Категорія №10.2.2
ПОСТАНОВА
Іменем України
30 березня 2011 року Справа № 2а-1996/11/1270
Луганський окружний адміністративний суд в скла ді:
головуючого судді Агевича К.В.
при секретарі Ворошило О.Є.
з участю представників сто рін від:
позивача: Проп льоткіна Н.В.(довіреність в ід 05.01.11 №07-11-19,
відповідача: не з' явився,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Вик онавчої дирекції Луганськог о обласного відділення Фонду соціального страхування з т имчасової втрати працездатн ості до товариства з обмежен ою відповідальністю Агрофір ма «Лугань» про стягнення за боргованості,
ВСТАНОВИВ:
У березні 2011 року Виконавча дирекція Луганського обласн ого відділення Фонду соціаль ного страхування з тимчасово ї втрати працездатності звер нулося до суду з вказаним адм іністративним позовом, в яко му зазначало, що згідно з нада ним відповідачем звітом за ф ормою Ф4-ФСС з ТВП станом на 01.10.20 10 у нього є заборгованість зі сплати страхових внесків до Фонду соціального страхуван ня з тимчасової втрати праце здатності в розмірі 4393,91 грн. за період з 01.01.2010 по 01.10.2010.
Просив стягнути з відповід ача прострочену заборговані сть зі сплати страхових внес ків у розмірі 4393,91 грн.
У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав, надав поясненн я аналогічні викладеним у по зові, просив задовольнити по зовні вимоги.
Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, заперечення суду не надав . Ухвала про відкриття провад ження та пам`ятка про права та обов' язки направлена відпо відачу на адресу: 94463, Луганська область, Краснодонський рай он, с.Білоскілювате, вул.Шкіль на,4 - повернулись до суду з від міткою пошти: “за зазначеною адресою не проживає”. Відпов ідно до Довідки державного р еєстратора Луганської міськ ої ради, відповідач зареєстр ований за вищезазначеною адр есою та відомості про зміну с вого місця знаходження держа вному реєстратору не надавав . Відповідно до положень ч. 11 ст .35 КАС України, у разі повернен ня поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адр есату з незалежних від суду п ричин, вважається, що така пов істка вручена належним чином . З огляду на вищезазначене, су д вважає, що вжив всі залежні в ід нього заходи для повідомл ення відповідача належним чи ном для реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів.(а.с.24,25-28).
Дослідивши матеріали спра ви, суд вважає, що позов підляг ає задоволенню з наступних п ідстав.
Судом встановлено, що відпо відач є юридичною особою та я к платник страхових внесків у зв' язку з тимчасовою втра тою працездатності перебува є на обліку в Краснодонській міський виконавчій дирекції Луганського обласного відді лення Фонду соціального стра хування з тимчасової втрати працездатності.(а.с.9,10).
За підсумками поданого зві ту за Ф4 - ФСС з ТВП за 9 місяців 201 0р. прострочена заборгованіс ть склала 4393,91 грн. (у т.ч. недоїмк а - 4199,74 грн., у т.ч. з пені - 194,17 грн .).(а.с.6)
Несплачена сума станом на 01 .01.2011р. складає: недоїмка - 4199,74 гр н., - заборгованість з пені - 194 ,17 грн.(а.с.7)
Перевіривши матеріали спр ави, вирішивши питання чи мал и місце обставини, якими обґр унтовувалися вимоги та запер ечення, та якими доказами вон и підтверджуються, чи є інші ф актичні дані, які мають значе ння для вирішення справи, та д окази на їх підтвердження, як у правову норму належить зас тосувати до цих правовідноси н, суд приходить до висновку п ро те, що позов підлягає задов оленню з таких підстав.
Відповідно до ст. 46 Конститу ції України громадяни мають право на соціальний захист, я ке гарантується загальнообо в'язковим державним соціальн им страхуванням за рахунок с трахових внесків громадян, п ідприємств, установ і органі зацій, а також бюджетних та ін ших джерел соціального забез печення; створенням мережі д ержавних, комунальних, прива тних закладів для догляду за непрацездатними.
З 01 січня 2011 року набрав чинно сті Закон України «Про збір т а облік єдиного внеску на заг альнообов'язкове державне со ціальне страхування», ким вв едено єдиний внесок на загал ьнообов'язкове державне соці альне страхування та який ви значає правові та організаці йні засади забезпечення збор у та обліку вказаного внеску , умови та порядок його нараху вання і сплати та повноважен ня органу, що здійснює його зб ір та ведення обліку.
Відповідно до ч. 7 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні пол оження» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове держ авне соціальне страхування» стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов 'язкового державного соціаль ного страхування та сум штра фних санкцій, нарахованих та /або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі стр ахових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не наста в, здійснюється фондами зага льнообов'язкового державног о соціального страхування ві дповідно до законодавства, щ о діяло на момент виникнення такої заборгованості або за стосування штрафних санкцій .
На період до повного стягне ння заборгованості із сплати страхових внесків за діючим и видами загальнообов'язково го державного соціального ст рахування та сум штрафних са нкцій, нарахованих та/або не с плачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нараховани х внесків, строк сплати яких н а 1 січня 2011 року не настав, та ві дповідних штрафних санкцій з а фондами загальнообов'язков ого державного соціального с трахування зберігаються пов новаження щодо контролю за п равильністю нарахування, сво єчасністю сплати страхових в несків, застосування фінансо вих санкцій, якими вони були н аділені до набрання чинності цим Законом.
Позивач звернувся до суду з позовом про стягнення з відп овідача як страхувальника за боргованості із сплати страх ових внесків до Фонду соціал ьного страхування з тимчасов ої втрати працездатності, як а виникла та не сплачена в пер іод до 1 січня 2011 року.
Відповідно до ст. 14 Основ зак онодавства України про загал ьнообов'язкове державне соці альне страхування страхові ф онди є органами, які здійснюю ть керівництво та управління окремими видами загальнообо в'язкового державного соціал ьного страхування, провадять акумуляцію страхових внескі в, контроль за використанням коштів, забезпечують фінанс ування виплат за загальнообо в'язковим державним соціальн им страхуванням та здійснюют ь інші функції згідно з затве рдженими статутами.
Законом України «Про загал ьнообов'язкове державне соці альне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працезда тності та витратами, зумовле ними похованням» визначені п равові, організаційні та фін ансові основи загальнообов'я зкового державного соціальн ого страхування громадян на випадок тимчасової втрати пр ацездатності, у зв'язку з вагі тністю та пологами, у разі сме рті, а також надання послуг із санаторно-курортного лікува ння та оздоровлення застрахо ваним особам та членам їх сім ей.
Відповідно до ст. 9 цього Зак ону Фонд соціального страхув ання з тимчасової втрати пра цездатності (далі - Фонд) є орг аном, який здійснює керівниц тво та управління загальнооб ов'язковим державним соціаль ним страхуванням у зв'язку з т имчасовою втратою працездат ності та витратами, зумовлен ими похованням, провадить ак умуляцію страхових внесків т а інших коштів, призначених д ля фінансування матеріально го забезпечення та соціальни х послуг, види яких передбаче ні статтею 34 цього Закону, та з абезпечує їх надання, а також здійснює контроль за викори станням цих коштів. Фонд нале жить до цільових позабюджетн их страхових фондів.
Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 27 «Про загал ьнообов'язкове державне соці альне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працезда тності та витратами, зумовле ними похованням» в редакції, чинною на час виникнення спі рних правовідносин, було пер едбачено, що страхувальник з обов'язаний нараховувати і с плачувати в установлені стро ки та в повному обсязі страхо ві внески.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про загальнообов'я зкове державне соціальне стр ахування у зв'язку з тимчасов ою втратою працездатності та витратами, зумовленими похо ванням» своєчасно не сплачен і та не відшкодовані страхов і кошти відповідно до частин и першої статті 21 та статті 22 ць ого Закону і фінансові санкц ії, передбачені частиною пер шою цієї статті, стягуються і з страхувальника, іншого отр имувача коштів Фонду у дохід Фонду в порядку, встановлено му законом.
Оскільки протягом встанов леного законом строку та на ч ас розгляду справи суми само стійно визначених відповіда чем страхових внесків сплаче ні не були, тому вони підлягаю ть стягненню з нього.
Керуючись статтями 23, 94, 162, 163 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд
ПОСТАНОВИВ :
Позовні вимоги Виконавчої дирекції Луганського обласн ого відділення Фонду соціаль ного страхування з тимчасово ї втрати працездатності до т овариства з обмеженою відпов ідальністю Агрофірма «Луган ь» про стягнення заборговано сті задовольнити повністю.
Стягнути з товариств а з обмеженою відповідальніс тю Агрофірма «Лугань» (код ЄД РПОУ 32025450) на користь Виконавчо ї дирекції Луганського облас ного відділення Фонду соціал ьного страхування з тимчасов ої втрати працездатності (р/р 37172500100001 в УДК Луганської області , МФО 804013, ЄДРПОУ 21785643) заборговані сть по сплаті страхових внес ків у сумі 4393,91 грн. ( чотири тися чі триста дев' яносто три гр н. 91 коп.) у тому числі: заборгов аність зі сплати страхових в несків - 4199,74 грн., пеня - 194,17 грн . - за період з 01.01.2010 по 01.10.2010.
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.
Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.
Постанову у повному обсязі складено та підписано 06 квітн я 2011 року.
Суддя К.В. Агевич
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.03.2011 |
Оприлюднено | 18.04.2011 |
Номер документу | 14876264 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
К.В. Агевич
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні