Постанова
від 11.03.2008 по справі 4/35
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

4/35

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

          "11" березня 2008 р.       Справа №  4/35

   Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Хилька Ю.І.,за участю секретаря судового засідання Волоткевича А.В., розглянувши матеріали адміністративної справи №4/35

за позовом: Прокурора Ленінського району м. Кіровограда в інтересах держави в особі Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, м. Кіровоград, вул. Леніна, 64/53,

до відповідача: Відкритого акціонерного товариства "Олександрівський завод продтоварів", 27300, Кіровоградська область, смт. Олександрівка, вул. Леніна, 129,

про стягнення 850 грн.

Представники сторін:

від позивача - Шевченко Т.В., довіреність № б/н від 17.09.2007 року;

від відповідача - участі не брав. Про час та місце розгляду справи відповідач належним чином повідомлений у відповідності до вимог Інструкції з діловодства в господарських судах України. Рекомендоване поштове відправлення № 2630270 вручене відповідачу 07.02.20008 року. Клопотання від відповідача про відкладення розгляду справи не надходили.

від прокуратури - Олаг О.С., посвідчення № 352;

час прийняття постанови: 11:50 год.

Представник відповідача в судовому засіданні участі не брав. Про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлений належним чином про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення № 2630270 від 07.02.2008 року.

Заявлено позов про стягнення штрафу в розмірі 850 грн., накладеного на відповідача постановою уповноваженої особи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку Масленніковим М.О. № 172-КІ від 09.11.2007 року.

Відповідач відзиву на позовну заяву не надіслав, позовні вимоги позивача не заперечив, витребувані ухвалою суду документи не подав.

Суд вважає за можливе розглянути справу і вирішити спір по суті за наявними в справі матеріалами.

Розглянувши наявні матеріали справи, заслухавши пояснення позивача та прокурора, господарський суд, -

                                                ВСТАНОВИВ :

Відповідно до ст.ст.1, 5, 6 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" від 30.10.96 р., здійснення комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері покладено на Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку (надалі - Комісія) та її територіальні органи. Останні діють на основі затвердженого Комісією Положення.

Положення про Кіровоградське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі Положення) затверджено Головою Державної комісії 14.10.2005 року рішенням № 585.

Згідно з п. 1 цього Положення, Кіровоградське територіальне управління є складовою частиною системи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яке здійснює державне регулювання ринку цінних паперів у Кіровоградській області в межах повноважень, визначених цим Положенням, і є юридичною особою (п. 16 Положення).

Відповідно до ст.ст. 8, 9 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, в особі своїх уповноважених, має право надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів, відповідно до чинного законодавства, а також накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання дозволів на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. Ці повноваження поширюються на уповноважену особу комісії - начальника Кіровоградського територіального управління (п.п. 7, 9 Положення).

Як вбачається з матеріалів справи (акт про правопорушення на ринку цінних паперів № 171-КІ від 02.11.2007 року), уповноваженою особою Кіровоградського територіального управління комісії встановлено порушення відповідачем законодавства про цінні папери, а саме:

- товариством не поданий річний звіт емітента за 2006 рік, чим порушені вимоги ст. 40 Закону України “Про цінні папери та фондовий ринок” № 3480-ІV від 23.02.06 року.

За результатами розгляду вказаного акту та на підставі ст. 9, 11, 12  Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" винесено постанову № 172-КІ від 09.11.2007 року про застосування до відповідача санкцій у вигляді штрафу у розмірі 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 850 грн., за порушення ним вимог чинного законодавства про цінні папери.

Вказана постанова була направлена відповідачу рекомендованим листом, про що свідчить список згрупованих рекомендованих відправлень, та фіскальний чек № 5570 від 09.11.2007 р. Дана постанова відповідачем не оскаржувалась, інформація про її скасування у суду відсутня.

Вказану суму штрафу відповідач зобов'язаний був перерахувати в доход Державного бюджету України на рахунок відділення Державного казначейства за місцезнаходженням платника протягом 15 днів з моменту отримання ним відповідної постанови.

Доказів сплати штрафу відповідачем не надано.

Оскільки штраф не сплачено, чим порушено інтереси держави, а п.2 ст. 121 Конституції України та ст.2 ГПК України передбачено, що прокуратура забезпечує представництво держави в суді із зазначенням органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах, то прокурор Ленінського району м. Кіровограда Кіровоградської області мав право звернутися з цим позовом про стягнення штрафу до господарського суду в інтересах держави в особі Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

З наведеного вбачається, що вимоги, викладені в позовній заяві обґрунтовані та підлягають задоволенню повністю в сумі 850 грн., згідно постанови уповноваженої особи Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 172-КІ від 09.11.2007 року.

Поряд з цим господарським судом враховується, що відносно відповідача порушувалась справа про банкрутство та 12.03.2001 року винесено ухвалу про припинення провадження у справі. Однак, вказана обставина не є перешкодою для стягнення суми штрафу в позовному провадженні, оскільки зобов'язання сплатити штраф виникли вже після порушення провадження у справі про банкрутство і являються поточними. Згідно до п. 1 ст. 14 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” конкурсні кредитори за вимогами, які виникли до дня порушення провадження у справі про банкрутство, протягом 30 днів від дня опублікування в офіційному друкованому органі оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство зобов'язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують. Вимоги кредиторів, що заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними.

Згідно ч. 2. ст. 14 Закону зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Правові наслідки для осіб, які не звернулись в установлений термін зі своїми вимогами, визначені в п. 5 ст. 31 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, а саме: їх вимоги не розглядаються і вважаються погашеними.

Однак, вказане положення стосується лише конкурсних кредиторів і не відноситься до поточних вимог.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 1, 5, 6, 8, 9, 11, 16 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", ст.ст. 160, 163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд, -

                                       П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з відкритого акціонерного товариства "Олександрівський завод продтоварів", 27300, Кіровоградська область, смт. Олександрівка, вул. Леніна, 129, (р/р 26006301332818 в Кіровоградському ЦВ ПІБ м. Кіровоград, МФО 323301, код ЄДРПОУ 13758313) на користь держави в особі Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, м. Кіровоград вул. Леніна 64/53 (на балансовий рахунок 31118106500002 “Надходження до загального фонду Державного бюджету”, код бюджетної класифікації 23030300 “Адміністративні штрафи та інші санкції”, символ 101, одержувач УДК у Кіровоградській області, код одержувача 24144695, банк одержувача - УДК в Кіровоградській області, МФО 823016) штрафні санкції у розмірі 850 грн.

Після набрання постановою законної сили за заявою стягувача буде видано виконавчий лист.

Сторони мають право оскаржити в апеляційному порядку постанову в порядку і строки відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України. Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про  апеляційне оскарження постанови  суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження чи апеляційна скарга, подані після закінчення строків, встановлених цією статтею, залишаються без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.

Постанова набирає законної сили відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.

Постанова виготовлена в повному обсязі 14 березня 2008 року.

           Суддя

  Ю. І. Хилько

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення11.03.2008
Оприлюднено02.04.2008
Номер документу1486546
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/35

Ухвала від 02.04.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Бурда Н.М.

Ухвала від 22.02.2011

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Миханюк М.В.

Ухвала від 18.05.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Миханюк М.В.

Ухвала від 19.06.2012

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мороз Н.В.

Ухвала від 26.06.2012

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мороз Н.В.

Ухвала від 10.04.2012

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Миханюк М.В.

Ухвала від 16.01.2012

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Миханюк М.В.

Ухвала від 09.09.2011

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Миханюк М.В.

Ухвала від 10.05.2011

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Миханюк М.В.

Ухвала від 12.01.2011

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Миханюк М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні