Рішення
від 11.03.2008 по справі 16/100-пн-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

16/100-ПН-08

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

73000, м. Херсон, вул. Горького, 18


Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М      У К Р А Ї Н И

11.03.2008                                                                Справа №  16/100-ПН-08

Господарський суд Херсонської області у складі судді  Немченко Л.М. при секретарі Горголь О. М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу              

за позовом Спілки  громадських організацій "Тендерна палата України", м. Київ

до Відділу освіти Скадовської районної державної адміністрації Херсонської області, м. Скадовськ Херсонської області   

про   відміну процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) на закупівлю паливно-мастильних матеріалів  

за участю:

представників сторін:

від  позивача - Рахімов В. А. дов. № б/н від 15.01.2008р., представник;

від  відповідача - Кочубей Т. П. дов. № 5/05-25 від 04.03.08р., секретар тендерного комітету, заступник головного бухгалтера відділу освіти;

           Спілка громадських організацій "Тендерна палата України" (позивач) звернувся до суду з позовом про відміну процедури торгів шляхом запиту цінових пропозицій, яку провів відділ освіти Скадовської райдержадміністрації (відповідач)

          Відповідач в судовому засіданні  позовні вимоги визнав в повному обсязі.     

           Розглянувши  матеріали справи, заслухавши  представників сторін, суд

в с т а н о в и в:

          Відповідно до статті 17 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" тендерна палата України у разі виявлення порушень у сфері державних закупівель, які були допущені замовником або Міжвідомчою комісією з питань державних закупівель, або контролюючими органами, а також у разі прийняття підзаконних нормативно-правових актів, що суперечать нормам цього Закону, з метою здійснення громадського контролю має право на звернення до суду з позовом про оскарження рішень або висновків Комісії, рішень, дій або бездіяльності замовника, контролюючих органів або підзаконних нормативно-правових актів, що суперечать нормам цього Закону, з одночасним наданням до суду відповідного висновку щодо порушеного питання .

          Відповідно до стаття 4 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" господарський суд вирішує господарські спори у сфері державних закупівель з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".

          На підставі вищенаведених норм позивач звернувся до суду з позовом про відміну процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) на закупівлю відділом освіти Скадовської райдержадміністрації Херсонської області  паливно-мастильних матеріалів  (оголошення щодо запиту № К23026007 опубліковано в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 27.08.07 № 23).

          В ході розгляду справи судом було встановлено, що відповідачем було проведено державну закупівлю паливно-мастильних матеріалів, що підтверджено оголошенням щодо запиту цінових пропозицій (котирувань) №К23026007, що було опубліковано  в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 27.08.2007р. №23 (23).

          Судом встановлено, що закупівля паливно-мастильних матеріалів проведена відповідачем з  порушенням вимог Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".

Так, відповідно до   статті 7 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні  кошти"  замовник  зобов'язаний  забезпечити   створення прозорих державних закупівель та оприлюднення інформації в порядку, передбаченому цим Законом.

Стаття 4 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" покладає на замовника торгів обов'язок із забезпечення прозорості здійснення державних закупівель шляхом оприлюднення необхідної інформації, передбаченої цим Законом щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет, в тому числі оприлюднення оголошення про результати проведеної процедури закупівлі.

Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", повідомлення про результати процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) публікуються у порядку, передбаченому статтею 29-1 цього Закону.

За змістом частини першої статті 29-1 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", оголошення про результати проведення державних закупівель оприлюднюється і публікується в інформаційних системах в мережі Інтернет та у спеціалізованих друкованих засобах масової інформації та в інформаційному бюлетені, який видає Тендерна палата України, протягом 10 календарних днів після укладення договору про купівлю або після прийняття рішення про відміну торгів, або визнання їх такими, що не відбулися.

Судом встановлено, що відповідач в порушення Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"  не оприлюднив повідомлення про результати запиту цінових пропозицій (котирувань) на закупівлю: паливно-мастильних матеріалів.

Допущене відповідачем порушення Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" є істотним, суперечить меті Закону, забезпеченню відкритості та прозорості тендерних процедур. Допускаючи грубе порушення Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти". Проведена процедура не відповідає принципи проведення процедур державних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях державних закупівель, запобігання проявам корупції, вільний доступ, відкритість та доступність інформації з питань державних закупівель.

Згідно з частиною третьою статті 4 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" не оприлюднення замовником інформації щодо здійснення державних закупівель, передбаченої цим Законом, в інформаційній системі у мережі Інтернет, яка відповідає вимогам, визначеним цим Законом, є підставою для відміни

торгів.

          Частиною четвертою статті 8 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" встановлено, що не оприлюднення передбаченої цим Законом інформації щодо здійснення державних закупівель в інформаційних системах в мережі Інтернет с підставою для відміни торгів.

          Частиною третьою статті 34 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" встановлено: укладений договір вважається недійсним (нікчемним), якщо, зокрема, договір було укладено за результатами процедури закупівлі, проведеної з порушенням вимог статей 41, 42, 8,17,18, 19, 26, 29, 291 цього Закону.

          На підставі викладеного суд дійшов до висновку, що позовні вимоги позивача доведені та підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 49, 82,84,85 Господарського процесуального кодексу України, суд

в и р і ш и в:

1.Позовні вимоги задовольнити.

          2. Відмінити  процедуру торгів шляхом запиту цінових пропозицій, яку провів відділ освіти Скадовської райдержадміністрації на закупівлю  паливно-мастильних матеріалів (оголошенням щодо запиту цінових пропозицій (котирувань) №К23026007, що було опубліковано  в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 27.08.2007р. №23 (23).

3. Стягнути з відділу освіти Скадовської райдержадміністрації (м. Скадовськ Херсонської області, вул. Радянська,4, р/р 35412001002527 УДК м. Херсон, МФО 852010, код 02146630) на користь Спілки громадських організацій "Тендерна палати України (м. Київ, вул. Хрещатик,6, р/р в установах банків суду не відомі, код 33498176) 85 грн. витрат пов'язаних зі сплатою держмита та 118 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

4. Наказ видати після набрання рішенням законної сили.     

         Суддя                                                                                      Л.М. Немченко

          

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення11.03.2008
Оприлюднено02.04.2008
Номер документу1487314
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —16/100-пн-08

Рішення від 11.03.2008

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні