фінансових ресурсів, н еоборотних та інших активів, правильністю визначення пот реби в бюджетних коштах та вз яття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майн а, станом і достовірністю бух галтерського обліку і фінанс ової звітності в міністерств ах та інших органах виконавч ої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб'є ктів господарювання державн ого сектору економіки, а тако ж на підприємствах і в органі заціях, які отримують (отриму вали в періоді, який перевіря ється) кошти з бюджетів усіх р івнів та державних фондів аб о використовують (використов ували у періоді, який перевір яється) державне чи комуналь не майно (далі - підконтрольні установи), виконанням місцев их бюджетів, розроблення про позицій щодо усунення виявле них недоліків і порушень та з апобігання їм у подальшому.

Права органів державної ко нтрольно-ревізійної служби п ередбачені ст. 10 Закону №2939, згі дно із якою Головному контро льно-ревізійному управлінню України, контрольно-ревізій ним управлінням в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрольно-рев ізійним підрозділам (відділа м, групам) у районах, містах і р айонах у містах надається пр аво:

пред'являти керівникам та і ншим службовим особам підкон трольних установ, що ревізую ться, вимоги щодо усунення ви явлених порушень законодавс тва з питань збереження і вик ористання державної власнос ті та фінансів, вилучати в суд овому порядку до бюджету вия влені ревізіями приховані і занижені валютні та інші пла тежі, ставити перед відповід ними органами питання про пр ипинення бюджетного фінансу вання і кредитування, якщо от римані підприємствами, устан овами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням чинного законод авства (п. 7 ст. 10);

у судовому порядку стягува ти у дохід держави кошти, одер жані підконтрольними устано вами за незаконними угодами, без встановлених законом пі дстав та з порушенням чинног о законодавства (п. 8 ст. 10);

звертатися до суду в інтере сах держави, якщо підконтрол ьною установою не забезпечен о виконання вимог щодо усуне ння виявлених ревізією поруш ень законодавства з питань з береження і використання акт ивів (п. 10 ст. 10).

Позивачем заявлено вимоги про стягнення, які мотивован і положеннями п. 8 ст. 10 Закону № 2939.

У зв'язку із цим, суд зазнача є, що вказаною нормою передба чено право органів державної контрольно-ревізійної служб и стягувати у судовому поряд ку одержані підконтрольними установами кошти, а не виплач ені ними (у тому числі за видат ками на оплату праці).

Реалізація прав позивача, о бумовлених виявленним поруш енням порядку витрачання кош тів підконтрольної установи , можлива шляхом пред'явлення вимоги щодо усунення виявле них порушень законодавства т а звернення до суду в інтерес ах держави із вимогами про зо бов'язання виконати обов'язк ові вимоги, у разі якщо підкон трольною установою не забезп ечено їх виконання, як це пере дбачено пунктами 7, 10 статті 10 З акону №2939, пунктами 45-50 Порядку п роведення інспектування дер жавною контрольно-ревізійно ю службою, затвердженого пос тановою Кабінету Міністрів У країни від 20 квітня 2006 року N 550.

Втім, звернувшись до суду по зивач не заявив вимог про зоб ов'язання відповідача забезп ечити виконання обов'язкових вимог і взагалі не зазначив п ро наявність вимог, прийняти х за наслідками ревізії. Копі ю листа від 26.11.2008 року №04-14/4674 в яком у визначені вимоги про усуне ння порушень, виявлених за на слідками ревізії, представни к позивача надав лише в судов е засідання 29.11.2010 року, при цьом у представник відповідача вк азав, що відповідач листа від 26.11.2008 року №04-14/4674 не отримував.

Таким чином, суд дійшов висн овку, що звернення позивача д о суду із вимогами про стягне ння у дохід держави коштів, од ержаних підконтрольною уста новою за незаконними угодами , без встановлених законом пі дстав та з порушенням чинног о законодавства, як це передб ачено п. 8 ст. 10 Закону №2939 є невір ним способом реалізації резу льтатів ревізії, а тому у задо воленні позову слід відмовит и у повному обсязі.

В судовому засіданні 24.03.2011 ро ку оголошено вступну і резол ютивну частини постанови, по станову у повному обсязі скл адено 29.03.2011 року.

Керуючись статтями 158-163, 167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністра тивного позову відмовити пов ністю.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку на апеляційне оскарження.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення постанови. У разі оголошення в судовому засіданні вступної і резолю тивної частини постанови, а т акож прийняття постанови у п исьмовому провадженні апеля ційна скарга подається протя гом десяти днів з дня отриман ня копії постанови.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Ци ганова Г.Ю.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення24.03.2011
Оприлюднено01.04.2011
Номер документу14423544
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6018/09/4/0170

Ухвала від 07.06.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Ілюхіна Ганна Павлівна

Постанова від 24.03.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Циганова Г.Ю.

Ухвала від 21.05.2010

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Санакоєва Майя Анзорівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні