Постанова
від 11.03.2011 по справі 2а-2123/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

2а-2123/11/2670

  ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01025,  м. Київ,  вул. Десятинна,  4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

 11 березня 2011 року                      № 2а-2123/11/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:

Головуючого судді –Добрівської Н.А.

розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу

за позовом  Державної податкової інспекції у Оболонському районі міста Києва

доТовариства з обмеженою відповідальністю «ТБК Екобудсервіс»

простягнення податкового боргу у розмірі 4 740,12 грн., -

В С Т А Н О В И В:

14 лютого 2011 року ДПІ у Оболонському районі м. Києва звернулась до суду з позовом до ТОВ «ТБК Екобудсервіс»про стягнення податкового боргу у розмірі 4 740,12 грн.

Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що у товариства утворилась податкова  заборгованість перед бюджетом зі сплати податку на прибуток, податку на додану вартість та збору за забруднення навколишнього природного середовища, яка на день звернення до суду відповідачем не сплачена. Заходи по погашенню податкового боргу щодо боржника вичерпано і не призвели до погашення боргу, що стало підставою для звернення до суду із даним позовом.

Враховуючи, що на день звернення до суду позивачем заявлено вимоги, передбачені пунктом 4 частини першої статті 183-2 КАС України, які не стосуються прав, свобод, інтересів та обов'язків третіх осіб, ухвалою відкрито скорочене провадження у справі та встановлено відповідачу строк для подання заперечень проти позову та необхідних документів або заяви про визнання позову.

Ухвала суду направлена за адресою відповідача, внесеною до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Проте кореспонденція суду повернулась з відміткою пошти «за закінченням терміну зберігання». Враховуючи, що судове рішення не було вручено відповідачу з незалежних від суду причин, суд вважає, що ухвала вручена належним чином.

Оцінивши повідомлені позивачем обставини, розглянувши наявні у справі документи і матеріали, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ТБК Екобудсервіс»(код ЄДРПОУ 34345385) зареєстровано Оболонською районною у місті Києві державною адміністрацією 13.04.2006 року та перебуває на обліку в ДПІ Оболонського району м. Києва.  

Згідно вимог п.п.2, 3 ч.1 ст.9 Закону України «Про систему оподаткування»від 25 червня 1991 року №1251-ХІІ (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин), платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані: подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів); сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Відповідно до статті 2 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»(в редакції, що діяла на день здійснення позивачем перевірок), завданнями органів державної податкової служби, крім іншого, є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.

На момент виникнення спірних правовідносин спеціальним законом з питань оподаткування, який установлював порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовувалися до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначав процедуру оскарження дій органів стягнення був Закон України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000р. №2181-III (далі по тексту –Закон № 2181).

Згідно із визначенням, наведеним в пункті 1.11 статті 1 Закону № 2181 (на момент спірних правовідносин) податкова декларація – це документ, що подається платником податків до контролюючого органу у строки, встановлені законодавством, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податку, збору (обов'язкового платежу).

Згідно з п.п.17.1.1 п.17.1 ст.17 Закону № 2181 платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

Згідно п.п.4.1.1 п.4.1 ст.4 Закону № 2181 платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації, крім випадків, передбачених підпунктом «г»підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пунктом 4.3 цієї статті.

Пунктом п.5.1 ст.5 вказаного Закону встановлено, що податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.

Зазначене податкове зобов'язання не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку. Якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 15 цього Закону) платник податків самостійно виявляє помилки у показниках раніше поданої податкової декларації, такий платник податків має право надати уточнюючий розрахунок.

Відповідно до п.п.5.3.1 п.5.3 зазначеної статті, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.

Як вбачається з матеріалів справи, на підставі акта № 595/15-111 від 17.02.2010р. про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, яким було встановлено факт неподання товариством декларацій з податку на прибуток підприємств за III квартали 2009 року та за 2009 рік, позивачем винесено податкове повідомлення-рішення за № 0005721501/0 від 25.03.2010 року про нарахування штрафних санкцій у сумі 340,00 грн. за порушення відповідачем вимог п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону № 2181. Зазначене повідомлення-рішення повернулось не врученим про що складено акт за № 268-15-1 від 25.03.2010р.

На підставі акта № 594/15-111 від 17.02.2010р. про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності сплати податку на прибуток до бюджету, яким встановлено факт невчасної сплати узгодженого податкового зобов'язання з податку на прибуток підприємств, позивачем винесено податкове повідомлення-рішення за № 0005731501/0 від 25.03.2010 року про нарахування штрафних санкцій у сумі 74,00 грн. за затримку на 43 календарних днів граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання в розмірі 370,00 грн. Зазначене повідомлення-рішення повернулось не врученим.

Судом також встановлено, що 06.08.2009 року відповідачем подано податкову декларацію №168356, якою товариством самостійно визначено суму податку на прибуток підприємств що підлягає сплаті до бюджету за півріччя 2009 року у розмірі 200,00 грн.

На момент розгляду справи у суду відсутні відомості щодо оскарження відповідачем винесених ДПІ у Оболонському районі м. Києва податкових повідомлень-рішень або щодо їх скасування у спосіб та відповідно до процедури, що регламентованих статтями 5 та 6 Закону № 2181.

Загальна сума податкового боргу зі сплати податку на прибуток підприємств з врахуванням переплати у сумі 78,87 грн. станом на день звернення до суду відповідно до облікових карток відповідача становить 535,13 грн.

Судом встановлено також, що 15.06.2009 року товариством подано податкову декларацію № 107398 з податку на додану вартість за травень 2009 року, в якій самостійно визначено суму ПДВ, що підлягає перерахуванню до державного бюджету в розмірі 2 530,00 грн.

14.07.2009 року товариством подано податкову декларацію № 139593 з податку на додану вартість за червень 2009 року, в якій самостійно визначено суму ПДВ, що підлягає перерахуванню до державного бюджету в розмірі 567,00 грн.

13.08.2009 року товариством подано до ДПІ у Оболонському районі м. Києва податкову декларацію № 176285 з податку на додану вартість, в якій відповідачем самостійно визначено суму вказаного податку, що підлягає перерахуванню до державного бюджету за липень 2009 року в розмірі 717,00 грн.

Загальна сума заборгованості зі сплати податку на додану вартість за період травень –липень 2009 року, що не погашена відповідачем та підлягає стягненню становить 3 814,00 грн.

На підставі доказів, що знаходяться в матеріалах справи судом встановлено, що товариством 08.05.2009 року подано до ДПІ у Оболонському районі м. Києва податковий розрахунок збору за забруднення навколишнього природного середовища № 86577 за півріччя 2009 року, яким самостійно визначено суму збору в сумі 355,34 грн.

06.08.2009 року товариством 08.05.2009 року подано податковий розрахунок збору за забруднення навколишнього природного середовища № 168352 за півріччя 2009 року, яким самостійно визначено суму збору в сумі 166,77 грн.

Заборгованість відповідача зі сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища на день звернення позивача до суду становить 390,99 грн.

Згідно з підпунктом 6.2.1 пункту 6.2  статті 6 Закону № 2181 у разі, коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки,  податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

На виконання вимог п.п.6.2.3 п.6.2 ст.6 Закону № 2181 ДПІ у Оболонському районі м. Києва було направлено відповідачу податкові вимоги:

- перша податкова вимога від 26.05.2009р. № 1/2335 на суму 224,23 грн. (повернулась не врученою та розміщена на дошці податкових оголошень згідно акта № 722 від 26.10.2009р.);

- друга податкова вимога від 25.11.2009р. № 2/4235 на суму консолідованого боргу у розмірі 4 654,41 грн. (повернулась не врученою та розміщена на дошці податкових оголошень згідно акта №238 від 08.11.2010р.).

Загальна сума податкового боргу станом на день звернення до суду відповідно до облікових карток відповідача становить 4 740,12 грн.

Враховуючи всі наведені обставини в їх сукупності та виходячи з встановленого судом факту наявності у відповідача податкового боргу внаслідок несплати узгоджених податкових зобов'язань, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Оскільки спір вирішено на користь сторони, звільненої від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача –суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись вимогами ст.ст.69-71, 94, 160-165, 167, 183-2, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Оболонському районі міста Києва задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю (код ЄДРПОУ 34345385, юридична адреса: 04047, м. Київ, вул. Новозабарська, 2/6) до Державного бюджету:

- податок на прибуток у розмірі 535 (п'ятсот тридцять п'ять) гривень 13 коп. (р/р №31111009700006, УДК у Оболонському районі ГУ ДКУ у м. Києві, код платежу 11021000, код ЗКПО 26077916, МФО 820019);

- податок на додану вартість у розмірі 3 814 (три тисячі вісімсот чотирнадцять) гривень 00коп. (р/р №31113029700006, УДК у Оболонському районі ГУ ДКУ у м. Києві, код платежу 14010100, код ЗКПО 26077916, МФО 820019);

- збір за забруднення навколишнього природного середовища у розмірі 390 (триста дев'яносто) гривень 99 коп. (р/р №33112329700006, УДК у Оболонському районі ГУ ДКУ у м. Києві, код платежу 50080200, код ЗКПО 26077916, МФО 820019).

3. Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова набирає законної сили у порядку, встановленому в ст.254 КАС України та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку та строки, визначені ст.ст.185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя

          Н.А. Добрівська

Дата ухвалення рішення11.03.2011
Оприлюднено14.04.2011
Номер документу14761827
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2123/11/2670

Ухвала від 17.02.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

Постанова від 11.03.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні