Категорія №8.1.5
ПОСТАНОВА
Іменем України
07 квітня 2011 року Справа № 2а-1425/11/1270
Луганський окружний адміністративний суд у скла ді:
головуючого-судді: Цицюри О .О.,
при секретарі судового зас ідання: Бойко В.В.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в місті Лу ганську справу за адміністра тивним позовом Державної под аткової інспекції в Жовтнево му районі у м.Луганську до Тов ариства з обмеженою відповід альністю «Технорезерв» про с тягнення податкового боргу з податку на прибуток підприє мства в сумі 1730,00 грн., з комуналь ного податку в сумі 253,23 грн., а вс ього в сумі 1983,23 грн., -
В С Т А Н О В И В:
15 лютого 2011 року позивач - ДПІ в Жовтневому районі Лу ганської області звернувся д о Луганського окружного адмі ністративного суду з позовом , в якому просив стягнути з «Те хнорезерв» податковий борг з податку на прибуток підприє мства в сумі 1730,00 грн., з комуналь ного податку в сумі 253,23 грн., а вс ього в сумі 1983,23 грн.
В обґрунтування своїх позовних вимог позивач зазн ачив, що Товариство з обмежен ою відповідальністю «Технор езерв» (код ЄДРПОУ 36255812) є юридич ною особою, зареєстровано ви конавчим комітетом Луганськ ої міської ради 10.04.2009 в якості с уб' єкта підприємницької ді яльності за реєстраційним но мером 13821020000016187, має самостійний б аланс, поточні та інші рахунк и в установах банків, круглу п ечатку, штамп і бланки зі свої м найменуванням, знак для тов арів та послуг. Керівником пі дприємства є Ковальов Пав ло Геннадійович. ТОВ «Техно резерв» перебуває на податко вому обліку в якості платник а податків у ДПІ в Жовтневому районі у м.Луганську з 13.04.2009 за № 06930. Згідно з п.3 ч.1 ст.9 Закону Укра їни „Про систему оподаткуван ня” платники податків і збор ів (обов' язкових платежів) з обов' язані сплачувати нале жні суми податків і зборів у в становлені законом терміни. У зв' язку з несвоєчасною сп латою податкових зобов' яза нь за ТОВ «Технорезерв» облі ковується податковий борг пе ред бюджетом в загальній сум і 1983,23 грн., з яких: з податку на пр ибуток в сумі 1730,00 грн. (за основн им платежем - 1560,00 грн., що виник н а підставі поданої платником податків декларації з подат ку на прибуток підприємства від 19.05.2010 №31093, штрафні санкції - 170,0 0 грн., що виникли на підставі п рийнятого податковим органо м податкового повідомлення-р ішення від 26.05.2010 №0033161510/0, винесеног о на підставі акту перевірки від 25.05.2010 №816/151) та з комунального податку в сумі 253,23 грн. (за основ ним платежем - 83,30 грн., що вини к на підставі поданих платни ком податків податкових розр ахунків комунального податк у від 09.08.2010 №53706 та від 05.11.2010 №77817, штраф ні санкції - 169,93 грн., що виникл и на підставі прийнятого под атковим органом податкового повідомлення-рішення від 26.05.20 10 №0002581530/0, винесеного на підставі акту перевірки від 26.05.2010 №93/15). У в ідповідності з вимогами стат ті 6 Закону України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами» №2181 від 21.12.2000 (що діяв на момент виникнення спірних п равовідносин та виникнення п одаткового боргу) Державною податковою інспекцією в Жовт невому районі у м.Луганську в живалися усі відповідні захо ди, спрямовані на добровільн е погашення відповідачем под аткового боргу, а саме: на юрид ичну адресу відповідача було направлено першу податкову вимогу №1/446 від 26.05.2010 та другу под аткову вимогу №2/743 від 02.09.2010, які, ч ерез неможливість вручення, відповідно до абз.4 п.п. 6.2.4. п.6.2. ст .6 Закону України №2181 від 21.12.2000 бул и розміщені на дошці податко вих оголошень, у зв' язку з чи м вони вважаються врученими з дня їх розміщення - відпов ідно з 15.07.2010 та з 08.01.02010, про що свідч ать акти про неможливість вр учення від податкових вимог від 15.07.2010 та від 08.10.2010. Також, 08.11.2010 Дер жавною податковою інспекціє ю в Жовтневому районі у м.Луга нську відносно відповідача б уло прийнято рішення №111 про с тягнення коштів та продаж ак тивів ТОВ «Технорезерв» в ра хунок погашення його податко вого боргу. Однак, усі вжиті не дали позитивного результату . На підставі викладеного, поз ивач просив стягнути в судов ому порядку з Товариства з об меженою відповідальністю «Т ехнорезерв» податковий борг з податку на прибуток підпри ємства в сумі 1730,00 грн., з комунал ьного податку в сумі 253,23 грн., а в сього в сумі 1983,23 грн.
Представник позивач а в судовому засіданні позов ні вимоги підтримав, наполяг ав на їх задоволенні, надав су ду пояснення по суті позовни х вимог.
Представник відповід ача в судове засідання не при був, про місце, дату та час роз гляду справи повідомлявся на лежним чином. Правом надання заперечень проти позову у вс тановлений судом строк та до казів на підтвердження своїх доводів не скористався, заяв и про визнання позовних вимо г або про розгляд справи за йо го відсутності суду не надав ав.
Відповідно до частин и 6 статті 71 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и суд вирішує справу на основ і наявних в матеріалах справ и доказів.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, розгляну вши справу в межах заявлених позовних вимог і наявних у ма теріалах справи доказів, оці нивши докази відповідно до в имог ст.ст.69-72 КАС України, суд д ійшов висновку про обґрунтов аність заявлених вимог з огл яду на таке.
Частиною 1 ст.2 Кодексу ад міністративного судочинств а України встановлено, що зав данням адміністративного су дочинства є захист прав, своб од та інтересів фізичних осі б, прав та інтересів юридични х осіб у сфері публічно-право вих відносин від порушень з б оку органів державної влади, органів місцевого самовряду вання, їхніх посадових і служ бових осіб, інших суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень, шляхом справед ливого, неупередженого та св оєчасного розгляду адмініст ративних справ.
Справи за участю Держа вних податкових інспекцій є адміністративними, оскільки відповідають вимогам статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України стосовн о визначення адміністративн ої справи.
Статтею 17 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни визначено, що до юрисди кції адміністративних судів відносяться спори за зверне ннями суб'єкта владних повно важень у випадах, встановлен их Конституцією та законами України.
Окрім того, такі спра ви не підпадають під перелік публічно-правових справ, виз начених частиною третьою ста тті 17 Кодексу адміністративн ого судочинства України, на я кі не поширюється компетенці я адміністративних судів.
Згідно зі статтею 6 Ко нституції України органи зак онодавчої, виконавчої та суд ової влади здійснюють свої п овноваження у встановлених ц ією Конституцією межах та ві дповідно до законів України.
Статтею 19 Конституції У країни встановлено, що право вий порядок в Україні ґрунту ється на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути при мушений робити те, що не перед бачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самовря дування, їх посадові особи зо бов' язані діяти лише на під ставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конс титуцією та законами України .
01 січня 2011 року набув чи нності Податковий Кодекс Укр аїни від 02.12.2010 №2755-VI, який встановл ює перелік податків та зборі в, що справляються в Україні, т а порядок їх адміністрування , платників податків та зборі в, їх права та обов'язки, компе тенцію контролюючих органів , повноваження і обов'язки їх п осадових осіб під час здійсн ення податкового контролю, а також відповідальність за п орушення податкового законо давства.
Проте, оскільки правов ідносини щодо наслідків несп лати платником податків - в ідповідачем у даній адмініст ративній справі - ТОВ «Техн орезерв» податкового боргу з податку на прибуток підприє мства в сумі 1730,00 грн. та з комуна льного податку в сумі 253,23 грн., в иникли до набрання чинності Податковим Кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI, суд приходить до в исновку, що в даному випадку п ри розгляді справи слід заст осувати норми раніше діючого законодавства.
Спеціальним законом, як ий визначає статус державної податкової служби в Україні , її функції та правові основ и діяльності є Закон України «Про державну податкову слу жбу в Україні».
Згідно ч.1 ст.11 вказаног о Закону органи державної по даткової служби у випадках, в межах компетенції та у поряд ку, встановлених законами Ук раїни, мають право здійснюва ти документальні невиїзні пе ревірки (на підставі поданих податкових декларацій, звіт ів та інших документів, пов' язаних з нарахуванням і спла тою податків та зборів (обов' язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїз ні перевірки своєчасності, д остовірності, повноти нараху вання і сплати податків та зб орів (обов' язкових платежів ), додержання валютного закон одавства юридичними особами , їх філіями, відділеннями, інш ими відокремленими підрозді лами, що не мають статусу юрид ичної особи, а також фізичним и особами, які мають статус су б' єктів підприємницької ді яльності чи не мають такого с татусу, на яких згідно із зако нами України покладено обов' язок утримувати та/або сплач увати податки і збори (обов' язкові платежі), крім Націона льного банку України та його установ (далі - платники пода тків).
Відповідно до ч.1 ст.13 Зак он України «Про державну под аткову службу в Україні» пос адові особи органів державно ї податкової служби зобов' я зані дотримувати Конституці ї (254к/96-ВР) і законів України, інш их нормативних актів, прав та охоронюваних законом інтере сів громадян, підприємств, ус танов, організацій, забезпеч увати виконання покладених н а органи державної податково ї служби функцій та повною мі рою використовувати надані ї м права.
Порядок нарахування т а справляння податку на приб уток підприємств визначений Законом України «Про оподат кування прибутку підприємст в» №334-94-ВР від 28.12.1994 (який був чинн ий на момент виникнення спір них правовідносин та виникне ння податкового боргу).
Порядок нарахування т а справляння комунального по датку визначений Декретом Ка бінету Міністрів України «Пр о місцеві податки і збори» № 56 -93 від 20.05.1993 (який був чинний на мо мент виникнення спірних прав овідносин та виникнення пода ткового боргу).
Зазначеними вище Зак онами встановлено, що суб' є кти господарювання зобов' я зані у встановленому порядку сплачувати податки, визначе но розміри та порядок сплати цих податків, відповідальні сть платників податків та ко нтроль за правильністю обчис лення їх справляння.
Судом встановлено, підт верджується матеріалами спр ави, що Товариство з обмежено ю відповідальністю «Техноре зерв» (код ЄДРПОУ 36255812) зареєстр овано виконачим комітетом Лу ганської міської ради в якос ті юридичної особи 10.04.2009 за реєс траційним №1 382 102 0000 016187 та взято на податковий облік в якості пл атника податків у ДПІ в Жовтн евому районі у м.Луганську з 13 .04.2009 за №06930 (а.с.9,11).
Відповідно до вимог пі дпункту 2.1.1 пункту 2.1 статті 2 Зак ону України від 28 грудня 1994 рок у № 334/94-ВР «Про оподаткування п рибутку підприємств» (що дія в на момент виникнення спірн их правовідносин та виникнен ня податкового боргу) Товари ство з обмеженою відповідаль ністю „Технорезерв” є платни ком податку на прибуток підп риємства.
Згідно із абзацом 2 пун кту 16.4 статті 16 Закону України від 28 грудня 1994 року № 334/94-ВР «Про оподаткування прибутку підп риємств» платники податку у строки, визначені законом, по дають до податкового органу податкову декларацію про при буток за звітний період, розр аховану наростаючим підсумк ом з урахуванням від'ємного з начення об'єкта оподаткуванн я минулих податкових періоді в у разі його наявності відпо відно до пункту 6.1 статті 6 цьог о Закону. При цьому за звітні к вартал, півріччя та три кварт али платники податку подають спрощену декларацію, а за рез ультатами звітного року - пов ну.
Згідно ст. 67 Конституції України кожен зобов' язаний сплачувати податки та збори в порядку і розмірах, встанов лених законом.
Згідно з п.3 ч.1 ст.9 Закону України „Про систему оподат кування” платники податків і зборів (обов' язкових плате жів) зобов' язані сплачувати належні суми податків і збор ів у встановлені законом тер міни.
Станом на 16.12.2010 за Товари ством з обмеженою відповідал ьністю «Технорезерв» рахуєт ься податковий борг перед бю джетом, загальна сума якого с тановить 1983,23 грн., з яких:
- з податку на прибуток підприємства в сумі 1730,00 грн. (за основним платежем - 1560,00 грн., що виник на підставі поданої пл атником податків декларації з податку на прибуток підпри ємства від 19.05.2010 №31093, штрафні сан кції - 170,00 грн., що виникли на під ставі прийнятого податковим органом податкового повідом лення-рішення від 26.05.2010 №0033161510/0, ви несеного на підставі акту пе ревірки від 25.05.2010 №816/151);
- з комунального подат ку в сумі 253,23 грн. (за основним пл атежем - 83,30 грн., що виник на пі дставі поданих платником под атків податкових розрахункі в комунального податку від 09.0 8.2010 №53706 та від 05.11.2010 №77817, штрафні сан кції - 169,93 грн., що виникли на пі дставі прийнятого податкови м органом податкового повідо млення-рішення від 26.05.2010 №0002581530/0, в инесеного на підставі акту п еревірки від 26.05.2010 №93/15).
Наявність податковог о боргу у відповідача підтве рджується розрахунком суми п одаткового боргу станом на 16.1 2.2010 (а.с.13), копією податкової дек ларації з податку на прибуто к підприємства №31093 від 19.05.2010 (а.с.1 4-15), актом про результати невиї зної документальної перевір ки своєчасності подання пода ткової звітності з податку н а прибуток підприємства №816/151 в ід 25.05.2010 (а.с.16), копією податковог о повідомлення-рішення №0033161510/0 від 26.05.2010 на суму 170,00 грн. (а.с.17), копі ями податкових розрахунків к омунального податку №53706 від 09. 08.2010, №77817 від 05.11.2010 (а.с.18,19), копією акту перевірки щодо своєчасності подання податкового розраху нку по комунальному податку №93/15 від 26.05.2010 (а.с.20), копією податко вого повідомлення-рішення №0 002581530/0 від 26.05.2010 (а.с.21), копіями першо ї податкової вимоги №1/446 від 26.05. 2010 та другої податкової вимог и №2/743 від 02.09.2010, які, через неможли вість вручення, відповідно д о абз.4 п.п. 6.2.4. п.6.2. ст.6 Закону Укра їни №2181 від 21.12.2000 були розміщені на дошці податкових оголошен ь, у зв' язку з чим вони вважаю ться врученими з дня їх розмі щення - відповідно з 15.07.2010 та з 08.01.02010, про що свідчать акти про н еможливість вручення від под аткових вимог від 15.07.2010 та від 08.1 0.2010 (а.с.22, 22 - зворотній бік, 23).
08.11.2010 заступником начал ьника ДПІ в Жовтневому район і у м.Луганську відносно ТОВ « Технорезерв» прийнято рішен ня про стягнення коштів та пр одаж інших активів платника податків в рахунок погашення його податкового боргу (а.с.24).
Пунктами 1, 2, 3 частини 1 статті 9 Закону України від 25 ч ервня 1991 року № 1251-XII «Про систему оподаткування» (який був чин ним на дату виникнення спірн их правовідносин) передбачен і обов' язки платників подат ків і зборів (обов' язкових п латежів), а саме: вести бухгалт ерський облік, складати звіт ність про фінансово-господар ську діяльність і забезпечув ати її зберігання у терміни, в становлені законами, подават и до державних податкових ор ганів та інших державних орг анів відповідно до законів д екларації, бухгалтерську зві тність та інші документи і ві домості, пов' язані з обчисл енням і сплатою податків і зб орів (обов' язкових платежів ); сплачувати належні суми под атків і зборів (обов' язкови х платежів) у встановлені зак онами терміни.
Порядок, строки та умов и надання декларацій та фіна нсової звітності встановлен і спеціальним податковим зак онодавством.
До набрання чинності П одатковим кодексом України в ід 02.12.2010 №2755-VI спеціальним законо м з питань оподаткування, яки й установлював порядок погаш ення зобов' язань юридичних або фізичних осіб перед бюдж етами та державними цільовим и фондами з податків і зборів (обов' язкових платежів), вкл ючаючи збір на обов' язкове державне пенсійне страхуван ня та внески на загальнообов ' язкове державне соціальне страхування, нарахування і с плати пені та штрафних санкц ій, що застосовуються до плат ників податків контролюючим и органами, у тому числі за пор ушення у сфері зовнішньоекон омічної діяльності, та визна чав процедуру оскарження дій органів стягнення був Закон України від 21 грудня 2000 року № 21 81-III «Про порядок погашення зоб ов' язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами».
Законом України «Про порядок погашення зобов' яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами» від 21.12.2000р. № 2181-І ІІ (що діяв на момент виникнен ня спірних правовідносин та виникнення податкового борг у) визначений порядок погаше ння податкового боргу платни ка податків та порядок зверн ення стягнення на активи пла тника податків, який відпові дно до ввідної частини є спец іальним законом з питань опо даткування, та встановлює по рядок погашення зобов' язан ь юридичних або фізичних осі б перед бюджетами та державн ими цільовими фондами з пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що з астосовуються до платників п одатків контролюючими орган ами.
Також, цим Законом зап роваджене поняття податково го боргу, як податкового зобо в' язання, узгодженого платн иком податків або встановлен ого судом, але не сплаченого у встановлений строк, а також п ені, нарахованої на суму тако го податкового зобов' язанн я.
Крім того, ним же визнач ено, що органами, уповноважен ими здійснювати заходи з пог ашення податкового боргу, є в иключно податкові органи.
Згідно до п.5.1 ст.5 Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» ві д 21.12.2000р. № 2181-ІІІ податкове зобов ' язання, самостійно визначе не платником податків у пода тковій декларації, вважаєтьс я узгодженим з дня подання та кої податкової декларації.
Зважаючи на те, що борж ник не сплатив узгоджені сум и податкових зобов' язань у встановлені строки, податков им органом відповідно до ст.6 З акону України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» від 21.12.2000р. № 2181-ІІІ на юрид ичну адресу відповідача було сформовано та направлено пе ршу податкову вимогу №1/446 від 26 .05.2010 та другу податкову вимогу №2/743 від 02.09.2010, які, через неможлив ість вручення, відповідно до абз.4 п.п. 6.2.4. п.6.2. ст.6 Закону Украї ни №2181 від 21.12.2000 були розміщені н а дошці податкових оголошень , у зв' язку з чим вони вважают ься врученими з дня їх розміщ ення - відповідно з 15.07.2010 та з 08. 01.02010, про що свідчать акти про не можливість вручення від пода ткових вимог від 15.07.2010 та від 08.10.20 10. (а.с.22,23).
Відповідно до п.п. 6.2.1. п. 6.2 ст. 6 Закону № 2181, у разі коли пла тник податків не сплачує узг оджену суму податкового зобо в' язання в установлені стро ки, податковий орган надсила є такому платнику податків п одаткові вимоги.
6.2.3. Податкові вимоги н адсилаються:
а) перша податкова вимог а - не раніше першого робочого дня після закінчення гранич ного строку сплати узгоджено ї суми податкового зобов' яз ання. Перша податкова вимога містить повідомлення про фа кт узгодження податкового зо бов' язання та виникнення пр ава податкової застави на ак тиви платника податків, обов ' язок погасити суму податко вого боргу та можливі наслід ки непогашення його у строк;
б) друга податкова вимо га - не раніше тридцятого кале ндарного дня від дня направл ення (вручення) першої податк ової вимоги, у разі непогашен ня платником податків суми п одаткового боргу у встановле ні строки. Друга податкова ви мога додатково до відомостей , викладених у першій податко вій вимозі, може містити пові домлення про дату та час пров едення опису активів платник а податків, що перебувають у п одатковій заставі, а також пр о дату та час проведення публ ічних торгів з їх продажу.
На виконання вищезазн ачених положень Закону Украї ни від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Пр о порядок погашення зобов' я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами» (що діяв на момент виникнення спірних пр авовідносин та виникнення по даткового органу) Державною податковою інспекцією в Жовт невому районі у м. Луганську Т овариству з обмеженою відпов ідальністю «Технорезерв» бу ло надіслано першу податкову вимогу №1/446 від 26.05.2010 та другу под аткову вимогу №2/743 від 02.09.2010, які н а підставі підпункту 5.8.3 пункт у 5 Порядку направлення орган ами державної податкової слу жби України податкових вимог платникам податків, затверд женого наказом Державної под аткової адміністрації Украї ни від 03 липня 2001 року № 266 та заре єстрованого в Міністерстві ю стиції України 16 липня 2001 року за № 595/5786, були розміщені на дош ці оголошень Державної подат кової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську, про що с відчать акти відповідно від 25.05.2010 та від 26.05.2010 щодо неможливос ті вручення податкових вимог (а.с.16,20).
Даних про добровіл ьну сплату відповідачем пода ткового боргу судом не встан овлено.
Відповідно до п.п.5.2.1, 5.2.2 . ст.5 Закону України «Про поря док погашення зобов' язань п латників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами» від 21.12.2000р. № 2181-ІІІ » (щ о діяв на момент виникнення с пірних правовідносин та вини кнення податкового органу) п одаткове зобов' язання вваж ається узгодженим у день отр имання податкового повідомл ення, якщо воно протягом 10 дні в з дня отримання не оскаржен о платником податків.
Факту оскарження від повідачем податкових зобов' язань судом не встановлено.
Відповідно до п. 5.3.1 ст. 5 Закон у України «Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и» (що діяв на момент виникне ння спірних правовідносин та виникнення податкового орга ну) платник податків зобов' язаний самостійно сплатити с уму податкового зобов' язан ня, зазначену у поданій ним по датковій декларації, протяго м десяти календарних днів, на ступних за останнім днем від повідного граничного строку , передбаченого підпунктом 4.1. 4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декл арації.
Відповідно до пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України «Про поря док погашення зобов' язань п латників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами» від 21.12.2000р. № 2181-ІІІ (що діяв на момент виникнення сп ірних правовідносин та виник нення податкового органу) ак тиви платника податків можут ь бути примусово стягнені в р ахунок погашення його податк ового боргу виключно за ріше нням суду.
Оскільки позивач відн оситься до суб' єкта владних повноважень, вказаними вище Законами йому надано право н а звернення до суду з позовам и у зазначених випадках про с тягнення податкового боргу шляхом звернення стягнення на активи боржника, при цьому передбачено, що таке стягнен ня можливе тільки виключно н а підставі рішення суду, тому суд вважає, що виниклі правов ідносини носять характер пуб лічно-правових, а тому адміні стративний суд має право роз глядати такі спори та прийма ти відповідні рішення з цьог о приводу.
Таким чином, позовні в имоги ДПІ в Жовтневому район і у м.Луганську знайшли своє о бґрунтування наданими суду д оказами та нормами чинного з аконодавства. У зв'язку з цим, суд вважає за можливе стягну ти з Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Технорезе рв» податковий борг в загаль ному розмірі 1983,23 грн., з яких: з п одатку на прибуток підприємс тва в сумі 1730,00 грн., з комунально го податку в сумі 253,23 грн., а всьо го 1983,23 грн.
На підставі частини 3 с татті 160 КАС України у судовом у засіданні 07 квітня 2011 року пр оголошено вступну та резолют ивну частини постанови. Скла дення постанови у повному об сязі відкладено на 11 квітня 2011 року, про що згідно вимог част ини 2 статті 167 КАС України пові домлено після проголошення в ступної та резолютивної част ин постанови в судовому засі данні.
Питання по судових ви тратах не вирішується, оскіл ьки позивач звільнений від ї х сплати у встановленому пор ядку, а ст.94 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и не передбачено їх стягненн я у даних випадках.
Керуючись ст. ст. 2, 9, 17, 18, 94, 158-163, 167 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний по зов Державної податкової інс пекції в Жовтневому районі у м.Луганську до Товариства з о бмеженою відповідальністю « Технорезерв» про стягнення п одаткового боргу з податку н а прибуток підприємства в су мі 1730,00 грн., з комунального пода тку в сумі 253,23 грн., а всього в су мі 1983,23 грн., задовольнити повні стю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальніст ю «Технорезерв» (код ЄДРПОУ 362 55812; місцезнаходження: 91000 м.Луга нськ, вул.Дачная, буд.1; розраху нковий рахунок № 260050134695, рос.руб., «Сбербанк Росії», МФО 320627, розр ахунковий рахунок № 260050134695, укр.г рн., «Сбербанк Росії», МФО 320627) п одатковий борг з податку на п рибуток підприємства в сумі 1730,00 грн. (одну тисячу сімсот три дцять гривень 00 копійок) на ро зрахунковий рахунок №31117009700004, од ержувач ГУДКУ у Луганській о бласті, МФО 804013, код платежу 11021000, о держувач - Державний бюджет Жовтневого району, код 204046538, з к омунального податку в сумі 253, 23 грн. (двісті п' ятдесят три г ривні 23 копійки) на розрахунко вий рахунок №33211828700004, одержувач Г УДКУ у Луганській області, МФ О 804013, код платежу 16010200, одержувач - місцевий бюджет Жовтнево го району, код 204046538, а всього 1983,23 г рн. (одну тисячу дев' ятсот ві сімдесят три гривні 23 копійки ).
Постанова може бути ос каржена в апеляційному поряд ку до Донецького апеляційног о адміністративного суду.
Апеляційна скарга пода ється до Донецького апеляцій ного адміністративного суду через Луганський окружний а дміністративний суд. Копія а пеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її п одає, до суду апеляційної інс танції.
Апеляційна скарга на п останову суду першої інстанц ії подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом част ини третьої статті 160 КАС Укра їни, а також прийняття постан ови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних по вноважень у випадках та поря дку, передбачених частиною ч етвертою статті 167 КАС України , було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає зако нної сили після закінчення с троку подання апеляційної ск арги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скарг у не було подано.
У разі подання апеляцій ної скарги судове рішення, як що його не скасовано, набирає законної сили після поверне ння апеляційної скарги, відм ови у відкритті апеляційного провадження або набрання за конної сили рішенням за насл ідками апеляційного провадж ення.
Повний текст постанови складено та підписано 11 квітн я 2011 року.
Суддя О.О. Цицюра
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.04.2011 |
Оприлюднено | 18.04.2011 |
Номер документу | 14876394 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.О. Цицюра
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні