Постанова
від 03.03.2011 по справі 2а-8697/10/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №6.9

ПОСТАНОВА

Іменем України

03 березня 2011 року Справа № 2а-8697/10/1270

Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:

головуючого судді Цицюри О .О.,

за участю секретаря судово го засідання Бойко В.В.,

та представників сторін:

від позивача - не прибув,

від відповідача - не прибу в,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку справу за адміністративн им позовом Державної інспекц ії з контролю за цінами в Луга нській області до Дочірнього підприємства «Ринок міста С вердловська» Луганської обл асної спілки споживчих товар иств про стягнення економічн их санкцій в сумі 3883,71 грн. згідн о з рішенням №286 від 28.09.2010 року,

ВСТАНОВИВ:

16 листопада 2010 року Дер жавна інспекція з контролю з а цінами в Луганській област і звернулася до Луганського окружного адміністративног о суду з адміністративним по зовом до Дочірнього підприєм ства «Ринок міста Свердловсь ка» Луганської обласної спіл ки споживчих товариств про с тягнення економічних санкці й в розмірі 3932,76 грн.

У позовній заяві пози вач зазначив, що Державною ін спекцією з контролю за цінам и в Луганській області у пері од з 23.09.2010 по 24.09.2010 проводилась пер евірка Дочірнього підприємс тва «Ринок міста Свердловськ а» Луганської обласної спілк и споживчих товариств з пита ння дотримання діючого поряд ку формування та застосуванн я цін на окремі види продовол ьчих товарів. За результатам и перевірки складено акт від 24.09.2010 №532, яким установлено, що пі дприємством відповідача бул о порушено порядок формуванн я та застосування цін, а саме: у період з 14.01.2010 по 17.09.2010 допущено т оргівлю окремими продовольч ими товарами (борошном пшени чним вищого гатунку, макарон ними виробами, крупами за асо ртиментом) за роздрібними ці нами, сформованими із застос уванням торговельних надбав ок понад установлені граничн і розмірі, внаслідок чого, під приємством необгрунтовано о держана виручка. На підставі вказаного акта, 28.09.2010 Державною інспекцією з контролю за цін ами в Луганській області вин есено рішення №286 про застосув ання до Дочірнього підприємс тва «Ринок міста Свердловськ а» Луганської обласної спілк и споживчих товариств фінанс ових (штрафних) санкцій за пор ушення в частині додержання державної дисципліни цін. Св оїми діями відповідач поруши в розпорядження голови Луган ської обласної державної адм іністрації від 08.11.2007 № 1411 «Про ре гулювання цін на окремі види продовольчих товарів». У зв' язку з тим, що сума економічни х санкцій протягом десяти дн ів після надходження рішення від 28.09.2010 №286 про застосування фі нансових (штрафних) санкцій з а порушення в частині додерж ання державної дисципліни ці н відповідачем сплачена не б ула, позивач просив стягнути її в судовому порядку.

01.12.2010 в судовому засідан ні представник позивача змен шив позовні вимоги, у зв' язк у з частковою сплатою відпов ідачем згідно з рішенням Дер жавної інспекції з контролю за цінами в Луганській облас ті №286 від 28.09.2010 суми економічних санкцій у розмірі 49,05 грн. та пр осив стягнути з відповідача залишок несплачених економі чних санкцій в сумі 3883,71 грн.

Ухвалою суду від 24.12.2010 року пр овадження у справі №2а-8697/10/1270 зуп инялось до набрання законної сили судовим рішенням у адмі ністративній справі № 2а-10207/10/1270 з а позовом Дочірнього підприє мства «Ринок міста Свердловс ька» Луганської обласної спі лки споживчих товариств до Д ержавної інспекції з контрол ю за цінами в Луганській обла сті про скасування рішення п ро застосування економічних санкцій №286 від 28.09.2010 року.

14.02.2011 року ухвалою суду провадження у справі № 2а-8697/10/1270 за позовом поновлено через т е, що ухвалою Луганського окр ужного адміністративного су ду від 24.01.2011 по справі №2а-10207/10/1270 адм іністративний позов ДП «Рино к міста Свердловська» Луганс ької обласної спілки споживч их товариств до ДІКЦ в Луганс ькій області про скасування рішення про застосування еко номічних санкцій №286 від 28.09.2010 ро ку залишений без розгляду і у хвала суду набрала законної сили.

У судове засідання пр едставник позивача не прибув , про дату, місце та час слухан ня справи повідомлявся належ ним чином (арк.справи 66). 01.03.2011 рок у через канцелярію суду за вх ідним номером 7959 від позивача надійшло клопотання від 01.03.2011 №34-03-03/, в якому Державна інспекц ія з контролю за цінами в Луга нській області просить задов ольнити адміністративний по зов та розглянути справу без участі його представника (ар к. справи 68).

Представник відпові дача у судове засідання не пр ибув, 02.03.2011 надіслав факсом до к анцелярії суду заяву про роз гляд справи за відсутності п редставника Дочірнього підп риємства «Ринок міста Свердл овська» Луганської обласної спілки споживчих товариств (арк. справи 67). У письмових запе реченнях проти адміністрати вного позову від 29.11.2010 №327 (арк. сп рави 30-31) просив відмовити в йог о задоволенні, зокрема, зазна чив, що, підприємство здійсню є торгівлю продовольчими тов арами, у тому числі такими, на які встановлено граничні рів ні торговельних надбавок, за тверджених розпорядженням г олови Луганської обласної де ржавної адміністрації від 08.11 .2007 № 1411 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих тов арів». За період з 14.01.2010 по 17.09.2010 пі дприємством були реалізован і окремі види продовольчих т оварів торгової марки «Калин а», одержаних від ТОВ «Співдр ужність», яке є власником ціє ї торгівельної марки та реал ізує продукцію за цінами вир обника, відповідно на вироби : крупи (пшенична, ячна, перлов а, пшоно, гречана, манна), макар онні вироби та борошно була з астосована торговельна надб авка у розмірі 10% до ціни вироб ника, на рис була застосована торговельна надбавка у розм ірі 15% до ціни виробника, за вик люченням окремої кількості т овару, на який помилково було застосовано торговельну над бавку понад встановлені гран ичні розмірі всього на суму 16, 35 грн.ДІКЦ в Луганській област і була пред' явлена претензі я №286 від 30.09.2010, яка була розгляну та ДП «Ринок міста Свердловс ька» Луганської обласної спі лки споживчих товариств та ч астково задоволена на суму 49,0 5 грн.

Дослідивши матеріал и справи, суд прийшов до висно вку, що позов підлягає задово ленню повністю з таких підст ав.

Законом України від 05 квіт ня 2007 року № 877-V „Про основні зас ади державного нагляду (конт ролю) у сфері господарської д іяльності” визначено правов і та організаційні засади, ос новні принципи і порядок зді йснення державного нагляду ( контролю) у сфері господарсь кої діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов' язки та відпові дальність суб' єктів господ арювання під час здійснення державного нагляду (контролю ). Дія цього Закону поширюєтьс я на відносини, пов' язані зі здійсненням державного нагл яду (контролю) у сфері господа рської діяльності.

Відповідно до частини 1 ст атті 1 Закону України від 05 кві тня 2007 року № 877-V „Про основні за сади державного нагляду (кон тролю) у сфері господарської діяльності” державним нагля дом (контролем) є діяльність у повноважених законом центра льних органів виконавчої вла ди, їх територіальних органі в, органів місцевого самовря дування, інших органів (далі - органи державного нагляду (к онтролю)) в межах повноважень , передбачених законом, щодо в иявлення та запобігання пору шенням вимог законодавства с уб' єктами господарювання т а забезпечення інтересів сус пільства, зокрема належної я кості продукції, робіт та пос луг, прийнятного рівня небез пеки для населення, навколиш нього природного середовища .

Згідно із статтею 12 Закону У країни від 03 грудня 1990 року № 507-Х ІІ „Про ціни та ціноутворенн я” координацію роботи по зді йсненню політики цін, провед ення економічного аналізу рі вня та динаміки цін і вжиття з аходів щодо регулювання цін і тарифів здійснюється відпо відними державними органами управління України та їх стр уктурними підрозділами.

Цей Закон поширюється на всі підприємства й організа ції незалежно від форм власн ості, підпорядкованості і ме тодів організації праці та в иробництва.

В народному господарстві з астосовуються вільні ціни і тарифи, державні фіксовані т а регульовані ціни і тарифи. Т ак, статтею 8 Закону України ві д 03 грудня 1990 року № 507-ХІІ „Про ці ни та ціноутворення” передба чено, що державне регулюванн я цін і тарифів здійснюється шляхом встановлення:

- державних фіксованих цін ( тарифів);

- граничних рівнів цін (тари фів) або граничних відхилень від державних фіксованих ці н і тарифів.

Державний контроль за ціна ми відповідно до статті 13 Зако ну України від 03 грудня 1990 року № 507-ХІІ „Про ціни та ціноутвор ення” здійснюється при встан овленні і застосуванні держа вних фіксованих та регульова них цін і тарифів. При цьому ко нтролюється правомірність ї х застосування та додержання вимог законодавства про зах ист економічної конкуренції .

Контроль за додержанн ям державної дисципліни цін здійснюється органами, на як і ці функції покладено Урядо м України.

Згідно з Положенням про Дер жавну інспекцію з контролю з а цінами, затвердженим поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни від 13 грудня 2000 року № 1819, Дер жавна інспекція з контролю з а цінами є урядовим органом, щ о діє у системі Мінекономіки , відповідальний перед Кабін етом Міністрів України, підз вітний та підконтрольний Мін істрові економіки.

Основними завданнями Держ авної інспекції з контролю з а цінами є:

- організація та здійснення відповідно до законодавства функцій з контролю та нагляд у за дотриманням центральним и та місцевими органами вико навчої влади, Радою міністрі в Автономної Республіки Крим , суб' єктами господарювання вимог щодо формування, встан овлення та застосування цін (тарифів);

- проведення цінових спосте режень на споживчому та това рних ринках.

Державна інспекція з к онтролю за цінами відповідно до покладених на неї завдань , серед іншого:

- у межах своєї компетенції здійснює перевірки додержан ня порядку формування, встан овлення і застосування цін і тарифів, а також їх економічн ого обґрунтування;

- надає за результатами пере вірок органів виконавчої вла ди, суб' єктів господарюванн я обов' язкові для виконання приписи щодо усунення поруш ень порядку формування, вста новлення та застосування цін і тарифів;

- вживає відповідно до зако нодавства заходів за порушен ня суб' єктами господарюван ня порядку формування, встан овлення і застосування цін і тарифів, а також невиконання вимог органів державного ко нтролю за цінами;

- застосовує відповідно до з аконодавства адміністратив но-господарські санкції за п орушення порядку формування , встановлення та застосуван ня цін (тарифів).

Відповідно до підпунктів 5 т а 12 пункту 5 Положення про Держ авну інспекцію з контролю за цінами, затвердженого поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни від 13 грудня 2000 року № 1819, Дер жавна інспекція з контролю з а цінами має право приймати в ідповідно до законодавства р ішення про застосування адмі ністративно-господарських с анкцій за порушення порядку формування, встановлення та застосування цін (тарифів) та звертатись до суду з позовам и про стягнення до бюджету су м у разі застосування відпов ідних адміністративно-госпо дарських санкцій, зобов' яза ння вчинити певні дії або утр иматися від їх вчинення.

Абзацем першим пункту 6 Поло ження про Державну інспекцію з контролю за цінами, затверд женого постановою Кабінету М іністрів України від 13 грудня 2000 року № 1819, передбачено, що нач альники державних інспекцій з контролю за цінами та їх зас тупники від імені органів де ржавного контролю за цінами приймають рішення про вилуче ння до відповідного бюджету сум всієї необґрунтовано оде ржаної суб' єктом господарю вання виручки у результаті п орушення державної дисциплі ни цін та штрафу у двократном у її розмірі, а також розгляда ють справи про адміністратив ні правопорушення і накладаю ть адміністративні стягненн я.

Державна інспекція з контр олю за цінами має територіал ьні органи - державні інспекц ії з контролю за цінами в Авто номній Республіці Крим, обла стях, містах Києві та Севасто полі, які становлять єдину си стему органів державного кон тролю за цінами і мають права , передбачені пунктами 5, 6 цьог о Положення, відповідно до аб заца першого пункту 11 Положен ня про Державну інспекцію з к онтролю за цінами, затвердже ного постановою Кабінету Мін істрів України від 13 грудня 2000 року № 1819.

Відповідно до статті 14 Зако ну України від 03 грудня 1990 року № 507-ХІІ “Про ціни і ціноутворе ння” та пункту 1.3. Інструкції п ро порядок застосування екон омічних та фінансових (штраф них) санкцій органами держав ного контролю за цінами, затв ердженої наказом Міністерст ва економіки та з питань євро пейської інтеграції України , Міністерства фінансів Укра їни від 03 грудня 2001 року № 298/519 та з ареєстрованої в Міністерств і юстиції України 18 грудня 2001 р оку за № 1047/6238, необгрунтовано од ержана підприємством, органі зацією сума виручки в резуль таті порушення державної дис ципліни цін підлягає вилучен ню і зараховується в дохід ві дповідного бюджету із застос уванням штрафу у двократному розмірі необгрунтовано одер жаної суми виручки за належн істю.

Пунктом 1.4. Інструкції про по рядок застосування економіч них та фінансових (штрафних) с анкцій органами державного к онтролю за цінами, затвердже ної наказом Міністерства еко номіки та з питань європейсь кої інтеграції України, Міні стерства фінансів України ві д 03 грудня 2001 року № 298/519 та зареєс трованої в Міністерстві юсти ції України 18 грудня 2001 року за № 1047/6238, передбачено, що підстав ою для застосування економіч них санкцій за порушення дер жавної дисципліни цін є одер жання суб' єктами господарю вання необгрунтованої вируч ки в результаті порушення ни ми чинного в періоді, що перев іряється, порядку встановлен ня та застосування цін і тари фів, які регулюються уповнов аженими органами відповідно до вимог законодавства.

Порушеннями порядку встан овлення і застосування цін, з а які накладаються економічн і санкції, є, зокрема:

- нарахування непередбачен их законодавством націнок до цін і тарифів, що регулюються ;

- застосування вільних цін ( тарифів) на продукцію (послуг и, роботи) за умови запровадже ння для них режиму державног о регулювання;

- застосування цін (тарифів) на продукцію (послуги, роботи ) з рентабельністю, рівень яко ї перевищує встановлений від повідно до законодавства гра ничний;

- застосування цін (тарифів) з порушенням запровадженого порядку обов' язкового декл арування їх зміни;

- завищення або заниження ро зміру передбачених законода вством податків та обов' язк ових зборів, що включаються в структуру ціни, або їх невклю чення в структуру ціни, що рег улюється;

- включення в структуру регу льованих цін (тарифів) не пере дбачених законодавством вит рат або витрат понад установ лені розміри;

- включення у вартість проду кції та послуг, ціни (тарифи) н а які регулюються, фактично н е виконаних або виконаних не в повному обсязі послуг (робі т);

- застосування торговельни х і постачальницько-збутових надбавок (націнок) понад уста новлений граничний розмір;

- застосування цін (тарифів) суб' єктами господарювання за види послуг (робіт), які не п ередбачені визначеними норм ативно-правовими актами, що в становлюють для них відповід ні переліки платних послуг;

- застосування цін і тарифів з порушенням інших запровад жених методів регулювання.

Пунктом 2.1 Інструкції про по рядок застосування економіч них та фінансових (штрафних) санкцій органами державного контролю за цінами, затвердж еної наказом Міністерства ек ономіки та з питань європейс ької інтеграції України, Мін істерства фінансів України в ід 03 грудня 2001 року № 298/519 та зареє строваної в Міністерстві юст иції України 18 грудня 2001 року з а № 1047/6238, передбачено, що необгр унтовано одержана суб' єкто м підприємницької діяльност і сума виручки, що підлягає ви лученню в дохід бюджету, обчи слюється:

- при порушенні порядку вста новлення і застосування цін (тарифів), що регулюються упов новаженими органами, - як різн иця між фактичною виручкою в ід реалізації продукції (пос луг, робіт) та її вартістю за ц інами і тарифами, сформовани ми згідно з вимогами законод авства;

- при неправомірному застос уванні вільних цін замість ф іксованих або регульованих ( декларованих) - як різниця між фактичною виручкою від реал ізації продукції (послуг, роб іт) і вартістю від реалізації продукції (послуг, робіт) за ц інами, які повинні застосову ватись згідно з вимогами зак онодавства;

- при неправомірному застос уванні цін (тарифів) суб' єкт ами господарювання за види п ослуг (робіт), які не передбаче ні визначеними нормативно-пр авовими актами, що встановлю ють для них відповідні перел іки платних послуг, - уся сума незаконно стягнутих коштів;

- при включенні у вартість п родукції та послуг, ціни на як і регулюються, фактично не ви конаних послуг (робіт) або вик онаних не в повному обсязі - я к різниця між одержаною виру чкою від реалізації і вартіс тю продукції та послуг, визна ченою відповідно до норматив ів, з урахуванням фактичних о бсягів виконання.

Пунктом 3.1 Інструкції про по рядок застосування економіч них та фінансових (штрафних) санкцій органами державного контролю за цінами, затвердж еної наказом Міністерства ек ономіки та з питань європейс ької інтеграції України, Мін істерства фінансів України в ід 03 грудня 2001 року № 298/519 та зареє строваної в Міністерстві юст иції України 18 грудня 2001 року з а № 1047/6238, передбачено, що Держав на інспекція з контролю за ці нами та державні інспекції з контролю за цінами в Автоном ній Республіці Крим, областя х, містах Києві та Севастопол і приймають рішення про вилу чення сум економічних та фін ансових (штрафних) санкцій у п орядку, передбаченому законо давством.

Підставою для прийняття рі шень про вилучення сум еконо мічних та фінансових (штрафн их) санкцій є акти перевірок, я кі складаються посадовими ос обами органів державного кон тролю за цінами.

Пунктом 4.1 Інструкції про по рядок застосування економіч них та фінансових (штрафних) санкцій органами державного контролю за цінами, затвердж еної наказом Міністерства ек ономіки та з питань європейс ької інтеграції України, Мін істерства фінансів України в ід 03 грудня 2001 року № 298/519 та зареє строваної в Міністерстві юст иції України 18 грудня 2001 року з а № 1047/6238, передбачено, що скарги на рішення про застосування економічних та фінансових (ш трафних) санкцій, прийняті ор ганами державного контролю з а цінами, можуть направлятис ь керівникам цих органів або Державній інспекції з контр олю за цінами.

З 23 вересня 2010 року по 24 вересн я 2010 року Державною інспекціє ю з контролю за цінами в Луган ській області проведено поза планову перевірку Дочірньог о підприємства «Ринок міста Свердловська» Луганської об ласної спілки споживчих това риств, за результатами якої с кладений акт від 24.09.2010 року № 532.

Під час проведення пе ревірки позивачем встановле но, що ДП «Ринок міста Свердло вська» Луганської обласної с пілки споживчих товариств по рушено порядок формування, в становлення та застосування тарифів, а саме: у період з 14.01.2010 по 17.09.2010 останній здійснював ре алізацію окремих продовольч их товарів (борошна пшенично го вищого гатунку, макаронни х виробів, круп за асортимент ом) за роздрібними цінами, сфо рмованими із застосуванням т орговельних надбавок понад у становлені граничні розмірі , внаслідок чого підприємств ом необгрунтовано отримано в иручку в сумі 1310,92 грн., чим поруш ено розпорядження голови Луг анської обласної державної а дміністрації від 08.11.2007 № 1411 «Про регулювання цін на окремі ви ди продовольчих товарів» (ар к. справи 4-7).

Акт перевірки від 24.09.2010 року № 532 підписаний та отриманий ди ректором ДП «Ринок міста Све рдловська» Луганської облас ної спілки споживчих товарис тв без заперечень та зауваже нь (арк. справи 5 - зворотній б ік).

На підставі акта перевірки від 24.09.2010 року № 532 Державною інс пекцією з контролю за цінами в Луганській області 28 вересн я 2010 року винесено рішення за № 286 про застосування фінансови х (штрафних) санкцій за поруше ння в частині додержання дер жавної дисципліни цін у розм ірі 2621,84 грн. та вилучення у ДП «Р инок міста Свердловська» Луг анської обласної спілки спож ивчих товариств суми необґру нтовано одержаної виручки у розмірі 1310,92 грн. (арк. справи 8).

Рішення від 28 вересня 2010 року №286 про застосування фінансов их (штрафних) санкцій за пору шення в частині додержання д ержавної дисципліни цін напр авлено відповідачу 30.09.2010 та отр имано уповноваженою особою о станнього 04.10.2010, про що свідчить копія повідомлення про вруч ення поштового відправлення (арк. справи 8 - зворотній бік).

На виконання рішення 28 вере сня 2010 року №286 про застосуванн я фінансових (штрафних) санкц ій за порушення в частині дод ержання державної дисциплін и цін відповідачем частково сплачено кошти в розмірі 49,05 гр н., що підтверджується копією платіжного доручення №1574 від 29.10.2010 (арк. справи 27).

Рішення від 28 вересня 2010 року №286 про застосування фінансов их (штрафних) санкцій за пору шення в частині додержання д ержавної дисципліни цін відп овідачем оскаржено в судовом у порядку.

Ухвалою Луганського окруж ного адміністративного суду від 24 січня 2011 року по справі №2а -10207/10/1270 адміністративний позов Дочірнього підприємства «Ри нок міста Свердловська» Луга нської обласної спілки спожи вчих товариств до Державної інспекції з контролю за ціна ми в Луганській області про с касування рішення про застос ування економічних санкцій № 286 від 28.09.2010 року був залишений бе з розгляду на підставі ст.ст.99 -100 Кодексу адміністративного судочинства України, у зв' я зку із пропуском місячного с троку звернення до суду (арк. с прави 61-62).

Відповідно до частини 1 стат ті 254 Кодексу адміністративно го судочинства України поста нова або ухвала суду першої і нстанції, якщо інше не встано влено цим Кодексом, набирає з аконної сили після закінченн я строку подання заяви про ап еляційне оскарження, встанов леного цим Кодексом, якщо так у заяву не було подано.

Частиною 1 статті 255 Кодексу адміністративного судочинс тва України встановлено, що п останова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов 'язковою для осіб, які беруть у часть у справі, для їхніх прав онаступників, а також для всі х органів, підприємств, устан ов та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізи чних осіб і підлягає виконан ню на всій території України .

Згідно із частиною 1 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України обстави ни, встановлені судовим ріше нням в адміністративній, цив ільній або господарській спр аві, що набрало законної сили , не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть уча сть ті самі особи або особа, що до якої встановлено ці обста вини.

Таким чином, обставини щодо правомірності застосування до відповідача рішенням Дер жавної інспекції з контролю за цінами в Луганській облас ті від 28.09.2010 року №286 економічни х санкцій за порушення держа вної дисципліни цін у розмір і 3932,76 грн. у відповідності із ча стиною 1 статті 72 та частиною 1 с татті 255 Кодексу адміністрати вного судочинства України пр и розгляді даної справи не до казуються

На час розгляду справи дан их про апеляційне оскарження ухвали Луганського окружног о адміністративного суду від 24 січня 2011 року по справі №2а-10207/10/ 1270 Дочірнім підприємством «Ри нок міста Свердловська» Луга нської обласної спілки спожи вчих товариств судом не вста новлено, за таких обставин рі шення Державної інспекції з контролю за цінами від 28 верес ня 2010 №286 є чинним та таким, що пі длягає до виконання, а також т е, що відповідач за час судово го розгляду справи економічн і санкцій за порушення держа вної дисципліни цін у повном у обсязі в сумі 3883,71 грн. не сплат ив, уточнені позовні вимоги в изнаються судом обґрунтован ими, доведеними і такими, що пі длягають повному задоволенн ю.

Питання про розподіл судов их витрат зі сплати судового збору судом не вирішується, о скільки позивач відповідно д о пункту 15 частини 1 статті 4 Дек рету Кабінету Міністрів Укра їни від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про д ержавне мито» від сплати дер жавного мита (судового збору ) звільнений.

На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засі данні 03 березня 2011 року проголо шено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі в ідкладено до 09 березня 2011 року, про що згідно вимог частини 2 статті 167 КАС України повідомл ено після проголошення вступ ної та резолютивної частин п останови у судовому засіданн і.

Керуючись ст. ст. 2, 9, 11, 17, 18, 72, 94, 158-163, 16 7, 255 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Де ржавної інспекції з контролю за цінами в Луганській облас ті до Дочірнього підприємств а «Ринок міста Свердловська» Луганської обласної спілки споживчих товариств про стяг нення економічних санкцій в сумі 3883,71 грн. згідно з рішенням №286 від 28.09.2010 року задовольнити п овністю.

Стягнути з Дочірнього підп риємства «Ринок міста Свердл овська» Луганської обласної спілки споживчих товариств (ідентифікаційний код 01547901, міс цезнаходження: 94800 Луганська о бласть, м.Свердловськ, вулКос іора, буд.4; р/р 2600638051 у ЛОД Райф файзенбанк «Аваль» м.Київ, МФ О 380805) на користь Державного бю джету України (код виду плате жу 21081100, МФО 804013, одержувач: Держбю джет м.Свердловськ, код 24048566, р/р 31116106700072) економічні санкції за п орушення державної дисциплі ни цін у розмірі 3883,71 грн. (три ти сячі вісімсот вісімдесят три грн. 71 коп.).

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.

Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова складе на у повному обсязі 09 березня 2011 року.

Суддя О.О. Цицюра

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.03.2011
Оприлюднено01.04.2011
Номер документу14424102
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8697/10/1270

Постанова від 03.03.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.О. Цицюра

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні