Рішення
від 05.07.2007 по справі 16/144
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

16/144

      

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

36000, м. Полтава, вул.Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05.07.2007р.                                                                                             Справа № 16/144

за позовом  Прокуратура міста Полтави, вул. В.Козака, 1,Полтава,Полтавська область,36020 в інтересах державив  особі Полтавського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, м. Полтава  

до  Закрите акціонерне товариство "Полтавський завод "Авангард", вул. Степового фронту, 2,Полтава,Полтавська область,36000

про стягнення   грошових коштів

                                                                             Суддя  Тимощенко О.М.

                                                                                          Секретар Олійник Н.І.

          Представники:

від позивача:  Столович В.О., дов. від 09.01.2007р.

від відповідача: Маляр В.І..

від прокуратури: Битраченко В.В.

Склад суду змінено на підставі ухвали заступника голови господарського суду Полтавської області  від 11.06.2007р.

Суть справи:   Розглядається позовна заява про стягнення 6120,00 грн. штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів.

Відповідач відзив на позовну заяву не надав, вимог ухвали суду не виконав. В судовому засіданні  заперечень не надав.

Відповідно до п. 1 ст. 3 КАС України справа адміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Тобто до вирішення в порядку адміністративного судочинства відноситься спір, який виник між двома (кількома) конкретними суб'єктами суспільства стосовно їхніх прав та обов'язків у конкретних правових відносинах, у яких хоча б один суб'єкт законодавчо уповноважений керувати поведінкою (інших) суб'єктів, а ці суб'єкти відповідно зобов'язані виконувати вимоги та приписи такого владного суб'єкта.

Якщо суб'єкт (у тому числі орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа) у спірних правовідносинах здійснює вказані владні управлінські функції щодо іншого суб'єкта, який є учасником спору, такий спір не має встановлених нормами ГПК України ознак справи господарської юрисдикції, і повинен вирішуватися за правилами адміністративного судочинства.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 17 КАС України, компетенція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.

Згідно п. 7 ч. 1 ст. 3 КАС України, суб'єкт владних повноважень - це орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Таким чином,  Полтавське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку  виступає як суб'єкт владних повноважень та реалізує передбачені законодавством права.

Відповідно до п. 6 Прикінцевих та перехідних положень КАС України, до початку діяльності окружних та апеляційних адміністративних судів адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського процесуального кодексу України, вирішують  у першій та апеляційній інстанціях відповідні місцеві та апеляційні господарські суди.

Таким чином вирішення даної справи відбувається за правилами адміністративного судочинства.

Сторони не заперечують  про розгляд справи за правилами адміністративного судочинства.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши представників сторін, прокуратури, суд встановив, що уповноваженою особою Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку при здійсненні повноважень, наданих Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, передбачених ст. 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" було виявлено, що закритим акціонерним товариством "Полтавський завод "Авангард"   допущено ряд порушень законодавства у сфері діяльності на ринку цінних паперів, а саме: відповідачем  не подало до територіального управління регулярну інформацію (річний звіт) за 2005 рік, чим порушено вимоги ст. 40 Закону України "Про цінні папери і фондовий ринок"   та   п.   1.5   Положення   про   надання   річного   звіту   закритими   акціонерними товариствами до  Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку", також відповідачем   не   здійснено   інформування   громадськості   про   своє   господарсько- фінансове становище і результати діяльності   за 2005  рік шляхом опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України чи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку або шляхом розміщення на WеЬ-сайті одного з інформаційних агентств, з яким Агентство з розвитку інфраструктури  фондового  ринку  України  уклало  відповідний  договір,  чим  порушило вимоги  п.2  Рішення  Комісії "Про  порядок  інформування  громадськості  акціонерними товариствами та емітентами облігацій". Дані правопорушення кваліфікуються як ненадання інформації, за що передбачена відповідальність юридичної особи у відповідності до ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні".

                    За даним фактом Полтавським територіальним управлінням ДКЦПФР була порушена справа про правопорушення на ринку цінних паперів та складений акт про правопорушення на ринку цінних паперів № 104-ПО від 23.10.2006 року. За результатами розгляду справи відповідно до постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів № 104-ПО від 31 жовтня 2006 року на закрите акціонерне товариство "Полтавський завод "Авангард" була накладена штрафна санкція в розмірі 3400 грн. (200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян), що у 5 разів менше максимальної санкції, передбаченої чинним законодавством за дане правопорушення. Застосування   та розміри санкції за ненадання інформації передбачено ст. 11 ЗУ "Про державне регулювання цінних паперів в Україні".

      На підставі аналізу виконання виданих уповноваженою особою Полтавського територіального управління ДКЦПФР розпоряджень про усунення порушень законодавства про цінні папери, було встановлено, що відповідачем  допущено порушення законодавства у сфері діяльності на ринку цінних паперів, а саме: ухилення від виконання виданого уповноваженою особою Полтавського територіального управління ДКЦПФР розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери від 31 жовтня 2006р. №75-ПО.

      Всупереч вимогам    зазначеного розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери відповідач   в термін до 18 грудня 2006 р. не  усунув  всі порушення.  

    Дане правопорушення кваліфікується як ухилення від виконання розпорядження, за що передбачена відповідальність юридичної особи у відповідності до ст.  11 Закону  України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні". Розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери № 7 5-ПО  від 31 жовтня 2006 року не було оскаржене відповідачем.  

          За даним фактом Полтавським територіальним управлінням ДКЦПФР була порушена справа про правопорушення на ринку цінних паперів та складений акт про правопорушення на ринку цінних паперів № 03-ПО від 29 січня 2007 року. За результатами розгляду справи відповідно до постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів № 03-ПО від 06 лютого 2007 року на закрите акціонерне товариство "Полтавський завод "Авангард" була накладена штрафна санкція в розмірі 1190 грн. (70 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян), що у 7 разів менше максимальної санкції, передбаченої чинним законодавством за дане правопорушення. Застосування та розміри санкції за ухилення від виконання розпорядження передбачено ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні".

На підставі акту проведення планової перевірки провадження діяльності на ринку  цінних паперів   відповідача  від  29.09.2006р. встановлено, що відповідач здійснює свою діяльність з порушенням вимог чинного законодавства, а саме:  інформацію про зміни в складі посадових осіб, (згідно наказу від 26.04.2005р. №21  звільнено головного бухгалтера Руденко Г.М)., не було надано  до Полтавського територіального управління ДКЦПФР,  фондовій біржі та не публікувалося в офіційній газеті фондової біржі, чим було порушено ст. 25 чинного на той час Закону України "Про цінні папери та фондову біржу" та п. 3.1 Положення про надання особливої інформації акціонерними товариствами та підприємствами-емітентами облігацій.

 За даним фактом Полтавським територіальним управлінням ДКЦПФР була порушена справа про  правопорушення на ринку цінних паперів та складений акт про правопорушення на ринку цінних паперів № 115-ПО від 30 жовтня 2006 року. За результатами розгляду справи відповідно до постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів № 115-ПО від 07.11.2006р.  на  відповідача  накладено штрафну санкцію в розмірі 1530 грн. (90 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян), що у 11 разів менше максимальної санкції, передбаченої чинним законодавством за дане правопорушення. Застосування та розміри санкції за ненадання інформації передбачено ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні". В добровільному порядку, на момент подання позову, відповідачем  штрафи  не  сплачені.

          Проаналізувавши матеріали справи, оцінивши надані докази, суд дійшов висновку, що позовні

вимоги обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню в повному обсязі.

          Керуючись ст.ст.  94,158-163 КАС  України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

1. Задовольнити позовні вимоги.

         2.Стягнути з закритого акціонерного товариства "Полтавський завод "Авангард" (36021, м. Полтава, вул. Степового Фронту, 2, код ЄДРПОУ: 13936826, р/р 26007980346 в Полтавській обласній філії АКБ "Укрсоцбанк", МФО 331014):

          -  на користь Полтавського територіального управління ДКЦПФР штраф в сумі   6120,00 грн. на рахунок одержувача: код  ЄДРПОУ ВДК  34698804 УДК у Полтавській області на   р/р 31115106700002   в управлінні Державного казначейства у Полтавській області, МФО 831019 по коду бюджетної класифікації 21081100 символу 106 "Адміністративні штрафи та інші санкції""

          Видати виконавчий лист після набрання постановою  законної сили за заявою стягувача..

            Суддя                                                                                           Тимощенко О.М.

Примітки :

1. Постанова набирає законної сили відповідно до ст. 254 та ч. 3 та ч. 5 ст. 186 КАС України.

2. Наслідки набрання законної сили судовим рішенням зазначені у ст. 255 КАС України.

СудГосподарський суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення05.07.2007
Оприлюднено02.04.2008
Номер документу1484148
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —16/144

Ухвала від 18.06.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

Ухвала від 03.06.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

Ухвала від 26.11.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Моїсеєнко Віктор Миколайович

Ухвала від 16.11.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Моїсеєнко Віктор Миколайович

Ухвала від 03.09.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Моїсеєнко Віктор Миколайович

Ухвала від 25.08.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Моїсеєнко Віктор Миколайович

Постанова від 21.05.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Капацин H.B.

Ухвала від 23.04.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Капацин H.B.

Ухвала від 08.11.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Христенко О.О.

Ухвала від 12.01.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні