Справа № 2а-9831/10/1570
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 березня 2011 року. Одеський окружний адмініст ративний суд в складі:
головуючого судді Колесниченко О.В.,
при секретарі Болотовій К.С.
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в м. Одесі а дміністративну справу за по зовом товариства з обмеженою відповідальністю «ДІВА»до г оловного державного податко вого ревізора-інспектора ДПА в Одеській області Бабчука І .І., головного державного пода ткового ревізора-інспектора ДПА в Одеській області Завер таного В.В., головного державн ого податкового ревізора-інс пектора ДПА в Одеській облас ті Мєламуда В.І., головного дер жавного податкового ревізор а-інспектора ДПА в Одеській о бласті Зеленюка В.В. та держав ної податкової інспекції у П риморському районі м. Одеси п ро визнання протиправними ді й та скасування рішення, -
В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмежено ю відповідальністю «ДІВА»зв ернулось до Одеського окружн ого адміністративного суду з позовними вимогами головног о державного податкового рев ізора-інспектора ДПА в Одесь кій області Бабчука І.І., голов ного державного податкового ревізора-інспектора ДПА в Од еській області Завертаного В .В., головного державного пода ткового ревізора-інспектора ДПА в Одеській області Мєлам уда В.І., головного державного податкового ревізора-інспек тора ДПА в Одеській області З еленюка В.В. та державної пода ткової інспекції у Приморськ ому районі м. Одеси про визнан ня протиправними дій головни х державних податкових ревіз орів-інспекторів ДПА в Одесь кій області Бабчука І.І., Завер таного В.В., Мєламуда В.І., Зелен юка В.В. щодо перевірки товари ства з обмеженою відповідаль ністю «ДІВА»та складання акт у перевірки від 12.07.2009 року та ск асування рішення державної п одаткової інспекції у Примор ському районі м. Одеси про зас тосування штрафних санкцій № 008282360 від 24.07.2009 року. Свої вимоги по зивач обґрунтовує відсутніс тю порушень при здійсненні р озрахункових операцій у сфер і готівкового та безготівков ого обігу п.п. 1, 12, 13 ст. 3 Закону Ук раїни «Про застосування реєс траторів розрахункових опер ацій у сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг» .
У судовому засіданні предс тавник позивача, посилаючись на обставини викладені у поз овній заяві, підтримав позов ні вимоги у повному обсязі, п росив їх задовольнити.
Представники відповідач ів заперечували проти задово лення позовних вимог, посила ючись на їх безпідставність та необґрунтованість, з огля ду на правомірність дій по пр оведенню перевірки та склада нню акту перевірки та винесе ння рішення про застосування штрафних санкцій №008282360 від 24.07.2009 року.
Дослідивши матеріали спра ви, заслухавши пояснення та д оводи представників сторін, суд встановив наступне.
Як було встановлено в проце сі розгляду справи, 13.12.2002 року в иконавчим комітетом Одесько ї міської ради було проведен о державну реєстрацію товари ства з обмеженою відповідаль ністю «Діва»за №1 556 120 0000 009399 за юри дичною адресою: 65044, м. Одеса, про спект Гагаріна, 7.
Товариство з обме женою відповідальністю «Дів а»є платником податків і зборів, її поставлено на облік у державній податков ій інспекції у Приморському районі м. Одеси.
Як вбачається з матеріал ів справи, 12 липня 2009 року на п ідставі направлення № 5103/23-7017 ві д 08.07.2009 р. на проведення планово ї перевірки головними держав ними податковими ревізорами -інспекторами відділу контро лю за розрахунковими операці ями управління податкового к онтролю юридичних осіб ДПА в Одеській області Бобчуком І .І., Завертаним В. В., Меламудом В .І., Зеленюком В.В. була проведе на перевірка господарської о диниці (клубу «Х-клуб», розташ ованої за адресою м. Одеса, вул . 25 Чапаївської дивізії, 2, що на лежить ТОВ «Діва»(код ЄДРПОУ 32288509), щодо дотримання суб'єктам и господарювання порядку про ведення розрахунків за товар и (послуги), вимог з регулюванн я обігу готівки, наявності то ргових патентів і ліцензій.
За результатами проведен ої перевірки був складений а кт від 12.07.2009 р. № 3774/15/32/23/32288509 перевірки за дотриманням суб'єктами го сподарювання порядку провед ення розрахунків за товари (п ослуги), вимог з регулювання о бігу готівки, наявності торг ових патентів і ліцензій. Пер евірка була проведена в прис утності представника переві ряємої господарської одиниц і Ченуші Я.В., яка представилас ь перевіряючим адміністрато ром клубу «Х-клуб», пізніше з д окументів, наданих скаржнико м до скарги -офіціант клубу «Х -клуб», яка ознайомилась з акт ом перевірки, підписала без з ауважень та отримала примірн ик з додатками.
Перевіркою було встановле но ряд порушень господарсько ю одиницею TOB «Діва»- клубом «Х -клуб», а саме: встановлено факт реалізації товару без з астосування реєстратора роз рахункових операцій та видач і розрахункового чеку на заг альну суму 156 грн. відпові дно до копії рахунку від 12.07.2009 р . В акті перевірки зафіксов ано, що на момент проведення п еревірки час РРО запрограмов ано на 1 годину з запізненням. Крім того, встановлено нев ідповідність сум готівкових коштів на місці проведення р озрахунків сумі коштів, яка з азначена в денному звіті реє стратора розрахункових опер ацій у розмірі 24,76 гри. Так, зг ідно опису наявних готівкови х коштів, що знаходяться на мі сці проведення розрахунків к лубу клуб»(розташованого за адресою м. Одеса, вул. 25-ї Чапаїв ської дивізії, 2, що належить TOB «Діва») станом на 01 год. 17 хв. 12.07.2009 р. сума коштів на місці провед ення розрахунків 255 грн.. показ ники «Х»-денного звіту РРО - 74,24 грн.. невідповідність коштів складає 180,76 грн., при цьому врах овано, що 156 грн. - це сума коштів за реалізований товар без за стосування РРО, таким чином п орушення вчинено на суму 24,76 гр н. (255 грн.-74,24 грн.-156 грн.). Також, вста новлено здійснення реалізац ії товару, згідно додатку № 2 (в ідомість), який не обліковано у встановленому законом пор ядку (відсутні накладні). Так, згідно додатку № 2 до акту пере вірки (відомість про результ ати перевірки щодо повноти) в становлено наявність на реал ізації алкогольних напоїв на загальну суму 23015 грн. при відс утності накладних та товарно -транспортних накладних.
На підставі вк азаного акту перевірки 12.07.2009 р. № 3774/15/32/23/32288509 відповідно до п.11 ст. 11 Закону України «Про держ авну податкову службу в Укра їні»та ст.ст. 17, 21, 22 Закону Украї ни Закону України «Про засто сування реєстраторів розрах ункових операцій у сфері тор гівлі, громадського харчуван ня та послуг», державною по датковою інспекцією у Примор ському районі м. Одеси було прийнято рішення про застос ування штрафних (фінансових ) санкцій №008282360 від 24.07.2009 року, у відповідності до якого до відповідача за порушення З акону України «Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій у сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг»було застосовано шт рафні санкції на суму 46 933,80 грн.
Не погоджуючись з ді ями головних державних подат кових ревізорів-інспекторів ДПА в Одеській області Бабчу ка І.І., Завертаного В.В., Мєламу да В.І., Зеленюка В.В. щодо перев ірки товариства з обмеженою відповідальністю «ДІВА»та с кладання акту перевірки від 12.07.2009 року та рішенням №008282360 від 24. 07.2009 року про застосування штра фних (фінансових) санкцій, поз ивач звернувся до суду, вимаг аючи визнання протиправними дій та скасування рішення, у з в' язку з його незаконністю.
В силу п.1 ч.3 ст.2 Кодекс у адміністративного судочин ства України, у справах щодо о скарження рішень, дій чи безд іяльності суб' єктів владни х повноважень адміністратив ні суди перевіряють, чи прийн яті (вчинені) вони на підставі , в межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України.
Відповідно до ст.19 Конс титуції України органи держа вної влади та органи місцево го самоврядування, їх посадо ві особи зобов'язані діяти ли ше на підставі, в межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 3 ст.16 Закон у України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг»від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР з і змінами та доповненнями (да лі - Закон № 265/95-ВР) планові та по запланові перевірки осіб, що використовують реєстратори розрахункових операцій, роз рахункові книжки або книги о бліку розрахункових операці й, здійснюються у порядку, пер едбаченому законодавством У країни.
Згідно розділу 3 Методичних рекомендацій щодо порядку в заємодії між підрозділами ор ганів державної податкової с лужби при організації та про веденні перевірок платників податків, затверджених нака зом ДПА України від 27.05.2008 р. .N»355, п рацівниками органів ДПС здій снюються відповідно до щоміс ячних планів органу ДПС план ові перевірки щодо контролю за здійсненням суб'єктами го сподарювання розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі, а також операцій купівлі-продажу ін оземної валюти (далі - розраху нкові операції) та касових оп ерацій, а також наявністю сві доцтв про державну реєстраці ю патентів і ліцензій та поза планові перевірки у випадках , передбачених законодавство м.
Перевірки щодо конт ролю за здійсненням суб'єкта ми господарювання розрахунк ових та касових операцій, ная вністю свідоцтв про державну реєстрацію, патентів і ліцен зій проводяться групою у скл аді не менше двох посадових о сіб органів ДПС за наявності у них службових посвідчень т а направлення на перевірку (п римірна форма направлення на ведена в додатку 8 до Методичн их рекомендацій). Направленн я виписується окремо на п еревірку кожного суб'єкта го сподарювання у двох примірни ках (один з яких оформлюється на бланку органу ДПС), що скрі плюється гербовою печаткою і підписується керівником орг ану ДПС.
Таким чином, підстави та п орядок проведення планових п еревірок суб'єктів господарю вання, що використовують реє стратори розрахункових опер ацій, визначаються Законом № 265/95-ВР та розділом 3 Методичних рекомендацій щодо порядку в заємодії між підрозділами ор ганів державної податкової с лужби України при організаці ї та проведенні перевірок пл атників податків, затверджен их наказом ДПА України від 27.05.2 008 р. № 355.
У пункті 2 ст. 11 Закону № 509-ХІІ з акріплено право органів держ авної податкової служби здій снювати контроль за додержан ням порядку проведення готів кових розрахунків за товари (послуги) у встановленому зак оном порядку. Здійснення кон тролю за дотриманням порядку проведення розрахунків врег ульовано розділом IV (ст. ст. 15, 16) З акону України ,,Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій у сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг" від 06. 07.95 р. № 265/95-ВР із з мінами та доповненнями (далі - Закон № 265/95-ВР), який є спеціаль ним законом. Ст. 15 Закону № 265/95-ВР закріплює, що контроль за дод ержаннями суб'єктами підприє мницької діяльності порядку проведення розрахунків за т овари (послуги) здійснюють ор гани державної податкової сл ужби України шляхом проведен ня планових або позапланових перевірок згідно із законод авством України.
Посадовими особами ДПА в Од еській області на підставі н аправлення на проведення пер евірки та плану-графіку пров едення перевірок було провед ено планову перевірку господ арської одиниці клубу «Х-клу б», що належить TOB «ДІВА».
Таким чином, у посадових ос іб ДПА в Одеській області бул и всі законні підстави для зд ійснення перевірки щодо конт ролю за порядком проведення готівкових розрахунків за то вари (послуги), наявністю торг ових патентів, ліцензій вище зазначеної юридичної особи.
Як було встановлено в проц есі розгляду справи, перевір ка за дотриманням господарсь кою одиницею клуб «Х-клуб»TOB « Діва»порядку проведення роз рахунків за товари (послуги), в имог з регулювання обігу гот івки, наявності торгових пат ентів і ліцензій була провед ена у відповідності з вимога ми Закону № 265/95-ВР та розділом 3 М етодичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підро зділами органів державної по даткової служби України при організації та проведенні пе ревірок платників податків, затверджених наказом ДНА Укр аїни від 27.05.2008 р. № 355, за наявності направлення на перевірку ві дповідно до плану-графіка.
Тобто, законних підстав для недопущення на перевірку в с уб'єкта господарювання не бу ло. Про початок перевірки з дійснено запис в журналі реє страції перевірок, про що заз начено в акті перевірки (п. 1 А) в присутності на момент перевірки адміністратора, о скільки Ченуша Я.В. пояснила, щ о саме ці обов'язки вона здійс нює (п.1.6.), а посада адміністрат ора відноситься до поняття « посадові особи», оскільки пе редбачає здійснення організ аційно-розпорядчих та управл інських функцій, про це ж свід чить підпис про ознайомлення з актом перевірки, де також ст оїть назва посади «адміністр атор», зауважень до акту на мо мент перевірки не було (п.4.1).
Судом не приймаються твер дження позивача стосовно тог о, що акт перевірки містив дан і, які за переконанням позива ча можна було спростувати пр едставленням усіх документі в, проте ані керівником підпр иємства ані іншим його предс тавником не було подано запе речення до акту з копіями ная вних документів, які зі зміст у позову були наявні, але в час перевірки знаходились в бух галтерії підприємства.
В свою чергу, перевірк ою встановлено факт поруш ення позивачем п.п. 1, 2, 12, 13 ст.3 Закону України «Про застосув ання реєстраторів розрахунк ових операцій у сфері торгів лі, громадського харчування та послуг».
Відповідно до п .п. 1, 2, 12, 13 ст. З Закону № 265/95-ВР суб'єк ти підприємницької діяльнос ті, які здійснюють розрахунк ові операції в готівковій та /або безготівковій формі (із з астосуванням платіжних карт ок, платіжних чеків, жетонів т ощо) при продажу товарів (нада нні послуг) у сфері торгівлі, г ромадського харчування та по слуг зобов'язані: проводити р озрахункові операції на повн у суму покупки (надання послу ги) через зареєстровані, опло мбовані у встановленому поря дку та переведені у фіскальн ий режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роз друкуванням відповідних роз рахункових документів, що пі дтверджують виконання розра хункових операцій, або у випа дках, передбачених цим Закон ом, із застосуванням зареєст рованих у встановленому поря дку розрахункових книжок; ви давати особі, яка отримує або повертає товар, отримує посл угу або відмовляється від не ї, розрахунковий документ вс тановленої форми на повну су му проведеної операції; вест и у порядку, встановленому за конодавством, облік товарних запасів на складах та/або за м ісцем їх реалізації, здійсню вати продаж лише тих товарів , які відображені в такому обл іку, за винятком продажу това рів особами, які відповідно д о законодавства оподатковую ться за правилами, що не перед бачають ведення обліку обсяг ів реалізованих товарів (над аних послуг); забезпечувати в ідповідність сум готівкових коштів на місці проведення р озрахунків сумі коштів, яка з азначена в денному звіті реє стратора розрахункових опер ацій, а у випадку використанн я розрахункової книжки - зага льній сумі продажу за розрах унковими квитанціями, видани ми з початку робочого дня.
Статтею 6 Закону № 265/95-ВР пер едбачено, що облік товарних з апасів фізичною особою-суб'є ктом підприємницької діяльн ості ведеться у порядку, визн аченому чинним законодавств ом, а юридичного особою (її філ ією, відділенням, іншим відок ремленим підрозділом) - у поря дку, визначеному відповідним національним положенням (ст андартом) бухгалтерського об ліку.
Відповідно до п. 2 ст. З Закон у України від 16.07.1999 р. № 996-ХІУ «Про бухгалтерський облік та фін ансову звітність в Україні (д алі - Закон № 996) бухгалтерський облік є обов'язковим видом об ліку, який ведеться підприєм ством. Фінансова, податкова, с татистична та інші види звіт ності, що використовують гро шовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обл іку.
Відповідно до пп. 1, 3, 5 ст. 9 Закону № 996 підставою для б ухгалтерського обліку госпо дарських операцій є первинні документи, які фіксують факт и здійснення господарських о перацій. Первинні документи повинні бути складені під ча с здійснення господарської о перацій, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закін чення. Для контролю та впоряд кування оброблення даних на підставі первинних документ ів можуть складатися зведені облікові документи. Інформа ція, що міститься у прийнятих до обліку первинних докумен тах систематизується на раху нках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взає мопов'язаних рахунках бухгал терського обліку. Операції в іноземній валюті відображаю ться також у валюті розрахун ків та платежів по кожній іно земній валюті окремо. Дані ан алітичних рахунків повинні б ути тотожні відповідним раху нкам синтетичного обліку на перше число кожного місяця. Г осподарські операції повинн і бути відображені в обліков их регістрах у тому звітному періоді, в якому вони були зді йснені.
Статтею 2 Закону № 996 визнач ено, що цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створ ених відповідно до законодав ства України, незалежно від ї х організаційно-правових фор м і форм власності, а також на представництва іноземних су б'єктів господарської діяльн ості, які зобов'язані вести бу хгалтерський облік та подава ти фінансову звітність згідн о з законодавством.
Суб'єктам господарської ді яльності у сфері роздрібної торгівлі алкогольними напоя ми повинні вести свою діяльн ість у відповідності з Прави лами роздрібної торгівлі алк огольними напоями, затвердже ними Постановою КМУ від ЗО ли пня 1996 року № 854 (далі - Правила).
Ці Правила визначають основні вимоги до роздрібно ї торгівлі горілкою та лікер о-горілчаними виробами, вино м виноградним та плодово-ягі дним, коньяком, шампанським, в ином ігристим (далі - алкоголь ні напої) і спрямовані на забе зпечення прав споживачів щод о належної якості товару і рі вня торгівельного обслугову вання (п. 1 Правил).
Правила поширюються на вс іх суб'єктів господарської д іяльності на території Украї ни незалежно від форм власно сті, які зареєстровані в уста новленому порядку і мають лі цензію на право роздрібної т оргівлі алкогольними напоям и, отриману згідно з вимогами законодавства (п. 3 Правил).
Пунктом 5 зазначених Правил передбачено, що у документах , згідно з якими до торгівельн ої мережі надійшли алкогольн і напої, повинні зазначатися реєстраційні номери сертифі ката відповідності або свідо цтва про відповідність.
Пунктом 8 вказаних Правил с уб'єкту господарської діяльн ості, який здійснює роздрібн у торгівлю алкогольними напо ями, забороняється приймати для продажу та зберігання ал когольні напої від юридичних і фізичних осіб, які не мають ліцензій на виробництво або на право імпорту чи оптової т оргівлі алкогольними напоям и.
Інструкцією про застосува ння форм товарно-транспортни х накладних на переміщення с пирту етилового, високооктан ових кисневмісних домішок та алкогольних напоїв, форм тов арно-транспортних накладних на переміщення спирту етило вого, високооктанових киснев місних домішок та алкогольни х напоїв, затвердженою Наказ ом Міністерства транспорту У країни від 28.04.2005 р. № 154 та зареєст ровано в Міністерстві юстиці ї України 28.07.2005 р. за № 817/11097, затвер джено форми товарно-транспор тних накладних на переміщенн я спирту етилового, високоок танових кисневмісних домішо к та алкогольних напоїв.
Листом ДПА України від 03.03.2009 р . № 4364/7/23-7017/159 повідомлено, що до док ументів, що є підставою для оп рибуткування товару, як прав ило, належать накладні та тов арно-транспортні накладні. Такі документи є підставою для внесення записів до облі кових бухгалтерських реєстр ів. Відсутність відповідних первинних документів, які пі дтверджують рух товарно-мате ріальних цінностей, є поруше нням установленого порядку в едення бухгалтерського облі ку.
Згідно п.1.ст.17 Закону № 265/95-ВР з а порушення вимог цього Зако ну до суб'єктів підприємниць кої діяльності, які здійснюю ть розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням в ідповідних органів державно ї податкової служби України застосовуються фінансові са нкції: у п'ятикратному розмір і вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявле но невідповідність, - у разі пр оведення розрахункових опер ацій на неповну суму вартост і проданих товарів (наданих п ослуг), у разі непроведения ро зрахункових операцій через р еєстратори розрахункових оп ерацій, у разі нероздрукуван ня відповідного розрахунков ого документа, що підтверджу є виконання розрахункової оп ерації, або проведення її без використання розрахункової книжки.
Приписами ст.21 Закону № 265/95-ВР у разі невідповідності суми готівкових коштів на місці п роведення розрахунків сумі к оштів, яка зазначена в денном у звіті, а у випадку використа ння розрахункової книжки - за гальній сумі продажу за розр ахунковими квитанціями, вида ними з початку робочого дня, д о суб'єктів підприємницької діяльності застосовується ф інансова санкція у п'ятикрат ному розмірі суми, на яку вияв лено невідповідність.
На підставі п.1 ст.17, ст.21, 22 Зако ну № 265/95-ВР ДПІ у Приморському р айоні м. Одеси застосовано шт рафні (фінансові) санкції у су мі 780 грн. (156 грн.х5=780 грн.), 46030 грн. (23015 г рн.х2=46030 грн.), 123,80 грн. (24,76 грн.х5=123,80 гри .).
Враховуючи викладен е, суд вважає, що рішення держа вної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси про застосування штрафних (фінансових) санкцій №008282360 в ід 24.07.2009 року прийняте на підста ві та у межах повноважень, що п ередбачені законодавством У країни.
Стаття 19 Конституції Укра їни встановлює, що органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України.
Частиною 3 ст. 2 Кодек су адміністративного судочи нства України встановлено, щ о у справах щодо оскарження р ішень, дій чи бездіяльності с уб' єктів владних повноваже нь адміністративні суди пере віряють, чи прийняті (вчинені ) вони на підставі, у межах пов новажень та й спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України; з використанням повноваження з метою, з якою ц е повноваження надано; обґру нтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значе ння для прийняття рішення (вч инення дії); безсторонньо (неу переджено); добросовісно; роз судливо; з дотриманням принц ипу рівності перед законом, з апобігаючи несправедливій д искримінації; пропорційно, з окрема з дотриманням необхід ного балансу між будь-якими н есприятливими наслідками дл я прав, свобод та інтересів ос оби і цілями, на досягнення як их спрямоване це рішення (дія ); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття р ішення; своєчасно, тобто прот ягом розумного строку.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодек су адміністративного судочи нства України кожна сторона повинна довести ті обставини , на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення. Частиною 2 ст . 71 Кодексу адміністративного судочинства України передба чено, що в адміністративних с правах про протиправність рі шень, дій чи бездіяльності су б' єкта владних повноважень обов' язок щодо доказування правомірності свого рішення , дії чи бездіяльності поклад ається на відповідача, якщо в ін заперечує проти адміністр ативного позову.
Таким чином, вихо дячи з вищенаведених правови х норм та досліджених обстав ин, суд вважає, що відповідача ми в судовому засіданні дове дений факт правомірності сво їх дій, у зв' язку з чим позовн і вимоги позивача є необґру нтованими та такими, що не під лягають задоволенню в повном у обсязі.
Керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 1 1, 86, 159 - 164, 167, 254 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні адмініс тративного позову товариств а з обмеженою відповідальніс тю «ДІВА» до головного держа вного податкового ревізора-і нспектора ДПА в Одеській обл асті Бабчука І.І., головного де ржавного податкового ревізо ра-інспектора ДПА в Одеській області Завертаного В.В., голо вного державного податковог о ревізора-інспектора ДПА в О деській області Мєламуда В.І ., головного державного подат кового ревізора-інспектора Д ПА в Одеській області Зеленю ка В.В. та державної податково ї інспекції у Приморському р айоні м. Одеси про визнання пр отиправними дій головних дер жавних податкових ревізорів -інспекторів ДПА в Одеській о бласті Бабчука І.І., Завертано го В.В., Мєламуда В.І., Зеленюка В .В. щодо перевірки товариства з обмеженою відповідальніст ю «ДІВА» та складання акту пе ревірки від 12.07.2009 року та скасув ання рішення державної подат кової інспекції у Приморсько му районі м. Одеси про застосу вання штрафних санкцій №008282360 в ід 24.07.2009 року - відмовити у пов ному обсязі.
Постанову може бути оскарж ено до Одеського апеляційног о адміністративного суду шля хом подачі апеляційної скарг и через суд першої інстанції , який ухвалив оскаржуване су дове рішення. Апеляційна ска рга на постанову суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня її проголо шення. У разі застосування су дом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийня ття постанови у письмовому п ровадженні апеляційна скарг а подається протягом десяти днів з дня отримання копії по станови.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після закінчення апеляційного розгляду справ и.
Повний текст постанови виг отовлено та підписано суддею 28.03.2011 року.
Суддя О.В. Колесниченко
28 березня 2011 року .
/
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.03.2011 |
Оприлюднено | 18.04.2011 |
Номер документу | 14877063 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Колесниченко О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні