ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
ПОСТАНОВА
Іменем України
30.03.11
Справа №2а-775/11/2770
каб. № 215
категорія 9.4.4
Суддя Окружного адміністративного суду міста Севастополя Шаповал І.І. розглянувши у порядку скороченого провадження в приміщенні суду в м. Севастополі адміністративну справу за позовом прокурора м.Севастополя в інтересах держави в особі Державної комісії з цінних паперів і фондового ринку в особі Територіального відділення Державної комісії з цінних паперів і фондового ринку в м.Севастополі до Товариства з обмеженою відповідальністю «Партнерсоюз»про стягнення штрафних санкцій у розмірі 3000,00 грн.,
встановив:
Прокурор м.Севастополя звернувся до суду в інтересах держави в особі Державної комісії з цінних паперів і фондового ринку в особі Територіального відділення державної комісії з цінних паперів і фондового ринку в м.Севастополі з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Партнерсоюз»про стягнення штрафних санкцій у розмірі 3000,00 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач, в порушення Закону України “Про цінні папери та фондовий ринок” № 3480-IV від 23.02.2006, з наступними змінами та доповненнями (далі –Закон № 3480) та Положення про порядок складання та надання адміністративних даних щодо діяльності торговців цінними паперами, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 279 від 08.06.2004, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.09.2004 р. за № 1122/9721 (у редакції рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 27.12.2007 р. № 2380) (далі –Положення) не сплатив штраф у сумі 3000,00 грн., накладений на нього за ненадання до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку в місті Севастополі адміністративних даних за II квартал 2010 року.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м.Севастополя від 10.03.2011 року відкрито скорочене провадження по справі та запропоновано відповідачеві надати письмові заперечення проти позову з посиланням на докази, якими вони обґрунтовуються або заяву про визнання позову у десятиденний строк з дня одержання копії зазначеної ухвали суду.
Відповідачем ухвалу від 10.03.2011 року по адміністративній справі виконано не було. Копія зазначеної ухвали повернута до Окружного адміністративного суду м.Севастополя органом поштового зв`язку з позначкою «за закінченням терміну зберігання»(а.с.20).
Відповідно до ч. 4 ст. 183-2 КАС України суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у скороченому провадженні суддя, оцінивши повідомлені позивачем, відповідачем обставини, за наявності достатніх підстав приймає законне та обґрунтоване судове рішення в строки, передбачені ч.5 ст.183-2 КАС України.
Суд, розглянувши матеріали справи, встановив наступне.
Згідно з пунктом 4 статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України до компетенції адміністративних судів входить розгляд спорів за зверненням суб'єктів владних повноважень у випадках, встановлених законом.
Відповідно до пункту 2 статті 121 Конституції України на органи прокуратури покладається представництво інтересів держави у випадках, передбачених законом.
Рішенням Конституційного суду України № 3-рп/99 від 08.04.1999 визначено, що прокурор чи його заступник у кожному конкретному випадку самостійно визначає у чому проявилося порушення матеріальних чи інших інтересів держави, обґрунтовує в позовній заяві необхідність їх захисту і визначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції в спірних відносинах.
Відповідно до частини другої статті 60 Кодексу адміністративного судочинства України прокурор здійснює в суді представництво інтересів громадянина або держави в порядку, встановленому цим Кодексом та іншими законами, і може здійснювати представництво на будь-якій стадії адміністративного процесу.
Згідно зі статтею 5 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”№ 448/96-ВР від 30.10.1996, з наступними змінами та доповненнями (далі - Закон № 448) державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку (далі-Комісія). Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.
Відповідно до ч.1 ст.39 Закону № 3480 емітенти, які здійснили відкрите (публічне) розміщення цінних паперів, зобов'язані своєчасно та в повному обсязі розкривати інформацію про:
фінансово-господарський стан і результати діяльності емітента у строки, встановлені законодавством;
будь-які дії, що можуть вплинути на фінансово-господарський стан емітента та призвести до значної зміни ціни на його цінні папери.
Відповідно до ч.5 статті 40 Закону № 3480 звітним періодом для складання квартальної інформації про емітента є квартали поточного року.
Згідно з п.п.1.1 п.1 р. III Положення торговці цінними паперами надають (надсилають) квартальні дані до центрального апарату Комісії не пізніше останнього дня місяця, наступного за звітним.
Відповідно до пункту 7 статті 11 Закону № 448 Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
20.10.2010 р. Державною комісією з цінних паперів і фондового ринку стосовно ТОВ «Партнерсоюз»складено акт № 256-ДМ за порушення вимог п.п. 1.1 п.1 р.III Положення в частині неподання адміністративних даних за II квартал 2010 р. (а.с. 11).
Представник відповідача для підпису вищевказаного акту не з`явився, про що свідчить підпис представника позивача на зазначеному акті.
03.11.2010 р. Державною комісією з цінних паперів і фондового ринку була винесена постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів, яка 05.11.2010 р. була направлена на адресу ТОВ «Партнерсоюз» (а.с.10).
Відповідно до пункту 14 статті 8 Закону № 448 Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.
Згідно з постановою Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 721-ДМ від 03.11.2010 р., на підставі акту № 256-ДМ від 20.10.2010 р., на відповідача накладений штраф у розмірі 3000,00 грн. (а.с. 6).
З матеріалів справи вбачається, що застосований штраф повинен був сплачений не пізніше 15 днів після отримання даної постанови. Повідомлення про оплату необхідно направити до юридичного департаменту Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Вищевказана постанова може бути оскаржена протягом 10 днів до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку або до суду в порядку, встановленому чинним законодавством.
Проте, відповідач своїм правом на оскарження постанови не скористався, суму штрафу не сплатив.
Відповідно до положень статті 11 Закону № 448 штрафи, накладені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги в сумі 3000,00 грн. підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись статтями 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –
п о с т а н о в и в:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Партнерсоюз»(99011, м.Севастополь, вул.Гоголя,20-а, код ЄДРПОУ 20744493, р/р 26000945037331 в СФ АКБ СР «Укрсоцбанк», МФО 324195) штрафні санкції у розмірі 3000,00 грн. (три тисячі гривень, 00 коп.), які перерахувати в доход Державного бюджету України, код бюджетної класифікації 21081100, символ 106, на рахунок територіального органу казначейства за балансовим рахунком 3111.
Постанова може бути оскаржена до Севастопольського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги через суд першої інстанції протягом 10 днів з дня отримання копії постанови.
Для суб`єкта владних повноважень 10 денний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п`ятиденного строку з моменту повідомлення його про можливість отримання копії постанови безпосередньо у суді.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до суду апеляційної інстанції.
Суддя І.І. Шаповал
Суд | Окружний адміністративний суд міста Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 30.03.2011 |
Оприлюднено | 14.04.2011 |
Номер документу | 14755549 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Севастополя
Шаповал І.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні