ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
28 лютого 2011 року 11:41 № 2а-603/11/2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Шейко Т.І. п ри секретарі судового засіда ння Деруга Н.О. розглянувши у відкритому судовому засідан ні адміністративну справу
за позовом Заступник прокурора Обол онського району міста Києва
до Товариство з обмеженою ві дповідальністю "Европак"
про стягнення заборгованості по сплаті штрафних санкцій 5 100,00грн.
за участю представників с торін:
Прокурор - Біда С.П.;
від позивача - Дроботун О.О.;
від відповідача - не прибу в.
встановив:
Позивач звернувся до Ок ружного адміністративного с уду міста Києва з позовом до В ідповідача, в якому просить с тягнути з Товариства з обмеж еною відповідальністю «ЕВРО ПАК» штраф у розмірі 5 100, 00 грн.
Позовні вимоги вмотивова ні тим, що за відповідачем обл іковується заборгованість п о сплаті штрафу у розмірі 5 100,00 г рн., який відповідач в доброві льному порядку у передбачені законом строки не сплатив, ч им порушив вимоги п. 10 Положен ня про порядок накладання на суб' єктів господарювання ш трафів за порушення законода вства в галузі електроенерге тики та сфері теплопостачанн я.
На підставі вищенаведеног о позивач просив суд стягнут и заборгованість з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «ЕВРОПАК»у примусовому по рядку.
Відповідач у судове засіда ння не прибув, судом направля лись повістки про виклик Від повідача в судове засідання за адресою, яка зазначена у Єд иному державному реєстрі юри дичних осіб та фізичних осіб -підприємців, проте, повідомл ення повернулось до суду з ві дміткою відділення поштовог о зв' язку «за зазначеною ад ресою не зареєстровано».
Частиною 11 ст. 35 КАС України передбачено, що у разі поверн ення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена а дресату з незалежних від суд у причин, вважається, що така п овістка вручена належним чин ом.
З огляду на зазначене, суд вважає, що відповідач повідо млений належним чином, отже н е прибуття в судове засіданн я відповідача не є перешкодо ю для розгляду справи.
Суд, дослідивши матеріали с прави, заслухавши пояснення позивача, вважає, що позов під лягає задоволенню з огляду н а наступне.
Закон України «Про електро енергетику»визначає правов і, економічні та організацій ні засади діяльності в елект роенергетиці і регулює відно сини, пов'язані з виробництво м, передачею, постачанням і ви користанням енергії, забезпе ченням енергетичної безпеки України, конкуренцією та зах истом прав споживачів і прац івників галузі.
Державний енергетичний на гляд за режимами споживання електричної і теплової енерг ії відповідно до ст. 9 Закон Ук раїни «Про електроенергетик у»та п. 1 Положення про державн ий енергетичний нагляд за ре жимами споживання електричн ої і теплової енергії, затвер дженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.1996 рок у № 929, з енергетичного нагляду за режимами споживання елек тричної і теплової енергії, я ка підпорядкована безпосере дньо Міністерству палива та енергетики України, в частин і виконання функцій, покладе них на Держенергонагляд, та д іє у складі державного підпр иємства «Національна енерге тична компанія «Укренерго».
Відповідно до Положення пр о державний енергетичний наг ляд за режимами споживання е лектричної і теплової енергі ї - метою енергетичного нагля ду є сприяння забезпеченню с талого функціонування об'єдн аної енергетичної системи Ук раїни, сфери теплопостачання , енергетичної безпеки держа ви шляхом здійснення контрол ю за дотриманням суб'єктами е лектроенергетики, суб'єктами відносин у сфері теплопоста чання та споживачами електри чної енергії вимог нормативн о-правових і нормативно-техн ічних актів у сфері виробниц тва, постачання та споживанн я електричної і теплової ене ргії.
З матеріалів справи вбачає ться, що Державна інспекція з енергетичного нагляду за ре жимами споживання електричн ої енергії і теплової енергі ї у Київській області, керуюч ись ст. 9 Закону України «Про е лектроенергетику»та Положе нням про державний енергетич ний нагляд за режимами спожи вання електричної і теплової енергії, під час перевірки ел ектрогосподарства Товарист ва з обмеженою відповідальні стю «ЕВРОПАК»встановила пор ушення Правил користування е лектричною енергією, правил технічної експлуатації елек троустановок споживачів та П равил улаштування електроус тановок, про що складені Акти 18.06.2010 року № 08/26-0115-Т, від 18.06.2010 року № 08/ 26-0035.
Після встановлення вищеза значених порушень Державна і нспекція з енергетичного наг ляду за режимами споживання електричної енергії і теплов ої енергії у Київській облас ті на підставі ст. 4 Закону Укр аїни «Про основні засади дер жавного нагляду у сфері госп одарської діяльності», ст. 9 За кону України «Про електроене ргетику»та на підставі Актів 18.06.2010 року № 08/26-0115-Т, від 18.06.2010 року № 08/ 26-0035 винесені приписи № 08/26-0035 від 1 8.06.2010 року, № 08/26-0115-Т від 18.06.2010 року, від повідно до яких зобов' язано відповідача вчинити заходи щодо усунення виявлених під час перевірки порушень чинно го законодавства.
Проте, суд звертає увагу на те, що відповідно до актів пер евірки від 14.09.2010 року № 08/26-0125, від 14.0 9.2010 року № 08/26-0127 Товариство з обме женою відповідальністю «ЕВР ОПАК»вимоги приписів від 18.06.201 0 року та 18.06.2010 року не виконало.
Відповідно до ст. 27 Закону Ук раїни «Про електроенергетик у»суб'єкти господарської дія льності несуть відповідальн ість за правопорушення в еле ктроенергетиці за ухилення в ід виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписі в Національної комісії регул ювання електроенергетики Ук раїни, Державної інспекції з експлуатації електричних ст анцій і мереж, Державної інсп екції з енергетичного нагляд у за режимами споживання еле ктричної та теплової енергії та порушення умов ліцензій - ш траф у розмірі до п'яти тисяч н еоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Національна комісія регул ювання електроенергетики Ук раїни, державні інспектори з експлуатації електричних ст анцій і мереж, державні інспе ктори з енергетичного нагляд у за режимами споживання еле ктричної та теплової енергії на підставі акта перевірки, о формленого в установленому п орядку, за наявності порушен ь, передбачених цією статтею , видають у межах своєї компет енції суб'єктам господарсько ї діяльності постанови про н акладення штрафів за встанов леною формою.
Державна інспекція з енерг етичного нагляду за режимами споживання електричної енер гії і теплової енергії у Київ ській області відповідно до вищезазначених положень та в ідповідно до ст. 31 Закону Укра їни «Про теплопостачання», п .п. 2.7, 8 Положення про порядок на кладання на суб' єктів госпо дарювання штрафів за порушен ня законодавства в галузі ел ектроенергетики та сфері теп лопостачання, за ухилення ві д виконання припису № 08/26-0035 від 18.06.2010 року, № 08/26-0115-Т від 18.06.2010 року вин есла постанову від 20.0.2010 року № 1 47, якою наклала на відповідача штраф у розмірі 300 неоподатко ваних мінімумів доходів гром адян, що становить 5 100,00 грн.
Відповідно до п. 10 Пол оження про порядок накладанн я на суб' єктів господарюван ня штрафів за порушення зако нодавства в галузі електроен ергетики та сфері теплопоста чання - суб'єкт господарюванн я сплачує штраф за порушення законодавства в галузі елек троенергетики протягом 30 дні в з дня прийняття постанови (р озпорядження) про його накла дення, а за порушення законод авства у сфері теплопостачан ня - у 15-денний строк з дня прийн яття постанови (розпорядженн я) про його накладення.
Штраф сплачується до державного бюджету України.
Як встановлено судом, на м омент звернення до суду штра ф у розмірі 5 100,00 грн. до державн ого бюджету відповідач не пе рерахував.
З матеріалів справи вбача ється, що заборгованість пер ед бюджетом самостійно не по гашена і на момент розгляду д аної справи складає 5 100,00 грн.
Стаття 36-1 Закону України «Пр о прокуратуру»передбачає, щ о представництво інтересів а бо держави в суді полягає у зд ійсненні прокурорами від іме ні держави процесуальних та інших дій, спрямованих на зах ист у суді інтересів громадя нина або держави. Формою пред ставництва є звернення до су ду з позовами або заявами про захист прав і свобод іншої ос оби, невизначеного кола осіб , прав юридичних осіб, коли пор ушуються інтереси держави.
Таким чином, беручи до уваг и те, що суму штрафних (фінансо вих) санкцій до Державного бю джету у розмірі 5 100,00 грн. відпов ідач у встановлені законодав ством строки не сплатив; наяв ність у нього вказаної забор гованості підтверджується н аявними у матеріалах справи документами, доказів погашен ня відповідачем зазначеної з аборгованості станом на день розгляду цього спору не нада но, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовни х вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню у по вному обсязі.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.
Відповідно до ч.4 ст. 94 КАС Укр аїни у справах, в яких позивач ем є суб' єкт владних повнов ажень, а відповідачем - фізи чна чи юридична особа, судові витрати, здійснені позиваче м, з відповідача не стягуютьс я.
Враховуючи наведене та кер уючись ст. 124 Конституції Укра їни, ст. ст. 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу ад міністративного судочинств а України, Окружний адмініст ративний суд міста Києва, -
постановив:
Позов Заступника прокур ора Оболонського району м. Ки єва в інтересах держави в осо бі Державного підприємства « Національно енергетична ком панія «Укренерго»задоволит и.
Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю «ЕВ РОПАК»(код за ЄДРПОУ - 30856130) в до хід державного бюджету Украї ни на розрахунковий рахунок № 31115106700001, одержувач - УДК у Київ ській області, банк одержува ча ГУ ДКУ у Київській області , МФО 821018, ЄДРПОУ 24074109, код бюджетно ї класифікації 21081100, штраф у сум і 5 100(п' ять тисяч сто грн.) 00 коп .
Постанова набирає законно ї сили у відповідності з норм ами ст. 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України.
Постанова може бути оскар жена до суду апеляційної інс танції за правилами, встанов леними ст.ст. 185-187 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни.
Суддя Т.І. Шейко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 28.02.2011 |
Оприлюднено | 20.04.2011 |
Номер документу | 14930788 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шейко Т.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні