16/28/08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
=======================================================================
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"28" лютого 2008 р. Справа № 16/28/08
За позовом: Спілки громадських організації „ Тендерної палати України” (01601, м. Київ, вул. Хрещатик,6)
До відповідача: Державного підприємства „Національна атомна енергогенеруюча компанія „ Енергоатом” в особі Відокремленого підрозділу „ Южно- Української АЕС” (55000, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ)
Про: відміну процедури закупівлі
Суддя В.Д. Фролов
П Р Е Д С Т А В Н И К И:
Від позивача: Рибачук О.В., дов. № б/№ від 17.01.2008 р.
Від відповідача: Шень С.І, дов. б/№ від 16.01.2008 р.
Була оголошена перерва до 28.02.2008 р.
Спілка громадських організацій „Тендерна палата України” звернулась до господарського суду з позовною заявою до Державного підприємства „Національна атомна енергогенеруюча компанія „ Енергоатом” в особі Відокремленого підрозділу „Южно- Української АЕС” про відміну процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) на закупівлю: круги армовані (оголошення щодо запиту цінових пропозиції (котирувань) № К05025307 опубліковано в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України № 05 ( 05) від 23.04.2007 р.).
Представник відповідача позовні вимоги заперечував, але ні яких обґрунтованих підстав для відмови у позові не надав.
Вивчивши матеріали справи, господарський суд встановив:
Відповідно до ст. 7 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” (далі –Закон), замовник зобов'язаний забезпечити створення умов для проведення прозорих державних закупівель та оприлюднення інформації в порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідно до ст. 4-1 Закону, на замовника торгів зобов'язано забезпечити прозорість здійснення державних закупівель шляхом оприлюднення необхідної інформації щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет, в тому числі оприлюднення оголошення про результати проведеної процедури закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.32 Закону, повідомлення про результати процедури запиту цінових пропозиції публікуюься у порядку, передбаченому ст. 29-1 цього Закону.
Згідно ч. 1 ст. 29-1 Закону, оголошення про результати проведення державнних закупівель оприлюднюються і публікуються в інформаційних системах в мережі Інтернет та у спеціалізованих друкованих засобах масової інформації та в інформаційному бюлетені, який видає Тендерна палата України, а у випадках, коли вартість договору перевищує суму, передбачену частиною третьою статті 8 цього Закону, - також у міжнародному інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України, та інших відповідних міжнародних виданнях, протягом 10 календарних днів після укладення договору про закупівлю або після прийняття рішення про відміну торгів, або визнання їх такими, що не відбулися.
Ч.1 ст. 7 Закону, передбачає , що замовник зобов'язаний забезпечити створення умов для проведення прозорих державних закупівель та оприлюднення інформації в порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідачем було проведено державну закупівлю: круги армовані (оголошення щодо запиту цінових пропозиції (котирувань) № К05025307 опубліковано в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України № 05 ( 05) від 23.04.2007 р.).
Висновком, винесеним позивачем відповідно до ст. 17-3 Закону, встановлено, що процедуру закупівлі проведено відповідачем з грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, а саме: не забезпечено дотримання вимог ст.4-1 Закону, щодо прозорості здійснення державних закупівель; не забезпечено оприлюднення інформації відповідно до ст. 7 Закону; неоприлюднення оголошення про результати здійснення процедури закупівлі, відповідно до ст. 29-1 Закону.
Згідно з ч. 3 ст. 4-2 Закону, не оприлюднення замовником інформації щодо здійснення державних закупівель, передбаченої цим Законом, в інформаційній системі у мережі Інтернет, яка відповідає вимогам, визначеним цим Законом є підставою для відміни торгів.
Ч.4 ст. 8 Закону також передбачає, що неоприлюднення передбаченої цим Законом інформації щодо здійснення державних закупівель в інформаційних системах в мережі Інтернет є підставою для відміни торгів.
На підставі викладеного, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Зважаючи на наведене, керуючись ст.ст. 82-85 ГПК України, господарський суд, -
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Відмінити процедуру запиту цінових пропозицій (котирувань) на закупівлю: круги армовані (оголошення щодо запиту цінових пропозиції (котирувань) № К05025307 опубліковано в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України № 05 ( 05) від 23.04.2007 р.).
3. Стягнути з Державного підприємства „Національна атомна енергогенеруюча компанія „ Енергоатом” в особі Відокремленого підрозділу „ Южно- Української АЕС” (55000, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ; р/р 260025820 в Миколаївської обласній дирекції ВАТ „ Райффайзен Банк Аваль”, МФО 326182, ЄДРПОУ 20915546)на користь Спілки громадських організації „ Тендерної палати України” (01601, м. Київ, вул. Хрещатик,6, код 33498176) держмито в сумі 85,00 грн., витрати на інформаційно-технічне забезпечення процесу в сумі 118,00 грн.
4. Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Суддя
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 28.02.2008 |
Оприлюднено | 20.03.2008 |
Номер документу | 1450248 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Фролов В.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні