ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 березня 2011 р. Справа № 2а/0270/930/11
Вінницький окружний адм іністративний суд в складі г оловуючого судді Мультян Марини Бондівни, розгляну вши в порядку скороченого пр овадження матеріали справи:
за позовом: Прокурора Ле нінського району м. Вінниці в інтересах держави в особі Ві нницького територіального у правління Державної комісії з цінних паперів та фондовог о ринку
до: Відкритого акціоне рного товариства Чернівецьк е районне підприємство "Агро маш"
про: стягнення штрафу в с умі 2300 грн.
ВСТАНОВИВ :
До Вінницького окружного адміністративного суду наді йшли матеріали позовної заяв и прокурора Ленінського райо ну м. Вінниці в інтересах держ ави в особі Вінницького тери торіального управління Держ авної комісії з цінних папер ів та фондового ринку до Відк ритого акціонерного товарис тва Чернівецьке районне підп риємство "Агромаш" про стягне ння штрафу в сумі 2300 гривень.
Ухвалою Вінницького окруж ного адміністративного суду від 11.03.2011 року за даним позовом відкрито скорочене провадже ння у справі. Ухвала про відкр иття скороченого провадженн я надіслана відповідачу на а дресу, зазначену у довідці Го ловного управління статисти ки у Вінницькій області №13/4/227в ід 15.02.2011 року. Конверт з вказано ю ухвалою повернуто в суд під приємством зв'язку 18.03.2011 року.
Частиною 11 ст. 35 КАС України в изначено, що у разі поверненн я поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адр есату з незалежних від суду п ричин, вважається, що така пов істка вручена належним чином .
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 183-2 КАС України, в адміністративних справах щодо припинення за з верненням суб'єкта владних п овноважень юридичних осіб чи фізичних осіб - підприємців у випадках, передбачених зако ном застосовується скорочен е провадження.
Як встановлено судом, перед бачений частиною третьою ст. 183-2 КАС України 10-денний строк для надання відповідачем зап еречень проти позову закінчи вся, відповідні заперечення відповідача до суду не надхо дили.
Дослідивши матеріали спра ви, суд дійшов висновку про на явність підстав для задоволе ння позову з огляду на наступ не.
Згідно із абз. 2 ст. 1 Закону Ук раїни від 30 жовтня 1996 року № 448/96-В Р "Про державне регулювання р инку цінних паперів в Україн і", державне регулювання ринк у цінних паперів - це здійснен ня державою комплексних захо дів щодо упорядкування, конт ролю, нагляду за ринком цінни х паперів та їх похідних та за побігання зловживанням і пор ушенням у цій сфері.
Державне регулювання ринк у цінних паперів згідно із ст . 5 Закону України "Про державн е регулювання ринку цінних п аперів в Україні" здійснює Де ржавна комісія з цінних папе рів та фондового ринку.
Державна комісія з цінних п аперів та фондового ринку є д ержавним органом, підпорядко ваним Президенту України і п ідзвітним Верховній Раді України. До системи цього орг ану входять Державна комісія з цінних паперів та фондовог о ринку, її центральний апара т і територіальні органи. Дер жавна комісія з цінних папер ів та фондового ринку здійсн ює повноваження через центра льний апарат і свої територі альні органи (ст. 6 Закону Укра їни "Про державне регулюванн я ринку цінних паперів в Укра їні").
Державна комісія з цінних п аперів та фондового ринку, у в ідповідності із п. 14 ст. 8 Закону України "Про державне регулю вання ринку цінних паперів в Україні", зокрема, має право н акладати штрафні та інші сан кції за порушення чинного за конодавства на юридичних осі б та їх співробітників, аж до а нулювання ліцензій на здійсн ення професійної діяльності на ринку цінних паперів.
Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону України від 23 лютого 2006 року № 34 80-IV "Про цінні папери та фондови й ринок" регулярна інформаці я про емітента - річна та кварт альна звітна інформація про результати фінансово-господ арської діяльності емітента , яка подається Державній ком ісії з цінних паперів та фонд ового ринку (в тому числі в еле ктронному вигляді).
Звітним періодом для склад ання річної інформації про е мітента є календарний рік (ч . 2 ст. 40 Закону України "Про цінн і папери та фондовий ринок").
Частиною 4 статті 40 Закону Ук раїни "Про цінні папери та фо ндовий ринок" регламентовано , що річна інформація про еміт ента є відкритою і підлягає о прилюдненню емітентом у стро к не пізніше 30 квітня року, нас тупного за звітним, шляхом оп ублікування її в одному з офі ційних друкованих видань Вер ховної Ради України, Каб інету Міністрів України або Державної комісії з цінних п аперів та фондового ринку і р озміщення у загальнодоступн ій інформаційній базі даних Державної комісії з цінних п аперів та фондового ринку пр о ринок цінних паперів. Примі рник офіційного друкованого видання, в якому опублікован о річну інформацію про еміте нта, він (емітент) надсилає до Державної комісії з цінних п аперів та фондового ринку.
Строки, порядок та форми под ання регулярної інформації п ро емітента (річної та кварта льної) відповідно до ч. 6 ст. 40 За кону України "Про цінні папер и та фондовий ринок" встановл юються Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
Рішенням Державної комісі ї з цінних паперів та фондово го ринку від 19 грудня 2006 року № 15 91, яке зареєстровано в Міністе рстві юстиції України 05 лютог о 2007 року за № 97/13364, затверджено Положення про розкриття інфо рмації емітентами цінних пап ерів.
Відповідно до пункту 1 глави 7 розділу V Положення про розк риття інформації емітентами цінних паперів розкриття рі чної інформації має здійснюв атись шляхом розміщення в за гальнодоступній інформацій ній базі даних Комісії, опубл ікування у офіційному друков аному виданні та подання до К омісії. Розкриття річної інф ормації здійснюється у такі строки: розміщення в загальн одоступній інформаційній ба зі даних Комісії - у строк не п ізніше 30 квітня року, наступно го за звітним; опублікування у офіційному друкованому ви данні - у строк не пізніше 30 кві тня року, наступного за звітн им; подання до Комісії - не піз ніше 1 червня року, наступного за звітним.
Як встановлено судом, в пор ушення вимог статті 40 Закону У країни "Про цінні папери та ф ондовий ринок" та пункту 1 глав и 7 розділу V Положення про роз криття інформації емітентам и цінних паперів, затверджен ого рішенням Державної коміс ії з цінних паперів та фондов ого ринку від 19 грудня 2006 року № 1591, станом на 22.06.2010 року відповід ач не надав річний звіт за 2009 р ік, про що складено відповідн ий акт №286-ВІ від 08.11.2010 року (а.с.5).
Відповідно ж до п. 7 ст. 11 Зако ну України "Про цінні папери та фондовий ринок", за неподан ня, подання не в повному обся зі інформації та/або подання недостовірної інформації до Державної комісії з цінних п аперів та фондового ринку Де ржавна комісія з цінних папе рів та фондового ринку засто совує до юридичних осіб фіна нсові санкції у розмірі до ти сячі неоподатковуваних міні мумів доходів громадян.
На підставі зазначеного ви ще акту Вінницьким територі альним управлінням Державно ї комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено по станову від 15.11.2010 року №285-ВІ про накладення санкцій за правоп орушення на ринку цінних пап ерів (а.с. 4), яка 16.11.2010 року напра влена відповідачу рекомендо ваним листом (а.с.4).
Доказів оскарження зазнач еної постанови в установлен ому законом порядку чи її ска сування, а так само як і доказ ів сплати накладеної на відп овідача суми штрафних санкці й станом на день розгляду спр ави в суді відповідачем не н адано.
Частиною 3 статті 11 Закону Ук раїни "Про державне регулюва ння ринку цінних паперів в Ук раїні" визначено, що у разі не сплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі ві дповідного рішення суду за п озовом Державної комісії з ц інних паперів та фондового р инку.
Відповідно до ст.ст. 71, 86 КАС Ук раїни, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та зап еречення, суд оцінює докази, я кі є у справі, за своїм внутріш нім переконанням, що ґрунтує ться на їх безпосередньому, в себічному, повному та об'єкти вному дослідженні.
З урахуванням викладеного , дослідивши матеріали справ и та оцінивши наявні докази, суд дійшов висновку, що вимог и позивача обґрунтовані, від повідають обставинам та мате ріалам справи, у зв'язку з чим позов підлягає задоволенню відповідно до чинного закон одавства та у межах заявлени х вимог.
Враховуючи вимоги ч. 4 ст. 94 КА С України, відповідно до якої у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юр идична особа, судові витрати , здійснені позивачем, з відпо відача не стягуються, а також зважаючи на те, що прокурор, в ідповідно до п. 30 ч. 1 ст. 4 Декрету Кабінету Міністрів України "Про державне мито", від сплат и державного мита (судового з бору) звільнений, судові витр ати у цій справі стягненню з в ідповідача не підлягають.
Керуючись ст.ст. 86, 94, 158, 162, 183-2, 256 КА С України, суд -
ПОСТАНОВИВ :
1. Адміністративний поз ов задовольнити.
2. Стягнути з Відкритого акц іонерного товариства Чернів ецьке районне підприємство " Агромаш" (вул. Леніна, 37, с. Мазур івка, Чернівецький район, Він ницька область, 24106, ідентифік аційний код 00902435) в дохід держа вного бюджету штраф в розмір і 2300 грн. (дві тисячі триста гри вень).
Постанова підлягає негайн ому виконанню.
Постанова набирає зако нної сили в порядку ст. 254 КАС Ук раїни.
Відповідно до ст.ст. 183-2, 186 КАС У країни постанова може бути о скаржена протягом 10 днів з мом енту отримання копії постано ви.
Постанова, прийнята у скоро ченому провадженні, крім вип адків її оскарження в апеляц ійному порядку, є остаточною .
Суддя Мультян Марина Бондівна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.03.2011 |
Оприлюднено | 07.04.2011 |
Номер документу | 14511707 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Мультян Марина Бондівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні