ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"28" березня 2011 р. Справа № 7/24/5022-318/2011
Господарський суд Терноп ільської області
у складі судді Стадник М.С .
Розглянув справу
за позовом: Тернопільс ького транспортного прокуро ра в інтересах держави, м. Терн опіль, вул. С. Бандери, 6 в особі Державної служби автомобіль них доріг України в особі Доч ірнього підприємства "Терноп ільський облавтодор" ВАТ "Дер жавна акціонерна компанія "А втомобільні дороги України", вул. О. Кульчицької, 8, м. Терноп іль, 46001.
до відповідач а: Бучацької міської ради, майдан Волі, 1, м. Бучач, Бучацьк ий район, Тернопільська обла сть, 48400.
За участю представників сторін:
прокуратури : старший по мічник прокурора Житов ецька О.А. посвідчення № 62
позивача: Кульчиць ка Л.О. довіреність № 06-4/1887 від 15.11.2 010р.
відповідача: Легкий В. В. доручення №1 від 24.03.2011р.
Мариняк І.Ф. дові реність №38 від 26.08.2010р.
Суть справи:
Тернопільська транспор тна прокуратура звернулася з позовом в інтересах держави , в особі Державної служби авт омобільних доріг України в о собі Дочірнього підприємств а "Тернопільський облавтодор " ВАТ "Державна акціонерна ком панія "Автомобільні дороги У країни" про стягнення з Бучац ької міської ради на користь філії "Бучацький райавтодор " 163511,00грн. заборгованості за вик онані нею підрядні роботи по ремонту доріг.
Учасникам судового проце су в засіданні оголошено скл ад суду та роз' яснено їх пра ва і обов' язки передбачені ст. ст. 22, 29 ГПК України.
Представник позивача позо вні вимоги підтримав в повно му обсязі, на вимогу суду пода в витребувані судом докумен ти.
Представник відповідача в изнав позовні вимоги в сумі 163 511,00грн. вартості виконаних роб іт, а також подав клопотання п ро розстрочку виконання ріше ння суду строком на 1 рік, оскі льки на даний час в Бучацької міської ради відсутні кошти для повного погашення забор гованості, на підтвердження чого подав кошторис, згідно я кого на видатки по ремонту до ріг в 2011р. виділено тільки 62000,00г рн., та дані про рух коштів по р ахунках 31528002001473 від надходж ень транспортного податку, п о рахунку 31526004001473 від збору з а провадження торгівельної д іяльності нафтопродуктами , по рахунку 31523096001473 від збору за першу реєстрацію транспо ртного засобу.
Представник позивача запе речив проти розстрочки викон ання рішення строком більше трьох місяців, пояснивши нес табільність фінансового ста новища товариства, заборгова ністю по заробітній платі та перед Пенсійним фондом.
Прокурор підтримав запере чення позивача щодо розстро чки виконання рішення строко м більше трьох місяців .
Розглянувши матеріали сп рави, заслухавши старшого по мічника прокурора, пояснення представників сторін, встан овлено:
- між Бучацькою міською рад ою, в особі міського голови Ов ерка О.С. (Замовник) та філією " Бучацький райавтодор" ДП "Тер нопільський облавтодор", в ос обі начальника Кульчицького О.М., який дів на підставі дору чення ДП "Тернопільський обл автодор" та положення (Підряд ник) укладено за період з 02.08.2010р . по 01.10.2010р. договори підряду : №22 від 02.08.2010р., №23 від 30.08.2010р., №18 від 01.09.2010р ., №19 від 01.09.2010р., №20 від 02.09.2010р., №25 від 01. 09.2010р., №26,1 від 08.09.2010р., №30 від 30.09.2010р., №26 в ід 01.10.2010р., №27 від 01.10.201р. № 27,1 від 01.10.2010р., № 28 від 01.10.2010р., № 29 від 01.10.2010р., №31 від 01. 10.2010р., №32 від 01.10.2010р., №33 від 01.10.2010р., №34 ві д 01.10.2010р. ( далі договори) відпові дно до яких сторони взяли на с ебе зобов' язання :
- Замовник доручає, а Підряд чик зобов'язується своїми си лами і засобами у відповідно сті з діючими нормативними д окументами виконати будівел ьно-монтажні роботи по ремон ту дороги по: вул. Галицькій, з аїздів біля лікарні, ІІ заїзд біля лікарні, біля магазину, в військкомат, земельний, заїз д на вул. Стуса, заїзд біля дит ячого магазину, по вул. Генер ала Шушкевича, по вул. Л. Украї нки і провулок, заїзд на вул. П ушкіна, площадка біля будинк у райдержадміністрації в м. Б учач, заїзд до ветаптеки, заїз д до банку Хрещатик і банку Ав аль, а Замовник зобов'язуєтьс я надати Підрядчику будівель ний майданчик, проектно-кошт орисну документацію у 10-ти ден ний строк, після підписання д оговору, забезпечити своєчас не фінансування будівництва , прийняти роботи і повністю сплатити вартість виконаних робіт (п.п.1.1,1.2, 5.1умов договорів);
- відповідно до п. 2.1 договорі в фактична вартість виконани х робіт визначається у відпо відності з діючими Державним и будівельними нормами по фа ктичних витратах Підрядчика ;
- роботи по договорах вважаю ться виконаними після підпис ання сторонами акта прийманн я виконаних робіт (п. 3.3 умов до говорів);
- оплату за виконані роботи передбачені договорами Замо вник проводить шляхом перера хування коштів на розрахунко вий рахунок Підрядчика протя гом 5 календарних днів після підписаних Замовником і Підр ядчиком актів приймання вико наних робіт форми № КБ-2в/ і дов ідок про вартість підрядних робіт та витрат форми № КБ -3/, з урахуванням авансів, при цьо му кінцеві розрахунки за вик онані роботи із Підрядником здійснюються на протязі 20 кал ендарних днів після підписан ня акту виконаних робіт ( п.п. 4.1 ,4.2 договорів);
- відповідно до п. 3.1 умов дог оворів сторони передбачили с троки виконання робіт по дог оворах, зокрема по договорах : №22 від 02.08.2010р., №23 від 30.08.2010р., №18 від 01.0 9.2010р., №19 від 01.09.2010р., №20 від 02.09.2010р., №25 ві д 01.09.2010р., №26,1 від 08.09.2010р., та № 27,1 від 01.10.2 010р. до 15.10.2010р., по договору № 34 від 01.10.2010р. до 19.10.2010р., а по до говорах №30 від 30.09.2010р., №26 від 01.10.2010р ., №27 від 01.10.201р., № 28 від 01.10.2010р., № 29 від 01 .10.2010р., №31 від 01.10.2010р., №32 від 01.10.2010р., до 30.10.2010р.;
- згідно п. 7.1 умов договорів такі вступили в дію в день їх підписання і діють до повног о виконання сторонами своїх зобов' язань по цих договора х.
Відповідно до ст. 526, 527 Цивіл ьного кодексу України (далі Ц К України) сторони повинні на лежним чином та в установлен ий договором чи законом стро к виконувати взяті зобов' яз ання.
Укладені між сторонами дог овори, за своєю правовою прир одою є договорами підряду, по рядок виконання яких регулює ться нормами ЦК України. Так, в ідповідно до ст.837 ЦК України з а договором підряду, одна сто рона зобов' язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов' язується прийняти та оплатит и виконану роботу.
Як випливає із матеріалів с прави, Підрядник на виконанн я взятих згідно умов договор ів зобов' язань, виконав буд івельно-монтажні роботи по р емонту дороги, що підтверджу ється актами приймання викон аних підрядних робіт № 03-05/5 за с ерпень 2010р., №№ 03-09/4,03-09/6, 03-09/8, 03-09/9, 03-09/10, 03-09/11, 03-09/12 за вересень 2010р. №№ 03-10/7, 03-10/9, 03-10/ 10 з а жовтень 2010р., а також актами б ез номерів за жовтень 2010р. які с кладені на виконання догово рів № 32, №33, №27, №28 та №29 від 01.10.2010р., та актом приймання виконання п ідрядних робіт за листопад 2010 р., який складений на виконанн я договору № 30 від 30.09.2010р., які пі дписані сторонами без запере чень та скріплений печатками замовника та підрядника.
Загальна вартість робіт зг ідно вищезазначених актів ск лала 459107,00грн.
Замовником частково пров едено розрахунок за виконані роботи в сумі 295 596,00грн., що підт верджується виписками з особ ового рахунку позивача, а том у станом на день звернення з позовом та до дня розгляду сп ору за відповідачем рахуєтьс я заборгованість за виконані роботи в сумі 163511,00грн., що підтв ерджується актом звірки розр ахунків складеному на вимогу суду станом на 11.03.2011р., яким сто рони підтвердили дану суму з аборгованості.
Таким чином позовні вимог и щодо стягнення 163 511,00грн. варто сті виконаних робіт, на корис ть філії "Бучацький райавтод ор", який є структурним підроз ділом Дочірнього підприємст ва "Тернопільський облавтодо р" без права юридичної особи (д овідка про включення до ЄДРР ПО України) підлягають до зад оволення, як обґрунтовано за явлені та підтверджені мате ріалами справи.
Суд, розглянувши клопотан ня Бучацької міської ради, пр о розстрочку виконання рішен ня суду строком на один рік та додані матеріали на підтвер дження причин неможливості в иконання грошового зобов' я зання, прийшов до висновку про можливість його частко вого задоволення, враховуючи наступне:
- за змістом п. 6 ст. 83 Господарс ького процесуального кодекс у України господарський суд, приймаючи рішення, має право відстрочити або розстрочити виконання рішення;
- підставою для відстрочки, розстрочки, виконання рішенн я можуть бути конкретні обст авини, що ускладнюють викона ння рішення або роблять його неможливим у строк або встан овленим господарським судом способом, при цьому вирішуюч и питання про відстрочку чи р озстрочку виконання рішення , господарський суд повинен в раховувати матеріальні інте реси сторін, їх фінансовий ст ан, ступінь вини відповідача у виникненні спору, наявніст ь інфляційних процесів у еко номіці держави та інші обста вини справи;
- обставини, що ускладнюют ь виконання рішення міською радою підтверджуються кошто рисом Бучацької міської ради на 2011рік, згідно якого на видат ки на проведення робіт, пов' язаних із будівництвом, реко нструкцією та утриманням авт омобільних доріг передбачен о лише 62000,00грн.; згідно даних роз рахунків за рахунок яких мож е бути здійснено в 2011р. утриман ня доріг, і які є новими надход женнями у формуванні місцево го бюджету, враховуючи зміни в законодавстві, а саме на рах унку 31528002001473 (надходження ві д транспортного податку) ста ном на 21.02.2011р. залишок коштів ст ановить 18597,17грн., на рахунку 315 26004001473 (збір за провадження тор гівельної діяльності нафтоп родуктами) станом на 21.03.2011р. зал ишок коштів становить 2900,94грн., на рахунку 31523096001473 (збір за пе ршу реєстрацію транспортног о засобу) станом на 21.03.2011р. залиш ок коштів становить 2394,12грн., що також не дає можливості місь кій раді встановити щомісячн ий розмір поступлень від цих надходжень, а тому суд вважає за можливе розстрочити вико нання рішення господарськог о суду строком на 5 місяців до 01.09.2011р., зі сплатою щомісяця по 327 02,20грн..
Державне мито в сумі 1635,11 грн. та витрати на інформаційно - технічне забезпечення судов ого процесу в сумі 236,00 грн. підс таві ст. 49 ГПК України поклада ються на відповідача.
Враховуючи викладене, керу ючись ст. 33,34,43,49,82, 84 ГПК України, го сподарський суд
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги задо вольнити.
2. Стягнути з Бучацької міської ради, майдан Волі, 1, м. Бучач, Бучацький район, Терно пільська область, ідентифіка ційний код 04058479 на користь Дочі рнього підприємства "Тернопі льський облавтодор" ВАТ "Держ авна акціонерна компанія "Ав томобільні дороги України" в особі філії "Бучацький райав тодор" вул. Генерала Шухевича , 61 А, м. Бучач, Тернопільської о бласті, ідентифікаційний код 26197508 - 163511,00грн. боргу.
Виконання рішення розс трочити на п'ять місяців (з 01.04.201 1р. по 01.09.2011р.), зі сплатою щомісяц я по 32702,20грн.
3. Стягнути з Бучацької мі ської ради, майдан Волі, 1, м. Буч ач, Бучацький район, Тернопіл ьська область, ідентифікацій ний код 04058479:
- в доход Державного бюдж ету України 1635,11грн. державног о мита;
- в доход Державного бюджету України, р/р 31210264700002 у ГУДКУ у Терн опільській області, МФО 838012, ЄД РПОУ 23588119, одержувач: Державний бюджет м. Тернополя - 236 (двіс ті тридцять шість) грн. витрат на інформаційно-технічне за безпечення судового процесу .
Видати накази.
На рішення суду, яке не на брало законної сили, прокуро р та сторони мають право пода ти апеляційну скаргу, протяг ом десяти днів з дня підписан ня рішення ( 30.03.2011р.), через м ісцевий господарський суд.
Суддя М.С. Стадник
Суд | Господарський суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 28.03.2011 |
Оприлюднено | 02.04.2011 |
Номер документу | 14433695 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Тернопільської області
Стадник М.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні