ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 2а/1770/1114/2011
04 квітня 2011 року
12 год. 30 хв.
м. Рівне
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Зозулі Д. П. за участю секретаря судового засідання Сторожука І.В. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:
позивача: представник не з'явився,
відповідача: представник не з'явився
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Рівненського міського центру зайнятості
до
Товариства з обмеженою відповідальністю "Універсал Агро"
про стягнення заборгованості,
ВСТАНОВИВ :
Рівненський міський центр зайнятості звернувся до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Універсал Агро" заборгованість по страховим внескам на випадок безробіття в сумі 89, 74 грн.
До початку судового розгляду справи позивач подав клопотання, в якому, у зв'язку з неможливістю скерувати представника для участі в судовому засіданні, просив розглянути справу без участі його представника. Судом не визнавалася обов'язковою участь позивача в судовому засіданні. За таких обставин, суд вважає за можливе розглянути справу без участі представника позивача на підставі наявних у справі доказів.
Відповідач заперечень на адміністративний позов не подав, у судове засідання не з'явився, про день, час, місце судового засідання судом повідомлявся належним чином. Про причини неявки суд не повідомив. Судом не визнавалася обов'язковою участь відповідача в судовому засіданні. За таких обставин, суд вважає за можливе розглянути справу без участі представника відповідача на підставі наявних у справі доказів.
Відповідно до ч. 1 ст. 41 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Згідно зі ст. 18 Закону України «Про зайнятість населення» державна служба зайнятості створена для реалізації державної політики зайнятості населення і забезпечення громадянам відповідних гарантій на всій території України.
Відповідно до п. 2 ст. 19 Закону України «Про зайнятість населення» від 1 березня 1991 року N 803-XII, державна служба зайнятості має право стягувати з підприємства, установ та організацій всіх форм власності суми прихованих або занижених зборів і недоїмок до Державного фонду зайнятості населення, правонаступником якого з 1 січня 2001 р. є Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. За рахунок цих коштів Фонду забезпечується виплата, забезпечення та надання соціальних послуг, гарантованих державою.
У відповідності до ч.1 ст. 8 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - Фонд) створюється для управління страхуванням на випадок безробіття, провадження збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій згідно із цим Законом і статутом Фонду.
Згідно ст.12 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 2 березня 2000 року N 1533-III виконавча дирекція Фонду є виконавчим органом правління Фонду, який забезпечує виконання рішень правління. Функції виконавчої дирекції Фонду покладаються на органи державної служби зайнятості. Директор Державного центру зайнятості центрального органу виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики та його заступники є відповідно керівником та заступниками виконавчої дирекції Фонду. Керівник виконавчої дирекції Фонду входить до складу правління Фонду з правом дорадчого голосу. Виконавча дирекція Фонду організовує виконання рішень правління Фонду та забезпечує дотримання законодавства України про страхування на випадок безробіття, діє від імені Фонду та підзвітна йому в межах та порядку, передбачених статутом Фонду. Функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський і Севастопольський міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості.
Статтею 4 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 2 березня 2000 року N 1533-III визначено, що роботодавець набуває статусу платника страхових внесків до Фонду з дня реєстрації.
Як встановлено судом, товариство з обмеженою відповідальністю "Універсал Агро" являється юридичною особою, зареєстроване в Єдиному державному реєстрі, а також перебуває на обліку в Рівненському міському центрі зайнятості за персональним № 170099259, як платник страхових внесків на випадок безробіття.
Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 2 березня 2000 року N 1533-III та п.5.6 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 339 від 18 грудня 2000 р. страхові внески сплачуються 1 раз на місяць в день одержання роботодавцем в установах банків на оплату праці.
Згідно ст. 38 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків, у тому числі страхових внесків, що сплачують застраховані особи через рахунки роботодавців. У разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальниками або неповної їх сплати страхувальники сплачують суму донарахованих контролюючим органом страхових внесків (недоїмки), штраф та пеню. Судом встановлено, що відповідно до розрахункової відомості про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за 9 місяців 2010 року (а.с. 4) товариство з обмеженою відповідальністю "Універсал Агро" має прострочену заборгованість в сумі 89, 74 грн.
Таким чином, заборгованість зі сплати страхових внесків на випадок безробіття становить 89, 74 грн., яка підлягає стягненню з відповідача.
На даний час в суду відсутня інформація про оскарження та докази сплати суми вказаної заборгованості.
За наведених обставин суд вважає, що вимоги позивача обґрунтовані та підлягають задоволенню в повному обсязі.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Універсал Агро" (33000, вул. Короленка, 2/33, м. Рівне, код ЄДРПОУ 35776631) на користь Рівненського міського центру зайнятості (33000, вул. Кавказька, 4, м. Рівне, код ЄДРПОУ 21084805) заборгованість зі сплати страхових внесків на випадок безробіття в сумі 89 (вісімдесят дев'ять) грн. 74 коп.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Зозуля Д. П.
Постанова складена в повному обсязі 04.04.11р.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.04.2011 |
Оприлюднено | 18.04.2011 |
Номер документу | 14761399 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Зозуля Д. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні