Рішення
від 18.09.2006 по справі 12/314-06-7161
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

12/314-06-7161

            

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"18" вересня 2006 р.Справа  № 12/314-06-7161

За позовом   Закрите акціонерне товариство "Херсонське обласне паливопостачальне підприємство "Херсоноблпаливо";  

    

   

ддо відповідача   Державне підприємство "Одеська залізниця"  Державне підприємство "Ровенькиантрацит"  

   

про стягнення вартості недопоставленної продукції 1405,7грн.

Суддя Юдова В.З.

Секретар судового  засідання:  Скуділо О. В.

Представники сторін:

Від позивача: не  з'явився;

Від відповідача: юр-т Тіхонова Г.І., довіреність № 466 від 16.11.2005р.;

Від  відповідача: не  з'явився.

          

          Суть спору: Про стягнення 1405 грн. 70 коп.,   вартості вугілля внаслідок недостачі, отриманого позивачем по залізничній накладній 52648314,  та  вартості  залізничного  тарифу.      

           Представник Одеської  залізниці  позовні вимоги не  визнав

           ДП Ровенькиантрацит  відзив  на позов не направлено.

                                       По матеріалам справи встановлено:  

                                   

           ДП Ровенькиантрацит 30.01.2006р. відвантажено 69,0тн. вугілля  Братолюбівському  паливному  складу    позивача у вагоні 67909200.

            На попутній  станції  Миколаїв  Одеської  залізниці  виявлені поглиблення  внаслідок  чого складений   акт загальної форми №523  від  01.02. 2006р.

           При  прийомі  потягу виявлено  нерівномірне завантаження  вугілля  нижче  бортів  вагону 200-300 мм. .

            Виявлені поглиблення зліва  по  ходу  потягу над 3-ім  люком     довжиною 1500 мм,   шириною 1500 мм.,  глибиною 700 мм.,  над  4-им  люком  довжиною  1500 мм.,  шириною  1000 мм.,  глибиною  500  мм.,  над  5-им  люком  довжиною  і  шириною  по  1500  мм.,  глибиною  500 мм.  Справа  над  6-7  люками  довжиною  і  шириною  по  2000 мм.,   глибиною  700 мм.,  теча  вантажу  відсутня.       

            Станція  Миколаїв  Одеської   залізниці  зобов'язана  була  при  виявлені  порушень  переважити  вугілля  у  вагоні, скласти  комерційний  акт  на недостачу  в  якому  відмітити  як  поглиблення  вплинули  на  недостачу  вугілля.

               Вагон з наявністю  поглиблень був  відправлений  на  станцію  призначення   Братолюбовка.

               На  станції  призначення Братолюбовка  Одеської  залізниці  здійснено  комісійне  переважування  вугілля,  в результаті  чого  виявлена  недостача   4300кг.

              Недостача  зафіксована  у  комерційному  акті  АЯ   №100622/2   від  03.02.2006р.

              Станція Братолюбовка  у  технічному  акті  №2  від  03.02.2006р.  визначила  що  вагон  у  технічно  справному  стані,  утрата  вантажу  неможлива.

              Відповідно  залізничної  накладної відправник завантажив вугілля  у  вологому  стані нижче  бортів  вагону, на скільки  мм., нижче у накладній не  визначено.                                                                                                                            

              У  випадку  навантаження у вагони вугілля дрібних  фракцій, відправник зобов'язаний вжити додаткові заходи, тобто провести ущільнення вугілля  катком,  з  метою  забезпеченості  збереженості  вантажу.

Відправник не  виконав  вимоги Розділу  15 «Правил перевезення  вантажів у вагонах  відкритого  типу», /ст. 32Статуту  залізниць  України/.

               При  транспортуванні наявність  поглиблень  свідчать  про виїмку вугілля при  транспортуванні. Залізниця  не надала до суду  докази по  якій  причині  утворились  поглиблення  на станції Миколаїв  Одеської  залізниці і  яка  була  недостача  вугілля  по  станції Миколаїв   не  визначено.

                На основі вищезазначеного наявна  вина по недостачі вугілля  як відправника так і залізниці., тому  збитки від недостачі покладаються по 50%  на відповідачів  /ст. ,ст., 110, 111 Статуту залізниць України/.

Судові  витрати  покладаються на  відповідачів по 50% /ст. ст.  44,49 ГПК України/.

             Вугілля  завантажено  у  вологому  стані,  підлягає  врахуванню  2%  норми  природної  втрати  вантажу  під  час  перевезення  та  граничного  розходження  визначення  маси  вантажу.  Сума  від  недостачі  складає  1051  грн. 20коп.,  що  підлягає  стягненню  з  рахунків  відповідачів.

             Залізничний тариф  та  ПДВ на  тариф  стягненню з  відповідачів  не  підлягає.                         

По  стягненню  залізничного  тарифу 385 грн. 95 коп.  та  ПДВ  відмовити, по  причині  того що  залізниця  відшкодовує  провізну  плату тільки  у  разі  повної  втрати  вантажу /ст. 114 Статуту  залізниць  України/. При  частковій  недостачі  провізна  плата  не  відшкодовується,

По  стягненню  часткової  суми  боргу  та  тарифу  відмовити.

Керуючись ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1.У позові відмовити частково.

Суддя                                                                                       Юдова В.З.

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення18.09.2006
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу147464
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —12/314-06-7161

Рішення від 18.09.2006

Господарське

Господарський суд Одеської області

Юдова В.З.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні