Постанова
від 29.12.2010 по справі 2а-583/10/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 вересня 2010 р. Справа № 2а-583/10/0470

Дніпропетровський о кружний адміністративний су д у складі:

головуючого судді Єфанової О.В.

розглянувши у письмовом у провадженні у місті Дніпро петровську адміністративну справу за адміністративним позовом Регіонального управ ління Департаменту контролю за виробництвом та обігом сп ирту, алкогольних напоїв і тю тюнових виробів Державної по даткової адміністрації Укра їни у Дніпропетровській обла сті до Приватного підприємст ва «Валєкса» про стягнення ф інансової санкції у вигляді штрафу, -

ВСТАНОВИВ:

До Дніпропетровськог о окружного адміністративно го суду надійшов позов Регіо нального управління Департа менту контролю за виробництв ом та обігом спирту, алкоголь них напоїв і тютюнових вироб ів Державної податкової адмі ністрації України у Дніпропе тровській області до приватн ого підприємства «Валєкса», в якому позивач просить стяг нути з відповідача фінансову санкцію у вигляді штрафу в ро змірі 1700,00 грн.

В обґрунтування позову поз ивач зазначив, що в ході перев ірки господарської одиниці - бар «Тахі» за адресою: пр. Кір ова, 31, м.Дніпропетровськ, який належить відповідачу, встан овлено факт реалізації алког ольних напоїв без наявності відповідної ліцензії, про що складено акт перевірки №040399 ві д 14.04.2009 року та в результаті чог о прийнято рішення №040268 від 22.04.200 9 року про застосування фінан сових санкцій у вигляді штра фу на загальну суму 1700,00 грн.

Відповідач заперечень на п озовну заяву та повноважного представника у судове засід ання не направив. Про час і міс це розгляду справи відповіда ч повідомлявся належним чино м. Однак на адресу суду поверн увся конверт з поштовою відм іткою "за закінченням термін у зберігання". Частиною 1 ст. 18 З акону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців ” передбачено, що якщо відомо сті, які внесені до Єдиного де ржавного реєстру, були внесе ні до нього, то такі відомості вважаються достовірними і м ожуть бути використані в спо рі з третьою особою. Тому суд в важає, що він здійснив всіх за ходів для повідомлення відпо відача про судовий розгляд с прави.

Таким чином, суд ухвалив роз глянути справу без участі ві дповідача відповідно до поло жень ст.128 КАС України в письмо вому провадженні.

Дослідивши матеріали спра ви, всебічно і повно з'ясувавш и всі фактичні обставини, на я ких ґрунтуються позовні вимо ги, об'єктивно оцінивши доказ и, які мають юридичне значенн я для розгляду справи і виріш ення спору по суті, суд приход ить до наступних висновків.

14.04.2009р. посадовими особами Ре гіонального управління Депа ртаменту контролю за виробни цтвом та обігом спирту, алког ольних напоїв і тютюнових ви робів Державної податкової а дміністрації України у Дніпр опетровській області провед ена перевірка господарської одиниці бар «Тахі» за адресо ю: пр.Кірова, 31, м.Дніпропетровс ьк, який належить відповідач у.

За результатами вказаної п еревірки складено акт №040399 від 14.04.2009 року яким встановлено фак т реалізації алкогольних нап оїв без наявності відповідно ї ліцензії, з яким була ознайо млена та один примірник отри мала адміністратор Жилкіна С .А.

На підставі вказаного акту позивачем винесено рішення № 040268 від 22.04.2009 року про застосува ння фінансових санкцій у виг ляді штрафу на загальну суму 1700,00 грн., яке було направлено ре комендованою поштою на адрес у відповідача, проте конверт повернувся з позначкою «за в ідсутністю отримувача», у зв ' язку з чим було розміщено н а дошці податкових оголошень (повідомлень) 27.05.2009 року. Доказі в про оскарження рішення в ад міністративному, чи в судово му порядку відповідачем не н адано.

Відповідно до ст.1 Закону Ук раїни "Про державну податков у службу в Україні", до системи органів державної податково ї служби віднесено ДПА Украї ни, державні податкові адмін істрації в АРК, областях, міст ах Києві та Севастополі, держ авні податкові інспекції. Зг ідно п.1 ст.8 цього Закону, на ДПА України, серед інших, покладе но функцію безпосереднього в иконання, а також організаці ї роботи державних податкови х адміністрацій та державних податкових інспекцій, пов'яз ану із здійсненням контролю за своєчасністю, достовірніс тю, повнотою нарахування та с плати податків і зборів (обов 'язкових платежів), контролю з а валютними операціями, конт ролю за додержанням порядку проведення готівкових розра хунків за товари (послуги) у вс тановленому законом порядку , а також контролю за наявніст ю свідоцтв про державну реєс трацію суб'єктів підприємниц ької діяльності та ліцензій на провадження видів діяльно сті, що підлягають ліцензува нню відповідно до закону, тор гових патентів; застосування м у випадках, передбачених за конодавством, фінансових сан кцій до суб'єктів підприємни цької діяльності за порушенн я законодавства про виробниц тво і обіг спирту етилового, к оньячного, плодового, алкого льних напоїв і тютюнових вир обів.

Згідно з п.2 ч.1 ст.11 Закону Укра їни «Про державну податкову службу в Україні» органи дер жавної податкової служби у в ипадках, в межах компетенції та у порядку, встановленому з аконами України, мають право здійснювати контроль за дод ержанням порядку проведення готівкових розрахунків за т овари (послуги) у встановлено му законом порядку.

Регіональне управління Де партаменту контролю за вироб ництвом та обігом спирту, алк огольних напоїв і тютюнових виробів Державної податково ї адміністрації України у Дн іпропетровській області, від повідно до Положення про рег іональне управління, затверд женого 03.08.2009р. Директором Депар таменту контролю за виробниц твом та обігом спирту, алкого льних напоїв і тютюнових вир обів ДПА України, є територіа льним органом Департаменту, та функціонує у складі ДПА у Д ніпропетровській області. До функцій регіонального управ ління Департаменту, відповід но до Положення, належить орг анізація та безпосередня уча сть у забезпеченні реалізаці ї державної політики у сфері боротьби з незаконним вироб ництвом та обігом алкогольни х напоїв та тютюнових виробі в, контроль за виробництвом т а обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів , застосування у випадках, пер едбачених законом, фінансови х санкцій до суб'єктів господ арювання за порушення вимог законодавства у даних правов ідносинах, звернення до суду з позовами, в тому числі про с тягнення з суб'єктів господа рювання сум фінансових санкц ій у вигляді штрафів за поруш ення вимог законодавства, що регулює відносини у сфері ви робництва та обігу спирту, ал когольних напоїв та тютюнови х виробів.

Відповідно до ст. 15 Закону Ук раїни «Про державне регулюва ння виробництва і обігу спир ту етилового, коньячного і пл одового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.19 95 року №481/95-ВР роздрібна торгів ля алкогольними напоями (крі м столових вин) або тютюновим и виробами може здійснюватис я суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому чи слі їх виробниками, за наявно сті у них ліцензій.

Згідно абз.5 ч.2 ст.17 Закону Укр аїни «Про державне регулюван ня виробництва і обігу спирт у етилового, коньячного і пло дового, алкогольних напоїв т а тютюнових виробів» від 19.12.1995 р оку №481/95-ВР, до суб'єктів підпри ємницької діяльності застос овуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі збері гання спирту, або алкогольни х напоїв, або тютюнових вироб ів у місцях зберігання, не вне сених до Єдиного реєстру - 100 ві дсотків вартості товару, яки й знаходиться в такому місці зберігання, але не менше 1700 гри вень.

Порядком застосування фін ансових санкцій, передбачени х статтею 17 Закону України "Пр о державне регулювання вироб ництва і обігу спирту етилов ого, коньячного і плодового, а лкогольних напоїв та тютюнов их виробів" від 19.12.1995 року №481/95-ВР, затвердженим постановою Каб інету Міністрів України від 02.06.2003 року №790, встановлено, що: пі дставою для прийняття рішенн я про застосування фінансови х санкцій є: акт перевірки дод ержання суб'єктом підприємни цької діяльності встановлен их законодавством вимог, обо в'язкових для виконання під ч ас здійснення оптової і розд рібної торгівлі алкогольним и напоями та/або тютюновими в иробами, складений органом, щ о видав ліцензію, у якому зазн ачається зміст порушення і к онкретні порушені норми зако нодавства; у разі невиконанн я суб'єктом підприємницької діяльності рішення про засто сування фінансових санкцій п ротягом 30 днів після його отри мання сума санкцій стягуєтьс я на підставі рішення суду.

Згідно пункту 10 Порядку зас тосування фінансових санкці й, передбачених статтею 17 Зако ну України "Про державне регу лювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів" зат вердженого постановою Кабін ету Міністрів України від 02.06.20 03 року №790, у разі невиконання с уб'єктом підприємницької дія льності рішення про застосув ання фінансових санкцій прот ягом 30 днів після його отриман ня сума санкції стягується н а підставі рішення суду.

На підставі викладеного, су д доходить висновку, що позов позивача підлягає задоволен ню.

Керуючись ст.ст. 158 - 163 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов задовольнити.

Стягнути з Приватного підп риємства «Валєкса» (м.Дніпро петровськ, пр. Кірова, 31, код ЄДР ПОУ 34315811) до державного бюджету фінансову санкцію у вигляді штрафу в розмірі 1700 грн.

Постанова суду може б ути оскаржена до Дніпропетро вського апеляційного адміні стративного суду шляхом пода ння апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одно часним направленням копії ап еляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі складення постанови у повно му обсязі, а також прийняття п останови у письмовому провад женні апеляційна, скарга под ається протягом десяти днів з дня отримання копії постан ови.

У разі якщо справа розгляда лась судом за місцезнаходжен ням суб'єкта владних повнова жень і він не був присутній у с удовому засіданні під час пр оголошення судового рішення , але його було повідомлено пр о можливість отримання копії постанови суду безпосереднь о у суді, то десятиденний стро к на апеляційне оскарження п останови суду обчислюється з наступного дня після закінч ення п'ятиденного строку з мо менту отримання суб'єктом вл адних повноважень повідомле ння про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова суду набирає зак онної сили відповідно до вим ог ст. 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України.

Суддя

О.В. Єфанова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.12.2010
Оприлюднено13.04.2011
Номер документу14710294
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-583/10/0470

Ухвала від 09.06.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Єфанова Ольга Володимирівна

Постанова від 29.12.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Єфанова Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні