ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 квітня 2011 року м. Полтава Справа № 2а-1670/959/11
Полтавський окружний ад міністративний суд у складі:
головуючого судді - Клоч ка К.І.,
при секретарі - Міщенко Р.В .,
за участю:
прокурора - Лисенко Н.М.,
представника позивача - Шульги Н.Д.,
розглянувши у відкритом у судовому засіданні справу за адміністративним позовом прокурора міста Кременчука Полтавської області в інтере сах держави в особі Кременчу цької об' єднаної державної податкової інспекції у Полт авській області до Приватно го підприємства «Бітопторг» про стягнення податкового б оргу, -
В С Т А Н О В И В:
03 лютого 2011 року прокур ор міста Кременчука Полтавсь кої області (далі - прокурор) в інтересах держави в особі Кр еменчуцької об' єднаної дер жавної податкової інспекції у Полтавській області (далі - позивач, КОДПІ у Полтавській області) звернувся до Полтав ського окружного адміністра тивного суду з адміністратив ним позовом до Приватного пі дприємства «Бітопторг» (далі - відповідач, ПП «Бітопторг ») про стягнення податкової з аборгованості у розмірі 1 561 945,3 7 грн, з яких: 645 892,54 грн - податок на прибуток, 491 288,65 грн - подато к на додану вартість, 424 764,00 грн - податок з доходів найманих п рацівників, яка виникла у зв' язку з порушенням відповідач ем вимог підпункту 4.1.1 пункту 4. 1. статті 4, підпункту 5.2.1. пункту 5.2., підпункту 5.3.9. пункту 5.3. статт і 5 Закону України «Про оподат кування прибутку підприємст в», підпункту 7.2.1. пункту 7.2., підп унктів 7.4.1., 7.4.2., 7.4.4., 7.4.5. пункту 7.4. стат ті 7 Закону України «Про подат ок на додану вартість», підпу нкту 4.2.1. пункту 4.2. статті 4, абзац у «е» підпункту 4.2.9. пункту 4.2. ст атті 4, підпункту 4.2.15. пункту 4.2. ст атті 4, пункту 7.1. статті 7, підпун кту 8.1.1. пункту 8.1. статті 8, підпун кту «а» пункту 19.2. статті 19 Зако ну України «Про податок з дох одів фізичних осіб».
Прокурор та представник по зивача у судовому засіданні вимоги позовної заяви підтри мали, просили суд їх задоволь нити.
Відповідач явку уповноваж еного представника в судове засідання не забезпечив, нео дноразово телеграмами повід омляв суд, що заперечує проти позовних вимог, просив суд ві дкласти розгляд справи у зв' язку з хворобою та хворобою п редставника (телеграми вх. №740 7/11 від 03.03.2011, вх. №11679/11 від 06.04.2011).
Відповідно до положень час тини першої статті 122 Кодексу адміністративного судочинс тва України, адміністративна справа може бути розглянута і вирішена протягом розумно го строку, але не більше місяц я з дня відкриття провадженн я у справі.
Відповідно до положень час тини четвертої статті 128 Кодек су адміністративного судочи нства України, вважається, що у разі неприбуття відповіда ча - суб' єкта владних повно важень, належним чином повід омленого про дату, час і місце судового розгляду, без поваж них причин або без повідомле ння ним про причину неприбут тя, розгляд справи не відклад ається і справу може буди вир ішено на підставі наявних у н ій доказів. Ці є наслідки заст осовуються у разі повторного неприбуття за таких самих ум ов відповідача, який не є суб' єктом владних повноважень.
Неодноразове неприбуття п редставника відповідача у су дове засідання та ненадання доказів на підтвердження пов ажності причин суд розцінює намагання відповідача затяг нути розгляд адміністративн ої справи та уникнути відпов ідальності.
З огляду на вищевикладене, с уд вважає за можливе вирішит и справу на підставі на підст аві наявних у ній доказів.
Заслухавши пояснення про курора та представника позив ача, дослідивши матеріали сп рави, суд встановив наступне .
Відповідно до копії свідо цтва серії А00 №681562, наявного у ма теріалах справи, 07.07.2006 Виконавч им комітетом Кременчуцької м іської ради Полтавської обла сті ПП «Бітопторг»зареєстро ване як юридична особа (ідент ифікаційний код 34451029), згідно ко пії довідки КОДПІ у Полтавсь кій області від 10.07.2006 №533/29-047 взяте на облік платника податків 10. 07.2006 за №7939.
Згідно копії свідоцтва №2349132 8 серії НБ №333594 з 27.07.2006 відповідач є платником податку на додан у вартість.
Пунктом 1 статті 11 Закону Укр аїни «Про державну податкову службу в Україні»від 04.12.1990 №509-ХІ І (який діяв на момент перевір ки відповідача) встановлено, що органи державної податко вої служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, вст ановлених законами України, мають право здійснювати доку ментальні невиїзні перевірк и (на підставі поданих податк ових декларацій, звітів та ін ших документів, пов'язаних з н арахуванням і сплатою податк ів та зборів (обов'язкових пла тежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірк и своєчасності, достовірност і, повноти нарахування і спла ти податків та зборів (обов'яз кових платежів), додержання в алютного законодавства юрид ичними особами, їх філіями, ві дділеннями, іншими відокремл еними підрозділами, що не маю ть статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підпр иємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України п окладено обов'язок утримуват и та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), к рім Національного банку Укра їни та його установ (далі - пла тники податків).
Так на підставі направленн я від 30.01.2010 №218/000218, виданого КОДПІ у Полтавській області та відп овідно до плану-графіку пров едення планових виїзних пере вірок суб' єктів господарюв ання державними податковими ревізорами-інспекторами КОД ПІ у Полтавській області про ведено планову виїзну переві рку ПП «Бітопторг»з питань д отримання вимог податкового законодавства за період з 01.10.2 006 по 30.09.2009, валютного та іншого з аконодавства за період з 01.10.2006 п о 30.09.2009.
В ході перевірки встановле но заниження відповідачем по датку на прибуток у періоді, щ о перевірявся, на суму 430 602,00 грн , що є порушенням підпункту 4.1.1 пункту 4.1. статті 4, підпункту 5.2.1 . пункту 5.2., підпункту 5.3.9. пункту 5.3. статті 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підп риємств», заниження податку на додану вартість у періоді , що перевірявся, на суму 328 862,00 гр н, що є порушенням підпункту 7. 2.1. пункту 7.2., підпунктів 7.4.1., 7.4.2., 7.4.4., 7.4.5. пункту 7.4. статті 7 Закону Укр аїни «Про податок на додану в артість» та заниження податк у з доходів фізичних осіб у пе ріоді, що перевірявся, на суму 141 588,00 грн, що є порушенням підпу нкту 4.2.1. пункту 4.2. статті 4, абзац у «е»підпункту 4.2.9. пункту 4.2. ста тті 4, підпункту 4.2.15. пункту 4.2. ста тті 4, пункту 7.1. статті 7, підпунк ту 8.1.1. пункту 8.1. статті 8, підпунк ту «а»пункту 19.2. статті 19 Закон у України «Про податок з дохо дів фізичних осіб».
16.02.2010 КОДПІ у Полтавській обл асті складено акт про резуль тати планової виїзної переві рки з питань дотримання вимо г податкового, валютного та і ншого законодавства №570/23-209/34451029 (далі - акт).
Відповідно до підпункту 4.1.1 п ункту 4.1. статті 4 Закону Україн и «Про оподаткування прибутк у підприємств»(редакція яког о діяла на момент проведення перевірки), загальні доходи в ід продажу товарів (робіт, пос луг), у тому числі допоміжних т а обслуговуючих виробництв, що не мають статусу юридично ї особи, а також доходи від про дажу цінних паперів, дериват ивів, іпотечних сертифікатів участі, іпотечних сертифіка тів з фіксованою дохідністю, сертифікатів фондів операці й з нерухомістю (за винятком о перацій з їх первинного випу ску (розміщення), операцій з їх кінцевого погашення (ліквід ації) та операцій з консолідо ваним іпотечним боргом відпо відно до закону).
Підпунктом 5.2.1. пункту 5.2. стат ті 5 Закону України «Про опода ткування прибутку підприємс тв», встановлено, що до складу валових витрат включаються суми будь-яких витрат, сплаче них (нарахованих) протягом зв ітного періоду у зв'язку з під готовкою, організацією, веде нням виробництва, продажем п родукції (робіт, послуг) і охор оною праці, у тому числі витра ти з придбання електричної е нергії (включаючи реактивну) , з урахуванням обмежень, уста новлених пунктами 5.3 - 5.7 цієї ст атті.
Згідно з підпунктом 5.3.9. пунк ту 5.3. статті 5 Закону, Виплату в инагород або інших видів зао хочень пов'язаним з таким пла тником податку фізичним чи ю ридичним особам у разі, якщо н емає документальних доказів , що таку виплату або заохочен ня було проведено як компенс ацію за фактично надану посл угу (відпрацьований час). За на явності зазначених документ альних доказів віднесенню до складу валових витрат підля гають фактичні суми виплат (з аохочень), але не більші ніж су ми, розраховані за звичайним и цінами.
Не підлягають віднесенню д о складу валових витрат суми збитків платника податку, по несених у зв'язку з продажем т оварів (робіт, послуг) або їх о бміном за цінами, що нижчі за з вичайні, пов'язаним з таким пл атником податку особам.
У разі коли сума виплат (зао хочень) або її частина пов'яза ним фізичним особам не визна ються валовими витратами, та ка сума (або її частина) є базо ю для нарахування внесків на соціальні заходи, передбаче ні пунктом 5.7 цієї статті.
Не належать до складу валов их витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними р озрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язк овість ведення і зберігання яких передбачена правилами в едення податкового обліку.
У разі втрати, знищення або зіпсуття зазначених докумен тів, платник податку має прав о письмово заявити про це под атковому органу та здійснити заходи, необхідні для поновл ення таких документів. Письм ова заява має бути надіслана до/або разом з поданням розра хунку податкових зобов'язань звітного періоду. Якщо платн ик податку не подасть у такий строк письмову заяву та не по новить зазначених документі в до закінчення податкового періоду, що настає за звітним , непідтверджені відповідним и документами витрати не виз наються валовими витратами і на суму недосплаченого пода тку нараховується пеня у роз мірі облікової ставки Націон ального банку України, збіль шеної в 1,2 раза.
Якщо платник податку понов ить зазначені документи у на ступних періодах, підтвердже ні витрати (з урахуванням спл аченої пені) включаються до в алових витрат податкового пе ріоду, на який припадає таке п оновлення.
Відповідно до підпункту 7.2.1. пункту 7.2. статті 7 Закону Украї ни «Про податок на додану вар тість»(редакція якого діяла на момент проведення перевір ки), платник податку зобов'яза ний надати покупцю податкову накладну, що має містити зазн ачені окремими рядками: а) пор ядковий номер податкової нак ладної; дату виписування под аткової накладної; повну або скорочену назву, зазначену у статутних документах юридич ної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, з ареєстрованої як платник под атку на додану вартість; пода тковий номер платника податк у (продавця та покупця); місце розташування юридичної особ и або місце податкової адрес и фізичної особи, зареєстров аної як платник податку на до дану вартість; опис (номенкла туру) товарів (робіт, послуг) т а їх кількість (обсяг, об'єм); по вну або скорочену назву, зазн ачену у статутних документах отримувача; ціну поставки бе з врахування податку; ставку податку та відповідну суму п одатку у цифровому значенні; загальну суму коштів, що підл ягають сплаті з урахуванням податку.
Підпунктами 7.4.1., 7.4.2., 7.4.4., 7.4.5. пункт у 7.4. статті 7 Закону України «Пр о податок на додану вартість »встановлено, що податковий кредит звітного періоду визн ачається виходячи із договір ної (контрактної) вартості то варів (послуг), але не вище рів ня звичайних цін, у разі якщо д оговірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється біль ше ніж на 20 відсотків від звич айної ціни на такі товари (пос луги), та складається із сум по датків, нарахованих (сплачен их) платником податку за став кою, встановленою пунктом 6.1 с татті 6 та статтею 81 цього Зако ну, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбання м або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) т а послуг з метою їх подальшог о використання в оподатковув аних операціях у межах госпо дарської діяльності платник а податку; придбанням (будівн ицтвом, спорудженням) основн их фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротни х матеріальних активів та не завершених капітальних інве стицій в необоротні капіталь ні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого в икористання у виробництві та /або поставці товарів (послуг ) для оподатковуваних операц ій у межах господарської дія льності платника податку.
Право на нарахування подат кового кредиту виникає незал ежно від того, чи такі товари ( послуги) та основні фонди поч али використовуватися в опод атковуваних операціях у межа х господарської діяльності п латника податку протягом зві тного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковув ані операції протягом такого звітного податкового період у.
Якщо у подальшому такі това ри (послуги) починають викори стовуватися в операціях, які не є об'єктом оподаткування з гідно зі статтею 3 цього Закон у або звільняються від опода ткування згідно зі статтею 5 ц ього Закону, чи основні фонди переводяться до складу неви робничих фондів, то з метою оп одаткування такі товари (пос луги), основні фонди вважають ся проданими за їх звичайною ціною у податковому періоді , на який припадає початок так ого використання або перевед ення, але не нижче ціни їх прид бання (виготовлення, будівни цтва, спорудження).
Якщо платник податку придб аває (виготовляє) товари (посл уги) та основні фонди, які приз начаються для їх використанн я в операціях, які не є об'єкто м оподаткування згідно зі ст аттею 3 цього Закону або звіль няються від оподаткування зг ідно зі статтею 5 та пунктом 11.44 статті 11 цього Закону, то суми податку, сплачені у зв'язку з таким придбанням (виготовлен ням), не включаються до складу податкового кредиту такого платника.
Не включається до складу по даткового кредиту та відноси ться до складу валових витра т сума податку, сплачена плат ником податку при придбанні легкового автомобіля (крім т аксомоторів), що включається до складу основних фондів.
Якщо платник податку придб аває (виготовляє) матеріальн і та нематеріальні активи (по слуги), які не призначаються д ля їх використання в господа рській діяльності такого пла тника, то сума податку, сплаче ного у зв'язку з таким придбан ням (виготовленням), не включа ється до складу податкового кредиту.
Не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованог о) податку у зв'язку з придбанн ям товарів (послуг), не підтвер джені податковими накладним и чи митними деклараціями (ін шими подібними документами з гідно з підпунктом 7.2.6 цього пу нкту).
У разі коли на момент переві рки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо вкл ючені до складу податкового кредиту, залишаються не підт вердженими зазначеними цим п ідпунктом документами, платн ик податку несе відповідальн ість у вигляді фінансових са нкцій, установлених законода вством, нарахованих на суму п одаткового кредиту, не підтв ерджену зазначеними цим підп унктом документами.
Відповідно до підпункту 4.2.1., абзацу «е» підпункту 4.2.9., підп ункту 4.2.15 пункту 4.2. статті 4 Зако ну України «Про податок з дох одів фізичних осіб»(редакція якого діяла на момент провед ення перевірки), до складу заг ального місячного оподатков уваного доходу включаються д оходи у вигляді заробітної п лати, інші виплати та винагор оди, нараховані (виплачені) пл атнику податку відповідно до умов трудового або цивільно -правового договору, д охід, отриманий платником по датку від його працедавця як додаткове благо (за виняткам и, передбаченими пунктом 4.3 ці єї статті), а саме: вартості бе зоплатно отриманих товарів ( робіт, послуг), а також суми зн ижки з ціни (вартості) товарів (послуг), що перевищує звичайн у, розраховану за правилами в изначення звичайних цін (у ро змірі такої знижки), крім випа дків, передбачених пунктом 4.3 цієї статті; сума надміру вит рачених коштів, отриманих пл атником податку на відряджен ня або під звіт та не повернут их у встановлені законодавст вом строки, розмір якої розра ховується згідно з пунктом 9.10 статті 9 цього Закону.
Відповідно до пункту 7.1. стат ті 7 Закону України «Про подат ок з доходів фізичних осіб», ставка податку станови ть 15 відсотків від об'єкта опо даткування, крім випадків, ви значених у пунктах 7.2 - 7.4 цієї ст атті.
Підпунктом 8.1.1. пункту 8.1. стат ті 8 зазначеного закону встан овлено, що податковий агент, я кий нараховує (виплачує) опод атковуваний дохід на користь платника податку, утримує по даток від суми такого доходу за його рахунок, використову ючи ставку податку, визначен у у відповідних пунктах стат ті 7 цього Закону.
Згідно з підпунктом «а»пун кту 19.2. статті 19 Закону України «Про податок з доходів фізич них осіб» особи, які ві дповідно до цього Закону маю ть статус податкових агентів , зобов'язані своєчасно та пов ністю нараховувати, утримува ти та сплачувати (перерахову вати) до бюджету податок з дох оду, який виплачується на кор исть платника податку та опо датковується до або під час т акої виплати та за її рахунок .
11.03.2010 на підставі акту переві рки КОДПІ у Полтавській обла сті прийнято податкові повід омлення- рішення №0000852301/0/776, яким визначено суму податкового зобов' язання по податку на прибуток приватних підприєм ств у розмірі 645 903,00 грн, з яких: 430 602,00 грн - основний платіж, 215301,00 г рн - штрафні (фінансові) санк ції, №0000862301/0/777, яким визначено сум у податкового зобов' язання по податку на додану вартіст ь у розмірі 493 293,00 грн, з яких: 328 862,00 грн - основний платіж, 164 431,00 гр н - штрафні (фінансові) санкц ії та №0027461702/0/778, яким визначено су му податкового зобов' язанн я по податку з доходів найман их працівників у розмірі 424 764,00 грн, з яких: 141 588,00 грн - основний платіж, 283 176,00 грн - штрафні (фін ансові) санкції.
11.03.2010 КОДПІ у Полтавській обл асті направило відповідачев і вищезазначені податкові по відомлення-рішення.
Відповідно до підпункту 6.2.1. пункту 6.2 статті 6 Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов'язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами» від 21.12.20 00 №2181-III (далі - Закон №2181-ІІІ), у разі коли платник податків не спл ачує узгоджену суму податков ого зобов'язання в установле ні строки, податковий орган н адсилає такому платнику пода тків податкові вимоги.
Підпунктом 6.2.3 пункту 6.2 статт і 6 Закону №2181-ІІІ встановлено, що перша податкова вимога на дсилається не раніше першого робочого дня після закінчен ня граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податков а вимога містить повідомленн я про факт узгодження податк ового зобов'язання та виникн ення права податкової застав и на активи платника податкі в. обов'язок погасити суму под аткового боргу та можливі на слідки непогашення його у ст рок. Друга податкова вимога н адсилається не раніше тридця того календарного дня від дн я направлення (вручення) перш ої податкової вимоги, у разі н епогашення платником податк ів суми податкового боргу у в становлені строки. Друга под аткова вимога додатково до в ідомостей, викладених у перш ій податковій вимозі, може мі стити повідомлення про дату та час проведення опису акти вів платника податків, що пер ебувають у податковій застав і, а також про дату та час пров едення публічних торгів з їх продажу.
Згідно з 6.2.4 пункту 6.2 статті 6 З акону №2181-ІІІ, у разі коли подат ковий орган або пошта не може вручити платнику податків п одаткове повідомлення або по даткові вимоги у зв'язку з нез находженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податко ве повідомлення або податков у вимогу, незнаходженням фак тичного місця розташування ( місцезнаходження) платника п одатків, податковий орган ро зміщує податкове повідомлен ня або податкові вимоги на до шці податкових оголошень, вс тановленій на вільному для о гляду місці біля входу до при міщення податкового органу. При цьому день розміщення та кої податкової вимоги вважає ться днем її вручення.
13.04.2010 КОДПІ у Полтавській обл асті винесло першу податкову вимогу №1/330/317, якою визначено су му податкового боргу у розмі рі 1 561 954,83 грн.
01.06.2010 КОДПІ у Полтавській обл асті винесло другу податкову вимогу №2/494/480 на суму 1 561 954,83 грн.
Заходи примусового стягне ння, які проведені ДПІ у м. Пол таві відповідно до Закону №2181 -ІІІ, до погашення заборгован ості не призвели.
Як встановлено судом відпо відач суму податкової заборг ованості у розмірі 1 561 954,83 грн не сплатив, податкові повідомл ення рішення №0000852301/0/776, №0000862301/0/777, №002746 1702/0/778 від 11.03.2010 ні в адміністратив ному, ні в судовому порядку не оскаржив.
Таким чином, на час розгляду справи за відповідачем раху ється податкова заборговані сть у розмірі 1 561 954,83 грн, що тако ж підтверджується обліковою карткою платника.
Відповідно до підпункту 41.1.1. пункту 41.1. статті 41 Податковог о кодексу України, органи дер жавної податкової служби є к онтролюючим органом щодо под атків, які справляються до бю джетів та державних цільови х фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавств а, контроль за дотриманням якого покладається на орган и державної податкової служб и.
Відповідно до статті 121 Конс титуції України, на прокурат уру покладено представництв о інтересів громадянина або держави в суді у випадках, виз начених законом.
Відповідно до положень ста тті 60 Кодексу адміністративн ого судочинства України, у ви падках встановлених законом , Уповноважений Верховної Ра ди України з прав людини, прок урор, органи державної влади , органи місцевого самовряду вання, фізичні та юридичні ос оби можуть звертатись до адм іністративного суду із адмін істративними позовами про за хист прав, свобод та інтересі в інших осіб і брати участь у ц их справах. Прокурор здійсню є в суді представництво інте ресів громадян або держави в порядку, встановленому цим К одексом та іншими законами, і може здійснювати представни цтво на будь-якій стадії адмі ністративного процесу.
Відповідно до частини п' я тої статті 361 Закону України « Про прокуратуру»від 05.11.1991 №1789-ХІ І, прокурор самостійно визна чає підстави для представниц тва у судах, форму його здійсн ення і може здійснювати пред ставництво в будь-якій стаді ї судочинства в порядку, пере дбаченому процесуальним зак онодавством.
Статтею 71 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и встановлено, що кожна сторо на повинна довести ті обстав ини, на яких ґрунтуються її ви моги та заперечення, крім вип адків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
На підставі вищевикладено го суд вважає вимоги позовно ї заяви КОДПІ у Полтавській о бласті обгрунтованими та так ими, що підлягають задоволен ню.
Зважаючи на вищевикладен е, керуючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 159 -163, 167 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний поз ов прокурора міста Кременчук а Полтавської області в інте ресах держави в особі Кремен чуцької об' єднаної державн ої податкової інспекції у По лтавській області до Приватн ого підприємства «Бітопторг » про стягнення податкового боргу - задовольнити.
Стягнути з Приватного підп риємства "Бітоптторг" (іденти фікаційний код 34451029, пров. Гер оїв Бресту, 99, кв. 24, м. Кременчук, Полтавська область, 39601) забо ргованість по податку на при буток у розмірі 645 892 (шістсот со рок п' ять тисяч вісімсот де в' яносто два) гривні 54 (п' ят десят чотири) копійки на р/р 31119 009700008, Одержувач: УДК у м. Кременч ук, банк одержувача: ГУДК Укра їни у Полтавській області.
Стягнути з Приватного підп риємства "Бітоптторг" (іденти фікаційний код 34451029, пров. Гер оїв Бресту, 99, кв. 24, м. Кременчук, Полтавська область, 39601) забо ргованість по податку на дод ану вартість у розмірі 491 288 (чот ириста дев' яносто одна тися ча двісті вісімдесят вісім) г ривень 65 (шістдесят п' ять) ко пійок на р/р 31111029700008, Одержувач: УД К у м. Кременчук, банк одержува ча: ГУДК України у Полтавські й області.
Стягнути з Приватного підп риємства "Бітоптторг" (іденти фікаційний код 34451029, пров. Гер оїв Бресту, 99, кв. 24, м. Кременчук, Полтавська область, 39601) забо ргованість по податку з дохо дів найманих працівників у р озмірі 424 764 (чотириста двадцять чотири тисячі сімсот шістде сят чотири) гривні 00 (нуль) копі йок на р/р 33219800700008 Одержувач: УДК у м. Кременчук, банк одержувчач а: ГУДКУ України у Полтавські й області.
Постанова відповідно до ст атті 254 Кодексу адміністратив ного судочинства України на бирає законної сили після за кінчення строку подання заяв и про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подан о. Якщо було подано заяву про а пеляційне оскарження, але ап еляційна скарга не була пода на у строк, встановлений Коде ксом адміністративного судо чинства України, постанова н абирає законної сили після з акінчення цього строку. У раз і подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не с касовано, набирає законної с или після закінчення апеляці йного розгляду справи.
Постанова може бути оскар жена до Харківського апеляці йного адміністративного суд у через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження в 10-денний термін з дня складання постанови в п овному обсязі та подачі апел яційної скарги у 20-денний терм ін після подачі заяви про апе ляційне оскарження в порядку , визначеному статтею 186 Кодек су адміністративного судоч инства України.
Повний текст постанови виг отовлено 11 квітня 2011 року.
Суддя К.І. Клочко
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.04.2011 |
Оприлюднено | 19.04.2011 |
Номер документу | 14825717 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
К.І. Клочко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні